Može li jedan digitalac spakovati sve svoje obaveze i hobije u novi T-Cross?

Može li jedan digitalac spakovati sve svoje obaveze i hobije u novi T-Cross?

Mladi vozači od svog automobila očekuju da je praktičan, da oslikava njihovu ličnost, ali i da je opremljen najnovijom tehnologijom. Kako se u tu formulu uklapa najmanji 'crossover' iz Volkswagen porodice?

Kasne dvadesete sa sobom nose neke potpuno nove izazove. Ukoliko ste milenijalac kao i ja, šanse su velike da već nekoliko godina imate posao, da ste napredovali do određene pozicije, da ste stekli neki kapital koji svakako nije baby boomer kapital, ali je dovoljan da svojim novcem raspolažete na način na koji vi to želite.

Kada već govorimo o milenijalcima, oni svoju zaradu troše na iskustva pre nego na fizičke stvari, pokazala su gotovo sva istraživanja koja su se bavila ovom temom. Na prvi pogled čini se da je zaista tako. Ne sećam se da sam ikada imao toliko prijatelja koji putuju širom sveta (ako je verovati Instagramu).

Međutim, ima i onih koji se u svojim kasnim dvadesetim suočavaju sa pitanjima kao što su ulazak u bračnu zajednicu, kupovina nekretnine ili kupovina prvog novog automobila.

Ono što vozimo odražava našu ličnost

I dok uspešno izbegavam prva dva pitanja, nisam ostao imun na ideju da je možda krajnje vreme da zamenim svoj automobil novijim, ekološki čistijim, tehnološki naprednijim i pre svega udobnijim modelom. Dodajte na sve to i činjenicu da mlađi kupci automobila od svog četvorotočkaša traže stvar u kojoj se njihova ličnost može ogledati i odgovor za nekoga ko svoju ljubav prema aktivnom životu želi da preslika na drum stiže u vidu crossover tj. SUV modela koji su sve popularniji i na našim putevima.

Pitate se koliko popularni? Vidite, ne treba vam Dag DeMuro da vam kaže kako se džipovi trenutno prodaju kao alva. 

Samo u 2018. godini evropsko tržište SUV i crossover modela doživelo je rast od 18%, čime je njihov udeo u kompletnoj prodaji novih automobila iznosio 34,4%. Od prodatih 15,5 miliona novih automobila, čak 5,3 miliona bili su laki terenci što nam pokazuje jasan smer u kojem se automobilska industrija kreće.

Jednostavno, kupci žele SUV i crossover modele, a kao što znamo – mušterija je uvek u pravu. Danas gotovo da ne postoji automobilska kompanija koja nema nekoliko modela u ovom segmentu, a među njima su i oni koji su najavili da će u narednih pet godina postati kompanije koje se isključivo bave prodajom SUV i crossover modela.

Ok, Volkswagen možda nije takva kompanija, ali kada su saopštili da je na tržište Srbije stigao njihov najmanji crossover koji je pre svega namenjen urbanoj, mlađoj populaciji, tj. kupcima kojima bi ovo mogao biti prvi novi automobil, zanimalo me je kako se živi uz novi T-Cross i koliko je ovaj auto pogodan za nekoga ko je non stop u žurbi, ko ima različite potrebe od svog automobila i ko živi prilično aktivan život.

Tehnologija koja vožnju čini zabavnom

Na prvu loptu T-Cross je zaista simpatičan, ali i spretan i okretan u gradu – pogotovo kada je u pitanju parkiranje (bitna karakteristika za sve nas koji živimo u urbanoj džungli).

Primerak sa kojim sam imao priliku da se upoznam došao je u predivnoj tirkiznoj metalik boji, no pravo uživanje počinje kada se nađete iza volana ovog četvorotočkaša. Svakako najupečatljivija stvar jeste virtuelni kokpit koji vam na ekranu prikazuje sve bitne informacije poput brzine ili recimo navigacije. Ovaj sistem je izuzetno jednostavan za korišćenje što znači da će se većina korisnika, a pogotovo oni mlađi, snaći za volanom bez korisničkog uputstva.

Tu je svakako i velik centralni ekran i odlična povezanost sa pametnim telefonom, što znači da T-Cross bez problema pušta vaše omiljene pesme i plejliste, bez obzira da li koristite Deezer ili Spotify.

Veliki ekran umesto kazaljki u potpunosti menja korisničko iskustvo, a korisnik sam bira izgled i funkcije virtuelnog kokpita.

Ali današnji kupci ne hrle u salone po SUV i crossover modele samo zbog tehnologije. U odnosu na klasične modele, laki terenci su praktičniji jer nude više prostora, čineći da vreme koje provodimo u automobilu bude daleko komfornije. Novi T-Cross je prostran, a mlada četvoročlana porodica neće imati problema da se spakuje i krene na put.

Bez neke potrebe da ulazim u tehničke detalje, reći ću samo da je gepek najmanjeg VW crossover-a veličine gepeka kao i kod Golfa. U prevodu, neko ko uživa u aktivnom odmoru i sa sobom vuče sportsku opremu neće imati problema da se spakuje.

