Tectonic gejming studio priprema svoju prvu komercijalnu igru 'SpellTome' - uskoro i prva runda testiranja - Netokracija.rs

Tectonic gejming studio priprema svoju prvu komercijalnu igru ‘SpellTome’ – uskoro i prva runda testiranja

Tectonic je mlad gejming studio koji se već može pohvaliti PC 2D adventure igrom po imenu 'SpellTome' koja se fokusira na magiju i istraživanje.

Ideja za pokretanje Tectonic studija je zapravo dosta stara, a kako nam navodi Andria Milivojević, predstavnik ovog studija, prvo pominjanje imena kreće od 2013. godine. “U međuvremenu je tim menjao i članove i projekte, a najveći izazovi bili su nam nedostatak zajednice u Srbiji, kao i nedostatak informacija i resursa”, priseća se on i dodaje:

Besplatni (dostupni široj javnosti) programi za pravljenje video igara su tada tek krenuli da se pojavljuju, a većina platformi za prodaju igara je imala kompleksne zahteve za pristup koje pojedinci često nisu mogli da ispune bez podrške izdavača. Na sreću, u međuvremenu se to promenilo sa indie boom-om i, naravno, rastom Youtube-a kao platforme za učenje i gaming.

Danas Tectonic broji tri stalna člana, uključujući i Andriu koji je na poziciji game i level designer-a. Pored njega, tu su i Aleksandar Pivin, glavni programer i Web Developer, i Dušan Perunović, Lead Artist i animator. Ostale uloge u timu trenutno po potrebi obavlja naš sagovornik Andria, ali očekuju i da se tim poveća u vidu novog člana na poziciji Community Manager-a i novog Sound Engineer-a. Oni sa nama u nastavku detaljnije dele i druge planove za budućnost.

Za Tectonic je ‘one time purchase’ i dalje najbolja opcija

Ovaj trojac trenutno se fokusira na završavanje njihove prve komercijalne igre koja se zove SpellTome – PC 2D adventure igra sa fokusom na magiju i istraživanje. “Radnja se zapravo zasniva na jednoj od priča koju sam napisao a koja je, naravno, obrađena na način da se podredi igraču i njegovim izborima”, kaže Milivojević i dodaje da je njegov stav da je priča u igri jedan od glavnih faktora koji čini igru igrom, te svoje dizajnira sa velikim fokusom, a sam gameplay je kombinacija Castlevania žanra sa dozom crtanih filmova i komedije.

Inače, SpellTome je trenutno u fazi demo-a, tim završava core elemente i priprema se za prvu rundu testiranja. Andria dodaje i sledeće:

Igra će verovatno biti spremna za 2022. godinu, ali još nije određen tačan datum kada će šira javnost biti u prilici da proba našu igru. Što se tiče izdavača, nismo još pokrenuli nikakve pregovore, postoji šansa da ćemo iskoristiti benefit self-publishing-a ali ne odbacujemo mogućnost buduće saradnje sa nekim od izdavača.

Naš sagovornik otkrio nam je i da se studio trenutno finansira iz sopstvenih izvora, a razmatraju mogućnost predlaganja njihovog projekta budućim investitorima – ili direktno ili preko nekih od programa dostupnih u Srbiji a i šire. “Takođe, zaintrigirani smo trendom crowdfunding-a u svetu, pogotovo u domenu video igara”, primećuje on.

Objavljivanje igre planira se za 2022. godinu iako tačan datum još nije određen.

Nažalost, kako dodaje, većina platformi koje olakšavaju proces nisu dostupne građanima Srbije, ali postoji mogućnost da se to u međuvremenu promeni:

Iako su trenutno sve dominantniji biznis modeli in-app purchase, kako u vidu kozmetičkih detalja tako i u vidu dodatnog sadržaja ili čak i nekih pay to win kombinacija, mi smatramo da je one time purchase i dalje najbolja opcija i za nas kao studio a i za našu buduću zajednicu. Kao što sam prethodno napomenuo, nadamo se da će crowdfunding biti omogućen u Srbiji te će to biti sekundarni način finansiranja.

