Upravljanje Twitter kampanjama od sada i putem mobilnih

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Upravljanje Twitter kampanjama od sada i putem mobilnih uređaja

Čekali smo, čekali i na kraju dočekali. Twtter je sinoć predstavio novu opciju koja korisnicima njihove mobilne aplikacije omogućava praćenje kampanja i njihovog učinka - u pokretu. I dok će nova funkcija sigurno obradovati oglašivače, veliki broj korisnika pita se zbog čega je ona sastavni deo Twitter aplikacije i šta će to njima?

tw_ads

Iako je pomenuta funkcija otkrivena prethodne nedelje zahvaljujući korisnicima ove društvene mreže, zvanično predstavljanje desilo se sinoć kada je Twitter pustio u rad menadžer kampanja (Ads Manager) za mobilne uređaje.

U pitanju je još jedno dugme sa simbolom strelice/analitike kome se pristupa direktno sa profila naloga. Funkcija je dostupna korisnicima Android i iOS uređaja, dok oni koji budu želeli da mere učinak svojih kampanja sa iPhone 6 i 6+ telefona dugme mogu videti na samom ekranu. Oni koji pak koriste iPhone 5 ili Android uređaje do opcije mogu doći iz podešavanja (ikonica zupčanika).

Šta to Mobile Ads Manager’ tačno nudi?

Kako biste pristupili praćenju vaših Twitter reklama putem pametnog telefona, prethodno morate omogućiti ovu opciju putem weba tj. putem računara. Nakon pokretanja, mobilni menadžer nudi vam mogućnost praćenja impresija, klikova, koliko ste novca do sada potrošili na vašu kampanju, koja je cena klika, koja je stopa klikabilnosti kao i pauziranje kampanje.

Ono što svakako treba napomenuti jeste da mobilni menadžer ne daje mogućnost kreiranja kampanje, već isključivo njeno praćenje. Digitalni marketari primetiće da je ovo potpuno drugačija strategija od Facebook-a, koji putem zasebnih mobilnih aplikacija digitalcima nudi znatno više opcija.

Izgled novog ‘Mobile Ads Manager’ interfejsa (Izvor: Twitter)
Izgled novog ‘Mobile Ads Manager’ interfejsa (Izvor: Twitter)

Ipak, nije sve tako crno. Oglašivači će brzo zavoleti novu opciju zbog lagodnosti i mnogih funkcija koje pruža, ali to se ne može reći i za obične korisnike. Širom Twitter-a, veliki broj njih pobunio se izjavivši da novo dugme na njihovom profilu nema smisla jer oni ne koriste Twitter oglašavanje, kao i dobar deo ostatka korisnika.

Zbog čega je onda Twitter dodao još jedno dugme? Čini se da moglo krenuti i drugom putanjom, te lansirati i odvojena aplikacija (kao što to radi Facebook) koja bi oglašivačima pružila mnogo više. Jedan od odgovora na gore pomenuto pitanje mogao bi biti i činjenica da Twitter očajnički stremi ka profitabilnosti, fokusirajući svoje nove usluge gotovo isključivo na oglašavanje. Pa, ako što više ljudi čuje da nudimo oglašavanje, to i nije tako loše…

Jesu li šareni animirani baloni dovoljni?

Da se svim snagama radi na prikupljanju podataka o korisnicima i promociji oglašavanja, možda nam najbolje govori i funkcija koja korisnicima šalje animirane balone na njihov rođendan – ukoliko ga prethodno podele sa ovom kompanijom. Twitter se nada da će na taj način doći do podataka koji će omogućiti prikazivanje relevantnijih reklama, te samim tim poboljšati i korisničku iskustvo.

Sada je jasno kao dan da kompanija iz San Franciska mora opravdati investitorski novac, ali i odgovarati gotovo isključivo Upravnom odboru koji očekuje impresivne rezultate. Koliko će pak biti uspešni u svemu ovome, ostaje nam da vidimo.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Upoznajte poslodavce

Zašto je Smallpdf uveo 16 nedelja plaćenog odsustva za novopočene tate?

Da li ste nekada čuli za termin 'paternity leave' i da li znate šta on tačno podrazumeva? Odgovor na ovo pitanje potražili smo u razgovoru sa Ivom Marinković iz kompanije Smallpdf koja je ovaj benefit nedavno omogućila svojim zaposlenima.

Analiza

Da li je krah FTX-a ‘smrtni udarac’ za kripto ekosistem?

Dok se Web2 bavi akvizicijom Twittera, sa druge stranice svedoci smo jedne od najvećih kriza koje su pogodile Web3. U velikoj analizi otkrivamo kako će se propast druge najveće kripto menjačnice odraziti na čitavu industriju.

Web 3.0

Prevara, laži i romansa na radnom mestu: Šta znamo o SBF i propasti FTX-a?

Kripto kriza se neumoljivo nastavlja, a mi vam donosimo najnovije vesti o FTX kolapsu i potencijalnim posledicama koje on može ostaviti na svetsku ekonomiju.

Propustili ste

Karijere

Microsoft i LinkedIn objavili online kurseve digitalnih veština za 10 miliona ljudi koji traže posao

Kompanija Microsoft ima plan da u saradnji s LinkedIn-om do 2025. godine obezbedi obuke i kurseve za 10 miliona ljudi i na taj način im omogući da steknu veštine i sertifikate koji će im pomoći u pronalaženju poslova.

Intervju

Razgovori sa seniorima: Kako je Tamara od studija psihologije došla do seniorske pozicije u ‘game dev’ industriji

Igranje modernih video igara uvek je u meni izazivalo dozu interesovanja o tome kako zapravo nastaju ovako veliki projekti. Do sada smo imali priliku da često pišemo o tome, pa i nastavljamo u tom smeru kroz razgovor sa Tamarom Perić koja je Lead Game Designer u regionalnoj kompaniji Mad Head Games.

Novost

Razvoj samouslužnih bankarskih alata kao odgovor na promene navika klijenata?

Korisnici bankarskih usluga sve više zahtevaju samostalnost u radu, bez obaveze odlaska u ekspozituru. Tendencije idu ka tome da će ekspozitura ostati dominantan kanal za nešto kompleksnije bankarske proizvode, kao i mesto gde će klijenti pretežno vršiti konsultacije sa bankarskim službenikom.

Office Talks Podcast

Kako od nule napraviti mobilnu aplikaciju za vaš proizvod? (Smallpdf)

U 120. epizodi Office Talks podkasta imali smo priliku da ugostimo Željka Ilića i Ivana Milisavljevića iz kompanije Smallpdf. Sa njima smo razgovarali o proizvodima, radu na mobilnim aplikacijama i kompanijskoj kulturi.

Tehnologija

DaFED #58: Kako na efikasan način podići performanse i optimizovati web sajt

Oslobodite vaše kalendare, jer je 58. DaFED događaj zakazan za četvrtak 8. decembra s početkokm od 18 časova, u Amfiteatru centralne zgrade Univerziteta u Novom Sadu.

Upoznajte poslodavce

Kako je Ananas postao startap unutar korporacije i okupio internacionalni tim sa iskustvom iz Amazona i Gugla?

Kako izgleda razvoj jednog od najambicioznijih e-commerce projekata u regionu? Koliko ljudi radi na developmentu i kako su oni organizovani? Odgovor na ovo pitanje potražili smo u razgovoru sa Belom Klašnjom, CTO kompanije Ananas koja stoji iza istoimene web prodavnice.