Međutim, T-Cross ima još jedan trik u rukavu. To su krovne šine koje vam pružaju mogućnost da auto opremite krovnim koferima i nosačima – neophodnom opremom za sve ljubitelje prirode i aktivnog života. Tako opremljen auto može da ponese vaš bicikli ili recimo ski opremu, a moram da primetim da je ovo ujedno i trend kod mlađih kupaca koji preko nedelje žele manji gradski auto koji se za vikend može transformisati i poneti više prtljaga. Posetite bilo koje skijalište u regionu i videćete o čemu pričam: mali gradski automobili sa ogromnim Thule koferima.

Šta nam potrebe i hobiji govore o kupovini našeg sledećeg automobila?

Za kraj, hajde da odgovorimo i na pitanje s početka teksta – zašto je moj sledeći (nov) auto definitivno crossover i da li bi se u toj računici mogao pronaći i novi T-Cross? Ovaj model je solidan, pouzdan, praktičan i zanimljiv automobil koji je nedvosmisleno namenjen mlađoj, urbanoj populaciji – kupcima koji su u potrazi za novim iskustvima, kako u gradskoj džungli, tako i na otvorenom putu.

Kupcima koji su više od jedne stvari koja ih može definisati i koji svoju individualnost žele da prikažu i na putu. U tom smislu, ovaj automobil zadovoljiće sve kriterijume i izazove koji pred njega postave budući kupci – a možda i autor ovog teksta.

Razloga za kupovinu, dakle, ima dosta, a novi T-Cross poprilično je zanimljiv jer na unikatan način odgovara na mnogobrojne izazove sa kojima se mlađi vozači danas suočavaju – pogotovo ako su to digitalci, dizajneri ili programeri koji imaju različite hobije i interesovanja i koji u ovim godinama razmišljaju o svom prvom novom automobilu.

Na kraju, tu je i onaj bitan razlog – laki terenci su jednostavno cool! A ko ne želi da vozi automobil u kojem će se osećati bolje čim sedne za upravljač? 🙂

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Plaćali ste CarGo putem PayPala? NBS će vam poslati sporazum o priznanju krivice

Zatekla vas je koverta i u prvi mah ne verujete šta čitate. Bez panike, uz sporazumno priznanje krivice ne plaćate nikakvu kaznu.

Startapi i poslovanje

TS Ventures ime je Telekomovog fonda vrednog 25 miliona evra – vodiće ga Davor Sakač

Novi fond poslovaće nezavisno od matične kompanije, a odluku o investiranju donosiće panel domaćih i inostranih eksperata. Prvi čovek TS Ventures fonda otkriva nam više detalja o novom poduhvatu.

Office Talks Podcast

Društvena igra iz Srbije koja osvaja svet

U 60. epizodi Office Talks podcasta imali smo zanimljive goste, tačnije Dušana Jovčića i Davida Bilobrka koji su osnivači studija za razvoj društvenih igara, Kerber Games.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Za domaći Alt Labs stiže milionska investicija u tokenima za dalju decentralizaciju data centara

Ovaj tim dobio je prvi finansijski doprinos prikupljanjem vrednosti od preko milion dolara od Protocol Labs-a za razvoj svog ekosistema Filmine čiji je krajnji cilj decentralizacija data centara.

Office Talks Podcast

U čemu je tajna najboljih IT poslodavaca?

O brendiranju poslodavaca sve se više priča u korporativnom i IT svetu u Srbiji. Čini se da je ovo jedna od retkih oblasti gde naša zemlja ne kaska mnogo za razvijenim državama. Upravo o ovoj oblasti i dobrim praksama razgovaramo sa Katarinom Šonjić - Employer Branding konsultantom.

Startapi i poslovanje

Domaći Tapni osigurao €200.000 investicije od investitora okupljenih oko Inicijative Digitalna Srbija

Poslovni anđeli koja okuplja DSI investirali su 200.000 evra u domaći startap Tapni koji nudi rešenje za digitalizovanje vizit karti tj. razmenu poslovnih kontakata.

Startapi i poslovanje

Joberty osigurao $350.000 investicije za dalje širenje – sledi beta verzija u Hrvatskoj, a potom i testiranje u Kaliforniji

Joberty, online platforma IT poslova koja povezuje poslodavce i kandidate, obezbedila je investiciju u ranoj fazi razvoja od strane anđela investitora Kroog Ventures. Nikola Mijailović, direktor i jedan od osnivača, otkriva buduće planove.

Tehnologija

Plaćali ste CarGo putem PayPala? NBS će vam poslati sporazum o priznanju krivice

Zatekla vas je koverta i u prvi mah ne verujete šta čitate. Bez panike, uz sporazumno priznanje krivice ne plaćate nikakvu kaznu.

Kultura 2.0

Grafička novela o Nikoli Tesli beleži uspeh na Kickstarteru – za početak planirano štampanje 2.000 primeraka

Crowdfunding kampanja pokrenuta u Srbiji za štampu grafičke novele 'Tesla: čovek koji je definisao budućnost' čiji je autor Danijele Meuči, postigla je uspeh za samo 48 sati. Ovaj projekat je podržala publika iz celog sveta, dok će kampanja biti aktivna do 7. oktobra.