Ubisoft Belgrade: Aktivno zapošljavamo i širimo tim do kraja 2017. godine

Ubisoft Belgrade: Aktivno zapošljavamo i širimo tim do kraja 2017. godine

Jedna od najpoznatijih kompanija u svetu video igara, Ubisoft, juče je otvorila vrata svog novog studija koji sa ponosom nosi adresu Beograda. Lociran u samom centru grada, studio u ovom trenutku zapošljava 20 inženjera koji se već mogu pohvaliti svojim doprinosom na najnovijem naslovu ove francuske kompanije - Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands. Redakcija Netokracije posetila je prostorije Ubisofta u Beogradu.

ubisoft_1

Krajem prošle godine imali smo zadovoljstvo da prvi na ovim prostorima objavimo informaciju kako je francuska kompanija Ubisoft otvorila razvojni centar u Beogradu – svoj četvrti studio u regionu – čime se srpska prestonica pridružila Bukureštu, Sofiji i Kijevu u kojima se već uveliko razvijaju neki od najpoznatijih naslova koje je tokom godine izdao Ubisoft.

Fun factUbisoft je svoj prvi razvojni centar otvorio još 1992. godine u Bukureštu. On danas zapošljava više od 1.500 ljudi, dok se ovaj centar pozicionirao kao jedan od najznačajnijih za razvoj i testiranje novih naslova – ali i AAA igara kao što su Assassin’s Creed i Watch Dogs.

Srbija se uklapa u globalnu viziju Ubisofta

Priliku da rade na najnovijoj igri po imenu Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlandskoja nosi ime preminulog autora Toma Klensija i koja važi za jedan od najiščekivanijih naslova u 2017. godini, beogradski tim dobio je već na samom otvaranju kancelarije – krajem prošle godine. Njih dvadesetoro radilo je na razvoju PC verzije igre, sa ponosom je naglasio Nenad Tešović, koordinator produkcije za Ubisoft studio u Beogradu.

Polučasovnu prezentaciju o kompaniji namenjenu predstavnicima medija otvorio je generalni direktor za Ubisoft Bukurešt, Kijev i Beograd, Sebastijan Delen. „Kao globalna kompanija, Ubisoft je konstantno u potrazi za tržištima sa visokim potencijalom za rast i na kojima postoje strast, veštine i stručnost za kreiranje najboljih igara“, izjavio je on, dodavši da Srbiju prati odlična reputacija u različitim tehnološkim oblastima, te da se upravo ovo tržište savršeno uklapa u globalnu viziju i ciljeve Ubisofta.

delen
Kompanija Ubisoft ostvarila je 1,3 milijarde evra prihoda u 2016. godini, kroz 15 diverzifikovanih franšizi.

Nakon Sebastijana, prisutnima se obratio Nenad Tešović, rekavši da Ubisoft donosi dugogodišnje iskustvo i stručnost na srpsko tržište čime doprinosi još bržem razvoju lokalne industrije video igara. Ne skrivajući ambiciozne planove za svoj studio u Srbiji, Tešović je naglasio da Ubisoft Beograd nudi kompetitivne uslove rada i da privlači vrhunske programere.

Osvrnuvši se na iskustvo iz Bukurešta koje je početnom timu pomoglo da lakše pregura period tranzicije u novi studio, Nenad je izjavio da je ponosan na tim u Beogradu koji je gotovo na samom otvaranju već dobio priliku da radi na najnovijem naslovu ove francuske kompanije po imenu Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands – jednog od najvećih AAA brendova u kompaniji Ubisoft.

Planirano proširenje tima u 2017. godini

Tim u Beogradu trenutno broji 20 članova koji blisko sarađuju sa kancelarijama u Bukureštu i Parizu na pomenutoj igri. Sveukupno, Ubisoft danas broji oko 12.000 zaposlenih. Nove kolaboracije već uveliko se pripremaju, a Tešović zaključuje kako je u planu da tim do kraja godine broji 40 članova, kao i da obuhvata druge profesionalne profile, dodavši da je činjenica da kompanija Ubisoft pruža te mogućnosti na srpskom tržištu, jedno veliko priznanje kvaliteta i kreativnosti koju srpski programeri i dizajneri mogu da ponude globalnoj industriji.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?