Želite nekog ko će se brinuti o vašem domu? Podržite ‘crowdfunding’ kampanju domaćeg startapa Uradi-zaradi

Želite nekog ko će se brinuti o vašem domu? Podržite ‘crowdfunding’ kampanju domaćeg startapa Uradi-zaradi

Tim iza startapa Uradi-zaradi pokrenuo je 'crowdfunding' kampanju na sajtu Indiegogo u okviru koje potražuju sredstva za unapređenje projekta Home Managera - kako bi do kraja godine zaposlili 20 mladih samohranih majki u Beogradu. 

Servis Uradi-zaradi sa čijim smo osnivačima imali priliku da razgovaramo sredinom 2017. godine, krenuli su u širenje i razvoj projekta za koji su pokrenuli i crowdfunding kampanju. Naime, ovaj tim potražuje 6.700 dolara sa ciljem da unaprede uslugu Home Managera i na taj način, za početak, obezbedi zaposlenje na puno ili nepuno radno vreme za 20 mladih samohranih majki u prestonici.

Većina žena koje sarađuju sa Uradi-zaradi platformom su uglavnom samohrane majke u potrazi za fer uslovima rada i boljom zaradom. Najveći izazov za njih je pronalazak stalnog i legalnog posla sa fleksibilnim radnim vremenom, zaštitom na radu kao i evidencijom na državnom zdravstvenom i penzionom fondu.

Ovaj servis, već tri godine pomaže sugrađanima sa poslovima u kući. Sa više od 3.000 klijenata, 900 sati telefonskih razgovora i 10.000 razmenjenih mailova, ekipa iz Beograda shvatila je šta je potrebno jednoj porodici da bi se osećala potpuno komforno u svom domu.

Iz pomenutog servisa navode da su razmatrali koje mogućnosti imaju i došli su do zaključka  da bi nova zapošljavanja doprinela stabilnosti klijenata, kao i njihovih saradnica, a samim tim bi imali mogućnost da uslugu čišćenja nadograde i ponude nešto što je zaista vredno svakoj porodici. A to je kreiranje Home Managera, kao jedne sveobuhvatne usluge asistencije u kućnim obavezama. Svi koji se zaposle kao kućni menadžeri i prođu obuku, servis Uradi-zaradi nudi sledeće:

  • Posao sa fleksibilnim radnim vremenom kao i zaposlenje na puno ili nepuno radno vreme.
  • Posao će najpre ponuditi trenutno najvrednijim saradnicama kojima bi doneo bolje uslove života, kao i mogućnost napredovanja.
  • Planirani su i pregovori sa Sigurnom kućom u cilju pružanja mogućnosti ženama iz Sigurne kuće da dobiju posao koji će im dati nezavisnost i sigurnost.
  • Početnu neto platu Home menadžera u iznosu od 40.000 RSD za 6 sati rada, 5 dana u nedelji, kao i plaćene poreze i doprinose.
Kako bi se zacrtani plan ostvario, biće potrebna suma od skoro 7.000 dolara, koja će između ostalog biti potrošena i na oglašavanje za zapošljavanje, na profesionalne obuke i početne troškove.

Crowdfundingom do komercijalnog lansiranja usluge

Suosnivač ove platforme, Dragana Jovčić za Netokraciju je prokomentarisala ideju koja stoji iza unapređenja usluge, te je tom prilikom istakla:

Prvobitna ideja bila je da obezbedimo obuke ljudima koji rade preko nas kako bi pružali što kvalitetniju uslugu i kako bi komunikaciju i razumevanje potreba klijenta podigli na mnogo veći nivo. Negde u februaru 2019. godine smo uveli strožije uslove selekcije – to je jedan set kriterijuma koji od 30 prijava na sajtu propusti jednu ili dve osobe u bazu koja kreće da radi.

Ljudi koji provode dosta vremena van kuće, spremni su da plate benefit efikasno i brzo sređenog stana. Samim tim, ovaj proces zahteva stabilnost, tačnije da osoba koja obavlja ove zadatke ima stalni posao, a ne privremeni. Kako jedna osoba obavlja sve poslove i trudi se da sve funkcioniše u domaćinstvu, prirodno je došao i naziv – Home Manager. 

