Vip mobile pustio 4G signal i u Novom Sadu

Vip mobile pustio 4G signal i u Novom Sadu

U okviru karavana poznatog mobilnog operatera koji ima za cilj unapređenje mobilne infrastrukture, te uvođenje LTE signala, priključio se i Novi Sad, pa su tako stanovnici ovog grada koji koriste usluge Vip mobile-a, dobili mogućnost da upotrebljavaju najnoviju mrežu četvrte generacije brzog prenosa podataka.

vip_novi_sad

U ovom trenutku Vip 4G LTE signal pokrivaće opštine Novog Sada kao što su: Stari Grad, Podbara, Rotkvarija, Liman 1, Liman 2, Liman 3, Grbavica, Sajam i delovi Telepa i Novog Naselja, a do kraja godine nova tehnologija će obuhvatiti i „Industrijsku zonu jug“, te delove Avijatičarskog naselja, Salaja, kao i dodatna poboljšanja na Limanu i u Novom Naselju.

Pored uvođenja 4G mreže, do kraja godine dodatno će biti unapređena 3G mreža u Vojvodini, tačnije u Sremu, Banatu i Južnobačkom okrugu, a povodom tih novosti oglasila se i Natali Delić, inače CTO pomenute kompanije, koja je istakla:

Vip mobile stalno ulaže u svoju mrežu i tehnologiju kako bismo obezbedili bolji kvalitet postojećih usluga i unapredili iskustvo u korišćenju mobilnih uređaja. Samo tokom ove godine uložili smo oko 60 miliona evra u razvoj 4G mreže najnovije generacije i unapređenje postojeće mreže širom Srbije.

vip-4g-brzine
Kazaljka na Speedtestu je u jednom trenutku prešla i 73,66 Mbps.

Podsetimo, LTE tehnologija omogućava veoma brz prenos podataka i multimedijalnog sadržaja preko mobilnih uređaja kao i gotovo trenutan odziv mreže i učitavanje online sadržaja, kao i HD i Full HD videa, te brzo i stabilno preuzimanje zahtevnih aplikacija.

Prelazak na 4G mrežu je jednostavan

Prosečne brzine se kreću između 40 i 60 Mbps, što je više nego trostruko brže od postojeće 3G mreže, a brzina koju smo mi izmerili u Novom Sadu varirala je od 30 do 70 Mbps za downlink, dok se uplink obično zaustavljao na 30 Mbps – u zavisnosti od lokacije i telefona.

Sam proces prelaska na Vip 4G mrežu je jednostavan, a korisnik prvo treba da ima odgovarajuću postpejd tarifu i telefon, pa tek onda može da zameni trenutnu karticu za 4G SIM karticu uz zadržavanje postojećeg broja. Više informacija o korisničkim paketima i ponudi telefona, možete pronaći na zvaničnom sajtu Vip mobile-a.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?