Novo poglavlje Tetrisa piše se u Beogradu i Tel Avivu - razvijaće ga Playstudios

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Novo poglavlje Tetrisa piše se u Beogradu i Tel Avivu – razvijaće ga Playstudios

Kompanija Playstudios kupila je krajem prošle godine prava za razvoj Tetris franšize na mobilnim platformama. Dalji razvoj ovog legendarnog naslova poveren je timu Playstudios Europe iz Beograda na kome će zajedno raditi sa kolegama iz Playstudios Israel u Tel Avivu.

Kroz strateško partnerstvo sa kompanijom The Tetris Company i N3TWORK-om, Playstudios je preuzeo ekskluzivna globalna prava za razvoj pomenute video igre na mobilnim uređajima (izuzimajući tržište Kine). Pored inovacija i unapređenja mobilne verzije svetski popularne igre, očekuju se i novi Tetris naslovi, dok bi unapređena verzija mogla da uključuje i jedinstvenu platformu lojalnosti kompanije Playstudios pod nazivom playAWARDS.

Ova platforma integriše partnere kompanije iz oblasti turizma, hotelijerstva i zabave, te omogućava igračima da sve poene stečene u video igrama zamene za real-life nagrade kod  partnera Playstudios-a.

Inspiracija za dizajn nove verzije Tetrisa se zasniva na današnjim popularnim casual žanrovima video igara, uključujući nove karakteristike i mehaniku koji bi uveli jednu novu eru za Tetris na mobilnim uređajima. Takođe, trenutna vezija ove mobilne igre koju je N3TWORK javnosti predstavio još početkom 2020. godine, do danas je generisala oko 30 miliona preuzimanja – zadržavši milione aktivnih igrača koji će sada postati deo publike Playstudios-a.

Predsednik i izvršni direktor kompanije Playstudios, još je u novembru prošle godine izjavio da je Tetris već skoro 40 godina privlačan široj publici različitih generacija. Prema njegovim rečima, ulazak u puzzle žanr sa poznatim brendom kao što je Tetris, odlično se uklapa u strategiju ove kompanije – omogućujući tako da se ova kultna igra integriše u program lojalnosti playAWARDS i samim tim podstakne značajniji rast.

‘Novi život’ za legendarnu video igru

S obzirom na to da će važnu ulogu u budućem razvoju Tetrisa imati upravo tim Playstudios u Beogradu, imali smo priliku da porazgovaramo sa Nikolom Mitićem, generalnim menadžerom tima Playstudios Europe. On nam je već u startu rekao da postoje dva razloga za uzbuđenje povodom ove novosti, a jedan od njih je taj što je baš beogradski studio postao dom igre koja je obeleželila čitavu industriju:

Mislimo da je ovo važna stvar ne samo za naš studio, već i za ceo ekosistem u Srbiji. Pored naših okorelih Tetris fanova u studiju i kolega iz našeg studia u Tel Avivu, posebno smo srećni što možemo da pružimo priliku i ljudima iz Srbije da nam se priključe i postanu deo Tetris istorije. Ovo je super prilika i za učenje i razmenu znanja sa kolegama iz Izraela, koji daju značajan doprinos celom procesu.

Drugi razlog je praktičnije prirode – Tetris je jedna od najpopularnijih mobilnih igara na planeti (mada je otišla i u svemir) i u ovom trenutku poslednja verzija igre broji preko 30 miliona preuzimanja. Playstudios ima ekskluzivna prava da razvija sve Tetris mobilne proizvode na globalnom nivou (osim za tržište Kine), što ga čini izuzetno važnim dodatkom našem portfoliu i značajnom proširenju naše baze igrača. Naše igre (od kojih POPSlots! i MGMLive razvijamo u Beogradu) već igraju milioni korisnika, ali Tetris je zaista jedinstvena prilika za ulazak u puzzle žanr “na velika vrata”.

Prema rečima našeg sagovornika, akvizicija prava na Tetris se savršeno uklopila u kompanijsku strategiju. “Ovde je reč o igri koja ne zna za godine i granice i okuplja igrače najširih interesovanja na svim kontinentima. Mi stvaramo potpuno novo Tetris iskustvo”, rekao je Mitić dodajući sledeće:

Planiramo i integraciju sa našom playAWARDS platformom. Uz pomoć playAWARDS platforme, igrači imaju mogućnost da dobiju “real-world” nagrade igrajući naše igre, što pozitivno utiče i na zadovoljstvo igrača i povećava broj sesija u okviru igre. U procesu inoviranja Tetrisa nas očekuju veoma interesantni izazovi i sa tehničke i sa kreativne strane, i sa uzbuđenjem posmatramo kako naši članovi doprinose bogatoj istoriji ove briljantne video igre.

Preko 100 otvorenih pozicija na nivou celog studija

Nikola dalje dodaje da kompanija ima ukupno osam studija (USA, Azija i Evropa) i svi oni rade na različitim aplikacijama, a koje su uglavnom vezane za kazino tematiku. Na pitanje Netokracije da li su sa najavom novog partnerstva planirana i nova zapošljavanja i širenje tima u Beogradu, Nikola citirajući slavnog crtanog junaka Supermena, kaže da velika moć donosi i veliku odgovornost. On kaže da studiju u Beogradu trebaju ljudi koji vole slobodu i kreativnost, ali i odgovornost koja sa njom dolazi.

