Tummy games i Voodoo akademija edukuje domaću gaming zajednicu o razvoju 'hyper-casual' igara

Tummy games i Voodoo akademija edukuje domaću gaming zajednicu o razvoju ‘hyper-casual’ igara

Srpski studio za razvoj igara Tummy Games u saradnji sa francuskim izdavačem Voodoo, pokreće akademiju namenjenu game dev entuzijastima. Polaznici će tako imati priliku da prošire svoje znanje i ono što nauče implementiraju u kreiranje hyper-casual igara.

Koncept akademije zasnovan je na tome da će polaznici biti u prilici da se edukuju o tome kako da analiziraju tržište, struktuiraju proces ideacije, primenjuju adekvatne alate i kako da benčmarkuju na efikasan način u saradnji sa Voodoo-om i Tummy Games ekipom. Na ovaj način, oni će dobiti šansu da rade sa mentorima iz pomenutih kompanija.

Predavanja koja će se održavati i uživo u prostoru Tummy Games-a zasnivaće se na modulima koji vode kroz ceo proces kreiranja hyper-casual igara, a imaće i 24-časovne podrške organizacionog tima iz Tummy Games-a. Nakon završene jednomesečne edukacije, timovi imaju priliku da tokom kreiranja prototipa budu finansijski podržani.

Ono što je bitno napomenuti jeste da je obavezno prisustvo na predavanjima tokom trajanja Akademije radnim danima od 9 do 5, a nakon završenog programa, tačnije akademije, postoji prilika da se saradnja nastavi sa Voodoom i Tummy Games-om. Takođe, timovi koji su prethodno prošli neku od edukacija u oblasti kreiranja hyper-casual igara, dobro došli su da se prijave i u startu otpočnu kreiranje prototipa.

Šta se očekuje od učesnika?

Ideja je, kao što je i navedeno, da učesnici nauče ceo proces kreiranja i testiranja hyper-casual prototipova. Ono što iz Tummy Games-a praktikuju jeste testiranje dva prototipa mesečno, što znači da se od učesnika očekuje da urade minimum jedan prototip na mesečnom nivou, idealno dva. Uspešan prototip je igra koja ima MVP verziju, video igra koja ima bar 10-20 nivoa na osnovu koje organizatori mogu dobiti informacije koje definišu sam projekat. Glavni parametri koji se u ovom procesu gledaju su:

  • CPI – cena akvizicije igrača;
  • D1 – koliko igrača dođe sutra u igru;
  • Play time – koliko dnevno igrači igraju;
  • D7 – koliko igrača igra video igru nakon sedam dana.

Za akademiju mogu da se prijave pojedinci i timovi, a važno je da imaju od 18 do 35 godina, i osnovno znanje iz Unity engine-a ili 3D dizajna, kao i znanje engleskog jezika. Maksimalan broj ljudi u timu je troje. Prisustvo je obavezno u prostorijama Tummy Games-a u Novom Sadu i obavezno je poneti i sopstvenu računarsku opremu. Sama selekcija se vrši od aplikacije za prijavu, preko intervjua, kvalifikacionog zadatka i na kraju finalne selekcije i početka akademije.

S obzirom na to da je izuzetno teško napraviti hit igru, učešće u ovom programu i pristup timu koji već ima pet hit igara je neprocenjivo, ako učesnici ozbiljno žele da se bave razvojem video igara, moraju naučiti proces kako se to radi, a ovaj program upravo to pruža.

Cilj je edukovati što više domaćih game dev studija

Govoreći nam o tome na koji način je nastala početna ideja za osnivanje akademije, suosnivač Tummy Games-a Nemanja Divjak za Netokraciju ističe da je ovaj studio tokom prošle godine sa kompanijom Voodoo pričao o nekoliko opcija proširivanja saradnje:

Nakon nekoliko razgovora i informacije da Voodoo planira da bude sponzor SGA organizacije za 2022 i organizuje nekoliko hakatona tokom 2022, ovo je bila jedna od opcija koja se svidela i njima i nama. Što se tiče inspiracije, činjenica je da je mene kontaktiralo dosta developera koji su želili saradnju sa Voodoom i već smo ih povezivali sa Voodoom, pa je ovo nekako bio logičan korak.

Naš sagovornik ističe da Tummy Games i Voodoo sarađuju već punih pet godina zajedno, a ovo je samo naredni nivo i novi potez koji su zajednički izveli. Prema Nemanjinim rečima, Tummy Games ima za cilj da nastavi širenje u smeru hyper casual i hybrid casual igara uz saradnju sa pomenutim izdavačem iz Francuske.

Nemanja nam je između ostalog otkrio da je ideja iza Akademije da se ona konstantno održava i da se na ovaj način edukuje što više studija i pojedinaca o tome kako da prave hyper casual video igre. “S obzirom na to da je ovo za nas nešto novo, sredinom programa ćemo videti da li će biti Akademije 2, ali za sada smo ubeđeni da će se ona održavati narednih nekoliko godina”, zaključio je Divjak.

