€20.000 podsticaja za tehnološke preduzetnike uz program Telekoma Srbije

€20.000 podsticaja za tehnološke preduzetnike uz program Telekoma Srbije

Kompanija Telekom Srbija pokrenula je novi, treći ciklus programa 'mts startap ubrzanje' namenjen preduzetnicima koji tek razvijaju svoju poslovnu ideju.

U sklopu ovog programa tehnološkim preduzetnicima, polaznicima Startap akademiije, biće obezbeđena podrška za razvoj njihove inovativne ideje i novčani podsticaj u iznosu od 20.000 evra.

Telekom Srbija organizuje dodatni program za polaznike Startitovog akceleratora Startap akademija pod nazivom „mts startap ubrzanje“, koji podrazumeva dodelu novčanih nagrada za najviše tri tima čija ideja ima najviše izgleda da postane održiv tehnološki proizvod.

Timove koji imaju najviše izgleda da razviju svoj biznis odrediće stručni žiri na osnovu utvrđenih kriterijuma. Inače, ovaj program je namenjen preduzetničkim timovima koji su pohađali Startap akademiju u generaciji 2018/19, i tom prilikom stekli neophodne veštine da samostalno razviju započeti tehnološki biznis.

Telekom Srbija ne uzima udeo u pobedničkim timovima

Najviše tri tima će dobiti pomenuti novčani iznos na osnovu odluke stručnog žirija. Pored novčanih sredstava, timovima su obezbeđene i sledeće usluge:

  • mts biznis usluge – Internet za poslovne korisnike preko optike (1.000 Mbps) i Cloud server po želji, besplatno na godinu dana;
  • podrška za izlazak na regionalna tržišta na kojima posluje Telekom Srbija Grupa – na tržišta Bosne i Hercegovine i Crne Gore;
  • pravno i finansijsko savetovanje uz druge vrste savetovanja za koje timovi nisu obezbedili odgovarajuću ekspertizu;
  • dalja mentorska podrška za razvijanje proizvoda u narednih godinu dana.

Važno je napomenuti da Telekom Srbija od nagrađenih timova ne uzima udeo u njihovom preduzeću. Kompanija se prvenstveno rukovodi razvojem tehnološkog preduzetništva i startap ekosistema u Srbiji. Između ostalog, nema ograničenja da proizvod ili servis mora da bude iz određene industrije.

Pet minuta za prezentaciju startap ideje

Pravila nalažu da proizvod može biti u bilo kojoj fazi razvoja, jedini preduslov je da već nema stabilnu putanju rasta korisnika i prihoda. Kada je reč o žiriju, on je sačinjen od pet članova, tačnije tehnoloških preduzetnika sa višegodišnjim iskustvom u ovoj oblasti. Žiri će odabrati timove koji imaju najviše izgleda da razviju svoje poslovno rešenje i obratiće pažnju na sledeće stavke:

  • opšti utisak i postignuti napredak koji tim ostvari na Startap akademiji;
  • inovativnost i jedinstvenost proizvoda;
  • postavljene ciljeve i procenu dinamike pribavljanja korisnika i rasta prihoda;
  • sposobnost tima da strateški promišlja razvoj proizvoda u specifičnoj oblasti;
  • poznavanje tržišta i umeće segmentiranja korisnika;
  • sastav tima, njihove pojedinačne sposobnosti da doprinesu razvijanju poslovne ideje;
  • način predstavljanja poslovne ideje pred žirijem;
  • tim sa samo jednim članom ima znatno manje izglede, ali će žiri u izuzetnim slučajevima zanemariti ovo ograničenje.

Timovi se žiriju predstavljaju u formatu od pet minuta za prezentaciju i sedam minuta za pitanja. Žiri će odluku doneti najkasnije nedelju dana od predstavljanja timova. Više informacija o pravilima takmičenja, moguće je pronaći na zvaničnom sajtu Telekoma Srbije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Vlada najavila kraj angažovanju paušalaca na puno radno vreme – kompanijama koje ih zaposle slede olakšice od 70%

Angažovanje preduzetnika za poslove koji bi suštinski trebalo da spadaju u domen klasičnog radnog odnosa predmet je upravo predstavljenih izmena Zakona o porezu na dohodak građana i Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje. Izmene stupaju na snagu 1. januara 2020. godine.

Kultura 2.0

Za 600 dinara mesečno UčiSlobodno.com pomoći će vašem osnovcu da savlada matematiku i fiziku

'E-learning' za osnovce u Srbiji ne postoji? Onda niste čuli za platformu Uči Slobodno.

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Nike, IBM i McDonald’s koriste srpski Vacation Tracker kako bi pratili godišnje odmore svojih zaposlenih

Praćenje godišnjih odmora, bolovanja i slobodnih dana u kompanijama sa velikim brojem zaposlenih često ume da bude komplikovan i zamoran proces. Rešenje ovog izazova u vidu digitalnog servisa Vacation Tracker ponudio je razvojni tim kompanije Cloud Horizon u Srbiji.

Kultura 2.0

Za 600 dinara mesečno UčiSlobodno.com pomoći će vašem osnovcu da savlada matematiku i fiziku

'E-learning' za osnovce u Srbiji ne postoji? Onda niste čuli za platformu Uči Slobodno.

Gaming

Kako je tim beogradskog Ubisofta razvijao ‘Ghost Recon Breakpoint’ – za milione ljudi širom sveta

'Ghost Recon Breakpoint' je nova igra kompanije Ubisoft koja je u globalnoj 'gaming' zajednici već prikupila veliki broj pozitivnih reakcija igrača širom planete. U razgovoru sa jednim od članova tima koji je radio na razvoju ove igre otkrivamo kako je proces tekao 'iza kulisa'.

Startapi i poslovanje

Osnovano udruženje ‘Novi Taksi’ čiju će aplikaciju napraviti kompanija CarGo – nazire li se rešenje spora?

Kompanija CarGo Technologies i predsednik novoformiranog udruženja 'Novi taksi' potpisali su danas memorandum kojim se ova tehnološka kompanija obavezala da će napraviti aplikaciju za novu taksi firmu u Srbiji.

Tehnologija

Kosta Andrić: Vreme novih poslovnih modela za domaće kompanije nije nešto što se čeka – već je tu

Koji su to alternativni biznis modeli koji će kompanije koje posluju na domaćem tržištu učiniti relevantnim u budućnosti? Da li su one uopšte spremne na taj korak? Odgovore nam daje Kosta Andrić, Managing Partner organizacije ICT Hub, koja i ove godine 22. oktobra organizuje Corporate Innovation Conference.

E-commerce

Aplikacija 60seconds omogućava vam da kupujete u omiljenim prodavnicama – po cenama koje sami odredite

Ako bismo vam rekli da određeni proizvod možete kupiti 'online' po ceni koju sami dogovorite sa brendom mislili biste da vas lažemo, zar ne? Ipak, aplikacija 60seconds nudi upravo tu mogućnost, a o čemu se zapravo radi i kako ona funkcioniše, razgovarali smo sa suosnivačem ovog servisa.