Teodesk: Srpska platforma koja omogućava nadzor komplentnog poslovanja firme

Domaći Teodesk omogućava interno praćenje poslovnih aktivnosti za 1.000 korisnika u Srbiji – od komunikacije do organizacije

I kompanije i mali timovi u digitalnoj industriji gotovo da ne mogu da funkcionišu bez kolaboracionih i menadžerskih aplikacija. U gomili tih softverskih rešenja, beogradski Teodesk u jednoj platformi nudi čitav niz alata koje zadovoljavaju različite poslovne potrebe jedne firme.

Digitalizacija i transformacija poslovanja postale su skupe reči u poslovnim krugovima – toliko da se neke firme utrkuju ko će bolje i efikasnije proći taj složen proces promene, sve sa ciljem boljeg pozicioniranja na tržištu.

Jedan od elemenata tog procesa prilagođavanja modernom poslovnom ekosistemu je i integracija različitih softverskih alata u svakodnevno poslovanje, koje će podići efikasnost timova, dati bolji pregled situacije i pristup informacijama – a jedini problem je što ih ima toliko puno, da ne znate koji da izaberete.

Ipak, čini se da beogradski Teodesk ima rešenje koje će vam uštedeti vreme. U razgovoru sa Slobodanom Jovičincem, direktorom i jednim od osnivača ovog startapa, govorimo o tome šta njihov alat pruža korisnicima i po čemu se razlikuje u odnosu na brojnu konkurenciju.

Celokupni poslovni tok firme na jednom mestu

Slobodan nam na samom početku razgovora otkriva da je početna ideja tima koji stoji iza ovog rešenja bila da se kroz jedan intuitivan alat napravi centralizovan sistem aplikacija koji će korisnicima rešiti svakodnevne poslovne probleme – sandučiće prepune mail-ova, vođenje komunikacije na mnogo različitih kanala, neadekvatno praćenje zadatih aktivnosti, probleme sa dokumentacijom, novčanim tokovima i utrošenim resursima i slično.

Sve to navelo je Slobodana i njegov tim da sve ideje, planove i podatke o tržištu stave na papir i krenu u istraživanje i razvoj naprednog softvera koji će rešiti pomenute izazove:

Bili smo svesni da ulazimo na veoma konkurentno tržište, da postoje različita rešenja, ali kroz razgovore sa kompanijama shvatili smo da ona pokrivaju samo delić problema sa kojima su se susretali u radu. Teodesk je počeo kao alat za Project Management, međutim, kako je tekao razvoj, uvideli smo da sam softver može da ima i širu primenu.

Ta šira primena podrazumevala je, dakle, dalji razvoj Teodeska, što je rezultovalo kreiranjem rešenja za kolaboraciju koja na jednom mestu objedinjuje eksternu i internu komunikaciju sa planiranjem poslovnih procesa i projekata. Uz to, dodaje naš sagovornik, softver je projektovan i da olakša upravljanje dokumentacijom, troškovima i utrošenim resursima – što je vrlo zgodno ukoliko imate odgovornu poziciju u firmi:

Ova platforma, dakle, na jednom mestu objedinjuje celokupan poslovni tok – počev od planiranja određenih aktivnosti i resursa potrebnih za njihovu realizaciju, preko angažovanja najkompetentnijih ljudi za njihovo izvođenje do realizacije samog poslovnog procesa ili projekta i njihovog praćenja, ali, kao što sam rekao, radimo i na dodatnim opcijama.

U sklopu ovog alata takođe je moguće kreirati izvešataj o svim aktivnostima koje su u njemu ispraćene (što vam značajno može uštedeti vreme), a naš sagovornik dodaje i da tim radi i novim opcijama koje bi proces distribucije učinilo efikasnijim za kompanije sa maloprodajnim objektima.

Slobodan nam je otkrio da je pred čitavim timom niz izazova kako bi se već postojeća rešenja dodatno unapredila integracijom novih tehnologija kao što je veštačka inteligencija – radi boljeg korisničkog iskustva.

Domaće kompanije kao najbrojniji korisnici servisa

Potencijal ovog rešenja za sada je prepoznalo oko 1.000 aktivnih korisnika, koje najvećim delom čine uglavnom veće kompanije iz Srbije. Kako bi, pak, zadovoljili zahteve tolikog broja klijenata, u ovaj startap danas je uključeno 17 ljudi, a timovi su podeljeni na IT i biznis sektor.

Ipak, za tri godine svog postojanja ova firma nije ulazila u pregovore sa investitorima, a Slobodan objašnjava da su početna finanisiranja preuzeli iz sopstvenih budžeta. Ali, dodaje on, tim otovoreno razmišlja i o traženju investicija jer kako se poslovanje povećava, tako su i troškovi veći.

Sa druge strane, poslovni model i glavni izvor finansija za Teodesk danas predstavlja model pretplate za neke od paketa koje se nalaze u ponudi, o čemu nam Slobodan detaljnije govori:

U zavisnosti od veličine kompanije, ponuda paketa samog rešenja je tako organizovana da može na najbolji način da zadovolji potrebe, kako manjih kompanija, tako i srednjih i velikih preduzeća. Korisnici se odlučuju za neki od paketa i u zavisnosti od broja zakupljenih licenci i perioda na koji se potpisuje ugovor, plaćaju mesečnu ili godišnju pretplatu.

