Vip pokriva prekoračenje tarife korisnicima

Vip pokriva prekoračenje tarife sa dodatnim minutima, SMS porukama i megabajtima

Iz Vip mobile-a su odlučili da svojim korisnicima poklone dodatni paket minuta, SMS-a i MB, identičan mesečnoj tarifi koju koriste i time pokriju eventualno prekoračenje tarife. Svi novi i postojeći korisnici koji obnavljaju ugovor dobiće još jednu, 25. mesečnu tarifu čiji se sadržaj u nacionalnom saobraćaju automatski troši tokom naredne dve godine u slučaju da prekorače saobraćaj iz tarife.

vip-mobile-1

Jedan od čestih problema sa kojima se većina korisnika mobilne telefonije susreće u Srbiji jeste uvećan mesečni račun usled prekoračenja saobraćaja van paketa. Štaviše u Vip-u je ukupan broj žalbi zabeležen u korisničkom servisu tokom prošle godine smanjen za čak 30 posto u odnosu na 2015. godinu – od čega oko 3% čine baš pitanja na temu iznosa računa zbog potrošnje van paketa, a ovo su samo jedni od razloga zbog kojih su se iz Vip mobile-a odlučili na pomenutu akciju.

Promocija traje do 30. aprila

Na primer, korisnik Nova 5 tarife koji u okviru mesečne pretplate već ima 900 minuta, isto toliko SMS poruka i 1800 MB, sada dobija 25. mesečnu pretplatu, odnosno dodatnih 900 minuta, 900 SMS i 1800 MB koje može iskoristiti u naredne dve godine. Ovom ponudom, Vip nastoji da dodatno unapredi korisničko iskustvo i svojim korisnicima smanji mogućnost da naprave neplanirane troškove.

Bitno je napomenuti da promocija traje do 30. aprila tekuće godine, dok je više informacija dostupno na zvaničnom sajtu ovog operatera.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?