Vip mobile donacijom od €30.000 podržao akciju 'Bitka za znanje'

Vip mobile donacijom od €30.000 podržao akciju ‘Bitka za znanje’

Kompanija Vip mobile uručila je danas donaciju u visini od 30.000 evra namenjenih podršci projektu 'Bitka za znanje' koji sprovodi Fondacija B92. Svesna značaja razvoja tehnološke kreativnosti u modernom obrazovanju, ova kompanija uključila se u akciju koja ima za cilj da opremi osnovne škole u Srbiji mBot robotima uz pomoć kojih će osnovci imati priliku da se upoznaju sa STEM naukama.

bitkazaznanje2

Finansijski direktor Vipa, Milan Zaletel, uručio je danas donaciju u iznosu od 30.000 evra Veranu Matiću, predsedniku Upravnog odbora Fonda B92 što predstavlja ujedno i najveću donaciju jedne kompanije projektu Bitka za znanje koji ima za cilj opremanje osnovnih škola u Srbiji mBot robotima, kako bi osnovci imali priliku da se upoznaju sa osnovama prirodnih i matematičkih nauka, tehnologije i inženjerstva.

Kako kažu iz Fonda B92, za učešće u programu do sada se prijavilo 344 škola, a donacijom kompanije Vip mobile obezbediće se 150 robota za 30 školskih ustanova, glavne nagrade za pobedničke timove finala lige KODigranja, kao i brojne aktivnosti u cilju razvoja informatičke pismenosti osnovaca.

STEM – budućnost naše dece

U izjavi za medije, Milan Zaletel poručio je kako je ova kompanija prepoznala jedinstvenu inicijativu koja značajno doprinosi razvoju obrazovanja u Srbiji, pružajući deci da se kroz igru upoznaju sa jednom od najperspektivnijih profesija budućnosti:

Vip ove godine obeležava 10 godina poslovanja u Srbiji, tokom kojih smo se trudili da opravdamo status inovatora na tržištu, a ova inicijativa upravo predstavlja savremeni pristup obrazovanju i ističe važnost digitalnog opismenjavanja najmlađih.

mbotVip mobile
Milan Zaletel i Veran Matić na svečanom uručenju donacije.

Na svečanom uručenju donacije, predstavnicima medija obratio se i Veran Matić koji kaže kako se u akciju „Bitka za znanje“ do sada uključilo nekoliko kompanija koje su gotovo odmah prepoznale važnost ovog projekta. Neizmerno se zahvalivši zaposlenima u Vipu, Matić je dodao kako se nada da će ovaj primer podstaći i druge društveno odgovorne kompanije da se uključe u Bitku za znanje, kako bi se što pre obezbedili savremeni nastavni alati za sve škole u Srbiji.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

5 razloga zašto paušalci ne veruju izmenama zakona i zašto se javno bune protiv njihovog usvajanja

Svako ko je prisustvovao otvorenim razgovorima povodom donošenja novih zakona o poslovanju i oporezivanju paušalaca ima samo jedan pridev - zapaljivo. Suprostavljene strane diskutovale su o zakonskim predlozima, a šta je to što paušalci ističu kao najveće probleme, pročitajte u nastavku ovog teksta.

Kultura 2.0

Horor priče iz industrije: Plata koja nikada nije stigla

Želite da promenite firmu jer više nema šta da vam ponudi? Ja bih, na vašem mestu, ponovo razmislio - ko zna šta vas čeka u sledećoj.

Startapi i poslovanje

Da li je zbog ‘paušala’ na pomolu novi egzodus programera i digitalnih stručnjaka?

Od svih dilema koje poslednjih mesec dana potresaju domaću IT zajednicu, jedna od najizraženijih i najstrastvenijih glasi - otići ili ostati?

Propustili ste

Netokracija

Zakonske osnove za razvoj ‘online’ trgovine u Srbiji su postavljene – web trgovci traže smanjenje sive ekonomije

Treća Netokracijina konferencija posvećena digitalnoj trgovini i budućnosti ove oblasti počela je jutros u prostorijama Naučno-tehnološkog parka. Dvadeset ovogodišnjih predavača publici će predstaviti rešenja i proizvode, govoriće o promenama koje novi zakoni donose za sve digitalne trgovce i podeliti konkretne savete za unapređenje poslovanje web prodavnica.

Internet marketing

Šta je korisnička persona i zašto je presudna za uspeh vašeg digitalnog proizvoda?

Često imam priliku da vidim kako se proizvod oblikuje u odnosu na pretpostavke o tome šta korisnicima treba. U najvećem broju slučajeva pokaže se da su one pogrešne, ali tek kada proizvod izađe na tržište. Ipak, ta situacija se može izbeći.

Startapi i poslovanje

Emitto obećava 10x veći CTR jer sadržaj plasira tamo gde su korisnici – u njihove direktne poruke

Oglašavanje putem društvenih mreža je sve skuplje, e-mail marketing ne donosi iste rezultate kao pre, pa čitava industrija traži alternativne kanale oglašavanja - među kojima su i direktne poruke. O tome zašto je 'dark social' sve popularniji, razgovaramo sa osnivačem startapa Emitto.

Startapi i poslovanje

Tesla Nation: Platforma za networking, poslove i konsultacije bila je logičan korak za Startit

Sinoć su u beogradskom Domu omladine premijerno objavljeni prvi rezultati novog projekta iza kojeg stoji SEE ICT - Tesla Nation. Vukašin Stojkov podelio je sa publikom kako će ova platforma pomoći Srbiji da se rebrendira kao 'go-to' destinacija za tehnološko znanje.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Kultura 2.0

Stuberi: YouTube uspeh nisu pregledi već odnos prema publici

Ako niste tinejdžer ili svoje slobodno vreme ne provodite istražujući YouTube, verovatno ne znate da domaću scenu na svakih mesec, dva zahvata prava ‘drama’. Sa druge strane, pak, stoji kanal 'Stuberi' koji prati skoro milion ljudi, a koji se ne služe tim trikovima. Oni su za Netokraciju podelili svoju priču.