Ubisoft Belgrade: Aktivno zapošljavamo i širimo tim do kraja 2017. godine

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Ubisoft Belgrade: Aktivno zapošljavamo i širimo tim do kraja 2017. godine

Jedna od najpoznatijih kompanija u svetu video igara, Ubisoft, juče je otvorila vrata svog novog studija koji sa ponosom nosi adresu Beograda. Lociran u samom centru grada, studio u ovom trenutku zapošljava 20 inženjera koji se već mogu pohvaliti svojim doprinosom na najnovijem naslovu ove francuske kompanije - Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands. Redakcija Netokracije posetila je prostorije Ubisofta u Beogradu.

ubisoft_1

Krajem prošle godine imali smo zadovoljstvo da prvi na ovim prostorima objavimo informaciju kako je francuska kompanija Ubisoft otvorila razvojni centar u Beogradu – svoj četvrti studio u regionu – čime se srpska prestonica pridružila Bukureštu, Sofiji i Kijevu u kojima se već uveliko razvijaju neki od najpoznatijih naslova koje je tokom godine izdao Ubisoft.

Fun factUbisoft je svoj prvi razvojni centar otvorio još 1992. godine u Bukureštu. On danas zapošljava više od 1.500 ljudi, dok se ovaj centar pozicionirao kao jedan od najznačajnijih za razvoj i testiranje novih naslova – ali i AAA igara kao što su Assassin’s Creed i Watch Dogs.

Srbija se uklapa u globalnu viziju Ubisofta

Priliku da rade na najnovijoj igri po imenu Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlandskoja nosi ime preminulog autora Toma Klensija i koja važi za jedan od najiščekivanijih naslova u 2017. godini, beogradski tim dobio je već na samom otvaranju kancelarije – krajem prošle godine. Njih dvadesetoro radilo je na razvoju PC verzije igre, sa ponosom je naglasio Nenad Tešović, koordinator produkcije za Ubisoft studio u Beogradu.

Polučasovnu prezentaciju o kompaniji namenjenu predstavnicima medija otvorio je generalni direktor za Ubisoft Bukurešt, Kijev i Beograd, Sebastijan Delen. “Kao globalna kompanija, Ubisoft je konstantno u potrazi za tržištima sa visokim potencijalom za rast i na kojima postoje strast, veštine i stručnost za kreiranje najboljih igara”, izjavio je on, dodavši da Srbiju prati odlična reputacija u različitim tehnološkim oblastima, te da se upravo ovo tržište savršeno uklapa u globalnu viziju i ciljeve Ubisofta.

delen
Kompanija Ubisoft ostvarila je 1,3 milijarde evra prihoda u 2016. godini, kroz 15 diverzifikovanih franšizi.

Nakon Sebastijana, prisutnima se obratio Nenad Tešović, rekavši da Ubisoft donosi dugogodišnje iskustvo i stručnost na srpsko tržište čime doprinosi još bržem razvoju lokalne industrije video igara. Ne skrivajući ambiciozne planove za svoj studio u Srbiji, Tešović je naglasio da Ubisoft Beograd nudi kompetitivne uslove rada i da privlači vrhunske programere.

Osvrnuvši se na iskustvo iz Bukurešta koje je početnom timu pomoglo da lakše pregura period tranzicije u novi studio, Nenad je izjavio da je ponosan na tim u Beogradu koji je gotovo na samom otvaranju već dobio priliku da radi na najnovijem naslovu ove francuske kompanije po imenu Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands – jednog od najvećih AAA brendova u kompaniji Ubisoft.

Planirano proširenje tima u 2017. godini

Tim u Beogradu trenutno broji 20 članova koji blisko sarađuju sa kancelarijama u Bukureštu i Parizu na pomenutoj igri. Sveukupno, Ubisoft danas broji oko 12.000 zaposlenih. Nove kolaboracije već uveliko se pripremaju, a Tešović zaključuje kako je u planu da tim do kraja godine broji 40 članova, kao i da obuhvata druge profesionalne profile, dodavši da je činjenica da kompanija Ubisoft pruža te mogućnosti na srpskom tržištu, jedno veliko priznanje kvaliteta i kreativnosti koju srpski programeri i dizajneri mogu da ponude globalnoj industriji.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Društvene mreže

Quiet Quitting: Kako je TikTok trend pokrenuo revoluciju na radnom mestu?

Ukoliko ste aktivni na TikTok-u, sigurno vam nije promakao trend o 'tihom otkazu' koji u proteklom periodu preplavljuje svačiji #fyp na ovoj društvenoj mreži.

Gaming

FDU pokrenuo Game Art katedru ― šta to znači za srpsku gejming industriju?

Fakultet dramskih umetnosti, koji je član superklastera Creative Tech Serbia, ove godine prvi put je upisao studente na novi studijski program: Vizuelni efekti, animacija i gejm art. Sve o novom studijskom programu i mogućnostima koje pruža, pročitajte u našem tekstu.

Karijere

Veljko je više od deset godina Java programer u Mozzartu – otkriva nam izazove IT odeljenja u ‘gambling’ industriji

Ukoliko se baviš programiranjem i tragaš za novim profesionalnim izazovima, kako ti se čini mogućnost da razvijaš vlastiti proizvod i da možeš da vidiš svoj kod u produkciji u rekordno kratkom roku?

Propustili ste

Tehnologija

Search On 22: SEO relevantniji nego ikada pre

U nameri da privuče generaciju Z, Google je na 'Search On 22' događaju predstavio novitete u pretrazi, koji su rezultat dugogodišnjeg razvijanja AI tehnologija.

Izveštaj

TikTok će pokoriti najveće igrače u industriji zabave

U okviru 15. izdanja Weekend Media Festivala, održan je panel 'TikTok – the platform that will bring the biggest players on the market to its knees'.

Karijere

Nakon 3 godine pauze, DaFED okupljanja ponovo u Novom Sadu!

Novosadska zajednica ima razloga za slavlje - DaFED ekipa ponovo je na okupu. Oslobodite kalendare jer prvi meetup je već zakazan, a mi otkrivamo planove za konferenciju i druge edukacije koje DaFED već uveliko planira.

Novost

LotusFlare otvorio novu kancelariju u Beogradu sa ciljem da proširi programerski tim

Softverska kompanija LotusFlare sa sedištem u Silicijumskoj dolini otvorila je novu kancelariju u Beogradu, dok nastavlja da širi svoj tim u Srbiji i drugim lokacijama širom sveta.

Office Talks Podcast

Marketing za web 3.0 zajednicu

U 111. epizodi Office Talks podkasta ugostili smo Nikolu Jankovića i Nikolu Milinkovića iz kompanije Decenter. Sa njima smo razgovarali o kreiranju efikasnog marketinga u web 3.0 industriji, uz osvrt na važnost izgradnje jake web 3.0 zajednice.

Izveštaj

Kripto vodič: Kako da skalirate Ethereum uz ‘Zero knowledge’ metodologiju?

Na ovogodišnjoj Infobip Shift konferenciji, u okviru predavanja 'Scaling Ethereum with Zero-Knowledge magic' na Web3 stejdžu predstavljena su rešenja koja mogu da pojednostave i ubrzaju skaliranje na Ethereumu.