Bivši CEO Twittera osniva svoju fitness društvenu platformu? - Netokracija.rs

Bivši CEO Twittera osniva svoju fitness društvenu platformu?

I dok Twitter radi na razvoju novih funkcija kako bi privukao nove korisnike, bivši CEO ove kompanije Dick Costolo započinje novi biznis, a po svemu sudeći, trebalo bi da osnuje startap, tačnije fitness socijalnu platformu u saradnji sa Bryanom Okiem osnivačem softverske kompanije Fitify.

Dic-Costolo-

Podsetimo, Costolo je napustio čelnu poziciju Twittera još u junu mesecu prošle godine, kada ga je zamenio jedan od suosnivača ove kompanije i bivši CEO, Džek Dorsi. Ipak, još se ne zna kako bi novi projekat mogao da se zove, ali zahvaljujući tekstu koji je Dick objavio putem svog profila na pomenutoj društvenoj mreži, možemo pretpostaviti da se radi o platformi koja će pored opcije merenja fizičke akitvnosti, dodatno motivisati korisnike čineći tako treninge zabavnijim i više socijalno angažovanim.

Kako prenosi Digital Trends, nije poznato kako bi se novi proizvod dva preduzetnika predstavio publici, te da li se radi o mobilnoj aplikaciji, pretplatničkom servisu, forumu za deljenje fitness saveta ili nešto drugo. U tekstu koji je podelio sa svojim pratiocima, Costolo je takođe izneo činjenicu da bi najavljena platforma mogla da korisnicima ponudi i savete fitness stručnjaka koji bi znatno unapredili treninge pojedinaca.

Partnerstvo sa ‘Index Ventures’ fondom

Takođe, on je istakao kako će pomenuta socijalna mreža biti svakako deo industrije „povezanih uređaja“, te se može očekivati potencijalna integracija fitness podataka korisnika. Kada je reč o ulozi Bryanove kompanije Fitify, ona će svakako dobiti „zapaženu rolu“ tokom kreiranja platforme, zahvaljujući svom digitalnom planetu koji nudi upotrebu različitih kalendara, zatim slanja fotografija, poruka i video sadržaja, te je kompatibilna sa više uređaja.

Da nije samo zauzet razvojem svog startapa, te da je pronašao malo više vremena, dokazuje činjenica da se Costolo pridružio globalnom investicionom fondu „Index Ventures“, a njegova uloga kao partnera ovog fonda bi se zasnivala na investiranju u nove kompanije širom sveta.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.