Vip mobile donacijom od €30.000 podržao akciju 'Bitka za znanje'

Vip mobile donacijom od €30.000 podržao akciju ‘Bitka za znanje’

Kompanija Vip mobile uručila je danas donaciju u visini od 30.000 evra namenjenih podršci projektu 'Bitka za znanje' koji sprovodi Fondacija B92. Svesna značaja razvoja tehnološke kreativnosti u modernom obrazovanju, ova kompanija uključila se u akciju koja ima za cilj da opremi osnovne škole u Srbiji mBot robotima uz pomoć kojih će osnovci imati priliku da se upoznaju sa STEM naukama.

bitkazaznanje2

Finansijski direktor Vipa, Milan Zaletel, uručio je danas donaciju u iznosu od 30.000 evra Veranu Matiću, predsedniku Upravnog odbora Fonda B92 što predstavlja ujedno i najveću donaciju jedne kompanije projektu Bitka za znanje koji ima za cilj opremanje osnovnih škola u Srbiji mBot robotima, kako bi osnovci imali priliku da se upoznaju sa osnovama prirodnih i matematičkih nauka, tehnologije i inženjerstva.

Kako kažu iz Fonda B92, za učešće u programu do sada se prijavilo 344 škola, a donacijom kompanije Vip mobile obezbediće se 150 robota za 30 školskih ustanova, glavne nagrade za pobedničke timove finala lige KODigranja, kao i brojne aktivnosti u cilju razvoja informatičke pismenosti osnovaca.

STEM – budućnost naše dece

U izjavi za medije, Milan Zaletel poručio je kako je ova kompanija prepoznala jedinstvenu inicijativu koja značajno doprinosi razvoju obrazovanja u Srbiji, pružajući deci da se kroz igru upoznaju sa jednom od najperspektivnijih profesija budućnosti:

Vip ove godine obeležava 10 godina poslovanja u Srbiji, tokom kojih smo se trudili da opravdamo status inovatora na tržištu, a ova inicijativa upravo predstavlja savremeni pristup obrazovanju i ističe važnost digitalnog opismenjavanja najmlađih.

mbotVip mobile
Milan Zaletel i Veran Matić na svečanom uručenju donacije.

Na svečanom uručenju donacije, predstavnicima medija obratio se i Veran Matić koji kaže kako se u akciju „Bitka za znanje“ do sada uključilo nekoliko kompanija koje su gotovo odmah prepoznale važnost ovog projekta. Neizmerno se zahvalivši zaposlenima u Vipu, Matić je dodao kako se nada da će ovaj primer podstaći i druge društveno odgovorne kompanije da se uključe u Bitku za znanje, kako bi se što pre obezbedili savremeni nastavni alati za sve škole u Srbiji.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

E-prime povećao proizvodnju električnih bicikala i proširio proizvodni pogon – sledi dalji izvoz u EU

Priču kompanije E-prime pratimo gotovo od samog početka njihovog poslovanja, od pre nešto više od dve godine kada smo prvu put uradili intervju o ovim e-biciklima. U međuvremenu, kompanija je znatno porasla, zaposlila nove ljude, proširila proizvodnju i počela da izvozi svoje proizvode, a to je bio dovoljan razlog da se sa osnivačima opet nađemo na kafi i popričamo o novitetima.

Gaming

Kako je RUR od lokalne ekipe iz igraonice postao uticajni regionalni gejming medij

Već dvadeset godina organizacija RUR bavi se popularizacijom video igara u Srbiji. Njeni osnivači u velikom intervjuu za Netokraciju otkrivaju kako je RUR postao jedna od najvažnijih esports baza u našoj zemlji i šta novo spremaju ljubiteljima gejminga.

Nesortirano

Otvoren poziv za ‘online’ prekvalifikaciju za IT – prijave traju do 30. septembra

Projekat prekvalifikacije organizuju Kancelarija za informacione tehnologije i elektronsku upravu u saradnji sa Programom Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP), a otvoren je za zaposlena lica širom Srbije.

Propustili ste

Kolumna

Digitalizacija obrazovnog sektora je vreme u kome uče i studenti i profesori

Tokom avgusta i septembra celokupan nastavni i nenastavni kadar visokoškolskih ustanova u Srbiji imao je priliku da unapredi svoja znanja i veštine na polju online nastave - uz pomoć kompanije Microsoft i trening centra Semos Education.

Startapi i poslovanje

Novogradnja osvaja Beograd, a City Expert širi marketing tim kako bi odgovorio na potrebe industrije

Sa Igorom Jovićem iz beogradskog City Experta razgovaram o tržištu nekretnina u Srbiji u vreme globalne pandemije, novim projektima poput specijalizovanog oglašavanja za novogradnju, te razlozima zašto ovaj tim intenzivno širi svoj marketing sektor.

Novost

‘Freelance hours rate’ anketa: Frilenseri treba više da cene svoj rad

Ova anketa nastala je kao rezultat diskusije na drušvenim mrežama u vezi angažovanja frilensera po veoma niskim cenama, a nastoji da detaljnije približi stanje kada je reč o zaradi na tržištu slobodnog rada. Organizator ankete je srpski IT preduzetnik koji je želeo da ostane anoniman.

Office Talks Podcast

Kako napraviti uspešan biznis od trčanja? (gost Veroljub Zmijanac)

Sa osnivačem sajta trcanje.rs, Belgrade running klub i organizacije Serbia Business Run razgovaramo o tome kako je ušao u svet trčanja i zašto su svi njegovi poduhvati na preseku tehnologije, sporta i preduzetništva.

Startapi i poslovanje

Lokalnim biznisima Visa nudi besplatnu edukaciju, marketinšku podršku i održavanje web prodavnice

Početkom jula kompanija Visa je lansirala kampanju #PodržimoLokalno sa namerom da malim i srednjim porodičnim i lokalnim biznisima pomogne u neizvesnim vremenima. Sa Vladimirom Đorđevićem, generalnim direktorom kompanije Visa za jugoistočnu Evropu, detaljnije razgovaramo o nastavku i proširenju ove inicijative.

Društvene mreže

Zašto Facebook preti obustavom poslovanja u Evropi i šta to znači za digitalne biznise?

Tehnološka kompanija iz Menlo Parka zapretila je da će zaustaviti i povući svoje poslovanje u Evropi ukoliko se ne povuče odluka regulatorne komisije o zabrani transfera podataka korisnika sa Starog kontinenta ka SAD-u.