Upoznajte se sa virtuelnom realnošću na ITkonekt sajmu

Upoznajte se sa virtuelnom realnošću na ITkonekt sajmu u Beogradu

Na predstojećem ITkonekt sajmu koji se održava u hotelu Crowne Plaza 23. i 24. maja, prisutni će imati jedinstvenu priliku da se bolje upoznaju sa jednom novom dimenzijom u svetu gejminga i medija kao takvog. Naime, srpski studio za izradu igara Endtime, pružiće priliku svim posetiocima da u okviru ‘GameSpace’ prostora isprobaju njihove igre u virtuelnoj realnosti.

ITkonekt

Pomenuti sajam o kojem smo već pisali, pružiće priliku svim gejmerima da predstave i promovišu svoje naslove igara. U okviru „GameSpace“ programa svoje igre predstaviće i nekoliko studija kao što su EndtimeThree Heroes, Thoril, Superverse i drugi.

Oni koji nisu profesionalci a rade na kreiranju igre, takođe će dobiti šansu da svoj proizvod izlože zajedno sa poznatim studijima. Jedini preduslov koji se traži, jeste da igra ima demo verziju ili nekoliko nivoa kako bi mogla da se odigra. Nakon samog predstavljanja, žiri će odabrati najzanimljiviju igru koja će dobiti svoje mesto na GameSpace-u.

Prilika za promociju IT industrije u Srbiji

Podsećanja radi, GameSpace se održava u okviru jednodnevnog ITkonekt događaja koji ima za cilj da okupi najkvalitetnije IT stručnjake, te pokrene stvaranje najveće IT zajednice u zemlji. Takođe, tokom pomenutog događaja održaće se i ITjobfair (sajam zapošljavanja) i ITConference, na kojoj će govoriti poznati IT stručnjaci.

Prijave za GameSpace izlaganje igara, kao i više informacija o samom događaju, možete pronaći na zvaničnom sajtu ITkonekta.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

Dejan Nikolić (Content Insights): Publika jednom mediju ne sme da bude inventar koji prodaje oglašivačima

U eri kada Facebook, Amazon i Google drže 70% budžeta za digital, kako se mediji mogu izboriti za svoj kolač? Jednostavno - moraju da promene način na koji su do sada poslovali.

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Propustili ste

Internet marketing

Nagrade možda nisu merilo uspeha, ali nisu loše ukoliko ste agencija koja želi da bira klijente

Kako Ovation BBDO gleda na nagrade iz prethodnog perioda i da li su one rezultovale povećanjem obima posla? Na pitanja Netokracije odgovara Nikola Parun, Head of PR & Digital u ovoj beogradskoj agenciji.

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.

Startapi i poslovanje

EY na #CXZG: Zašto konsultantske kuće ulaze u oblast korisničkog iskustva?

Korisničko iskustvo postaje veći 'buzzword' od digitalne transformacije - toliki da i konsultantske kuće ulaze u ovu oblast. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima EY-a u Hrvatskoj.

Internet marketing

Effie 2019: Ove godine bez zlatnog priznanja, agencija Ovation BBDO osvojila najviše nagrada

Na ceremoniji koja je održana u Ateljeu 212, sinoć su dodeljene četiri srebrne i četiri bronzane Effie nagrade za najefektivnije marketinške kampanje koje su realizovane u Srbiji tokom prošle godine.

Startapi i poslovanje

Damjan Geber: Edukacijom o značaju CX-a u fizičkom prostoru, stvaramo konkurentnije tržište

Dizajn je jedan od ključnih elemenata u procesu kreiranja kvalitetnog korisničkog iskustva u 'offline' prodavnicama ali i kancelarijama kompanija. O značaju arhitekture prostora sa poslovne strane, razgovaramo sa Damjanom Geberom, direktorom agencije Brigada.

Startapi i poslovanje

Branko Milutinović: Ne stajemo dok Nordeus ne postane sinonim za fudbalski ekosistem

U kom smeru ide Nordeus? Zašto su se preselili u novu zgradu i da li zapošljavaju? Na kojim to igrama trenutno rade? Na ova i druga pitanja odgovara Branko Milutinović, direktor i jedan od osnivača najuspešnijeg srpskog gejm studija.