Teodesk: Srpska platforma koja omogućava nadzor komplentnog poslovanja firme

Domaći Teodesk omogućava interno praćenje poslovnih aktivnosti za 1.000 korisnika u Srbiji – od komunikacije do organizacije

I kompanije i mali timovi u digitalnoj industriji gotovo da ne mogu da funkcionišu bez kolaboracionih i menadžerskih aplikacija. U gomili tih softverskih rešenja, beogradski Teodesk u jednoj platformi nudi čitav niz alata koje zadovoljavaju različite poslovne potrebe jedne firme.

Digitalizacija i transformacija poslovanja postale su skupe reči u poslovnim krugovima – toliko da se neke firme utrkuju ko će bolje i efikasnije proći taj složen proces promene, sve sa ciljem boljeg pozicioniranja na tržištu.

Jedan od elemenata tog procesa prilagođavanja modernom poslovnom ekosistemu je i integracija različitih softverskih alata u svakodnevno poslovanje, koje će podići efikasnost timova, dati bolji pregled situacije i pristup informacijama – a jedini problem je što ih ima toliko puno, da ne znate koji da izaberete.

Ipak, čini se da beogradski Teodesk ima rešenje koje će vam uštedeti vreme. U razgovoru sa Slobodanom Jovičincem, direktorom i jednim od osnivača ovog startapa, govorimo o tome šta njihov alat pruža korisnicima i po čemu se razlikuje u odnosu na brojnu konkurenciju.

Celokupni poslovni tok firme na jednom mestu

Slobodan nam na samom početku razgovora otkriva da je početna ideja tima koji stoji iza ovog rešenja bila da se kroz jedan intuitivan alat napravi centralizovan sistem aplikacija koji će korisnicima rešiti svakodnevne poslovne probleme – sandučiće prepune mail-ova, vođenje komunikacije na mnogo različitih kanala, neadekvatno praćenje zadatih aktivnosti, probleme sa dokumentacijom, novčanim tokovima i utrošenim resursima i slično.

Sve to navelo je Slobodana i njegov tim da sve ideje, planove i podatke o tržištu stave na papir i krenu u istraživanje i razvoj naprednog softvera koji će rešiti pomenute izazove:

Bili smo svesni da ulazimo na veoma konkurentno tržište, da postoje različita rešenja, ali kroz razgovore sa kompanijama shvatili smo da ona pokrivaju samo delić problema sa kojima su se susretali u radu. Teodesk je počeo kao alat za Project Management, međutim, kako je tekao razvoj, uvideli smo da sam softver može da ima i širu primenu.

Ta šira primena podrazumevala je, dakle, dalji razvoj Teodeska, što je rezultovalo kreiranjem rešenja za kolaboraciju koja na jednom mestu objedinjuje eksternu i internu komunikaciju sa planiranjem poslovnih procesa i projekata. Uz to, dodaje naš sagovornik, softver je projektovan i da olakša upravljanje dokumentacijom, troškovima i utrošenim resursima – što je vrlo zgodno ukoliko imate odgovornu poziciju u firmi:

Ova platforma, dakle, na jednom mestu objedinjuje celokupan poslovni tok – počev od planiranja određenih aktivnosti i resursa potrebnih za njihovu realizaciju, preko angažovanja najkompetentnijih ljudi za njihovo izvođenje do realizacije samog poslovnog procesa ili projekta i njihovog praćenja, ali, kao što sam rekao, radimo i na dodatnim opcijama.

U sklopu ovog alata takođe je moguće kreirati izvešataj o svim aktivnostima koje su u njemu ispraćene (što vam značajno može uštedeti vreme), a naš sagovornik dodaje i da tim radi i novim opcijama koje bi proces distribucije učinilo efikasnijim za kompanije sa maloprodajnim objektima.

Slobodan nam je otkrio da je pred čitavim timom niz izazova kako bi se već postojeća rešenja dodatno unapredila integracijom novih tehnologija kao što je veštačka inteligencija – radi boljeg korisničkog iskustva.

Domaće kompanije kao najbrojniji korisnici servisa

Potencijal ovog rešenja za sada je prepoznalo oko 1.000 aktivnih korisnika, koje najvećim delom čine uglavnom veće kompanije iz Srbije. Kako bi, pak, zadovoljili zahteve tolikog broja klijenata, u ovaj startap danas je uključeno 17 ljudi, a timovi su podeljeni na IT i biznis sektor.

Ipak, za tri godine svog postojanja ova firma nije ulazila u pregovore sa investitorima, a Slobodan objašnjava da su početna finanisiranja preuzeli iz sopstvenih budžeta. Ali, dodaje on, tim otovoreno razmišlja i o traženju investicija jer kako se poslovanje povećava, tako su i troškovi veći.

Sa druge strane, poslovni model i glavni izvor finansija za Teodesk danas predstavlja model pretplate za neke od paketa koje se nalaze u ponudi, o čemu nam Slobodan detaljnije govori:

U zavisnosti od veličine kompanije, ponuda paketa samog rešenja je tako organizovana da može na najbolji način da zadovolji potrebe, kako manjih kompanija, tako i srednjih i velikih preduzeća. Korisnici se odlučuju za neki od paketa i u zavisnosti od broja zakupljenih licenci i perioda na koji se potpisuje ugovor, plaćaju mesečnu ili godišnju pretplatu.