Ovaj studio od skoro je član i SGA (Serbian Games Association) i, kako kaže naš sagovornik, to im je od početka bio jedan od ciljeva, s obzirom na to da su članovi SGA Discord servera još od 2019. godine. “Glavni benefit SGA za nas je pre svega podrška zajednice i jedan centralan hub svih dešavanja u Srbiji gde lako možemo saznati sve informacije vezane za gaming industriju ali i stupiti u kontakt sa iskusnim članovima. Takođe, događaji i predavanja na temu game developmenta u organizaciji SGA su za nas nezamenljivi”, navodi on i za sam kraj otkriva buduće planove:

Nakon SpellTome-a imamo nekoliko drugih planiranih igara. Naša kolektivna želja je da se isprobamo u različitim žanrovima. Te se nadamo da će igrači biti zadovoljni našim trudom i omogućiti nam da nastavimo da radimo ono što volimo.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Gaming

For The Win! konferencija je tokom koje Beograd postaje epicentar evropskog gejminga

Konferencija For the Win!, od 25. do 26. maja okupiće u Beogradu regionalnu i evropsku 'game-dev' zajednicu, uz govornike iz kompanija kao što su Google, Outfit7, Two Desperados, 3 Lateral ili Activision/Blizzard/King, kao i organizacija ISFE, UKIE, EGDF, IGDA i mnogih drugih.

Kultura 2.0

Stari model rada iz kancelarije od 9 do 5 je prevaziđen, hibridni model je realnost – potvrđuju domaće IT kompanije

Pandemiji je došao kraj, ali rad od kuće je i dalje na snazi. Zato naše sagovornike pitamo da li će zvanični povratak u kancelariju ikada više biti opcija.

Office Talks Podcast

Šta se dešava kada dobijete otkaz? Saveti za radnike i poslodavce

Gošća 141. epizode Office Talks podkasta bila je Tijana Žunić Marić koja je advokat i partner u advokatskoj kancelariji Žunić. Sa njom smo razgovarali o tome kako se IT firme suočavaju sa otkazima.

Propustili ste

Društvene mreže

Zašto udruženje Fruškać mora da plati 115.000 dinara odštete zbog ‘deljenja’ na Instagramu?

Da li naš Zakon prepoznaje pravila upotrebe društvenih mreža, te koja su naša prava, a koje obaveze prilikom deljenja sadržaja, pitali smo Anju Berić iz advokatske kancelarije Žunić Law.

Office Talks Podcast

Stanje marketing agencija u 2023.

Gost 145. epizode Office Talks podkasta bio je Nikola Parun koji dolazi iz agencije Ovation BBDO, a sa kojim smo imali priliku da razgovaramo o stanju u industriji digitalnog marketinga u Srbiji nakon pandemije korona virusa.

Karijere

Istraživanje Puls HR zajednice: Privlačenje zaposlenih je najveći izazov IT kompanija

Sudeći prema istraživanju koje je sproveo HelloWorld, najveći izazov za IT kompanije u protekle dve godine bio je privlačenje IT kandidata, što je istaklo 61% ispitanika.

Karijere

Dražen Šumić je novi direktor Microsoft razvojnog centra u Srbiji

Kao direktor Microsoft razvojnog centra u Srbiji, Dražen Šumić će biti zadužen za dalji strateški razvoj centra u Beogradu, koji važi za jedan od najvažnijih razvojnih centara u Evropi.

Karijere

Žarko Stevanović iz Potere: Svetski šampion u znanju po zanimanju je programer!

Žarka već godinama gledate kao jednog od tragača u kultnom kvizu Potera gde je gotovo nepobediv. A, da li ste znali da je on po profesiji programer koji pored kvizova, karijeru gradi u sferi kompjuterskih nauka?

Najava

Prvi Polkadot Day u Srbiji: Istražite Polkadot ‘blockchain’ ekosistem

Ovaj događaj u organizaciji MVP Workshop-a deo je Belgrade Blockchain Week-a i održaće se na Fakultetu organizacionih nauka 5. juna, sa početkom u 11 časova.