UrbiGo: Pametne bašte iz Srbije u pohodu na SAD

UrbiGo: Pametne bašte iz Srbije u pohodu na SAD

Gosti 157. epizode Office Talks podkasta bili su Aleksandar i Anja Varničić, osnivači startapa UrbiGo. Sa njima smo razgovarali o njihovom preduzetničkom putu, investiciji koja sledi i planiranom izlasku na tržišta EU i SAD.

O startapu UrbiGo koji proizvodi pametne bašte imali smo priliku da pišemo na Netokraciji u više navrata za prethodnih par godina. Sada je došlo vreme i da kroz podkast epizodu predstavimo njihovu startap priču, razgovarajući o tome kako su započeli svoj poslovni put koji se postepeno i sigurno razvija u dobrom smeru.

Naši sagovornici Aleksandar Varničić i Anja Varničić su nam pre svega govorili o izazovima stvaranja i izgradnje jednog hardverskog startapa u Srbiji i kako su oni prevazilazili te izazove. Uz to, detaljnije su nas upoznali sa svim benefitima pametne bašte UrbiGo koja treba uskoro da dobije svoju unapređenu verziju, a koja bi mogla da se nađe i na tržištu SAD-a.

Između ostalog, imaćete priliku da saznate kako su naši gosti napravili balans između roditeljstva i preduzetništva i šta podrazumeva nova investicija koja je zakazana za septembar. Osim toga što su nam govorili o tome na šta nova investicija može da bude uložena, Anja i Aleksandar su nam otkrili više detalja o njihovim budućim poslovnim planovima.

Ovaj podkast, kao i uvek, možete pratiti na sledećim platformama: YouTubeApple PodcastsPocket CastsSpotify i Google Podcasts. Do sledećeg slušanja!

Molimo vas da prihvatite sve kolačiće kako biste mogli da vidite ovaj sadržaj


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki MotionOps podigao investiciju od $1,2 miliona – sledi širenje tima u Srbiji i dalji razvoj proizvoda

MotionOps zatvorio je 'pre-seed' rundu od gotovo 1,2 miliona dolara predvođenu VC fondom iz Jute Alpine 100. Nikola Cvetković, jedan od osnivača ovog startapa, otkriva nam više o tome kako tim planira da iskoristi investiciju.

Analiza

Rast po svaku cenu više nije ono što startape vodi do investicije – i tu je prilika za srpske timove

Po pitanju investiranja u startape na globalnom nivou, prošla decenija lako bi mogla dobiti titulu zlatne decenije. Problem je bio samo jedan: ti startapi u velikoj većini nisu stavljali naglasak na profitablinost i zdrav rast i, uprkos gubicima koji su se brojali u stotinama miliona, ipak su dostizali valuacije od nekoliko milijardi. Sada su se pravila igre promenila - što može ići u prilog domaćim startapima.

Sponzorisano

Degordian pokreće novi podbrend: Builtt! Fokusiraće se na ecommerce, web i product projekte

Degordian dobija novi specijalizovani spin-off brand koji deluje u 3 vertikale. Upoznajte 'Builtt' koji se bavi izradom web stranica, digitalnih proizvoda i ecommerce rešenja.

Propustili ste

Kultura 2.0

Web pristupačnost čini internet boljim mestom za sve – a posebno za osobe sa invaliditetom

Internet je alat putem kog možemo pronaći gotovo sve što želimo da saznamo, zar ne? Nažalost, to nije slučaj za osobe koje imaju određene invaliditete. Upravo zato je pristupačnost interneta (web accessibillity) sve aktuelnija tema.

Novost

Hoće li Elon Mask zaista uvesti pretplatu za sve korisnike Twittera?

Ono što se dešava sa Twitterom od momenta akvizicije od strane kontraverznog biznismena Elona Maska može se kategorizovati kao potpuna farsa sa čudnim spletom događaja i okolnostima koji su zadesili ovu društvenu mrežu.

Takmičenje

Bosch Startup Harbour poziva startape da zajedno validiraju ideje i skaliraju biznis – prijave traju do 30. septembra

Startup Harbour je globalna inicijativa kompanije Bosch čiji je cilj kreiranje ekosistema kroz saradnju između 'early stage' startapa i različitih Bosch divizija u oblasti informacionih tehnologija i digitalizacije.

Intervju

Amir Moini pomogao je Netflixu da izgradi Employer Brand iz temelja – a sada dolazi na Empple Festival

Treći po redu Empple Festival 5. oktobra ugostiće Amira Moinija, direktora Employer Branding-a kompanije Moloco u Silicijumskoj dolini.

Najava

Weekend Media Festival po 16. put u Rovinju, ovog puta sa fokusom na HR i veštačku inteligenciju

Weekend Media Festival, jedna od najvećih regionalnih konferencija posvećenih digitalnom marketingu, po 16. put će se održati u Rovinju od 21. do 24. septembra, sa potpuno novim i aktuelnim temama iz digitalnog sveta.

Karijere

Olja Vučićević Gaković: Srpski IT bio je prenaduvani balon koji je morao da pukne – i to je izdvojilo kvalitetne kompanije

Olja Vučićević Gaković ima impresivno poslovno iskustvo: od života i rada u Silicijumskoj dolini i saradnje sa kompanijama kao što su Google, Yahoo i IBM, do povratka u Srbiju i vođenja uspešnih IT kompanija. U intervjuu koji sledi, ona je sa nama podelila svoje mišljenje o srpskoj IT industriji - i zašto smatra da je kriza imala pozitivan uticaj na nju.