Pred sam kraj razgovora Jovičinac je prokomentarisao da današnje poslovno okruženje karakteriše sve veća neizvesnost, a to zahteva konstantno prilagođavanje načina na koji se posluje. Otuda ova beogradska kompanija ima velike planove za naredni period, ali da se čitav tim trudi da ide korak po korak na bazi informacija koje njihov softver prikuplja.

Tako bi u narednom periodu logičan sled događaja bio integracija veštačke inteligencije, uz pomoć koje Teodesk tim veruje da može podići razvoj alata na viši nivo. Pored toga, koncentrisani su i na održavanje odnosa sa korisnicima:

Ideja nam je da idemo u pravcu rešenja koje će centralizovati i dugoročno graditi znanje jedne organizacije. Naravno, kako obim posla bude rastao, radićemo na tome i da proširimo tim. Za sad nam je najveći fokus na komunikaciji sa klijentima i razvoju kvalitetnog rešenja.

„Razmišljamo i o tome da se uskoro proširimo i na druga tržišta. Takođe, kao i svaka mlada kompanija, konstantno pregovaramo sa novim potencijalnim korisnicima. Trenutno je nekoliko kompanija u probnom periodu, a mi se trudimo da u tom procesu uvek budemo prisutni i da zajedno optimizujemo njihov rad“, zaključuje na kraju Slobodan.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Godina u kojoj smo uništili srpski IT

Da, pričam o izmenama zakonskih regulativa vezanih za porez na dohodak građana. Po ko zna koji put imamo šansu da uradimo nešto veliko i sami uprskamo, kao reprezentacija u fudbalu.

Mobilno

Google i u Beogradu omogućio pregled javnog gradskog prevoza!

Google Maps od danas su konačno omogućile korisnicima u Beogradu da na svojim pametnim telefonima dobiju uvid u kretanje gradskog prevoza, cene karte i druge bitne informacije o GSP-u.

Kultura 2.0

Mogu li dva prijatelja iz IT-ja pozicionirati Srbiju na mapi evropskih biciklista – kroz projekat Serbia Upside Down?

Dvojica kolega i prijatelja koji rade u IT industriji svoju ljubav prema biciklizmu i putovanjima spojili su u projekat pod nazivom 'Serbia Upside Down'. Njihova ideja je da se kroz velike biciklističke ture u Srbiji naša zemlja približi njihovim kolegama IT-jevcima iz Zapadne Evrope kao vredno turističko mesto. O čemu se tu zapravo radi?

Propustili ste

Gaming

Igre niškog gaming studija Peaksel preuzete su više od 300 miliona puta, a njihov kvalitet prepoznao je i Google

Niški gejming studio Peaksel može se pohvaliti sa čak 330 miliona preuzimanja svojih igara sa poznatih prodavnica kao što su App Store i Google Play. Ovo je njihova priča.

Ekskluzivno

Ako želimo dalji rast srpskog startap ekosistema, potrebna nam je podrška institucija – pokazuje Startap skener

Srpski startap ekosistem, iako je i dalje po veličini, resursima i iskustvu mali i nalazi se tek u prvoj fazi razvoja, jedan je od najbrže rastućih u odnosu na ekosisteme koji se nalaze u istoj fazi - zaključak je istraživanja Startap skener. Šta moramo promeniti kako bismo održali taj rast?

Startapi i poslovanje

Startap Shyft zahvaljujući development timu u Srbiji podigao investiciju od $15 miliona

Kalifornijski startap Shyft podigao je Serija A investiciju u iznosu od 15 miliona dolara što je, gledano sa lokalnog stanovišta, posebno važno jer se njegov kompletan development tim nalazi upravo u Srbiji.

Kultura 2.0

Razumete podatke koji objašnjavaju zašto ljudi odlaze iz Srbije? Prijavite se na konkurs čiji je nagradni fond 40.000 dolara

UNDP i UNFPA su pripremili nagradni fond od 40.000 dolara za timove koji predlože inovativna rešenja koja doprinose razumevanju izazova koje donosi depopulacija.

Startapi i poslovanje

Kako je srpski Agremo od troje ljudi postao kompanija koja digitalizuje poljoprivredu za 2.000 korisnika širom sveta

Imati efikasnu poljoprivredu danas znači imati 'tech' rešenja koja pomažu agronomima da uz pomoć detaljnih analiza preciznije obrađuju i održavaju svoje parcele. Jedno od tih savremenih rešenja dolazi iz kompanije Agremo, o čijem smo poslovanju razgovarali sa osnivačem.

Kultura 2.0

Da li je moguće sprečiti izgaranje na poslu – pitali smo HR-a, psihologa i direktora

Uhvatite li sebe da se osećate umorno, iscrpljeno, nemotivisano, ne spavate dovoljno, opada vam imunitet i sve to samo kada pomislite na posao koji vas čeka? U tekstu koji sledi pokušavamo da odgovorimo na pitanje kako da u 2020. godini ne dozvolite da do toga dođe.