Tectonic gejming studio priprema svoju prvu komercijalnu igru 'SpellTome' - uskoro i prva runda testiranja - Netokracija.rs

Tectonic gejming studio priprema svoju prvu komercijalnu igru ‘SpellTome’ – uskoro i prva runda testiranja

Tectonic je mlad gejming studio koji se već može pohvaliti PC 2D adventure igrom po imenu 'SpellTome' koja se fokusira na magiju i istraživanje.

Ideja za pokretanje Tectonic studija je zapravo dosta stara, a kako nam navodi Andria Milivojević, predstavnik ovog studija, prvo pominjanje imena kreće od 2013. godine. “U međuvremenu je tim menjao i članove i projekte, a najveći izazovi bili su nam nedostatak zajednice u Srbiji, kao i nedostatak informacija i resursa”, priseća se on i dodaje:

Besplatni (dostupni široj javnosti) programi za pravljenje video igara su tada tek krenuli da se pojavljuju, a većina platformi za prodaju igara je imala kompleksne zahteve za pristup koje pojedinci često nisu mogli da ispune bez podrške izdavača. Na sreću, u međuvremenu se to promenilo sa indie boom-om i, naravno, rastom Youtube-a kao platforme za učenje i gaming.

Danas Tectonic broji tri stalna člana, uključujući i Andriu koji je na poziciji game i level designer-a. Pored njega, tu su i Aleksandar Pivin, glavni programer i Web Developer, i Dušan Perunović, Lead Artist i animator. Ostale uloge u timu trenutno po potrebi obavlja naš sagovornik Andria, ali očekuju i da se tim poveća u vidu novog člana na poziciji Community Manager-a i novog Sound Engineer-a. Oni sa nama u nastavku detaljnije dele i druge planove za budućnost.

Za Tectonic je ‘one time purchase’ i dalje najbolja opcija

Ovaj trojac trenutno se fokusira na završavanje njihove prve komercijalne igre koja se zove SpellTome – PC 2D adventure igra sa fokusom na magiju i istraživanje. “Radnja se zapravo zasniva na jednoj od priča koju sam napisao a koja je, naravno, obrađena na način da se podredi igraču i njegovim izborima”, kaže Milivojević i dodaje da je njegov stav da je priča u igri jedan od glavnih faktora koji čini igru igrom, te svoje dizajnira sa velikim fokusom, a sam gameplay je kombinacija Castlevania žanra sa dozom crtanih filmova i komedije.

Inače, SpellTome je trenutno u fazi demo-a, tim završava core elemente i priprema se za prvu rundu testiranja. Andria dodaje i sledeće:

Igra će verovatno biti spremna za 2022. godinu, ali još nije određen tačan datum kada će šira javnost biti u prilici da proba našu igru. Što se tiče izdavača, nismo još pokrenuli nikakve pregovore, postoji šansa da ćemo iskoristiti benefit self-publishing-a ali ne odbacujemo mogućnost buduće saradnje sa nekim od izdavača.

Naš sagovornik otkrio nam je i da se studio trenutno finansira iz sopstvenih izvora, a razmatraju mogućnost predlaganja njihovog projekta budućim investitorima – ili direktno ili preko nekih od programa dostupnih u Srbiji a i šire. “Takođe, zaintrigirani smo trendom crowdfunding-a u svetu, pogotovo u domenu video igara”, primećuje on.

Objavljivanje igre planira se za 2022. godinu iako tačan datum još nije određen.

Nažalost, kako dodaje, većina platformi koje olakšavaju proces nisu dostupne građanima Srbije, ali postoji mogućnost da se to u međuvremenu promeni:

Iako su trenutno sve dominantniji biznis modeli in-app purchase, kako u vidu kozmetičkih detalja tako i u vidu dodatnog sadržaja ili čak i nekih pay to win kombinacija, mi smatramo da je one time purchase i dalje najbolja opcija i za nas kao studio a i za našu buduću zajednicu. Kao što sam prethodno napomenuo, nadamo se da će crowdfunding biti omogućen u Srbiji te će to biti sekundarni način finansiranja.