Pred sam kraj razgovora Jovičinac je prokomentarisao da današnje poslovno okruženje karakteriše sve veća neizvesnost, a to zahteva konstantno prilagođavanje načina na koji se posluje. Otuda ova beogradska kompanija ima velike planove za naredni period, ali da se čitav tim trudi da ide korak po korak na bazi informacija koje njihov softver prikuplja.

Tako bi u narednom periodu logičan sled događaja bio integracija veštačke inteligencije, uz pomoć koje Teodesk tim veruje da može podići razvoj alata na viši nivo. Pored toga, koncentrisani su i na održavanje odnosa sa korisnicima:

Ideja nam je da idemo u pravcu rešenja koje će centralizovati i dugoročno graditi znanje jedne organizacije. Naravno, kako obim posla bude rastao, radićemo na tome i da proširimo tim. Za sad nam je najveći fokus na komunikaciji sa klijentima i razvoju kvalitetnog rešenja.

„Razmišljamo i o tome da se uskoro proširimo i na druga tržišta. Takođe, kao i svaka mlada kompanija, konstantno pregovaramo sa novim potencijalnim korisnicima. Trenutno je nekoliko kompanija u probnom periodu, a mi se trudimo da u tom procesu uvek budemo prisutni i da zajedno optimizujemo njihov rad“, zaključuje na kraju Slobodan.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

E-commerce

Gde je nestala besplatna poštarina i da li će AliExpress ikada vratiti ‘Free Shipping’ za Srbiju?

Pisanja medija s početka meseca o tome da AliExpress izbacuje 'free shipping' određenih proizvoda unelo je paniku među mnogima koji kupuju u ovoj online prodavnici. Mi smo analizirali šta je uzrok ovoj promeni i da li uskoro možemo očekivati da se stvari vrate u normalu.

Startapi i poslovanje

3Lateral kupio parcelu u Novom Sadu vrednu €7,7 miliona evra – da li je na pomolu izgradnja njihovog kampusa?

3Lateral kupio je plac u Novom Sadu od skoro 6.500 m2, a koji je plaćen više od 7,7 miliona evra. Znači li to da ova kompanija planira gradnju kampusa?

Kultura 2.0

Kako ste danas?

Pre nekoliko godina jedan lanac privatnih zdravstvenih ustanova preplavio je Beograd bilbordima sa ovim pitanjem. I nikome ko je video nije bilo svejedno. 'Struka' se obrušila na kampanju, a suštinski ni tada ni danas nije bilo jasno koji je tačno problem sa tim što je komunicirano.

Propustili ste

Kultura 2.0

Serbian Bookers: Turizam je i dalje u lošem stanju, ali izdavači računaju na domaće turiste

Kako su se domaći digitalni iznajmljivači snašli tokom pandemije i kakva su im očekivanja za naredni period? Istraživanje platforme Serbian-Bookers ima odgovor.

Intervju

Kako je pandemija uticala na globalno tržište digitalnih usluga i koje pouke se mogu izvući

Ceo svet se preko noći promenio izbijanjem COVID-19 pandemije, a ovaj virus uticao je na sve segmente poslovanja, posebno na globalno tržište IT usluga. Ono je moralo da se prilagodi novonastaloj situaciji i zaposlenima u ovom sektoru nametne potpuno novi izazov - izgradnju internih resursa u cilju što boljeg odgovora na krizu.

Kultura 2.0

Da li i dalje čitamo stripove ili će ovaj kulturološki fenomen ostati u senci digitalizacije?

Ako želiš pobediti, ne smeš izgubiti! Da li i vi često citirate omiljene junake iz stripova, poput čuvenog Alana Forda i jesu li stripovi i dalje deo pop-kulture koji rado konzumirate? Oni su, zapravo, kult koji se ne da tako lako izgubiti u zaboravu, a mi smo analizirali da li će ove male, crtane knjižice i dalje nalaziti put do korisnika - čak i u vreme digitalizacije pisanog i crtanog sadržaja.

Startapi i poslovanje

Kako je beogradski Intelisale porastao za vreme pandemije i prilagodio svoj posao trenutnim potrebama klijenata?

Vratite se koji mesec unazad i zapitajte se - koliko ste svoje poslovanje morali da prilagodite zahtevima klijenata čiji su biznisi bili direktno ili indirektno pogođeni pandemijom COVID-19?

Startapi i poslovanje

Upoznajte Stefana Feješa, najmlađeg programera koji radi u GitHubu i jedinog koji dolazi iz Srbije

Stefan Feješ ima 20 godina, fakultet bi trebalo da završi 2022. godine, a već je kreirao šesti najbrže rastući 'open source' projekat u 2018. godini, govorio na nekim od najpoznatijih 'tech' konferencija širom sveta, a prošlog meseca postao je i najmlađi član GitHub tima.

Kultura 2.0

Kako ste danas?

Pre nekoliko godina jedan lanac privatnih zdravstvenih ustanova preplavio je Beograd bilbordima sa ovim pitanjem. I nikome ko je video nije bilo svejedno. 'Struka' se obrušila na kampanju, a suštinski ni tada ni danas nije bilo jasno koji je tačno problem sa tim što je komunicirano.