Teodesk: Srpska platforma koja omogućava nadzor komplentnog poslovanja firme

Domaći Teodesk omogućava interno praćenje poslovnih aktivnosti za 1.000 korisnika u Srbiji – od komunikacije do organizacije

I kompanije i mali timovi u digitalnoj industriji gotovo da ne mogu da funkcionišu bez kolaboracionih i menadžerskih aplikacija. U gomili tih softverskih rešenja, beogradski Teodesk u jednoj platformi nudi čitav niz alata koje zadovoljavaju različite poslovne potrebe jedne firme.

Digitalizacija i transformacija poslovanja postale su skupe reči u poslovnim krugovima – toliko da se neke firme utrkuju ko će bolje i efikasnije proći taj složen proces promene, sve sa ciljem boljeg pozicioniranja na tržištu.

Jedan od elemenata tog procesa prilagođavanja modernom poslovnom ekosistemu je i integracija različitih softverskih alata u svakodnevno poslovanje, koje će podići efikasnost timova, dati bolji pregled situacije i pristup informacijama – a jedini problem je što ih ima toliko puno, da ne znate koji da izaberete.

Ipak, čini se da beogradski Teodesk ima rešenje koje će vam uštedeti vreme. U razgovoru sa Slobodanom Jovičincem, direktorom i jednim od osnivača ovog startapa, govorimo o tome šta njihov alat pruža korisnicima i po čemu se razlikuje u odnosu na brojnu konkurenciju.

Celokupni poslovni tok firme na jednom mestu

Slobodan nam na samom početku razgovora otkriva da je početna ideja tima koji stoji iza ovog rešenja bila da se kroz jedan intuitivan alat napravi centralizovan sistem aplikacija koji će korisnicima rešiti svakodnevne poslovne probleme – sandučiće prepune mail-ova, vođenje komunikacije na mnogo različitih kanala, neadekvatno praćenje zadatih aktivnosti, probleme sa dokumentacijom, novčanim tokovima i utrošenim resursima i slično.

Sve to navelo je Slobodana i njegov tim da sve ideje, planove i podatke o tržištu stave na papir i krenu u istraživanje i razvoj naprednog softvera koji će rešiti pomenute izazove:

Bili smo svesni da ulazimo na veoma konkurentno tržište, da postoje različita rešenja, ali kroz razgovore sa kompanijama shvatili smo da ona pokrivaju samo delić problema sa kojima su se susretali u radu. Teodesk je počeo kao alat za Project Management, međutim, kako je tekao razvoj, uvideli smo da sam softver može da ima i širu primenu.

Ta šira primena podrazumevala je, dakle, dalji razvoj Teodeska, što je rezultovalo kreiranjem rešenja za kolaboraciju koja na jednom mestu objedinjuje eksternu i internu komunikaciju sa planiranjem poslovnih procesa i projekata. Uz to, dodaje naš sagovornik, softver je projektovan i da olakša upravljanje dokumentacijom, troškovima i utrošenim resursima – što je vrlo zgodno ukoliko imate odgovornu poziciju u firmi:

Ova platforma, dakle, na jednom mestu objedinjuje celokupan poslovni tok – počev od planiranja određenih aktivnosti i resursa potrebnih za njihovu realizaciju, preko angažovanja najkompetentnijih ljudi za njihovo izvođenje do realizacije samog poslovnog procesa ili projekta i njihovog praćenja, ali, kao što sam rekao, radimo i na dodatnim opcijama.

U sklopu ovog alata takođe je moguće kreirati izvešataj o svim aktivnostima koje su u njemu ispraćene (što vam značajno može uštedeti vreme), a naš sagovornik dodaje i da tim radi i novim opcijama koje bi proces distribucije učinilo efikasnijim za kompanije sa maloprodajnim objektima.

Slobodan nam je otkrio da je pred čitavim timom niz izazova kako bi se već postojeća rešenja dodatno unapredila integracijom novih tehnologija kao što je veštačka inteligencija – radi boljeg korisničkog iskustva.

Domaće kompanije kao najbrojniji korisnici servisa

Potencijal ovog rešenja za sada je prepoznalo oko 1.000 aktivnih korisnika, koje najvećim delom čine uglavnom veće kompanije iz Srbije. Kako bi, pak, zadovoljili zahteve tolikog broja klijenata, u ovaj startap danas je uključeno 17 ljudi, a timovi su podeljeni na IT i biznis sektor.

Ipak, za tri godine svog postojanja ova firma nije ulazila u pregovore sa investitorima, a Slobodan objašnjava da su početna finanisiranja preuzeli iz sopstvenih budžeta. Ali, dodaje on, tim otovoreno razmišlja i o traženju investicija jer kako se poslovanje povećava, tako su i troškovi veći.

