Zaboravite TV, Top Gear se vraća zahvaljujući Amazonu!

Zaboravite TV, Top Gear se vraća zahvaljujući Amazonu!

Jedna od najpopularnijih TV emisija koja je ukinuta početkom godine, konačno se vraća, doduše ne i na ‘male ekrane’ a možda ni pod tim imenom. Kako je jutros objavljeno, popularni trio kojeg čine Jeremy Clarckson, Richard Hammon i James May potpisali su ugovor sa tehnološkom kompanijom Amazon koja će avanture poznatih voditelja ponuditi kroz svoj servis Amazon Prime.

amazon_1

Kako kažu iz Amazona, ugovor je potpisan sa poznatim voditeljima za produkciju nove emisije, sličnog formata kao i popularni Top Gear. Trojica voditelja napustila su BBC početkom godine nakon što je Jeremy Clarckson otpušten zbog svađe sa jednim od producenata.

Višemesečne glasine ukazivale su na moguće pregovore, pri čemu je Netflix svakako bio jedan od lidera koji bi mogao „potpisati“ poznati trio. Ipak, čast je pripala Amazonu koji sa ovom „akvizicijom“ svakako postaje znatno konkurentniji, pružajući korisnicima Prime usluge jedan velik razlog da obnove svoju godišnju pretplatu, ali i zalazeći u teritoriju novih korisnika budući da je Top Gear pratilo više od 350 miliona ljudi širom sveta.

Iz Amazona kažu da se ekipi pridružio i dugogodišnji producent Andy Wilman, čovek kome se kredituje planetarni uspeh ove emisije. I dok pitanje ostaje da li će Amazon uskoro ponuditi svoju Prime uslugu korisnicima u još većem broju zemalja, kamere i svetla polako se pale, budući da nova emisija čiji naziv tek treba da saznamo, stiže sredinom 2016. godine!

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Milica Čalija: Pokrenuli smo ‘Kupujmo iz Srbije’ jer želimo da mali proizvođači prežive pandemijsku krizu

Akcija 'Kupujmo iz Srbije' pokrenuta je sa ciljem da se kroz predstavljanje malih proizvođača putem društvenih mreža doprinese borbi da njihovi biznisi prežive aktuelnu pandemiju. U tekstu koji sledi, sa inicijatorkom projekta razgovaramo o samoj akciji i daljim koracima za pomoć malim preduzetnicima u Srbiji.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.