Viber i Grad Beograd pokrenuli globalni nagradni konkurs

Viber i Grad Beograd pokrenuli globalni nagradni konkurs za dizajnere i kreativce

U svečanoj sali Skupštine grada Beograda, predstavnici Vibera za Centralnu i Istočnu Evropu najavili su novi konkurs za sve mlade kreativce koji žele da kreiraju zanimljive stikere sa simbolima svog grada, pri čemu će pet najboljih biti uvršteni u globalnu kolekciju servisa koji danas koristi više od 606 miliona korisnika.

viber_22
Predstavnica Sekretarijata za privredu Tijana Maljković i generelani direktor kompanije Viber za Centralnu i Istočnu Evropu Atanas Rajkov.

Na konferenciji za štampu, medijima se obratio Atanas Raykov, direktor Vibera za CEE koji je upravo iz Beograda najavio novi konkurs za sve kreativne mlade dizajnere i grafičare koji će imati zadatak da osmisle stikere sa motivima svetskih metropola, dok će se oni najbolji ubrzo naći u ponudi Vibera.

Da je grad Beograd živo mesto koje diše, od danas dokazuje i javna komunikacija grada na Viberu, putem koje građani mogu da razmenjuju utiske i mišljenja iz različitih oblasti kao što su sport, kultura, politika, dešavanja u gradu i slično. Takođe, tu je i engleska verzija Public Chats-a u čiju se konverzaciju mogu uključiti mnogobrojni turisti koji svake godine posećuju grad na ušću Save u Dunav.

Milioni korisnika, milioni stikera

Sudeći prema statistici o kojoj su predstavnici Vibera danas govorili, oko milion ljudi u Srbiji danas razmenjuje stikere putem redovne komunikacije, te je Raykov iskoristio priliku da pozove sve kreativce da se uključe u program i postaraju se da se i Beograd nađe na listi gradova čija obeležja krase konverzacije milione korisnika.

Tom prilikom, Atanas je istakao:

Glavni cilj kompanije Viber jeste da stvori platformu, tačnije servis koji povezuje ljude besplatno i bez granica. Sa druge strane, stikeri igraju veoma bitnu ulogu u komunikaciji jer je na neki način obogaćuju – oni su ekspresivni i korisnici vole da ih koriste.

Učešće na konkursu podrazumeva da kandidat odaberete određeni stil stikera i tako podnese tri različita grafička prizaka – najkasnije do 18. novembra tekuće godine. Viber će nakon toga da izabere 20 finalista od kojih će svako dobiti nagradu od 1.000 američkih dolara, ali i čija će se kreacija naći u globalnoj prodavnici stikera ove kompanije. Pet najboljih radova biće nagrađeno i procentom od prodaje stikera.

Više informacija o nagradnom konkursu možete pronaći na zvaničnom sajtu Viberovog takmičenja.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Društvene mreže

Da se bijem sa policijom ne umem, al’ da gutam suzavac – to mogu

Utorak veče. Poput 9/11 i kula bliznakinja, prilepljen sam za TV i pratim dešavanja o kojima izveštavaju reporteri N1. Uživo, pod suzavcem. Za svojih 30 godina nagledao sam se protesta, stoga ne bih da romantizujem kako su ovi drugačiji i kako je diktaturi konačno došao kraj. Jedini kraj koji se nazire jeste apsolutna propast demokratije u Republici Srbiji... ako je ikada i bilo.

E-commerce

Gde je nestala besplatna poštarina i da li će AliExpress ikada vratiti ‘Free Shipping’ za Srbiju?

Pisanja medija s početka meseca o tome da AliExpress izbacuje 'free shipping' određenih proizvoda unelo je paniku među mnogima koji kupuju u ovoj online prodavnici. Mi smo analizirali šta je uzrok ovoj promeni i da li uskoro možemo očekivati da se stvari vrate u normalu.

Kultura 2.0

Kako ste danas?

Pre nekoliko godina jedan lanac privatnih zdravstvenih ustanova preplavio je Beograd bilbordima sa ovim pitanjem. I nikome ko je video nije bilo svejedno. 'Struka' se obrušila na kampanju, a suštinski ni tada ni danas nije bilo jasno koji je tačno problem sa tim što je komunicirano.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Hoće li soba za gejming i dalje biti ‘glavni adut’ poslodavaca ili nas zbog korone očekaju bolji benefiti i povlastice?

Pandemija je promenila mnogo toga, pa i način na koji poslodavci i zaposleni posmatraju kompanijske benefite. U nastavku otkrivamo koje će to povlastice zaposleni u IT-ju moći da očekuju sada kada rad od kuće više nije 'ništa posebno'.

Office Talks Podcast

Zašto ne gotivimo Baku Praseta i Marka Zuckerberga? (gost Goran Jankuloski)

Ova godina se može opisati samo jednom rečju - turbulentno. Osim pandemije i drugih nedaća, svedoci smo i različitih dešavanja na društvenim mrežama, počev od kontraverznih stavova Trampa na Tviteru pa preko novih promena na Facebooku i odnosa sa brendovima.

Kultura 2.0

Kako su dve marketinške agencije i Pozorište Puž napravili dečiju Viber predstavu koju je pratilo 20.000 ljudi

Kada se udruže volja, kreativnost i znanje, postoji rešenje za sve, a to nam pokazuje primer agencija Saatchi and Saatchi, Leo Burnett, kao i Pozorišta Puž i Vibera. Njihovi timovi su usred pandemije odlučili da obraduju mališane i organizuju predstavu - ni manje ni više nego baš na Viberu.

Tehnologija

Spotify je zvanično stigao u Srbiju – pretplata kreće od 580 dinara

Spotify, jedna od najpoznatijih platformi za 'streaming' muzike, dostupan je na tržištu Srbije od srede 15. jula. Šta dolazak ovog servisa znači za domaće korisnike i da li bi isti mogao da ostane u senci veoma prisutnog Deezera?

Startapi i poslovanje

Duško Vesin (Alchemy): Budućnost startapa najviše zavisi od partnera i investitora – ne od proizvoda

Jedan od osnivača startapa Alchemy i nekadašnjeg dryTools, Duško Vesin, otkriva za Netokraciju kako je tekla njihova poslovna priča i na osnovu tog iskustva deli savete za sve buduće preduzetnike.

Startapi i poslovanje

Korisnici žele da sa bankama rade na daljinu, a rešenje nudi domaći Blinking

Video 'onboarding' korisnika, tačnije sistem video identifikacije na daljinu, polako postaje 'mainstream' širom sveta. Domaći Blinking razvio je takvo rešenje, a u nastavku teksta razgovaramo o tome kako ono može da nam skrati čekanje u redovima.