Inače, tim u Beogradu kompanije Playstudios broji preko 160 profesionalaca, (po poslednjim podacima su u top 5 najvećih gejming studija u Srbiji), ali ovaj broj raste skoro svakim danom. Mitić nam je otkrio da već postoji oformljen tim koji radi na Tetrisu, ali planiraju se i ozbiljna pojačanja:

Na nivou celog studia imamo preko 100 otvorenih pozicija, a za Tetris trenutno tražimo UI/UX dizajnere, animatore, concept artiste, tech artiste, ali i developere, QA testere, Project menadžere… Pred timovima stoji ozbiljan zadatak, zato mi stalno unapređujemo kompaniju kako bi svi mogli bezbrižno da rade svoj posao i budu fokusirani na stvaranje video igara.

Ljudi u studiju zaista cene što jako vodimo računa o organizacionoj kulturi i što pažljivo biramo nove kolege. Otvoreni smo i za juniore, ali nam je izuzetno važno da novi članovi tima dele naše vrednosti i da su “cultural fit”.

Jesmo mladi na srpskom tržištu, ali smo sa sobom doneli našu bogatu istoriju, veliko znanje, iskustvo i sigurne poslove. Naši zaposleni cene prilike za učenje i profesionalni razvoj, ali i to što rade za nezavisan studio – što znači da radimo na sopstvenim proizvodima. To omogućava ljudima puno kreativnosti, slobode, ali i da zaista imaju uticaj na igre i ostave svoj trag na njima.

Glavna mana za sada nam je što nam kancelarije postaju tesne, ali i to će se uskoro promeniti. Otvaramo nove kancelarije u junu. Ali o tome možemo da pričamo na žurci.

Podsetimo, osmišljen od strane softverskog inženjera Alekseja Pajitnova 1984. godine, Tetris održava lojalne sledbenike igrača i rangira se među najbolje video igre svih vremena. Nedavno je ovaj kultni naslov postao popularan i na Apple Arcade gaming servisu.


Pogledajte više detalja o otvorenim pozicijama u kompaniji Playstudios


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Analiza

Da li je krah FTX-a ‘smrtni udarac’ za kripto ekosistem?

Dok se Web2 bavi akvizicijom Twittera, sa druge stranice svedoci smo jedne od najvećih kriza koje su pogodile Web3. U velikoj analizi otkrivamo kako će se propast druge najveće kripto menjačnice odraziti na čitavu industriju.

Upoznajte poslodavce

Zašto je Smallpdf uveo 16 nedelja plaćenog odsustva za novopočene tate?

Da li ste nekada čuli za termin 'paternity leave' i da li znate šta on tačno podrazumeva? Odgovor na ovo pitanje potražili smo u razgovoru sa Ivom Marinković iz kompanije Smallpdf koja je ovaj benefit nedavno omogućila svojim zaposlenima.

Web 3.0

Prevara, laži i romansa na radnom mestu: Šta znamo o SBF i propasti FTX-a?

Kripto kriza se neumoljivo nastavlja, a mi vam donosimo najnovije vesti o FTX kolapsu i potencijalnim posledicama koje on može ostaviti na svetsku ekonomiju.

Propustili ste

Karijere

Microsoft i LinkedIn objavili online kurseve digitalnih veština za 10 miliona ljudi koji traže posao

Kompanija Microsoft ima plan da u saradnji s LinkedIn-om do 2025. godine obezbedi obuke i kurseve za 10 miliona ljudi i na taj način im omogući da steknu veštine i sertifikate koji će im pomoći u pronalaženju poslova.

Intervju

Razgovori sa seniorima: Kako je Tamara od studija psihologije došla do seniorske pozicije u ‘game dev’ industriji

Igranje modernih video igara uvek je u meni izazivalo dozu interesovanja o tome kako zapravo nastaju ovako veliki projekti. Do sada smo imali priliku da često pišemo o tome, pa i nastavljamo u tom smeru kroz razgovor sa Tamarom Perić koja je Lead Game Designer u regionalnoj kompaniji Mad Head Games.

Novost

Razvoj samouslužnih bankarskih alata kao odgovor na promene navika klijenata?

Korisnici bankarskih usluga sve više zahtevaju samostalnost u radu, bez obaveze odlaska u ekspozituru. Tendencije idu ka tome da će ekspozitura ostati dominantan kanal za nešto kompleksnije bankarske proizvode, kao i mesto gde će klijenti pretežno vršiti konsultacije sa bankarskim službenikom.

Office Talks Podcast

Kako od nule napraviti mobilnu aplikaciju za vaš proizvod? (Smallpdf)

U 120. epizodi Office Talks podkasta imali smo priliku da ugostimo Željka Ilića i Ivana Milisavljevića iz kompanije Smallpdf. Sa njima smo razgovarali o proizvodima, radu na mobilnim aplikacijama i kompanijskoj kulturi.

Tehnologija

DaFED #58: Kako na efikasan način podići performanse i optimizovati web sajt

Oslobodite vaše kalendare, jer je 58. DaFED događaj zakazan za četvrtak 8. decembra s početkokm od 18 časova, u Amfiteatru centralne zgrade Univerziteta u Novom Sadu.

Intervju

Kako je Ananas postao startap unutar korporacije i okupio internacionalni tim sa iskustvom iz Amazona i Gugla?

Kako izgleda razvoj jednog od najambicioznijih e-commerce projekata u regionu? Koliko ljudi radi na developmentu i kako su oni organizovani? Odgovor na ovo pitanje potražili smo u razgovoru sa Belom Klašnjom, CTO kompanije Ananas koja stoji iza istoimene web prodavnice.