Proglašeni pobednici Ubisoft 'Game Jam' hakatona

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Proglašeni pobednici Ubisoft ‘Game Jam’ hakatona

Produkcija AAA video igara je zahtevan proces, koji može da potraje i godinama dok se ne napravi finalni proizvod, ali za 24 časa ideja može da postane 'igriva' realnost.

Game Jam je vid hakatona tokom kojeg učesnici imaju određeno vreme (najčešće 24 časa) da osmisle i naprave video-igru na zadatu temu. Ubisoft Belgrade studio je organizovao već tri takva hakatona u Beogradu, a treći po redu održan je 2. i 3. jula ove godine u saradnji i u prostorijama Francuskog instituta u Srbiji, gde se osam timova takmičilo za vredne nagrade.

Bilo da se bavite dizajnom video igara i zvuka, programiranjem, umetnošću, ili jednostavno volite igre i zanima vas pravljenje istih, Ubisoft Game Jam je pravo mesto da se u tome oprobate. Ovo takmičenje bilo je namenjeno svim entuzijastima za pravljenje video igara koji su želeli da odgovore na izazov i da za 24 časa rada odgovore na temu „Muscle memory“ koja je najavljena na samom takmičenju.

Višečlani timovi zasukali su rukave, otvorili svoje laptopove, stavili slušalice i prionuli na posao. Uz njih su sve vreme bili Ubisoft mentori iz različitih oblasti – Game Design, Level i UI Art, Level Design, Programming, Quality Management i Project Management. Timovi su imali vremena da „brejnstormuju“, a celokupan prostor Francuskog instituta u Knez Mihailovoj bio im je na raspolaganju, za rad, odmor, pa i zabavu.

Prethodno iskustvo, obrazovanje ali i talenat za game dev, značili su učesnicima za razvoj ideja, izradu igara, dizajn, art rešenja, a neki timovi su pravili i muziku za svoje video igre. Iako ceo proces izgleda komplikovano, svi timovi su imali završene igre pre nego što je sat otkucao 10:30 časova narednog dana i željno su iščekivali da ih pokažu kako žiriju tako i svima prisutnima.

Vredne nagrade za tri najbolja tima

Na kraju takmičenja, stručni žiri iz Ubisoft Belgrade studija, koji su činili Dušan Jovanović, Studio Production Manager, Miroslav Gavrilov, Associate Lead Programmer i Vladimir Nikić, Game Designer, izabrao je tri najbolja tima:

  • Prva nagrada, tim Shosha Games: 2.500 EUR
  • Druga nagrada, tim Sibirski Plavac: 1.500 EUR
  • Treća nagrada, tim Cellular Automata: 1.000 EUR

Pored prilike da osvoje nagradu, ovi mladi i talentovani gejmeri iskoristili su ovo takmičenje da se upoznaju – neki bolje u okviru svojih timova, a neki i sa ostalim učesnicima i Ubisoft mentorima – da saznaju više o game developmentu, dožive neko novo iskustvo i možda postave temelje svoje karijere. Ovim povodom Vladimir Nikić, Game Designer u Ubisoft Belgrade studiju i član žirija na ovogodišnjem Game Jam hakatonu, izjavio je:

Ovo predstavlja priliku novim nadama u Srbiji da isprobaju game development u malom, da na vrlo kompresovan način iskuse sve izazove na koje se može naići u AAA studijima, kao što su rokovi, izbor najbolje ideje, kako rešiti nedostatak vremena i eventualna neslaganja u timu.

Gejming entuzijastima, koji se još nisu oprobali u džemovanju ili kreiranju sopstvene igre, svi takmičari su poručili da ne odustaju u ostvarenju svog cilja, jer iako ne uspeju iz prve, svaki naredni pokušaj biće bolji i tako sve do konačnog rezultata.

Podsetimo, Ubisoft je francuska kompanija koja se bavi kreiranjem video igara, od kojih su najpoznatije Assassin’s Creed, Prince of Persia, FarCry i drugi, a u Beogradu je prisutna od 2016. godine.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Institut BioSens otvorio novi poziv za akcelerator namenjen IT i poljoprivrednim startapima

Institut BioSens pozvao je inovativne startape iz IT i poljoprivrednog sektora da učestvuju u trećem izdanju akceleratora i na taj način nastavlja dobru praksu pružanja podrške inovativnim preduzetnicima u razvoju ideja koje će doprineti digitalnoj transformaciji poljoprivrede.

Gaming

Wargaming Forge: Novi edukativni program o kreiranju globalnih video igra – uz potencijalno zaposlenje

Industrija razvoja video igara jeste zanimljiva, ali u isto vreme kompleksna stvar. Potencijale talenata koji tu istu industriju grade, prepoznala je kompanija Wargaming koja je pored kancelarija u Beogradu, otvorila i 'Forge' program prakse, sa čijom smo programskom menadžerkom razgovarali.

Startapi i poslovanje

Srpski NOVELIC prodao 54% udela indijskoj kompaniji Sona za 40,5 miliona evra

Indijska kompanija Sona Comstar potvrdila je kupovinu 54% udela u kapitalu za €40,5 miliona srpske kompanije Novelic, osnovane 2012. godine. Ova domaća kompanija razvija radarske senzore bazirane na milimetarskim talasima za auto, IoT i robotsku industriju.

Propustili ste

Internet marketing

Da li će digitalni marketing preživeti novu eru privatnosti?

Zbog potrebe da se istaknu u moru konkurencije, brendovi će morati ozbiljno da se posvete kreiranju kvalitetnog, relevantnog i kreativnog sadržaja.

Kultura 2.0

Vlada Srbije ulaže €52 miliona u izgradnju novog centra za kreativne industrije

Obeležen početak radova na rekonstrukciji nekadašnje zgrade Ložionice u kreativno-inovativni multifunkcionalni centar.

Startapi i poslovanje

OTP banka otvorila prijave za novi Generator ZERO 2023 konkurs

OTP banka je pokrenula novi ciklus Generator ZERO 2023 konkursa sa ciljem da podrži rešenja koja doprinose smanjenju karbonskog otiska i rastu zelene ekonomije.

Office Talks Podcast

Kako graditi uspešne web3 kompanije i projekte?

U tech zajednici sve više se priča o web3 svetu. Upravo zato, tema 127. epizode Office Talks podkasta bila je o izgradnji i vođenju web3 kompanija. O tome smo pričali sa osnivačima kompanije ShardLabs, koja ima tim i u Beogradu.

Novost

Serbian Product Community: Objavljena anketa za ljude koji se bave kreiranjem digitalnih proizvoda

Cilj ankete je podizanje transparentnosti plata tako da se zajednički stekne realnija slika o stanju u upravljanju razvojem digitalnih proizvoda u Srbiji.

Tehnologija

Slobodan Marković: Kako javno dostupni NLP modeli za srpski jezik doprinose rastu domaće IT industrije?

Zašto ChatGPT ne zna padeže, a mi još uvek nemamo Siri na srpskom? Kako razvoj ovih alata može pozitivno da utiče na domaću 'tech' zajednicu, objasnio nam je Slobodan Marković, digitalni savetnik u organizaciji UNDP.