Ovaj studio od skoro je član i SGA (Serbian Games Association) i, kako kaže naš sagovornik, to im je od početka bio jedan od ciljeva, s obzirom na to da su članovi SGA Discord servera još od 2019. godine. “Glavni benefit SGA za nas je pre svega podrška zajednice i jedan centralan hub svih dešavanja u Srbiji gde lako možemo saznati sve informacije vezane za gaming industriju ali i stupiti u kontakt sa iskusnim članovima. Takođe, događaji i predavanja na temu game developmenta u organizaciji SGA su za nas nezamenljivi”, navodi on i za sam kraj otkriva buduće planove:

Nakon SpellTome-a imamo nekoliko drugih planiranih igara. Naša kolektivna želja je da se isprobamo u različitim žanrovima. Te se nadamo da će igrači biti zadovoljni našim trudom i omogućiti nam da nastavimo da radimo ono što volimo.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

E-commerce

Glovo dostavljačima zarada od 500 do 600 evra – strani dostavljači rade u skladu sa zakonom

Direktor kompanije Glovo Srbija u razgovoru sa medijima približio je poslovanje ove kompanije u periodu nakon akvizicije servisa Donesi.

Ekskluzivno

NCR otvorio novu zgradu : 30.000 m² najsavremenijeg tehnološkog kampusa u Beogradu vrednog $100 miliona

Donosimo vam ekskluzivne fotografije novog NCR tehnološkog kampusa koji je danas otvoren u prestonici, a u kojem će uskoro raditi više od 5.000 zaposlenih.

Startapi i poslovanje

Continentalovih četiri godine u Srbiji – direktor Saša Ćoringa o IT zajednici, subvencijama i daljem rastu

Prvi put od dolaska nemačkog Continentala u Novi Sad, razgovaramo o zapošljavanju i prilikama za razvoj visokostručnog kadra, proizvodima na kojima rade domaći inženjeri, kao i o daljim planovima kompanije za razvoj poslovanja u Srbiji.

Propustili ste

Karijere

Loš ‘offboarding’ može imati veoma loše posledice po kompaniju – i zato ne otpisujte bivše zaposlene

Zašto je važno imati dobro ustanovljen 'offboarding' proces kada zaposleni odlaze iz kompanije? Zato što nikada ne znate da li će u nekom trenutku odlučiti da se vrate i kakva će iskustva preneti prijateljima iz industrije.

Gaming

Život i rad Nikole Tesle i Mihajla Pupina oživljeni kroz video igre domaćih studija

Najbolji polaznici besplatnog obrazovnog programa Nordeus fondacije i letnje prakse Crater Training Centra napravili su dve igre o našim slavnim naučnicima i premijerno ih prikazali na izložbi u Muzeju nauke i tehnike.

Gaming

ITC Studio iz Niša je među pionirima razvoja VR igara u Srbiji – a do sada su izdali pet naslova na Steamu

O industriji razvoja igara često pišemo na Netokraciji, ali retko smo imali priliku da predstavimo timove koji se bave razvojem VR igara. ITC Studio iz Niša je upravo takav tim.

E-commerce

Glovo dostavljačima zarada od 500 do 600 evra – strani dostavljači rade u skladu sa zakonom

Direktor kompanije Glovo Srbija u razgovoru sa medijima približio je poslovanje ove kompanije u periodu nakon akvizicije servisa Donesi.

Gaming

Fortuna Esports postaje regionalni predstavnik Trova za Balkan – sledi jačanje zajednice i brojni događaji

Streaming platforma za gejmere Trovo i domaći Fortuna Esports napravili su partnerstvo u sklopu kog ova domaća organizacija postaje predstavnik pomenute platforme za ceo Balkan.

Novost

Studio Kerber pokrenuo Kickstarter kampanju za razvoj svoje društvene igre – cilj je $6.000

Domaći tim koji razvija društvene igre Kerber Games pokrenuo je Kickstarter kampanju za svoju novu igru 'Final Challenge'.