Podsetimo, Voodoo je francuska development kompanija i izdavač u domenu mobilnih igara sa sedištem u Parizu. Kompaniju su 2013. godine osnovali Aleksander Jazdi i Loren Riter. Voodoo-ove igre su ukupno preuzete šest milijardi puta do 2022. godine, sa 300 miliona aktivnih korisnika mesečno. Već 2019. godine, Voodoo je proglašen za najboljeg izdavača na Mobile Games Awards ceremoniji.

Tummy games je srpski studio koji razvija mobilne igre sa fokusom na hyper-casual žanr, smešten u Novom Sadu. Lansiranjem video igara Slice it All (30M igrača), Volley Beans (30M igrača) i Pancake Art (50M igrača), pozicionirali su se u gejming industriji. Oko ideje osnivanja studija okupili su se Nemanja Divjak, Vladimir i Nikola Veselinović 2016. godine. Prva igra koju su razvili bila je Tummy Slide, koja ih je inspirisala na ime studija Tummy games.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Da li ženski pristup pravi uspešne biznise?

Filozof Soren Kierkegaard kaže da se život može razumeti samo iz retrospektive, ali da se mora živeti unapred. Kažu i da preduzetnici imaju odlične instinkte za snalaženje, ali da ih pitate da objasne kako su nešto znali, možete da očekujete odgovor koji je u suštini glasi - nemoj da me pitaš gluposti, ne znam.

Office Talks Podcast

Šta je ‘destination’ marketing i kako kreirati strategiju koja privlači turiste?

Turizam jedne države danas i te kako zavisi od digitalnog oglašavanja. O tome šta predstavlja termin 'destinacionog marketinga' i kako Srbija i Crna Gora mogu da sebe bolje brendiraju kao turističke destinacije, govorimo u 93. epizodi Office Talks Podcasta.

Startapi i poslovanje

Srpski Eat Me App rešava problem viška hrane koja se baca – čuvajući našu okolinu

Otpad od hrane je treći najveći emiter gasova staklene bašte na svetu. Globalno, 30% ili 1,8 milijardi tona sve proizvedene hrane na globalnom nivou se pokvari zbog loše planiranje resursa duž linije lanca snabdevanja. Srpski startap Eat Me App sa svojom aplikacijom nastoji da stane na put ovom problemu i globalnom društvu ponudi jedno od rešenja za ovaj veliki problem.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

B-Fresh: Nakon pobede na Generator ZERO konkursu, krećemo sa aktivnom prodajom!

Domaći startap ekosistem možda ne obiluje sa previše uspešnih agrotech rešenja. Ipak, Generator Zero konkurs OTP banke predstavio nam je talentovane timove iz oblasti ekologije i poljoprivrede. Pobedu na ovom takmičenju odneo je tim B-Fresh sa proizvodom za produženje roka trajanja voća i povrća.

Gaming

Novo poglavlje Tetrisa piše se u Beogradu i Tel Avivu – razvijaće ga Playstudios

Kompanija Playstudios kupila je krajem prošle godine prava za razvoj Tetris franšize na mobilnim platformama. Dalji razvoj ovog legendarnog naslova poveren je timu Playstudios Europe iz Beograda na kome će zajedno raditi sa kolegama iz Playstudios Israel u Tel Avivu.

Office Talks Podcast

Zašto Elon Musk kupuje Twitter?

Twitter - hoće li ostati kakvog ga znamo ili sa akvizicijom Elona Muska dolazi neka nova era? O kupovini ove društvene mreže razgovaramo u 95. epizodi Office Talks podcasta.

Startapi i poslovanje

Londonski Qudo sa osnivačem iz Srbije uzeo investiciju od $3,5 miliona – razmišlja se o razvojnom centru u Beogradu

Questionardo, firma koja razvija platformu Qudo za agilno ispitivanje potrošača i preciznu digitalnu aktivaciju vođenu podacima, nedavno je dobila i investiciju od 3,5 miliona dolara. Jedan od osnivača ovog startapa dolazi iz Srbije i sa njim razgovaramo o daljem poslovanju i razvoju proizvoda.

Karijere

Relax Gaming otvorio studio u Novom Sadu uz aktivno širenje tima

Rast iGaming industrije primetan je i na domaćem tržištu. Nakon četiri godine poslovanja u Srbiji, kompanija Relax Gaming otvorila je novi studio i najavila aktivno širenje tima.

Intervju

Vladimir Lelićanin: Pokrenuli smo 3327 kao mesto gde će domaći developeri slobodno raditi na web 3.0 projektima

Direktor razvojnog centra pri kompaniji MVP Workshop otkriva u razgovoru za Netokraciju kako je nastao 3327, kako se razvijaju inovativni web 3.0 projekti u Srbiji, ali i šta je potrebno kako bi se izgradila još jača web 3.0 zajednica na ovim prostorima.