
Tectonic gejming studio priprema svoju prvu komercijalnu igru ‘SpellTome’ – uskoro i prva runda testiranja
Tectonic je mlad gejming studio koji se već može pohvaliti PC 2D adventure igrom po imenu 'SpellTome' koja se fokusira na magiju i istraživanje.
Ideja za pokretanje Tectonic studija je zapravo dosta stara, a kako nam navodi Andria Milivojević, predstavnik ovog studija, prvo pominjanje imena kreće od 2013. godine. “U međuvremenu je tim menjao i članove i projekte, a najveći izazovi bili su nam nedostatak zajednice u Srbiji, kao i nedostatak informacija i resursa”, priseća se on i dodaje:
Besplatni (dostupni široj javnosti) programi za pravljenje video igara su tada tek krenuli da se pojavljuju, a većina platformi za prodaju igara je imala kompleksne zahteve za pristup koje pojedinci često nisu mogli da ispune bez podrške izdavača. Na sreću, u međuvremenu se to promenilo sa indie boom-om i, naravno, rastom Youtube-a kao platforme za učenje i gaming.
Danas Tectonic broji tri stalna člana, uključujući i Andriu koji je na poziciji game i level designer-a. Pored njega, tu su i Aleksandar Pivin, glavni programer i Web Developer, i Dušan Perunović, Lead Artist i animator. Ostale uloge u timu trenutno po potrebi obavlja naš sagovornik Andria, ali očekuju i da se tim poveća u vidu novog člana na poziciji Community Manager-a i novog Sound Engineer-a. Oni sa nama u nastavku detaljnije dele i druge planove za budućnost.
Za Tectonic je ‘one time purchase’ i dalje najbolja opcija
Ovaj trojac trenutno se fokusira na završavanje njihove prve komercijalne igre koja se zove SpellTome – PC 2D adventure igra sa fokusom na magiju i istraživanje. “Radnja se zapravo zasniva na jednoj od priča koju sam napisao a koja je, naravno, obrađena na način da se podredi igraču i njegovim izborima”, kaže Milivojević i dodaje da je njegov stav da je priča u igri jedan od glavnih faktora koji čini igru igrom, te svoje dizajnira sa velikim fokusom, a sam gameplay je kombinacija Castlevania žanra sa dozom crtanih filmova i komedije.
Inače, SpellTome je trenutno u fazi demo-a, tim završava core elemente i priprema se za prvu rundu testiranja. Andria dodaje i sledeće:
Igra će verovatno biti spremna za 2022. godinu, ali još nije određen tačan datum kada će šira javnost biti u prilici da proba našu igru. Što se tiče izdavača, nismo još pokrenuli nikakve pregovore, postoji šansa da ćemo iskoristiti benefit self-publishing-a ali ne odbacujemo mogućnost buduće saradnje sa nekim od izdavača.
Naš sagovornik otkrio nam je i da se studio trenutno finansira iz sopstvenih izvora, a razmatraju mogućnost predlaganja njihovog projekta budućim investitorima – ili direktno ili preko nekih od programa dostupnih u Srbiji a i šire. “Takođe, zaintrigirani smo trendom crowdfunding-a u svetu, pogotovo u domenu video igara”, primećuje on.

Nažalost, kako dodaje, većina platformi koje olakšavaju proces nisu dostupne građanima Srbije, ali postoji mogućnost da se to u međuvremenu promeni:
Iako su trenutno sve dominantniji biznis modeli in-app purchase, kako u vidu kozmetičkih detalja tako i u vidu dodatnog sadržaja ili čak i nekih pay to win kombinacija, mi smatramo da je one time purchase i dalje najbolja opcija i za nas kao studio a i za našu buduću zajednicu. Kao što sam prethodno napomenuo, nadamo se da će crowdfunding biti omogućen u Srbiji te će to biti sekundarni način finansiranja.
Ovaj studio od skoro je član i SGA (Serbian Games Association) i, kako kaže naš sagovornik, to im je od početka bio jedan od ciljeva, s obzirom na to da su članovi SGA Discord servera još od 2019. godine. “Glavni benefit SGA za nas je pre svega podrška zajednice i jedan centralan hub svih dešavanja u Srbiji gde lako možemo saznati sve informacije vezane za gaming industriju ali i stupiti u kontakt sa iskusnim članovima. Takođe, događaji i predavanja na temu game developmenta u organizaciji SGA su za nas nezamenljivi”, navodi on i za sam kraj otkriva buduće planove:
Nakon SpellTome-a imamo nekoliko drugih planiranih igara. Naša kolektivna želja je da se isprobamo u različitim žanrovima. Te se nadamo da će igrači biti zadovoljni našim trudom i omogućiti nam da nastavimo da radimo ono što volimo.
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!