Tectonic gejming studio priprema svoju prvu komercijalnu igru 'SpellTome' - uskoro i prva runda testiranja - Netokracija.rs

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Tectonic gejming studio priprema svoju prvu komercijalnu igru ‘SpellTome’ – uskoro i prva runda testiranja

Tectonic je mlad gejming studio koji se već može pohvaliti PC 2D adventure igrom po imenu 'SpellTome' koja se fokusira na magiju i istraživanje.

Ideja za pokretanje Tectonic studija je zapravo dosta stara, a kako nam navodi Andria Milivojević, predstavnik ovog studija, prvo pominjanje imena kreće od 2013. godine. “U međuvremenu je tim menjao i članove i projekte, a najveći izazovi bili su nam nedostatak zajednice u Srbiji, kao i nedostatak informacija i resursa”, priseća se on i dodaje:

Besplatni (dostupni široj javnosti) programi za pravljenje video igara su tada tek krenuli da se pojavljuju, a većina platformi za prodaju igara je imala kompleksne zahteve za pristup koje pojedinci često nisu mogli da ispune bez podrške izdavača. Na sreću, u međuvremenu se to promenilo sa indie boom-om i, naravno, rastom Youtube-a kao platforme za učenje i gaming.

Danas Tectonic broji tri stalna člana, uključujući i Andriu koji je na poziciji game i level designer-a. Pored njega, tu su i Aleksandar Pivin, glavni programer i Web Developer, i Dušan Perunović, Lead Artist i animator. Ostale uloge u timu trenutno po potrebi obavlja naš sagovornik Andria, ali očekuju i da se tim poveća u vidu novog člana na poziciji Community Manager-a i novog Sound Engineer-a. Oni sa nama u nastavku detaljnije dele i druge planove za budućnost.

Za Tectonic je ‘one time purchase’ i dalje najbolja opcija

Ovaj trojac trenutno se fokusira na završavanje njihove prve komercijalne igre koja se zove SpellTome – PC 2D adventure igra sa fokusom na magiju i istraživanje. “Radnja se zapravo zasniva na jednoj od priča koju sam napisao a koja je, naravno, obrađena na način da se podredi igraču i njegovim izborima”, kaže Milivojević i dodaje da je njegov stav da je priča u igri jedan od glavnih faktora koji čini igru igrom, te svoje dizajnira sa velikim fokusom, a sam gameplay je kombinacija Castlevania žanra sa dozom crtanih filmova i komedije.

Inače, SpellTome je trenutno u fazi demo-a, tim završava core elemente i priprema se za prvu rundu testiranja. Andria dodaje i sledeće:

Igra će verovatno biti spremna za 2022. godinu, ali još nije određen tačan datum kada će šira javnost biti u prilici da proba našu igru. Što se tiče izdavača, nismo još pokrenuli nikakve pregovore, postoji šansa da ćemo iskoristiti benefit self-publishing-a ali ne odbacujemo mogućnost buduće saradnje sa nekim od izdavača.

Naš sagovornik otkrio nam je i da se studio trenutno finansira iz sopstvenih izvora, a razmatraju mogućnost predlaganja njihovog projekta budućim investitorima – ili direktno ili preko nekih od programa dostupnih u Srbiji a i šire. “Takođe, zaintrigirani smo trendom crowdfunding-a u svetu, pogotovo u domenu video igara”, primećuje on.

Objavljivanje igre planira se za 2022. godinu iako tačan datum još nije određen.

Nažalost, kako dodaje, većina platformi koje olakšavaju proces nisu dostupne građanima Srbije, ali postoji mogućnost da se to u međuvremenu promeni:

Iako su trenutno sve dominantniji biznis modeli in-app purchase, kako u vidu kozmetičkih detalja tako i u vidu dodatnog sadržaja ili čak i nekih pay to win kombinacija, mi smatramo da je one time purchase i dalje najbolja opcija i za nas kao studio a i za našu buduću zajednicu. Kao što sam prethodno napomenuo, nadamo se da će crowdfunding biti omogućen u Srbiji te će to biti sekundarni način finansiranja.

