Vip mobile donacijom od €30.000 podržao akciju 'Bitka za znanje'

Vip mobile donacijom od €30.000 podržao akciju ‘Bitka za znanje’

Kompanija Vip mobile uručila je danas donaciju u visini od 30.000 evra namenjenih podršci projektu 'Bitka za znanje' koji sprovodi Fondacija B92. Svesna značaja razvoja tehnološke kreativnosti u modernom obrazovanju, ova kompanija uključila se u akciju koja ima za cilj da opremi osnovne škole u Srbiji mBot robotima uz pomoć kojih će osnovci imati priliku da se upoznaju sa STEM naukama.

bitkazaznanje2

Finansijski direktor Vipa, Milan Zaletel, uručio je danas donaciju u iznosu od 30.000 evra Veranu Matiću, predsedniku Upravnog odbora Fonda B92 što predstavlja ujedno i najveću donaciju jedne kompanije projektu Bitka za znanje koji ima za cilj opremanje osnovnih škola u Srbiji mBot robotima, kako bi osnovci imali priliku da se upoznaju sa osnovama prirodnih i matematičkih nauka, tehnologije i inženjerstva.

Kako kažu iz Fonda B92, za učešće u programu do sada se prijavilo 344 škola, a donacijom kompanije Vip mobile obezbediće se 150 robota za 30 školskih ustanova, glavne nagrade za pobedničke timove finala lige KODigranja, kao i brojne aktivnosti u cilju razvoja informatičke pismenosti osnovaca.

STEM – budućnost naše dece

U izjavi za medije, Milan Zaletel poručio je kako je ova kompanija prepoznala jedinstvenu inicijativu koja značajno doprinosi razvoju obrazovanja u Srbiji, pružajući deci da se kroz igru upoznaju sa jednom od najperspektivnijih profesija budućnosti:

Vip ove godine obeležava 10 godina poslovanja u Srbiji, tokom kojih smo se trudili da opravdamo status inovatora na tržištu, a ova inicijativa upravo predstavlja savremeni pristup obrazovanju i ističe važnost digitalnog opismenjavanja najmlađih.

mbot
Milan Zaletel i Veran Matić na svečanom uručenju donacije. Vip mobile

Na svečanom uručenju donacije, predstavnicima medija obratio se i Veran Matić koji kaže kako se u akciju “Bitka za znanje” do sada uključilo nekoliko kompanija koje su gotovo odmah prepoznale važnost ovog projekta. Neizmerno se zahvalivši zaposlenima u Vipu, Matić je dodao kako se nada da će ovaj primer podstaći i druge društveno odgovorne kompanije da se uključe u Bitku za znanje, kako bi se što pre obezbedili savremeni nastavni alati za sve škole u Srbiji.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki MotionOps podigao investiciju od $1,2 miliona – sledi širenje tima u Srbiji i dalji razvoj proizvoda

MotionOps zatvorio je 'pre-seed' rundu od gotovo 1,2 miliona dolara predvođenu VC fondom iz Jute Alpine 100. Nikola Cvetković, jedan od osnivača ovog startapa, otkriva nam više o tome kako tim planira da iskoristi investiciju.

Analiza

Rast po svaku cenu više nije ono što startape vodi do investicije – i tu je prilika za srpske timove

Po pitanju investiranja u startape na globalnom nivou, prošla decenija lako bi mogla dobiti titulu zlatne decenije. Problem je bio samo jedan: ti startapi u velikoj većini nisu stavljali naglasak na profitablinost i zdrav rast i, uprkos gubicima koji su se brojali u stotinama miliona, ipak su dostizali valuacije od nekoliko milijardi. Sada su se pravila igre promenila - što može ići u prilog domaćim startapima.

Sponzorisano

Degordian pokreće novi podbrend: Builtt! Fokusiraće se na ecommerce, web i product projekte

Degordian dobija novi specijalizovani spin-off brand koji deluje u 3 vertikale. Upoznajte 'Builtt' koji se bavi izradom web stranica, digitalnih proizvoda i ecommerce rešenja.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Outpost Chess, srpski LinkedIn za šahiste, podigao prvu ‘angel’ investiciju vrednu €85.000

Outpost Chess je potpisao ugovor za prvu 'anđeosku investiciju' u visini od 85.000 evra i očekuje da će kompletirati celu pre-seed rundu do kraja ove godine.

Startapi i poslovanje

Rad od kuće kao iz kanca: Remote Santa platforma jača timski duh na daljinu – i vredno nagrađuje trud

Startap iz Srbije rešava najveći problem rada od kuće - usamljenost! Kako Remote Santa platforma podstiče timski duh na daljinu, čitajte u intervjuu sa suosnivačicom, Jovanom Đeković.

Kultura 2.0

Web pristupačnost čini internet boljim mestom za sve – a posebno za osobe sa invaliditetom

Internet je alat putem kog možemo pronaći gotovo sve što želimo da saznamo, zar ne? Nažalost, to nije slučaj za osobe koje imaju određene invaliditete. Upravo zato je pristupačnost interneta (web accessibillity) sve aktuelnija tema.

Društvene mreže

Hoće li Elon Mask zaista uvesti pretplatu za sve korisnike Twittera?

Ono što se dešava sa Twitterom od momenta akvizicije od strane kontraverznog biznismena Elona Maska može se kategorizovati kao potpuna farsa sa čudnim spletom događaja i okolnostima koji su zadesili ovu društvenu mrežu.

Takmičenje

Bosch Startup Harbour poziva startape da zajedno validiraju ideje i skaliraju biznis – prijave traju do 30. septembra

Startup Harbour je globalna inicijativa kompanije Bosch čiji je cilj kreiranje ekosistema kroz saradnju između 'early stage' startapa i različitih Bosch divizija u oblasti informacionih tehnologija i digitalizacije.

Intervju

Amir Moini pomogao je Netflixu da izgradi Employer Brand iz temelja – a sada dolazi na Empple Festival

Treći po redu Empple Festival 5. oktobra ugostiće Amira Moinija, direktora Employer Branding-a kompanije Moloco u Silicijumskoj dolini.