Kako Dragana kaže, vetar u leđa za tim biće uspeh pomenute kampanje što će dalje dovesti do lansiranja usluge na komercijalnom nivou i što je najvažnije do zaposlenja mladih samohranih majki koje su spremne za obuku i napredak. Govoreći o narednim planovima ovog servisa, Dragana nam otkriva sledeće:

Plan je da u nekoj narednoj iteraciji omogućimo klijentima mobilnu aplikaciju preko koje mogu ažurirati svoju check-listu, komunicirati sa Home Managerom i plaćati usluge. Što se tiče širenja, ideja je da se usluga širi lokalno – zgradu po zgradu, da tako kažemo. Ideja je da jedan Home Manager vodi domaćinstva na svojoj lokaciji, a idelano u jednoj zgradi.

Kada se Home Manager pokaže kao jako dobar i motivisan u svom poslu, može dobiti priliku da napreduje i da njegov posao bude zapošljavanje, obučavanje novih Home Managera, administracija i vođenje biznisa na lokalu. Definitivno, to je ono čime se vodimo od samog početka rada i nastavićemo u tom pravcu.

Više detalja o tome na koji način možete doprineti ovom projektu nalazi se na zvaničnom sajtu crowdfunding kampanje.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Kako paušalci mogu pristupiti svom eSandučetu i poreskom rešenju za 2020. godinu?

Januar 2020. za preduzetnike paušalce doneo je još jednu novost – rešenje o porezu direktno u njihovo eSanduče. Međutim, sudeći po reakcijama preduzetnika, taj proces nije jednostavan kao što izgleda. O tome šta vam je sve potrebno kako biste pristupili rešenju o prispelim obavezama analiziramo u nastavku teksta.

Kultura 2.0

Da li je vaša AliExpress porudžbina bezbedna od korona virusa?

Sve oči svetske javnosti okrenute su ka Kini koja se, u ovom trenutku, bori sa širenjem smrtonosnog korona virusa. I dok čekamo da saznamo da li postoji rešenje za ovaj ozbiljan globalni zdravstveni problem, zapitali smo se - da li virus koji je par hiljada kilometara daleko može da se prenese i robom sa AliExpress-a?

Kultura 2.0

Da li je moguće sprečiti izgaranje na poslu – pitali smo HR-a, psihologa i direktora

Uhvatite li sebe da se osećate umorno, iscrpljeno, nemotivisano, ne spavate dovoljno, opada vam imunitet i sve to samo kada pomislite na posao koji vas čeka? U tekstu koji sledi pokušavamo da odgovorimo na pitanje kako da u 2020. godini ne dozvolite da do toga dođe.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Beogradski Workpuls analizira efikasnost zaposlenih za preko 1.000 klijenata širom sveta

U trenutku kada se u mnogim kompanijama javlja dodatna potreba za optimizacijom radnih procesa i povećanjem efikasnosti, nameće se i potreba za savremenim alatima koji im u tome mogu pomoći. Jedan od njih je i Workpuls.

Startapi i poslovanje

Oh Monday poslaće vam svakog ponedeljka spisak ‘remote’ poslova u inostranim kompanijama

Usvajanje novih zakonskih odluka o paušalnom oporezivanju podiglo je ogromnu prašinu u IT zajednici. I dok jedni polako počinju da se prilagođavaju, drugi razmišljaju da li postoji način da ostanu u Srbiji a da rade za inostranu kompaniju - u čemu im može pomoći domaći projekat Oh Monday - nedeljni pregled poslova 'na daljinu' direktno u inbox.

Mobilno

Bus Plus aplikacija konačno dostupna i za iOS uređaje

Posle dugo čekanja i najavljivanja, za korisnike mobilnih uređaja kompanije Apple konačno je dostupna Bus Plus aplikacija - koja će im omogućiti bolje i jednostavnije praćenje gradskog prevoza u Beogradu.

E-commerce

U borbi za domaće trgovce srpski Shopen izaziva WooCommerce i Shopify

Niste programer, ne umete da dizajnirate, a želite da kreirate web prodavnicu? Platforma Shopen.com bi vam mogla pomoći.

Tehnologija

Može li jedan digitalac spakovati sve svoje obaveze i hobije u novi T-Cross?

Mladi vozači od svog automobila očekuju da je praktičan, da oslikava njihovu ličnost, ali i da je opremljen najnovijom tehnologijom. Kako se u tu formulu uklapa najmanji 'crossover' iz Volkswagen porodice?

Internet marketing

Kako da kreirate kvalitetan sadržaj za svoj brend? Otkrijte na Netokracijinoj Content Marketing radionici!

Započinjemo novu sezonu stručnih radionica! Prva u nizu biće posvećena content marketingu i održaće se 18. marta u Beogradu, a namenjena je svim profesionalcima koji shvataju značaj i doseg oglašavanja kroz sadržaj, te koji žele da unaprede svoje shvatanje toga šta je dobar 'content' koji prodaje.