Uvodimo Srbiju na svetsku eSports scenu

Uvodimo Srbiju na svetsku eSports scenu

Od početka trećeg milenijuma i amaterskih takmičenja, preko profesionalnih igrača i timova, kompanija koje sve više dizajniraju igre posvećene velikim takmičenjima, kao i ogromnog porasta broja ljudi koji prate scenu, eSports igra značajnu ulogu u IT industriji. Velike kompanije polako su počele da prepoznaju uticaj i da ulažu u elektronske sportove - pogotovo u Kini, Koreji, Americi i Zapadnoj Evropi. Zemlje Balkana su u velikom zaostatku, ali udruženjem Virtual Gaming nastojimo da promenimo upravo to.

nemanja_drobnjak_main

Godine 2013, procenjen je broj od 72 miliona ljudi širom sveta koji su pratili takmičenja u igranju video igara. Povećana dostupnost online streaming media platformi, posebno Twitch.tv, je igrala centralnu ulogu u rastu i promociji eSports scene. U septembru 2014-te, Amazon kupuje Twitch za neverovatnih 970 miliona dolara.

Jedan od najvećih događaja, svetsko prvenstvo u video igri „League of Legends“, održano 2014. u Seulu, u Koreji, je preko online stream servisa i televizije zabeležilo astronomsku cifru od 27 miliona gledalaca u finalu. Kao poređenje izdvajamo 2014. World Series (Major League Baseball) sa 15,8 miliona i finale NBA sa 15,5 miliona gledalaca. Vidite o čemu pričam?

eSports u Srbiji: Krenuli smo, hajde da vidimo gde smo

Cela ekipa koja je pokrenula priču je imala ranijih iskustava sa organizovanjem turnira i događaja. Bili smo svesni problema sa kojima se suočavamo, među kojima najveći svakako predstavlja nedostatak svesti o elektronskim sportovima na nasim područjima.

Potrebno je stati pred ljude, i objasniti im zbog čega ovo može da bude i njihova, a ne samo naša budućnost. U narednom periodu planiramo da organizujemo što veći broj turnira, kao i jednu konferenciju sa gostujućim predstavnicima organizacija iz inostranstva kako bi probudili svest i podigli nivo eSports zajednice u Srbiji.

esports
Ulaznice za finale LoL dostizale su i do nekoliko hiljada dolara – skoro kao za boks meč Mayweather – Pacquiao! (Izvor: Gamespot.com)

Udruženje Virtual Gaming trenutno ima „League of Legends“ ekipu koja je u junu ove godine, kao drugoplasirana iz Istočne Evrope, bila u kvalifikacijama za Evropsku ligu (nivo ispod Svetskog prvenstva), ali se nažalost nisu kvalifikovali.

Aleksandar Anokić, menadžer tima i ad hoc coach, je opisao trenutnu situaciju i dalje planove:

Na prvom mestu su uvek igrači. Ovaj sport se zasniva na građenju brenda svakog pojedinačnog igrača i njihove online ličnosti, kao i samog brenda organizacije. Nije dovoljno samo pobeđivati, potrebno je i biti u dnevnom kontaktu sa ljudima koji ih prate i podržavaju. Velika prednost nad tradicionalnim sportovima je mogućnost i nivo dnevne interakcije profesionalnih igrača i njihovih fanova.

Trivijalne stvari kao što su dostupnost optičkog Interneta i geografske udaljenosti svakog igrača predstavljaju svojevrsne probleme koji mnogo utiču kako na građenje njihovih imena tako i na efikasnost treninga i sam timski duh. Nama je cilj da ovim talentovanim momcima sa naših prostora pružimo priliku da nastupaju na svetskoj sceni.

Ekipu čine trenutno najbolji igrači Srbije i Balkana, koji već imaju veliki broj osvojenih nagrada iza sebe. Tim će se potruditi da u narednih par meseci poseti što veći broj turnira i da se pripremi za naredne kvalifikacije koje će održati u januaru 2016.

Vesti i najnovije informacije Virtual Gaming uvuženja možete pratiti putem Facebook stranice kao i na zvaničnom sajtu organizacije.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Godina u kojoj smo uništili srpski IT

Da, pričam o izmenama zakonskih regulativa vezanih za porez na dohodak građana. Po ko zna koji put imamo šansu da uradimo nešto veliko i sami uprskamo, kao reprezentacija u fudbalu.

Mobilno

Google i u Beogradu omogućio pregled javnog gradskog prevoza!

Google Maps od danas su konačno omogućile korisnicima u Beogradu da na svojim pametnim telefonima dobiju uvid u kretanje gradskog prevoza, cene karte i druge bitne informacije o GSP-u.

Kultura 2.0

Mogu li dva prijatelja iz IT-ja pozicionirati Srbiju na mapi evropskih biciklista – kroz projekat Serbia Upside Down?

Dvojica kolega i prijatelja koji rade u IT industriji svoju ljubav prema biciklizmu i putovanjima spojili su u projekat pod nazivom 'Serbia Upside Down'. Njihova ideja je da se kroz velike biciklističke ture u Srbiji naša zemlja približi njihovim kolegama IT-jevcima iz Zapadne Evrope kao vredno turističko mesto. O čemu se tu zapravo radi?

Propustili ste

Kultura 2.0

Kako da zatvorite svoju paušalnu agenciju?

Knjigovođa Milan Trbojević u nastavku teksta otkriva nam šta morate preduzeti ne biste li zatvorili svoju preduzetničku radnju.

Internet marketing

Neil Skehel: Želimo da podignemo svest o značaju CX-a u Srbiji kroz dodelu nagrada

Kompanija 'Awards International' koja dodeljuje biznis nagrade širom sveta otvara prve 'Customer Experience' nagrade i za naš region - u Beogradu. Direktor i osnivač ove firme otkriva nam više detalja o predstojećem događaju i daljim planovima za poslovanje u Srbiji i regionu.

Kultura 2.0

Da li je vaša AliExpress porudžbina bezbedna od korona virusa?

Sve oči svetske javnosti okrenute su ka Kini koja se, u ovom trenutku, bori sa širenjem smrtonosnog korona virusa. I dok čekamo da saznamo da li postoji rešenje za ovaj ozbiljan globalni zdravstveni problem, zapitali smo se - da li virus koji je par hiljada kilometara daleko može da se prenese i robom sa AliExpress-a?

Kultura 2.0

CM-ovi su oči, uši i glas vaših brendova i kompanija na Internetu – i neće skoro nestati

Danas se obeležava dan Community Manager-a i zato smo se zapitali dokle ćemo slaviti ovu profesiju i gde su uopšte CM seniori.

Tehnologija

Kako paušalci mogu pristupiti svom eSandučetu i poreskom rešenju za 2020. godinu?

Januar 2020. za preduzetnike paušalce doneo je još jednu novost – rešenje o porezu direktno u njihovo eSanduče. Međutim, sudeći po reakcijama preduzetnika, taj proces nije jednostavan kao što izgleda. O tome šta vam je sve potrebno kako biste pristupili rešenju o prispelim obavezama analiziramo u nastavku teksta.

Gaming

Igre niškog gaming studija Peaksel preuzete su više od 300 miliona puta, a njihov kvalitet prepoznao je i Google

Niški gejming studio Peaksel može se pohvaliti sa čak 330 miliona preuzimanja svojih igara sa poznatih prodavnica kao što su App Store i Google Play. Ovo je njihova priča.