Od početka trećeg milenijuma i amaterskih takmičenja, preko profesionalnih igrača i timova, kompanija koje sve više dizajniraju igre posvećene velikim takmičenjima, kao i ogromnog porasta broja ljudi koji prate scenu, eSports igra značajnu ulogu u IT industriji. Velike kompanije polako su počele da prepoznaju uticaj i da ulažu u elektronske sportove - pogotovo u Kini, Koreji, Americi i Zapadnoj Evropi. Zemlje Balkana su u velikom zaostatku, ali udruženjem Virtual Gaming nastojimo da promenimo upravo to.
Godine 2013, procenjen je broj od 72 miliona ljudi širom sveta koji su pratili takmičenja u igranju video igara. Povećana dostupnost online streaming media platformi, posebno Twitch.tv, je igrala centralnu ulogu u rastu i promociji eSports scene. U septembru 2014-te, Amazon kupuje Twitch za neverovatnih 970 miliona dolara.
Jedan od najvećih događaja, svetsko prvenstvo u video igri „League of Legends“, održano 2014. u Seulu, u Koreji, je preko online stream servisa i televizije zabeležilo astronomsku cifru od 27 miliona gledalaca u finalu. Kao poređenje izdvajamo 2014. World Series (Major League Baseball) sa 15,8 miliona i finale NBA sa 15,5 miliona gledalaca. Vidite o čemu pričam?
eSports u Srbiji: Krenuli smo, hajde da vidimo gde smo
Cela ekipa koja je pokrenula priču je imala ranijih iskustava sa organizovanjem turnira i događaja. Bili smo svesni problema sa kojima se suočavamo, među kojima najveći svakako predstavlja nedostatak svesti o elektronskim sportovima na nasim područjima.
Potrebno je stati pred ljude, i objasniti im zbog čega ovo može da bude i njihova, a ne samo naša budućnost. U narednom periodu planiramo da organizujemo što veći broj turnira, kao i jednu konferenciju sa gostujućim predstavnicima organizacija iz inostranstva kako bi probudili svest i podigli nivo eSports zajednice u Srbiji.

Udruženje Virtual Gaming trenutno ima „League of Legends“ ekipu koja je u junu ove godine, kao drugoplasirana iz Istočne Evrope, bila u kvalifikacijama za Evropsku ligu (nivo ispod Svetskog prvenstva), ali se nažalost nisu kvalifikovali.
Aleksandar Anokić, menadžer tima i ad hoc coach, je opisao trenutnu situaciju i dalje planove:
Na prvom mestu su uvek igrači. Ovaj sport se zasniva na građenju brenda svakog pojedinačnog igrača i njihove online ličnosti, kao i samog brenda organizacije. Nije dovoljno samo pobeđivati, potrebno je i biti u dnevnom kontaktu sa ljudima koji ih prate i podržavaju. Velika prednost nad tradicionalnim sportovima je mogućnost i nivo dnevne interakcije profesionalnih igrača i njihovih fanova.
Trivijalne stvari kao što su dostupnost optičkog Interneta i geografske udaljenosti svakog igrača predstavljaju svojevrsne probleme koji mnogo utiču kako na građenje njihovih imena tako i na efikasnost treninga i sam timski duh. Nama je cilj da ovim talentovanim momcima sa naših prostora pružimo priliku da nastupaju na svetskoj sceni.
Ekipu čine trenutno najbolji igrači Srbije i Balkana, koji već imaju veliki broj osvojenih nagrada iza sebe. Tim će se potruditi da u narednih par meseci poseti što veći broj turnira i da se pripremi za naredne kvalifikacije koje će održati u januaru 2016.
Vesti i najnovije informacije Virtual Gaming uvuženja možete pratiti putem Facebook stranice kao i na zvaničnom sajtu organizacije.
Ostavi komentar
Ivan Nikolic
7. 8. 2015. u 17:24
LCS GET READY FOR SHRINK8 FAKER ILL SHREKT U LITTLE SCRUB