Bivši CTO Eipixa novi je studijski menadžer Ubisofta u Beogradu

Bivši CTO Eipixa novi je studijski menadžer Ubisofta u Beogradu

Jedan od lidera u svetskoj industriji zabave, kompanija Ubisoft, imenovao je Adriana Đuru kao novog studio menadžera koji će voditi tim u Beogradu.

Adrian ima preko deset godina iskustva u srpskoj gejming industriji i aktivno je učestvovao u njenom razvoju. Pre dolaska u Ubisoft bio je tehnički direktor i suosnivač kompanije Eipix Entertainment, kao i osnivač studija Flat Hill Games.

O novoj poziciji u Ubisoftu, Adrian Đura je za medije izjavio:

Veoma mi je drago što sam se pridružio studiju koji je predvodnik u oblasti razvoja AAA igara. Naša zajednička vizija je fokusirana na deljenju znanja i inspirisanju talentovanih i motivisanih ljudi da se pridruže našoj porodici. Studio je konstantno u potrazi za iskusnim developerima koji dele naš entuzijazam prema razvijanju ove industrije u Srbiji.

Veliki potencijal razvoja igara u Srbiji

Od osnivanja 2016. godine broj zaposlenih u Ubisoftu je ubrzano rastao i iz Ubisofta u Beogradu kažu da je ova ekspanzija doprinela većoj raznovrsnosti poslova unutar organizacije i povećala stručnost studija. Kao rezultat naglog rasta, kompanija u prestonici radi na razvoju igara za sve platforme a ne samo za PC kao što je do sada bio slučaj.

Inače, studio je trenutno sačinjen od četiri glavna odeljenja: programiranje, dizajn, art i razvojno testiranje. Imajući u vidu da su AAA video igre jedan od glavnih pokretača evolucije i ekspanzije lokalnog tržišta, Ubisoft Beograd ubrzano raste kako bi postao ključni igrač u IT industriji i jedan od stubova razvoja pomenutih igara u Srbiji.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.