Može li jedan digitalac spakovati sve svoje obaveze i hobije u novi T-Cross?

Može li jedan digitalac spakovati sve svoje obaveze i hobije u novi T-Cross?

Mladi vozači od svog automobila očekuju da je praktičan, da oslikava njihovu ličnost, ali i da je opremljen najnovijom tehnologijom. Kako se u tu formulu uklapa najmanji 'crossover' iz Volkswagen porodice?

Kasne dvadesete sa sobom nose neke potpuno nove izazove. Ukoliko ste milenijalac kao i ja, šanse su velike da već nekoliko godina imate posao, da ste napredovali do određene pozicije, da ste stekli neki kapital koji svakako nije baby boomer kapital, ali je dovoljan da svojim novcem raspolažete na način na koji vi to želite.

Kada već govorimo o milenijalcima, oni svoju zaradu troše na iskustva pre nego na fizičke stvari, pokazala su gotovo sva istraživanja koja su se bavila ovom temom. Na prvi pogled čini se da je zaista tako. Ne sećam se da sam ikada imao toliko prijatelja koji putuju širom sveta (ako je verovati Instagramu).

Međutim, ima i onih koji se u svojim kasnim dvadesetim suočavaju sa pitanjima kao što su ulazak u bračnu zajednicu, kupovina nekretnine ili kupovina prvog novog automobila.

Ono što vozimo odražava našu ličnost

I dok uspešno izbegavam prva dva pitanja, nisam ostao imun na ideju da je možda krajnje vreme da zamenim svoj automobil novijim, ekološki čistijim, tehnološki naprednijim i pre svega udobnijim modelom. Dodajte na sve to i činjenicu da mlađi kupci automobila od svog četvorotočkaša traže stvar u kojoj se njihova ličnost može ogledati i odgovor za nekoga ko svoju ljubav prema aktivnom životu želi da preslika na drum stiže u vidu crossover tj. SUV modela koji su sve popularniji i na našim putevima.

Pitate se koliko popularni? Vidite, ne treba vam Dag DeMuro da vam kaže kako se džipovi trenutno prodaju kao alva. 

Samo u 2018. godini evropsko tržište SUV i crossover modela doživelo je rast od 18%, čime je njihov udeo u kompletnoj prodaji novih automobila iznosio 34,4%. Od prodatih 15,5 miliona novih automobila, čak 5,3 miliona bili su laki terenci što nam pokazuje jasan smer u kojem se automobilska industrija kreće.

Jednostavno, kupci žele SUV i crossover modele, a kao što znamo – mušterija je uvek u pravu. Danas gotovo da ne postoji automobilska kompanija koja nema nekoliko modela u ovom segmentu, a među njima su i oni koji su najavili da će u narednih pet godina postati kompanije koje se isključivo bave prodajom SUV i crossover modela.

Ok, Volkswagen možda nije takva kompanija, ali kada su saopštili da je na tržište Srbije stigao njihov najmanji crossover koji je pre svega namenjen urbanoj, mlađoj populaciji, tj. kupcima kojima bi ovo mogao biti prvi novi automobil, zanimalo me je kako se živi uz novi T-Cross i koliko je ovaj auto pogodan za nekoga ko je non stop u žurbi, ko ima različite potrebe od svog automobila i ko živi prilično aktivan život.

Tehnologija koja vožnju čini zabavnom

Na prvu loptu T-Cross je zaista simpatičan, ali i spretan i okretan u gradu – pogotovo kada je u pitanju parkiranje (bitna karakteristika za sve nas koji živimo u urbanoj džungli).

Primerak sa kojim sam imao priliku da se upoznam došao je u predivnoj tirkiznoj metalik boji, no pravo uživanje počinje kada se nađete iza volana ovog četvorotočkaša. Svakako najupečatljivija stvar jeste virtuelni kokpit koji vam na ekranu prikazuje sve bitne informacije poput brzine ili recimo navigacije. Ovaj sistem je izuzetno jednostavan za korišćenje što znači da će se većina korisnika, a pogotovo oni mlađi, snaći za volanom bez korisničkog uputstva.

Tu je svakako i velik centralni ekran i odlična povezanost sa pametnim telefonom, što znači da T-Cross bez problema pušta vaše omiljene pesme i plejliste, bez obzira da li koristite Deezer ili Spotify.

Veliki ekran umesto kazaljki u potpunosti menja korisničko iskustvo, a korisnik sam bira izgled i funkcije virtuelnog kokpita.

Ali današnji kupci ne hrle u salone po SUV i crossover modele samo zbog tehnologije. U odnosu na klasične modele, laki terenci su praktičniji jer nude više prostora, čineći da vreme koje provodimo u automobilu bude daleko komfornije. Novi T-Cross je prostran, a mlada četvoročlana porodica neće imati problema da se spakuje i krene na put.

Bez neke potrebe da ulazim u tehničke detalje, reći ću samo da je gepek najmanjeg VW crossover-a veličine gepeka kao i kod Golfa. U prevodu, neko ko uživa u aktivnom odmoru i sa sobom vuče sportsku opremu neće imati problema da se spakuje.

Međutim, T-Cross ima još jedan trik u rukavu. To su krovne šine koje vam pružaju mogućnost da auto opremite krovnim koferima i nosačima – neophodnom opremom za sve ljubitelje prirode i aktivnog života. Tako opremljen auto može da ponese vaš bicikli ili recimo ski opremu, a moram da primetim da je ovo ujedno i trend kod mlađih kupaca koji preko nedelje žele manji gradski auto koji se za vikend može transformisati i poneti više prtljaga. Posetite bilo koje skijalište u regionu i videćete o čemu pričam: mali gradski automobili sa ogromnim Thule koferima.

