Bivši CTO Eipixa novi je studijski menadžer Ubisofta u Beogradu

Jedan od lidera u svetskoj industriji zabave, kompanija Ubisoft, imenovao je Adriana Đuru kao novog studio menadžera koji će voditi tim u Beogradu.

Adrian ima preko deset godina iskustva u srpskoj gejming industriji i aktivno je učestvovao u njenom razvoju. Pre dolaska u Ubisoft bio je tehnički direktor i suosnivač kompanije Eipix Entertainment, kao i osnivač studija Flat Hill Games.

O novoj poziciji u Ubisoftu, Adrian Đura je za medije izjavio:

Veoma mi je drago što sam se pridružio studiju koji je predvodnik u oblasti razvoja AAA igara. Naša zajednička vizija je fokusirana na deljenju znanja i inspirisanju talentovanih i motivisanih ljudi da se pridruže našoj porodici. Studio je konstantno u potrazi za iskusnim developerima koji dele naš entuzijazam prema razvijanju ove industrije u Srbiji.

Veliki potencijal razvoja igara u Srbiji

Od osnivanja 2016. godine broj zaposlenih u Ubisoftu je ubrzano rastao i iz Ubisofta u Beogradu kažu da je ova ekspanzija doprinela većoj raznovrsnosti poslova unutar organizacije i povećala stručnost studija. Kao rezultat naglog rasta, kompanija u prestonici radi na razvoju igara za sve platforme a ne samo za PC kao što je do sada bio slučaj.

Inače, studio je trenutno sačinjen od četiri glavna odeljenja: programiranje, dizajn, art i razvojno testiranje. Imajući u vidu da su AAA video igre jedan od glavnih pokretača evolucije i ekspanzije lokalnog tržišta, Ubisoft Beograd ubrzano raste kako bi postao ključni igrač u IT industriji i jedan od stubova razvoja pomenutih igara u Srbiji.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Sponzorisano

HTEC: Kako smo iz korena promenili posao klijenta koji posluje globalno već 30 godina?

Da biste kao kompanija zadržali svoje stručnjake neophodno je da znate šta oni misle o vama. Veliki broj zaposlenih znači i isto toliko papira za evaluaciju. Tu na scenu stupa rešenje koje je razvio i implementirao domaći HTEC za kompaniju Great Place to Work.

Internet marketing

Ultimativni spisak konferencija i događaja za digitalne marketare

Konferencije predstavljaju pravu priliku za sticanje novih saznanja i važnih kontakata. Godina samo što je počela i sada je pravo vreme da se upoznate sa događajima u Evropi koji su pristupačni za obići.

Karijere

Kako smo spustili fluktuaciju tehničkog kadra ispod 10 procenata

Dok čitava domaća IT industrija raste, manjak kvalifikovanog kadra i česta fluktuacija zaposlenih ostaju među glavnim problemima sa kojima se menadžment suočava. Kako edukovati novi kadar, a u isto vreme zadržati top talenat u svojim redovima?

Propustili ste

Karijere

Šta vaši (budući) senior programeri zaista žele?

Šta je za programere zanimljiv projekat i kada se odlučuju na promenu radnog mesta?

Društvene mreže

Greška u softveru Instagrama glavni je uzrok naglog pada broja pratilaca

Korisnici Instagrama ovih dana žale se na naglu promenu broja pratilaca. Prema poslednjim informacijama, glavni uzrok problema je 'bug' u softveru ove društvene mreže.

Kultura 2.0

Razum i uticajnost

Nema sumnje da su influenseri tu da ostanu, pa čak i pored svih skandala i glavobolja koje prate saradnju sa njima. Bili veliki ili mali, brendovi su se po oprobanom „kud svi tu i mali Mujo“ sistemu uhvatili u kolo iz kojeg nema lakog izlaska. Retko ko tu zapravo stane da razmisli o tome šta […]

Mobilno

Kako izmeriti zagađenost vazduha u vašem gradu?

Prethodnih dana sve češće se govori zagađenju vazduha u Srbiji. Merne stanice svakodnevno prikupljaju podatke o kvalitetu vazduha, a nivo štetnosti možemo pratiti upravo putem naših pametnih telefona.

Internet marketing

Šta treba da znate ako izdajete stan putem sajta Airbnb?

U Beogradu trenutno ima preko 4.000 aktivnih izdavača na Airbnb-u uz godišnji rast oko 45%. Platforma ima ogroman broj mogućnosti, a ovo su neke od osnovnih koje biste trebali da zapamtite ukoliko izdajete stan putem ovog sajta.

Karijere

Poslovi.infostud.com lansirali Employer Branding Studio kako bi HR potrebe klijenta zadovoljili pod ‘jednim krovom’

Usluge Employer Branding Studija već koriste najveći srpski poslodavci - među njima nisu samo tehnološke kompanije.