Može li jedan digitalac spakovati sve svoje obaveze i hobije u novi T-Cross?

Može li jedan digitalac spakovati sve svoje obaveze i hobije u novi T-Cross?

Mladi vozači od svog automobila očekuju da je praktičan, da oslikava njihovu ličnost, ali i da je opremljen najnovijom tehnologijom. Kako se u tu formulu uklapa najmanji 'crossover' iz Volkswagen porodice?

Kasne dvadesete sa sobom nose neke potpuno nove izazove. Ukoliko ste milenijalac kao i ja, šanse su velike da već nekoliko godina imate posao, da ste napredovali do određene pozicije, da ste stekli neki kapital koji svakako nije baby boomer kapital, ali je dovoljan da svojim novcem raspolažete na način na koji vi to želite.

Kada već govorimo o milenijalcima, oni svoju zaradu troše na iskustva pre nego na fizičke stvari, pokazala su gotovo sva istraživanja koja su se bavila ovom temom. Na prvi pogled čini se da je zaista tako. Ne sećam se da sam ikada imao toliko prijatelja koji putuju širom sveta (ako je verovati Instagramu).

Međutim, ima i onih koji se u svojim kasnim dvadesetim suočavaju sa pitanjima kao što su ulazak u bračnu zajednicu, kupovina nekretnine ili kupovina prvog novog automobila.

Ono što vozimo odražava našu ličnost

I dok uspešno izbegavam prva dva pitanja, nisam ostao imun na ideju da je možda krajnje vreme da zamenim svoj automobil novijim, ekološki čistijim, tehnološki naprednijim i pre svega udobnijim modelom. Dodajte na sve to i činjenicu da mlađi kupci automobila od svog četvorotočkaša traže stvar u kojoj se njihova ličnost može ogledati i odgovor za nekoga ko svoju ljubav prema aktivnom životu želi da preslika na drum stiže u vidu crossover tj. SUV modela koji su sve popularniji i na našim putevima.

Pitate se koliko popularni? Vidite, ne treba vam Dag DeMuro da vam kaže kako se džipovi trenutno prodaju kao alva. 

Samo u 2018. godini evropsko tržište SUV i crossover modela doživelo je rast od 18%, čime je njihov udeo u kompletnoj prodaji novih automobila iznosio 34,4%. Od prodatih 15,5 miliona novih automobila, čak 5,3 miliona bili su laki terenci što nam pokazuje jasan smer u kojem se automobilska industrija kreće.

Jednostavno, kupci žele SUV i crossover modele, a kao što znamo – mušterija je uvek u pravu. Danas gotovo da ne postoji automobilska kompanija koja nema nekoliko modela u ovom segmentu, a među njima su i oni koji su najavili da će u narednih pet godina postati kompanije koje se isključivo bave prodajom SUV i crossover modela.

Ok, Volkswagen možda nije takva kompanija, ali kada su saopštili da je na tržište Srbije stigao njihov najmanji crossover koji je pre svega namenjen urbanoj, mlađoj populaciji, tj. kupcima kojima bi ovo mogao biti prvi novi automobil, zanimalo me je kako se živi uz novi T-Cross i koliko je ovaj auto pogodan za nekoga ko je non stop u žurbi, ko ima različite potrebe od svog automobila i ko živi prilično aktivan život.

Tehnologija koja vožnju čini zabavnom

Na prvu loptu T-Cross je zaista simpatičan, ali i spretan i okretan u gradu – pogotovo kada je u pitanju parkiranje (bitna karakteristika za sve nas koji živimo u urbanoj džungli).

Primerak sa kojim sam imao priliku da se upoznam došao je u predivnoj tirkiznoj metalik boji, no pravo uživanje počinje kada se nađete iza volana ovog četvorotočkaša. Svakako najupečatljivija stvar jeste virtuelni kokpit koji vam na ekranu prikazuje sve bitne informacije poput brzine ili recimo navigacije. Ovaj sistem je izuzetno jednostavan za korišćenje što znači da će se većina korisnika, a pogotovo oni mlađi, snaći za volanom bez korisničkog uputstva.

Tu je svakako i velik centralni ekran i odlična povezanost sa pametnim telefonom, što znači da T-Cross bez problema pušta vaše omiljene pesme i plejliste, bez obzira da li koristite Deezer ili Spotify.

Veliki ekran umesto kazaljki u potpunosti menja korisničko iskustvo, a korisnik sam bira izgled i funkcije virtuelnog kokpita.

Ali današnji kupci ne hrle u salone po SUV i crossover modele samo zbog tehnologije. U odnosu na klasične modele, laki terenci su praktičniji jer nude više prostora, čineći da vreme koje provodimo u automobilu bude daleko komfornije. Novi T-Cross je prostran, a mlada četvoročlana porodica neće imati problema da se spakuje i krene na put.

Bez neke potrebe da ulazim u tehničke detalje, reći ću samo da je gepek najmanjeg VW crossover-a veličine gepeka kao i kod Golfa. U prevodu, neko ko uživa u aktivnom odmoru i sa sobom vuče sportsku opremu neće imati problema da se spakuje.

Međutim, T-Cross ima još jedan trik u rukavu. To su krovne šine koje vam pružaju mogućnost da auto opremite krovnim koferima i nosačima – neophodnom opremom za sve ljubitelje prirode i aktivnog života. Tako opremljen auto može da ponese vaš bicikli ili recimo ski opremu, a moram da primetim da je ovo ujedno i trend kod mlađih kupaca koji preko nedelje žele manji gradski auto koji se za vikend može transformisati i poneti više prtljaga. Posetite bilo koje skijalište u regionu i videćete o čemu pričam: mali gradski automobili sa ogromnim Thule koferima.

Šta nam potrebe i hobiji govore o kupovini našeg sledećeg automobila?

Za kraj, hajde da odgovorimo i na pitanje s početka teksta – zašto je moj sledeći (nov) auto definitivno crossover i da li bi se u toj računici mogao pronaći i novi T-Cross? Ovaj model je solidan, pouzdan, praktičan i zanimljiv automobil koji je nedvosmisleno namenjen mlađoj, urbanoj populaciji – kupcima koji su u potrazi za novim iskustvima, kako u gradskoj džungli, tako i na otvorenom putu.

Kupcima koji su više od jedne stvari koja ih može definisati i koji svoju individualnost žele da prikažu i na putu. U tom smislu, ovaj automobil zadovoljiće sve kriterijume i izazove koji pred njega postave budući kupci – a možda i autor ovog teksta.

Razloga za kupovinu, dakle, ima dosta, a novi T-Cross poprilično je zanimljiv jer na unikatan način odgovara na mnogobrojne izazove sa kojima se mlađi vozači danas suočavaju – pogotovo ako su to digitalci, dizajneri ili programeri koji imaju različite hobije i interesovanja i koji u ovim godinama razmišljaju o svom prvom novom automobilu.

Na kraju, tu je i onaj bitan razlog – laki terenci su jednostavno cool! A ko ne želi da vozi automobil u kojem će se osećati bolje čim sedne za upravljač? 🙂

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?