Ubisoft Belgrade: Aktivno zapošljavamo i širimo tim do kraja 2017. godine

Ubisoft Belgrade: Aktivno zapošljavamo i širimo tim do kraja 2017. godine

Jedna od najpoznatijih kompanija u svetu video igara, Ubisoft, juče je otvorila vrata svog novog studija koji sa ponosom nosi adresu Beograda. Lociran u samom centru grada, studio u ovom trenutku zapošljava 20 inženjera koji se već mogu pohvaliti svojim doprinosom na najnovijem naslovu ove francuske kompanije - Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands. Redakcija Netokracije posetila je prostorije Ubisofta u Beogradu.

ubisoft_1

Krajem prošle godine imali smo zadovoljstvo da prvi na ovim prostorima objavimo informaciju kako je francuska kompanija Ubisoft otvorila razvojni centar u Beogradu – svoj četvrti studio u regionu – čime se srpska prestonica pridružila Bukureštu, Sofiji i Kijevu u kojima se već uveliko razvijaju neki od najpoznatijih naslova koje je tokom godine izdao Ubisoft.

Fun factUbisoft je svoj prvi razvojni centar otvorio još 1992. godine u Bukureštu. On danas zapošljava više od 1.500 ljudi, dok se ovaj centar pozicionirao kao jedan od najznačajnijih za razvoj i testiranje novih naslova – ali i AAA igara kao što su Assassin’s Creed i Watch Dogs.

Srbija se uklapa u globalnu viziju Ubisofta

Priliku da rade na najnovijoj igri po imenu Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlandskoja nosi ime preminulog autora Toma Klensija i koja važi za jedan od najiščekivanijih naslova u 2017. godini, beogradski tim dobio je već na samom otvaranju kancelarije – krajem prošle godine. Njih dvadesetoro radilo je na razvoju PC verzije igre, sa ponosom je naglasio Nenad Tešović, koordinator produkcije za Ubisoft studio u Beogradu.

Polučasovnu prezentaciju o kompaniji namenjenu predstavnicima medija otvorio je generalni direktor za Ubisoft Bukurešt, Kijev i Beograd, Sebastijan Delen. „Kao globalna kompanija, Ubisoft je konstantno u potrazi za tržištima sa visokim potencijalom za rast i na kojima postoje strast, veštine i stručnost za kreiranje najboljih igara“, izjavio je on, dodavši da Srbiju prati odlična reputacija u različitim tehnološkim oblastima, te da se upravo ovo tržište savršeno uklapa u globalnu viziju i ciljeve Ubisofta.

delen
Kompanija Ubisoft ostvarila je 1,3 milijarde evra prihoda u 2016. godini, kroz 15 diverzifikovanih franšizi.

Nakon Sebastijana, prisutnima se obratio Nenad Tešović, rekavši da Ubisoft donosi dugogodišnje iskustvo i stručnost na srpsko tržište čime doprinosi još bržem razvoju lokalne industrije video igara. Ne skrivajući ambiciozne planove za svoj studio u Srbiji, Tešović je naglasio da Ubisoft Beograd nudi kompetitivne uslove rada i da privlači vrhunske programere.

Osvrnuvši se na iskustvo iz Bukurešta koje je početnom timu pomoglo da lakše pregura period tranzicije u novi studio, Nenad je izjavio da je ponosan na tim u Beogradu koji je gotovo na samom otvaranju već dobio priliku da radi na najnovijem naslovu ove francuske kompanije po imenu Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands – jednog od najvećih AAA brendova u kompaniji Ubisoft.

Planirano proširenje tima u 2017. godini

Tim u Beogradu trenutno broji 20 članova koji blisko sarađuju sa kancelarijama u Bukureštu i Parizu na pomenutoj igri. Sveukupno, Ubisoft danas broji oko 12.000 zaposlenih. Nove kolaboracije već uveliko se pripremaju, a Tešović zaključuje kako je u planu da tim do kraja godine broji 40 članova, kao i da obuhvata druge profesionalne profile, dodavši da je činjenica da kompanija Ubisoft pruža te mogućnosti na srpskom tržištu, jedno veliko priznanje kvaliteta i kreativnosti koju srpski programeri i dizajneri mogu da ponude globalnoj industriji.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?