Želite nekog ko će se brinuti o vašem domu? Podržite ‘crowdfunding’ kampanju domaćeg startapa Uradi-zaradi

Želite nekog ko će se brinuti o vašem domu? Podržite ‘crowdfunding’ kampanju domaćeg startapa Uradi-zaradi

Tim iza startapa Uradi-zaradi pokrenuo je 'crowdfunding' kampanju na sajtu Indiegogo u okviru koje potražuju sredstva za unapređenje projekta Home Managera - kako bi do kraja godine zaposlili 20 mladih samohranih majki u Beogradu. 

Servis Uradi-zaradi sa čijim smo osnivačima imali priliku da razgovaramo sredinom 2017. godine, krenuli su u širenje i razvoj projekta za koji su pokrenuli i crowdfunding kampanju. Naime, ovaj tim potražuje 6.700 dolara sa ciljem da unaprede uslugu Home Managera i na taj način, za početak, obezbedi zaposlenje na puno ili nepuno radno vreme za 20 mladih samohranih majki u prestonici.

Većina žena koje sarađuju sa Uradi-zaradi platformom su uglavnom samohrane majke u potrazi za fer uslovima rada i boljom zaradom. Najveći izazov za njih je pronalazak stalnog i legalnog posla sa fleksibilnim radnim vremenom, zaštitom na radu kao i evidencijom na državnom zdravstvenom i penzionom fondu.

Ovaj servis, već tri godine pomaže sugrađanima sa poslovima u kući. Sa više od 3.000 klijenata, 900 sati telefonskih razgovora i 10.000 razmenjenih mailova, ekipa iz Beograda shvatila je šta je potrebno jednoj porodici da bi se osećala potpuno komforno u svom domu.

Iz pomenutog servisa navode da su razmatrali koje mogućnosti imaju i došli su do zaključka  da bi nova zapošljavanja doprinela stabilnosti klijenata, kao i njihovih saradnica, a samim tim bi imali mogućnost da uslugu čišćenja nadograde i ponude nešto što je zaista vredno svakoj porodici. A to je kreiranje Home Managera, kao jedne sveobuhvatne usluge asistencije u kućnim obavezama. Svi koji se zaposle kao kućni menadžeri i prođu obuku, servis Uradi-zaradi nudi sledeće:

  • Posao sa fleksibilnim radnim vremenom kao i zaposlenje na puno ili nepuno radno vreme.
  • Posao će najpre ponuditi trenutno najvrednijim saradnicama kojima bi doneo bolje uslove života, kao i mogućnost napredovanja.
  • Planirani su i pregovori sa Sigurnom kućom u cilju pružanja mogućnosti ženama iz Sigurne kuće da dobiju posao koji će im dati nezavisnost i sigurnost.
  • Početnu neto platu Home menadžera u iznosu od 40.000 RSD za 6 sati rada, 5 dana u nedelji, kao i plaćene poreze i doprinose.
Kako bi se zacrtani plan ostvario, biće potrebna suma od skoro 7.000 dolara, koja će između ostalog biti potrošena i na oglašavanje za zapošljavanje, na profesionalne obuke i početne troškove.

Crowdfundingom do komercijalnog lansiranja usluge

Suosnivač ove platforme, Dragana Jovčić za Netokraciju je prokomentarisala ideju koja stoji iza unapređenja usluge, te je tom prilikom istakla:

Prvobitna ideja bila je da obezbedimo obuke ljudima koji rade preko nas kako bi pružali što kvalitetniju uslugu i kako bi komunikaciju i razumevanje potreba klijenta podigli na mnogo veći nivo. Negde u februaru 2019. godine smo uveli strožije uslove selekcije – to je jedan set kriterijuma koji od 30 prijava na sajtu propusti jednu ili dve osobe u bazu koja kreće da radi.

Ljudi koji provode dosta vremena van kuće, spremni su da plate benefit efikasno i brzo sređenog stana. Samim tim, ovaj proces zahteva stabilnost, tačnije da osoba koja obavlja ove zadatke ima stalni posao, a ne privremeni. Kako jedna osoba obavlja sve poslove i trudi se da sve funkcioniše u domaćinstvu, prirodno je došao i naziv – Home Manager. 

Kako Dragana kaže, vetar u leđa za tim biće uspeh pomenute kampanje što će dalje dovesti do lansiranja usluge na komercijalnom nivou i što je najvažnije do zaposlenja mladih samohranih majki koje su spremne za obuku i napredak. Govoreći o narednim planovima ovog servisa, Dragana nam otkriva sledeće:

Plan je da u nekoj narednoj iteraciji omogućimo klijentima mobilnu aplikaciju preko koje mogu ažurirati svoju check-listu, komunicirati sa Home Managerom i plaćati usluge. Što se tiče širenja, ideja je da se usluga širi lokalno – zgradu po zgradu, da tako kažemo. Ideja je da jedan Home Manager vodi domaćinstva na svojoj lokaciji, a idelano u jednoj zgradi.

Kada se Home Manager pokaže kao jako dobar i motivisan u svom poslu, može dobiti priliku da napreduje i da njegov posao bude zapošljavanje, obučavanje novih Home Managera, administracija i vođenje biznisa na lokalu. Definitivno, to je ono čime se vodimo od samog početka rada i nastavićemo u tom pravcu.

Više detalja o tome na koji način možete doprineti ovom projektu nalazi se na zvaničnom sajtu crowdfunding kampanje.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?