Ovaj studio od skoro je član i SGA (Serbian Games Association) i, kako kaže naš sagovornik, to im je od početka bio jedan od ciljeva, s obzirom na to da su članovi SGA Discord servera još od 2019. godine. “Glavni benefit SGA za nas je pre svega podrška zajednice i jedan centralan hub svih dešavanja u Srbiji gde lako možemo saznati sve informacije vezane za gaming industriju ali i stupiti u kontakt sa iskusnim članovima. Takođe, događaji i predavanja na temu game developmenta u organizaciji SGA su za nas nezamenljivi”, navodi on i za sam kraj otkriva buduće planove:

Nakon SpellTome-a imamo nekoliko drugih planiranih igara. Naša kolektivna želja je da se isprobamo u različitim žanrovima. Te se nadamo da će igrači biti zadovoljni našim trudom i omogućiti nam da nastavimo da radimo ono što volimo.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

DocsCube iz Srbije efikasno automatizuje dokumentacije za mala i srednja preduzeća

O tome kako je njihov proizvod postao treći proizvod dana na ProductHunt-u i šta im je taj uspeh doneo, razgovarali smo sa suosnivačem DocsCube startapa.

Startapi i poslovanje

Šta posle godine u kojoj se mehur izduvao?

Tema za ovaj, poslednji članak u godini, došla je prirodno. Svakodnevno me prati u razgovorima s kolegama, startapima, investitorima, u sadržajima koje svakodnevno čitam ili slušam.

Web 3.0

NBS: Dodeljene prve dozvole za kripto-menjačnice u Srbiji

Narodna banka Srbije (NBS) je 16. decembra izdala dozvole dvema domaćim kripto-menjačnicama. Šta to sve podrazumeva pitali smo Aleksandra Matanovića, osnivača kompanije (menjačnice) ECD, jedne od dobitnica dozvole.

Propustili ste

Office Talks Podcast

DevRel – Kako se grade dobri odnosi sa programerima?

Gosti 126. epizode Office Talks podkasta bili su Nenad Vitorović (Tenderly) i Lav Leon Hudak (MVP Workshop) koji su nam govorili o značaju dobrih odnosa sa programerima, ali i o kvalitetnoj zajednici i sadržaju usmerenim ka programerima, a koji sve više dolaze do izražaja.

Novost

Shift Miami: Infobipova konferencija posvećena developerima stiže u Ameriku

Ovo je prvi korak ka internacionalizaciji jedne od najvećih evropskih konferencija posvećenih developerima koja se već 10 godina održava u Hrvatskoj.

Startapi i poslovanje

Degordian akvizirao Shopycode – srpsku agenciju za e-commerce razvoj

Internacionalna digital-first agencija Degordian akvizirala je Shopycode, srpsku programersku kompaniju specijalizovanu za e-commerce.

Istraživanje

Predstavljamo rezultate ankete o platama dizajnera digitalnih proizvoda i usluga u Srbiji

Prva anketa ovog tipa sprovedena je na uzorku od oko 700 učesnika. Podaci pokazuju da je 71% dizajnera ušlo na tržište u poslednjih 8 godina, dok je 57% ušlo u poslednjih 6 godina.

Društvene mreže

OnlyFans: Kako su poznate ličnosti normalizovale ‘online’ prostituciju?

U ovoj kolumni, otkrivam vam zašto 'girl power' na internetu nije izraz feminističke borbe i zašto se 'online' prodaja vlastite intime ne razlikuje od prostitucije.

Kultura 2.0

Beckoning je animirani film Save Živkovića – Epic Games i 3Lateral bili deo projekta

Kreiranje dugometražnih animiranih filmova je oduvek bilo nedostižno malim timovima kreativaca pre svega zbog produkcijskih ograničenja, ali zahvaljujući novim tehnologijama situacija se znatno promenila.