Sa druge strane, poslovni model i glavni izvor finansija za Teodesk danas predstavlja model pretplate za neke od paketa koje se nalaze u ponudi, o čemu nam Slobodan detaljnije govori:

U zavisnosti od veličine kompanije, ponuda paketa samog rešenja je tako organizovana da može na najbolji način da zadovolji potrebe, kako manjih kompanija, tako i srednjih i velikih preduzeća. Korisnici se odlučuju za neki od paketa i u zavisnosti od broja zakupljenih licenci i perioda na koji se potpisuje ugovor, plaćaju mesečnu ili godišnju pretplatu.

Pred sam kraj razgovora Jovičinac je prokomentarisao da današnje poslovno okruženje karakteriše sve veća neizvesnost, a to zahteva konstantno prilagođavanje načina na koji se posluje. Otuda ova beogradska kompanija ima velike planove za naredni period, ali da se čitav tim trudi da ide korak po korak na bazi informacija koje njihov softver prikuplja.

Tako bi u narednom periodu logičan sled događaja bio integracija veštačke inteligencije, uz pomoć koje Teodesk tim veruje da može podići razvoj alata na viši nivo. Pored toga, koncentrisani su i na održavanje odnosa sa korisnicima:

Ideja nam je da idemo u pravcu rešenja koje će centralizovati i dugoročno graditi znanje jedne organizacije. Naravno, kako obim posla bude rastao, radićemo na tome i da proširimo tim. Za sad nam je najveći fokus na komunikaciji sa klijentima i razvoju kvalitetnog rešenja.

„Razmišljamo i o tome da se uskoro proširimo i na druga tržišta. Takođe, kao i svaka mlada kompanija, konstantno pregovaramo sa novim potencijalnim korisnicima. Trenutno je nekoliko kompanija u probnom periodu, a mi se trudimo da u tom procesu uvek budemo prisutni i da zajedno optimizujemo njihov rad“, zaključuje na kraju Slobodan.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.

Karijere

Otvoren Ladies of New Business program mentorstva – čekamo tvoju prijavu!

Nakon jesenje Ladies of New Business konferencije, sada već tradicionalno, organizujemo i mentorski program koji će ovaj put biti otvoren za devojke koje zanima IT. Program startuje u januaru i trajaće do marta 2020. godine.

Upoznajte poslodavce

Microsoft je najpoželjniji IT poslodavac u Srbiji – slede Nordeus i Ubisoft

Ko su najatraktivniji IT poslodavci u Srbiji? Sajt Poslovi Infostud predstavio je rezultate svog prvog velikog istraživanja poslodavaca te vrste, a kompanija koja je osvojila najviše glasova ispitanika je Microsoft.

Propustili ste

Kultura 2.0

Da li će ‘meme’ magija ikada prestati? Sudeći po opsesiji bejbi Jodom – ne

Ima li nekog ko počinje da čitav ovaj tekst, a da nikada nije poslao Džon Travolta mim? Iskreno, ne verujem, jer mimove toliko često srećemo i toliko im se često smejemo da su postali neizbežan deo moderne komunikacije - a mi nismo ni primetili. Ipak, da li su oni samo trend ili su tu da ostanu zauvek?

Gaming

Eipix postaje deo ruskog Playrixa – sledi širenje tima u Novom Sadu

Domaća gejming kompanija Eipix Entertainment akvizirana je od strane ruskog Playrixa, priključujući se tako njegovom novom studiju - Playrix RS. Studio sa sedištem u Novom Sadu, kažu, biće fokusiran na razvoj 'free to play' mobilnih igara najvišeg svetskog kvaliteta.

Kultura 2.0

Kada više pažnje posvetite svojim zaposlenima, a ne kandidatima – vaša Employer Branding strategija će biti mnogo uspešnija

Kuda plovi Employer Branding brod i gde smo grešili, a šta smo uradili dobro kada je ova oblast u pitanju u 2019. godini?

Karijere

Otvoren Ladies of New Business program mentorstva – čekamo tvoju prijavu!

Nakon jesenje Ladies of New Business konferencije, sada već tradicionalno, organizujemo i mentorski program koji će ovaj put biti otvoren za devojke koje zanima IT. Program startuje u januaru i trajaće do marta 2020. godine.

Startapi i poslovanje

Fond za inovacionu delatnost ponovo dodeljuje €380.000 – po prvi put mogu da apliciraju i timovi

Inovativna preduzeća i naučno-istraživačke organizacije imaju na raspolaganju bespovratna sredstva Fonda za inovacionu delatnost za razvoj inovativnih proizvoda, usluga i tehnologija u ukupnom iznosu od šest miliona evra. Sledi novi ciklus dodele novca.

Karijere

Kako radoznalost i konstantno učenje oblikuju domaću IT industriju – iz ženskog ugla

Sedma po redu Ladies of New Business konferencija u organizaciji Netokracije okupila je prošle nedelje preko 100 dama koje su imale priliku da čuju zašto su pripadnice lepšeg pola veoma važan deo IT industrije.