Startap Uradi-zaradi omogućio šetanje ljubimaca i nabavku hrane i lekova

Startap iz Beograda Uradi-zaradi omogućio kupovinu namirnica, šetanje ljubimaca i nabavku lekova

Uradi-zaradi koji povezuje pojedince u potrazi za zaradom sa korisnicima kojima je potrebno da im se neki kućni posao završi, pokrenuo je zaseban projekat pomoći ljudima u izolaciji usled epidemije korona virusa.

Pre skoro tri godine detaljno smo vas upoznali sa mladim tročlanim timom iz Beograda koji je pokrenuo startap Uradi-zaradi, a koji danas broji preko 7.000 članova i preko 1.000 ljudi koji su se prijavljivali za obavljanje usluga.

Danas, kada je ceo svet, pa i našu zemlju, zahvatila pandemija virusa, javila se i potreba za uvođenjem pomoći sugrađanima koji ne mogu ili ne smeju da odu u prodavnicu, apoteku ili prošetaju psa. Iz tih razloga su iz ovog startapa odlučili da pokrenu projekat Samoizolacija vaša – briga naša, koji upravo omogućava ljudima da putem servisa Uradi-zaradi naruče sledeće usluge:

  • nabavka namirnica iz prodavnice,
  • nabavka lekova iz apoteke,
  • šetanje psa 30 minuta dnevno.

Plan je da se u okviru servisa omogući i kupovina namirnica od malih proizvođača

Korisnicima se, između ostalog, nudi da putem navedenog sajta dostave spisak namirnica za nabavku, nakon čega ih ovaj tim povezuje sa osobom koja je iz njihove najbliže okoline i može da ovaj posao uradi umesto njih. Bitno je i napomenuti da je ova usluga dostupna samo u Beogradu, ali omogućava ljudima iz unutrašnjosti da poruče za svoje starije članove porodice koji žive u prestonici.

Povodom lansiranja nove usluge, oglasili su se i iz startapa Uradi-zarad iz kojeg su za Netokraciju posebno istakli:

Uslugu ćemo pružati na ovaj način dokle god postoji apel o zabrani izlaska iz kuće zbog opasnosti od obolevanja ili prenošenja virusa. Mi smo naveli 30 dana, ali mislimo da to niko ne zna u ovom trenutku.

Planiramo da u budućnosti povežemo male proizvođače hrane preko naše platforme i da napravimo listu preporučenih prozivoda koje će naši klijenti moći da poruče preko nas i da, uz čišćenje koje regularno imaju, imaju i redovnu dostavu svojih omiljenih proizvoda.

Iz ovog tima dodaju da im je posebno drago što mogu da omoguće porodicama da zaista ostanu kod kuće, kao što im je i preporučeno – uz pouzdanog online partnera. Više o uslovima kao i o cenama nove usluge, možete pronaći na zvaničnom sajtu.

Ostavi komentar

  1. Janko

    Janko

    4. 4. 2020. u 21:20 Odgovori

    A moze li da zadje neka od ovih inovacija za dostavu i u druge gradove sem BG i NS? Bilo bi lepo da aplikaciju sto pre prosire tako da obuhvati celu zemlju.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.