Domaći i inostrani mentori o društvenom preduzetništvu

Domaći i inostrani mentori o društvenom preduzetništvu uz Unreasonable Lab

Organizacija Razlivalište zajedno sa Unreasonable institutom iz Kolorada od 14. do 18. septembra organizuje prvi 'Unreasonable Labs', u prostorijama ICT Hub-a. Petodnevni program prati 10 lokalnih društvenih startapa čiji će predstavnici imati priliku da rade sa mentorima, kao i domaćim i inostranim predavačima - na razvoju sopstvenih proizvoda i usluga.

unreasonable-Institut

Naime, Unreasonable Institut od ove godine ima svog partnera i u Srbiji – organizaciju Razlivalište čiji je cilj podizanje svesti o društvenom preduzetništvu kao novom ekonomskom pravcu kroz koji se može ostvariti ne samo profit, već i pozitivni društveni uticaj. Program Unreasonable Lab Serbia je namenjen svim društvenim preduzetnicima koji imaju ideju o pokretanju svog preduzeća, ali i organizacijama civilnog društva koje obavljaju određenu privrednu delatnost – kao i mladim talentima koji imaju želju da menjaju svet na bolje tako što će primeniti svoje ideje.

Ono što svi potencijalni učesnici mogu očekivati od pomenutog programa jesu sledeći elementi:

  • Metodologiju razvoja ideje koja je testirana globalno u preko 15 zemalja – preko 95% preduzetnika koji su prošli program bi ga preporučili;
  • Struktuirane i konkretne inpute i sugestije za dalji razvoj biznis modela od strane eksperata, mentora, ali i potencijalnih klijenata i ostalih učesnika;
  • Pristup globalnoj i lokalnoj zajednici “Unreasonable” mentora, preduzetnika i ostalih ključnih igrača iz ekosistema.

Smanjene nezaposlenosti kroz inovativne ideje

Sam proces Unreasonable Laba bazira se na pronalaženju 10 startapa koji imaju za cilj stvaranje pozitivnog društvenog i ekološkog uticaja. Nakon toga, timovi će biti povezani sa deset mentora, kako bi im se na najbolji mogući način pomoglo da kreiraju prototip svog proizvoda ili usluga, te da dobiju povratnu informaciju od realnih korisnika i tako saznaju njihove ključne potrebe, navodi se u saopštenju.

Štaviše cilj Unreasonable Laba zasniva se i na razvoju i promociji društvenog preduzetništva među mladima, zatim na smanjenju nezaposlenosti, pozitivnom uticaju na tekuće društvene probleme u Srbiji, kao i na pomoći u kreiranju biznis modela.

Više informacija o pomenutom događaju, kao i ostale detalje programa i prijavni formular možete pronaći na zvaničnom sajtu Unreasonable instituta.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Šta rade zaposleni dok HR menadžeri spavaju? Kritikuju LGBT zajednicu i leče decu SMS porukama

Koliko ste upoznati sa kulturom ćutanja, skretanja pogleda i sleganja ramena koja je nikad prisutnija u domaćoj IT zajednici?

E-commerce

Deltin ‘Ananas’ unaprediće domaći e-commerce ne investicijom od €100 miliona, već brigom o korisnicima. Može li on to?

Kompanija Delta Holding najavila je da nakon 30 godina poslovanja u različitim oblastima u 2021. godini ulazi u e-commerce. Analiziram kako bi novi biznis mogao da izgleda i na čemu se mora zasnivati kako bi se takmičio sa konkurencijom.

Kultura 2.0

Sirenin krug poverenja: Zašto founderi toliko često biraju nepotizam?

Nepotizam je neiskren način da se ljudima veruje. Pogotovo u poslu.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Srpski startap B-Fresh sa inovativnim sistemom pakovanja želi da promeni prehrambenu industriju

Tehnologija bi u budućnosti mogla u potpunosti da promeni poljoprivredu i prehrambenu industriju. Startap B-Fresh iz Srbije koji razvija rešenje za duži rok trajanja hrane upravo to dokazuje, ali pokazuje i da Srbija ima još jedan talentovan tim iz 'agrotech' sektora.

Internet marketing

IAB MIXX Awards 2021: Otvorene prijave – žiri bira nagrade u 15 kategorija!

Glavni cilj dodeljivanja IAB MIXX nagrada je da se prepoznaju i istaknu kvalitet realizacije digitalnih strategija i medijskih kampanja. Radovi se mogu prijaviti najkasnije do 12. aprila 2021. godine u jednoj ili više kategorija, a u skladu sa ciljevima kampanje ili projekta.

Digitalni mediji

Šta je to Patreon i koja je njegova uloga u podršci kreatorima sadržaja na Internetu?

U poslednjih dve, tri godine na domaćoj YouTube sceni sve više se govori o Patreonu - platformi koja nezavisnim video kreatorima pomaže da naprave nove modele zarade i okupe publiku koja će ih novčano nagraditi za kvalitetan sadržaj.

Startapi i poslovanje

Endava akvizirala hrvatsku agenciju Five za 33+ miliona evra

Ova kompanija nakon prošlogodišnje akvizicije Comtrade-a nastavlja sa jačanjem svog prisustva u regionu. Hrvatski Five postaje deo ove internacionalne kompanije, a 'exit' je vredan više od 33 miliona evra - kroz deonice i keš.

Office Talks Podcast

Prevara od 70 miliona dolara – ko je kriv?

U 36. epizodi Netokracijinog Office Talks podcasta ugostili smo novinara BIRN-a, Aleksandra Đorđevića, sa kojim smo razgovarali o Internet prevarama. Reč je o nepostojećim sajtovima za kupovinu kriptovaluta i berzama, te call centrima koji su nedavno dospeli u žižu javnosti.

Kultura 2.0

Oporezivanje digitalne imovine u Srbiji: Koje obaveze imaju fizička i pravna lica?

Do decembra 2020. godine poreski propisi nisu izričito prepoznavali digitalnu imovinu i to je vodilo nepovoljnom poreskom tretmanu transakcija koje uključuju digitalnu imovinu, ali i pravnoj nesigurnosti o tome kako se digitalna imovina oporezuje. U tekstu objašnjavamo kako sada stoje stvari po tom pitanju.