Šta nam potrebe i hobiji govore o kupovini našeg sledećeg automobila?

Za kraj, hajde da odgovorimo i na pitanje s početka teksta – zašto je moj sledeći (nov) auto definitivno crossover i da li bi se u toj računici mogao pronaći i novi T-Cross? Ovaj model je solidan, pouzdan, praktičan i zanimljiv automobil koji je nedvosmisleno namenjen mlađoj, urbanoj populaciji – kupcima koji su u potrazi za novim iskustvima, kako u gradskoj džungli, tako i na otvorenom putu.

Kupcima koji su više od jedne stvari koja ih može definisati i koji svoju individualnost žele da prikažu i na putu. U tom smislu, ovaj automobil zadovoljiće sve kriterijume i izazove koji pred njega postave budući kupci – a možda i autor ovog teksta.

Razloga za kupovinu, dakle, ima dosta, a novi T-Cross poprilično je zanimljiv jer na unikatan način odgovara na mnogobrojne izazove sa kojima se mlađi vozači danas suočavaju – pogotovo ako su to digitalci, dizajneri ili programeri koji imaju različite hobije i interesovanja i koji u ovim godinama razmišljaju o svom prvom novom automobilu.

Na kraju, tu je i onaj bitan razlog – laki terenci su jednostavno cool! A ko ne želi da vozi automobil u kojem će se osećati bolje čim sedne za upravljač? 🙂

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Predstavljamo rezultate istraživanja: Koliko srpske IT-jevce košta sedenje za računarom?

Rezultati naše online ankete u kojoj je učestvovalo ravno 700 profesionalaca koji rade u srpskom IT sektoru potvrđuju da dugo sedenje za računarom i savremen stil života ostavljaju posledice po zdravlje. Fokus ankete bio je na ispitivanju uticaja na koštano-mišićni sistem i prikupljanju informacija o najzastupljenijim načinima lečenja, prosečnim troškovima koje lečenje iziskuje, kao i o prevenciji u vidu fizičke aktivnosti.

E-commerce

Zanateria je nova ‘online’ robna kuća iz Srbije koja okuplja preko 180 zanatlija, malih proizvođača i njihovih unikatnih proizvoda

Domaća scena izrade zanatskih proizvoda je u ekspanziji, pa je sve više manjih proizvođača koji traže svoje mesto na 'online' i 'offline' tržištu. U tome im može pomoći Zanateria - nova Internet robna kuća, čiji su osnivači za Netokraciju podelili svoju poslovnu priču.

Kultura 2.0

Lako je isključiti Slack i mail, ali kako se gase misli o poslu?

Ako ovaj tekst čitate posle radnog vremena, koliko puta ste pogledali na mail, pomislili na svoj posao ili zadatak koji morate da završite sutra? Ni statistika, a bogami ni praksa vam ne idu u prilog, pa ste verovatno to učinili barem jednom, a u nastavku ćete otkrićete kako (i zašto) bi to trebalo smanjiti na minimum.

Propustili ste

Kultura 2.0

Teško je zaobići Netflix u Srbiji kada su TV okupirali rijaliti i politika

'Streaming' servisa je sve više, pa se zato pitam da li će se tradicionalna televizija svesti na sportske prenose, politiku i rijaliti programe ili će i dalje imati šta da ponudi?

Kultura 2.0

Uputstvo za primenu Testa samostalnosti konačno je objavljeno

Uputstvo za tumačenje kriterijuma Testa samostalnosti pomoći će paušalnim preduzetnicima i poreskim inspektorima da pravilno protumače devet kriterijuma koji određuju da li su ovi preduzetnici u svom poslovanju nezavisni u odnosu na svog nalogodavca ili ne.

Tehnologija

Plaćanje QR kodovima uveliko dolazi u Srbiju – koje prednosti donosi i šta treba da znamo o tome?

Uskoro bi u prodavnicama širom zemlje trebao da bude integrisan sistem instant plaćanja, odnosno instrukcija - NBS IPS QR kod. Mi smo analizirali šta to znači za korisnike i trgovce i koje benefite donosi.

Kultura 2.0

Lako je isključiti Slack i mail, ali kako se gase misli o poslu?

Ako ovaj tekst čitate posle radnog vremena, koliko puta ste pogledali na mail, pomislili na svoj posao ili zadatak koji morate da završite sutra? Ni statistika, a bogami ni praksa vam ne idu u prilog, pa ste verovatno to učinili barem jednom, a u nastavku ćete otkrićete kako (i zašto) bi to trebalo smanjiti na minimum.

Mobilno

Da li ste i dalje spremni da za telefon platite 1.000 evra – kada sličan možete naći za duplo manje novca?

Pre nekoliko meseci, svoj telefon star pet godina, zamenio sam novim, prošlogodišnjim modelom. I dok sam tražio adekvatnu zamenu, prvi put sam se zapitao ima li uopšte razlike između današnjih 'flagship' uređaja i da li nas velike kompanije danas više privlače primamljivim reklamama nego inovacijama koje su nam zaista potrebne.

Kultura 2.0

4 poslovne lekcije koje sam naučio iz druge sezone Narcos Mexico

Oni su trgovci narkoticima, nemaju visoko obrazovanje i fensi MBA programe u svojim CV-jevima. Prodaju 'bijelo' za život, odrasli su na ulicama, nemaju stvarni dodir sa poslovnim svijetom i njegovim trendovim. Ili to samo tako izgleda?