€20.000 podsticaja za tehnološke preduzetnike uz program Telekoma Srbije

€20.000 podsticaja za tehnološke preduzetnike uz program Telekoma Srbije

Kompanija Telekom Srbija pokrenula je novi, treći ciklus programa 'mts startap ubrzanje' namenjen preduzetnicima koji tek razvijaju svoju poslovnu ideju.

U sklopu ovog programa tehnološkim preduzetnicima, polaznicima Startap akademiije, biće obezbeđena podrška za razvoj njihove inovativne ideje i novčani podsticaj u iznosu od 20.000 evra.

Telekom Srbija organizuje dodatni program za polaznike Startitovog akceleratora Startap akademija pod nazivom „mts startap ubrzanje“, koji podrazumeva dodelu novčanih nagrada za najviše tri tima čija ideja ima najviše izgleda da postane održiv tehnološki proizvod.

Timove koji imaju najviše izgleda da razviju svoj biznis odrediće stručni žiri na osnovu utvrđenih kriterijuma. Inače, ovaj program je namenjen preduzetničkim timovima koji su pohađali Startap akademiju u generaciji 2018/19, i tom prilikom stekli neophodne veštine da samostalno razviju započeti tehnološki biznis.

Telekom Srbija ne uzima udeo u pobedničkim timovima

Najviše tri tima će dobiti pomenuti novčani iznos na osnovu odluke stručnog žirija. Pored novčanih sredstava, timovima su obezbeđene i sledeće usluge:

  • mts biznis usluge – Internet za poslovne korisnike preko optike (1.000 Mbps) i Cloud server po želji, besplatno na godinu dana;
  • podrška za izlazak na regionalna tržišta na kojima posluje Telekom Srbija Grupa – na tržišta Bosne i Hercegovine i Crne Gore;
  • pravno i finansijsko savetovanje uz druge vrste savetovanja za koje timovi nisu obezbedili odgovarajuću ekspertizu;
  • dalja mentorska podrška za razvijanje proizvoda u narednih godinu dana.

Važno je napomenuti da Telekom Srbija od nagrađenih timova ne uzima udeo u njihovom preduzeću. Kompanija se prvenstveno rukovodi razvojem tehnološkog preduzetništva i startap ekosistema u Srbiji. Između ostalog, nema ograničenja da proizvod ili servis mora da bude iz određene industrije.

Pet minuta za prezentaciju startap ideje

Pravila nalažu da proizvod može biti u bilo kojoj fazi razvoja, jedini preduslov je da već nema stabilnu putanju rasta korisnika i prihoda. Kada je reč o žiriju, on je sačinjen od pet članova, tačnije tehnoloških preduzetnika sa višegodišnjim iskustvom u ovoj oblasti. Žiri će odabrati timove koji imaju najviše izgleda da razviju svoje poslovno rešenje i obratiće pažnju na sledeće stavke:

  • opšti utisak i postignuti napredak koji tim ostvari na Startap akademiji;
  • inovativnost i jedinstvenost proizvoda;
  • postavljene ciljeve i procenu dinamike pribavljanja korisnika i rasta prihoda;
  • sposobnost tima da strateški promišlja razvoj proizvoda u specifičnoj oblasti;
  • poznavanje tržišta i umeće segmentiranja korisnika;
  • sastav tima, njihove pojedinačne sposobnosti da doprinesu razvijanju poslovne ideje;
  • način predstavljanja poslovne ideje pred žirijem;
  • tim sa samo jednim članom ima znatno manje izglede, ali će žiri u izuzetnim slučajevima zanemariti ovo ograničenje.

Timovi se žiriju predstavljaju u formatu od pet minuta za prezentaciju i sedam minuta za pitanja. Žiri će odluku doneti najkasnije nedelju dana od predstavljanja timova. Više informacija o pravilima takmičenja, moguće je pronaći na zvaničnom sajtu Telekoma Srbije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Internet marketing

€36,8 miliona za digitalno oglašavanje u 2018. — srpsko tržište poraslo za 24,8%

I u 2018. godini zadržan je jak dvocifren rast tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji, pokazali su rezultati AdEx istraživanja. U nastavku teksta donosimo vam pregled najbitnijih rezultata.

Internet marketing

Najčešće greške pri izradi ‘content marketing’ strategije

Sasvim je razumno da želite da investirate u kvalitetan sadržaj kako biste unapredili svoj biznis, ali stvari nisu baš tako jednostavne. Evo koje greške marketari najčešće prave pri izradi content marketing strategije.

Tehnologija

Koji izazovi najviše muče QA inženjere?

Glavni zadatak QA inženjera je da bude podrška obezbeđivanju kvaliteta proizvoda. Zvuči lako, zar ne? U praksi, naravno, nije tako.

Startapi i poslovanje

Na čemu članovi vašeg tima rade u ovom trenutku? Softver KANBANSI ima odgovor

Izabrali ste Kanban metodologiju, počeli da je primenjujete i – to nije dalo očekivane rezultate ili iziskuje više truda nego što ste očekivali. Možda je rešenje ipak u softveru?

Internet marketing

Novi Chrome uvodi promene koje će razdrmati oblast digitalnog oglašavanja

Nedavno održana Google I/O konferencija dala nam je bolji uvid u promene koje će uskoro zahvatiti Chrome. Kako će one uticati na korisnike, ali i na oglašivače, pročitajte u nastavku teksta.