Nordeus i Murinjo predstavili novi 'Top Eleven' za 2016. godinu

Nordeus i Murinjo pripremili Top Eleven za ‘predstojeću sezonu’

Najpopularnija sportska igra na svetu objavila je izlazak svoje verzije za 2016. godinu namenjenu korisnicima iOS i Android uređaja, kao i dugo očekivanu novu verziju za Facebook. Posebnu poslasticu za sve ljubitelje fudbala predstavlja upravo novi sistem treninga razvijen od strane Nordeusa koji igračima omogućuje još bolju i detaljniju kontrolu nad timom i taktikom.

Molimo vas da prihvatite sve kolačiće kako biste mogli da vidite ovaj sadržaj

I ovoga puta, u prvom planu Top Elevena nalazi se renomirani trener Žoze Murinjo koji je i ovoga puta blisko sarađivao sa razvojnim timom na novoj verziji popularne sportske igre koja beleži 130 miliona igrača na iOS i Android uređajima.

U Nordeusu kažu da novi sistem treninga donosi intenzivnu taktičku trening simulaciju na mobilne platforme i omogućava menadžerima da unaprede ne samo snagu i veštinu igrača, nego i način na koji primenjuju izabranu taktiku. Zahvaljujući novinama, menadžeri su u mogućnosti da:

  • Razviju individualne veštine igrača
  • Naprave najbolju kombinaciju vežbi za svoje treninge
  • Zarade bonuse za timove (napad, odbrana, kondicija i posed lopte) koji unapređuju perfomanse tima tokom utakmice
  • Otključaju nove vežbe za trening kako bi ojačali tim

Rad sa Murinjom nagrada za čitav tim

Komentarišući nastavak partnerstva sa nekadašnjim trenerom Real Madrida i Čelzija, CEO Nordeusa, Branko Milutinović, izjavio je kako je čitav tim izuzetno ponosan na put koji je igra prešla od 2010. godine, kao i na predan rad sa jednim od najpoznatijih fudbalskih menadžera na planeti.

t12
Nove funkcije treninga predstavljaju svojevrsnu ‘igru u igri’ (Izvor: Top Eleven/Nordeus)

U Top Elevenu 2016 stvorili smo igru unutar igre nudeći našim igračima još bolji doživljaj na dnevnom nivou. Uz novi sistem treninga igrači primenjuju složeniji strateški pristup svojoj igri i približavaju se iskustvu pravog fudbalskog menadžera. Kreiranje sjajnih igara je u srcu onoga što radimo i sa uzbuđenjem očekujemo reakcije igrača, kada su u pitanju najnovija unapređenja.

Zahvaljujući unapređenjima i inovacijama tokom šest godina postojanja Top Eleven je zabeležio više od 130 miliona registrovanih korisnika širom sveta, nudeći nezaboravno iskustvo vođenja fudbalskog kluba na iOS, Android i Facebook platformi. Više informacija o novim funkcijama dostupno je putem zvaničnog YouTube kanala Top Eleven-a gde se nalazi detaljan pregled opcija koje treninzi nude.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Srpski Constellation lansira AimFox – sveobuhvatno rešenje za automatizaciju komunikacije na LinkedInu

AimFox je cloud-based aplikacija namenjena svima koji žele da se bave networkingom, prodajom, regrutingom ili bilo kojim procesima koji podrazumevaju 'jedan na jedan' komunikaciju sa odabranom ciljnom grupom.

Startapi i poslovanje

Payoneer istraživanje: Globalizacija je šansa za razvoj malih i srednjih preduzeća

Procenat očekivanog rasta prihoda malih i srednjh preduzeća ostvarenog od izvoza u Srbiji iznosi 12% u periodu od 2021. do 2023 - pokazuju rezultati istraživanja koja je sproveo Payoneer.

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki MotionOps podigao investiciju od $1,2 miliona – sledi širenje tima u Srbiji i dalji razvoj proizvoda

MotionOps zatvorio je 'pre-seed' rundu od gotovo 1,2 miliona dolara predvođenu VC fondom iz Jute Alpine 100. Nikola Cvetković, jedan od osnivača ovog startapa, otkriva nam više o tome kako tim planira da iskoristi investiciju.

Propustili ste

Društvene mreže

Hoće li Elon Mask zaista uvesti pretplatu za sve korisnike Twittera?

Ono što se dešava sa Twitterom od momenta akvizicije od strane kontraverznog biznismena Elona Maska može se kategorizovati kao potpuna farsa sa čudnim spletom događaja i okolnostima koji su zadesili ovu društvenu mrežu.

Takmičenje

Bosch Startup Harbour poziva startape da zajedno validiraju ideje i skaliraju biznis – prijave traju do 30. septembra

Startup Harbour je globalna inicijativa kompanije Bosch čiji je cilj kreiranje ekosistema kroz saradnju između 'early stage' startapa i različitih Bosch divizija u oblasti informacionih tehnologija i digitalizacije.

Intervju

Amir Moini pomogao je Netflixu da izgradi Employer Brand iz temelja – a sada dolazi na Empple Festival

Treći po redu Empple Festival 5. oktobra ugostiće Amira Moinija, direktora Employer Branding-a kompanije Moloco u Silicijumskoj dolini.

Internet marketing

Weekend Media Festival po 16. put u Rovinju, ovog puta sa fokusom na HR i veštačku inteligenciju

Weekend Media Festival, jedna od najvećih regionalnih konferencija posvećenih digitalnom marketingu, po 16. put će se održati u Rovinju od 21. do 24. septembra, sa potpuno novim i aktuelnim temama iz digitalnog sveta.

Karijere

Olja Vučićević Gaković: Srpski IT bio je prenaduvani balon koji je morao da pukne – i to je izdvojilo kvalitetne kompanije

Olja Vučićević Gaković ima impresivno poslovno iskustvo: od života i rada u Silicijumskoj dolini i saradnje sa kompanijama kao što su Google, Yahoo i IBM, do povratka u Srbiju i vođenja uspešnih IT kompanija. U intervjuu koji sledi, ona je sa nama podelila svoje mišljenje o srpskoj IT industriji - i zašto smatra da je kriza imala pozitivan uticaj na nju.

Kultura 2.0

Trudna Barbi i Ken Sugar Daddy – kako je Mattel forama na svoj račun prešao marketing igru?

Drugi deo svoje kolumne o filmu "Barbie" posvetila sam marketinškim strategijama kompanije Mattel koja je aktivno učestvovala u produkciji i realizaciji filma.