Beogradsko odeljenje švedske kompanije Verisec dobilo investiciju od €200.000 za razvoj eID rešenja

Beogradsko odeljenje švedske kompanije Verisec dobilo investiciju od €200.000 za razvoj eID rešenja

Investiciju od €200.000 koju je kompanija Verisec dobila zahvaljujući Švedskoj asocijaciji za inovativnost 'Vinnova', namenjena su za dva projekta iz domena e-identifikacije na kojima rade članovi razvojnog centra u Beogradu.

Oba projekta pod nazivom Freja eID  direktno rešavaju UX probleme u vezi identifikacije u online i offline svetu sa učestalom upotrebom u retail sektoru. Projekti koji su dobili finansijsku podršku, a tiču se za digitalizacije fizičkih dokumenata, donose dodatnu bezbednost i velike promene u procesu elektronske identifikacije korisnika, kao i inovaciju u elektronskoj identifikaciji zaposlenih u privatnom sektoru.

Kada budu bili u potpunosti završeni, servisi kompanije Verisec će svoju primenu imati u društvenom sistemu Švedske, a koji će nesumnjivo promeniti proces na koji građani ove zemlje koriste svoje podatke u procesu identifikovanja za različite potrebe. Na projektima „Digital carrier of physical ID“ i „eID in the workplaceradio je tim od 48 ljudi u razvojom centru pomenute kompanije u Beogradu. O čemu je zapravo reč?

S obzirom na to da se konstantno povećava potreba za sigurnijim e-ID sistemima koji potvrđuju identitet korisnika za različite potrebe kako offline, tako i online, prvi projekat će značajno doprineti dodatnoj bezbednosti (sprečavanje falsifikovanja podataka) ovog procesa ali i njegovoj široj primeni.

Drugi projekat kreiran je da nadomesti nedostatak skalabilnih rešenja iz oblasti eID-a za zaposlene u privatnom sektoru. Štaviše, „eID in the workplace“ donosi rešenje u oblasti digitalnih identiteta koje će na inovativan način obezbediti mogućnost identifikacije službenika na radnom mestu – bazirajući se na njihovoj profesionalnoj poziciji, umesto na ličnom identitetu što je trenuto slučaj.

Sledi dodatno širenje razvojnog tima u Beogradu

Product Design Manager tima iz Beograda, Nenad Ivanović, prokomentarisao je za Netokraciju predstojeću implementaciju pomenutih rešenja:

Platforme koje smo razvijali se već koriste za pristup online servisima, većinom u švedskim državnim institucijama, ali i sve više u privatnom sektoru. Za prvi projekat najviše su zainteresovane kompanije koje se bave retailom (maloprodajom) i e-commercom (online prodajom), a za drugi državni sektor gde će zaposleni moći da se identifikuju zvaničnim elektronskim identitetom odobrenim od švedske Vlade.

Njegov kolega koji vodi razvojni tim, Branko Pavlović, kaže da su novi ljudi u razvojnom centru uvek porebni, kao i da je trenutno otvorena DevOps pozicija, a organizovana je i plaćena UX praksa za dve osobe koja će se održati tokom avgusta. Branko između ostalog dodaje:

Za sledeću godinu planiramo širenje tima, a svi oni koje interesuje rad u domenu elektronskih identiteta, već sada mogu da nam se jave.

Podsetimo, kompanija Verisec AB sa sedištem u Stokholmu se bavi razvojem rešenja iz domena digitalne bezbednosti, nudeći različite proizvode i servise vezane za digitalne identitete i informacionu bezbednost.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.