Proglašeni pobednici Ubisoft 'Game Jam' hakatona

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Proglašeni pobednici Ubisoft ‘Game Jam’ hakatona

Produkcija AAA video igara je zahtevan proces, koji može da potraje i godinama dok se ne napravi finalni proizvod, ali za 24 časa ideja može da postane 'igriva' realnost.

Game Jam je vid hakatona tokom kojeg učesnici imaju određeno vreme (najčešće 24 časa) da osmisle i naprave video-igru na zadatu temu. Ubisoft Belgrade studio je organizovao već tri takva hakatona u Beogradu, a treći po redu održan je 2. i 3. jula ove godine u saradnji i u prostorijama Francuskog instituta u Srbiji, gde se osam timova takmičilo za vredne nagrade.

Bilo da se bavite dizajnom video igara i zvuka, programiranjem, umetnošću, ili jednostavno volite igre i zanima vas pravljenje istih, Ubisoft Game Jam je pravo mesto da se u tome oprobate. Ovo takmičenje bilo je namenjeno svim entuzijastima za pravljenje video igara koji su želeli da odgovore na izazov i da za 24 časa rada odgovore na temu „Muscle memory“ koja je najavljena na samom takmičenju.

Višečlani timovi zasukali su rukave, otvorili svoje laptopove, stavili slušalice i prionuli na posao. Uz njih su sve vreme bili Ubisoft mentori iz različitih oblasti – Game Design, Level i UI Art, Level Design, Programming, Quality Management i Project Management. Timovi su imali vremena da „brejnstormuju“, a celokupan prostor Francuskog instituta u Knez Mihailovoj bio im je na raspolaganju, za rad, odmor, pa i zabavu.

Prethodno iskustvo, obrazovanje ali i talenat za game dev, značili su učesnicima za razvoj ideja, izradu igara, dizajn, art rešenja, a neki timovi su pravili i muziku za svoje video igre. Iako ceo proces izgleda komplikovano, svi timovi su imali završene igre pre nego što je sat otkucao 10:30 časova narednog dana i željno su iščekivali da ih pokažu kako žiriju tako i svima prisutnima.

Vredne nagrade za tri najbolja tima

Na kraju takmičenja, stručni žiri iz Ubisoft Belgrade studija, koji su činili Dušan Jovanović, Studio Production Manager, Miroslav Gavrilov, Associate Lead Programmer i Vladimir Nikić, Game Designer, izabrao je tri najbolja tima:

  • Prva nagrada, tim Shosha Games: 2.500 EUR
  • Druga nagrada, tim Sibirski Plavac: 1.500 EUR
  • Treća nagrada, tim Cellular Automata: 1.000 EUR

Pored prilike da osvoje nagradu, ovi mladi i talentovani gejmeri iskoristili su ovo takmičenje da se upoznaju – neki bolje u okviru svojih timova, a neki i sa ostalim učesnicima i Ubisoft mentorima – da saznaju više o game developmentu, dožive neko novo iskustvo i možda postave temelje svoje karijere. Ovim povodom Vladimir Nikić, Game Designer u Ubisoft Belgrade studiju i član žirija na ovogodišnjem Game Jam hakatonu, izjavio je:

Ovo predstavlja priliku novim nadama u Srbiji da isprobaju game development u malom, da na vrlo kompresovan način iskuse sve izazove na koje se može naići u AAA studijima, kao što su rokovi, izbor najbolje ideje, kako rešiti nedostatak vremena i eventualna neslaganja u timu.

Gejming entuzijastima, koji se još nisu oprobali u džemovanju ili kreiranju sopstvene igre, svi takmičari su poručili da ne odustaju u ostvarenju svog cilja, jer iako ne uspeju iz prve, svaki naredni pokušaj biće bolji i tako sve do konačnog rezultata.

Podsetimo, Ubisoft je francuska kompanija koja se bavi kreiranjem video igara, od kojih su najpoznatije Assassin’s Creed, Prince of Persia, FarCry i drugi, a u Beogradu je prisutna od 2016. godine.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Dejan Milošević: Istraživanje i rad na sebi sastavni su deo karijere svakog uspešnog developera

Prethodnih 20 godina Dejan Milošević radi u IT industriji, gde je imao priliku da se susretne sa različitim programskim jezicima i stručnim pozicijama. Sada je član kompanije HTEC, a on nam je otkrio kako je izgledala njegova karijera na 'tech' sceni i šta tačno podrazumeva pozicija Tech Excellence Specialist na kojoj trenutno radi.

Karijere

Kako je Miljan od pozicije praktikanta došao do posla softver inženjera u Microsoft razvojnom centru

Microsoft i ove godine organizuje plaćenu studentsku praksu u svom razvojnom centru, a svi zainteresovani studenti mogu da se prijave do 7. avgusta.

Najava

Najveća regionalna konferencija za programere ovog septembra u Zadru – vidimo se na Infobip Shift 2022!

Najveća konferencija za programere u ovom delu Evrope ponovo okuplja istaknute IT stručnjake, programere, startape i preduzetnike. Ovogodišnju Infobip Shift konferenciju obeležiće nikad bogatiji program i spektakularna produkcija.

Propustili ste

Najava

Najveća regionalna konferencija za programere ovog septembra u Zadru – vidimo se na Infobip Shift 2022!

Najveća konferencija za programere u ovom delu Evrope ponovo okuplja istaknute IT stručnjake, programere, startape i preduzetnike. Ovogodišnju Infobip Shift konferenciju obeležiće nikad bogatiji program i spektakularna produkcija.

Startapi i poslovanje

Samo i Iza prodali su ‘Talking Tom’ i u Srbiji započeli poljoprivrednu revoluciju – održiva proizvodnja hrane njihov je životni cilj

U ekskluzivnom intervjuu za Netokraciju, Samo Login otkriva kako je od prodaje slovenačke kompanije Outfit7 došao do fondacije koja se u Srbiji bavi čistim vazduhom, čistom vodom, očuvanjem resursa i održivom poljoprivredom.

Office Talks Podcast

Demagog sa dva nova naslova osvaja tržište indie igara

Razvoj video igara u Srbiji ima sve veći značaj na globalnoj sceni. Tom prilikom smo u 105. epizodi Office Talks podkasta ugostili beogradski Demagog studio čija je video igra Golf Club Wasteland do sada zabeležila značajne rezultate na AppStore i Google Play prodavnicama.

Tehnologija

IT Srbija od ‘outsourcinga’ do vodeće zemlje za razvoj digitalnih proizvoda i usluga

O razvoju i rastu domaće IT industrije govorimo već nekoliko godina unazad. Prethodne dve, bile su najintenzivnije kada je reč o ovoj grani koja ima značajan udeo u domaćem BDP-u. Kako godine prolaze, informaciona i tehnološka industrija u Srbiji započela je put napretka od 'outsourcinga' do kompanija koje razvijaju zahtevne proizvode.

Gaming

Epic Games kreće sa izgradnjom kampusa u Novom Sadu

Kompanije Epic Games i 3Lateral najavljuju početak izgradnje svog kampusa nadomak Univerzitetskog centra, u Radničkoj ulici u Novom Sadu. Reč je o savremenom R&D centru koji podržava razvoj hardverskih i softverskih rešenja koja omogućavaju kreiranje fotorealističnih digitalnih ljudi.

Intervju

Kako je platforma Native Teams stvorila uslove za uspešno i jednostavno ‘freelance’ poslovanje

Zahvaljujući Native Teams platformi, 'freelance' radnici imaju mogućnost da ostvare sve benefite onih koji su zaposleni 'za stalno', online ili putem mobilne aplikacije.