Tectonic gejming studio priprema svoju prvu komercijalnu igru 'SpellTome' - uskoro i prva runda testiranja - Netokracija.rs

Tectonic gejming studio priprema svoju prvu komercijalnu igru ‘SpellTome’ – uskoro i prva runda testiranja

Tectonic je mlad gejming studio koji se već može pohvaliti PC 2D adventure igrom po imenu 'SpellTome' koja se fokusira na magiju i istraživanje.

Ideja za pokretanje Tectonic studija je zapravo dosta stara, a kako nam navodi Andria Milivojević, predstavnik ovog studija, prvo pominjanje imena kreće od 2013. godine. “U međuvremenu je tim menjao i članove i projekte, a najveći izazovi bili su nam nedostatak zajednice u Srbiji, kao i nedostatak informacija i resursa”, priseća se on i dodaje:

Besplatni (dostupni široj javnosti) programi za pravljenje video igara su tada tek krenuli da se pojavljuju, a većina platformi za prodaju igara je imala kompleksne zahteve za pristup koje pojedinci često nisu mogli da ispune bez podrške izdavača. Na sreću, u međuvremenu se to promenilo sa indie boom-om i, naravno, rastom Youtube-a kao platforme za učenje i gaming.

Danas Tectonic broji tri stalna člana, uključujući i Andriu koji je na poziciji game i level designer-a. Pored njega, tu su i Aleksandar Pivin, glavni programer i Web Developer, i Dušan Perunović, Lead Artist i animator. Ostale uloge u timu trenutno po potrebi obavlja naš sagovornik Andria, ali očekuju i da se tim poveća u vidu novog člana na poziciji Community Manager-a i novog Sound Engineer-a. Oni sa nama u nastavku detaljnije dele i druge planove za budućnost.

Za Tectonic je ‘one time purchase’ i dalje najbolja opcija

Ovaj trojac trenutno se fokusira na završavanje njihove prve komercijalne igre koja se zove SpellTome – PC 2D adventure igra sa fokusom na magiju i istraživanje. “Radnja se zapravo zasniva na jednoj od priča koju sam napisao a koja je, naravno, obrađena na način da se podredi igraču i njegovim izborima”, kaže Milivojević i dodaje da je njegov stav da je priča u igri jedan od glavnih faktora koji čini igru igrom, te svoje dizajnira sa velikim fokusom, a sam gameplay je kombinacija Castlevania žanra sa dozom crtanih filmova i komedije.

Inače, SpellTome je trenutno u fazi demo-a, tim završava core elemente i priprema se za prvu rundu testiranja. Andria dodaje i sledeće:

Igra će verovatno biti spremna za 2022. godinu, ali još nije određen tačan datum kada će šira javnost biti u prilici da proba našu igru. Što se tiče izdavača, nismo još pokrenuli nikakve pregovore, postoji šansa da ćemo iskoristiti benefit self-publishing-a ali ne odbacujemo mogućnost buduće saradnje sa nekim od izdavača.

Naš sagovornik otkrio nam je i da se studio trenutno finansira iz sopstvenih izvora, a razmatraju mogućnost predlaganja njihovog projekta budućim investitorima – ili direktno ili preko nekih od programa dostupnih u Srbiji a i šire. “Takođe, zaintrigirani smo trendom crowdfunding-a u svetu, pogotovo u domenu video igara”, primećuje on.

Objavljivanje igre planira se za 2022. godinu iako tačan datum još nije određen.

Nažalost, kako dodaje, većina platformi koje olakšavaju proces nisu dostupne građanima Srbije, ali postoji mogućnost da se to u međuvremenu promeni:

Iako su trenutno sve dominantniji biznis modeli in-app purchase, kako u vidu kozmetičkih detalja tako i u vidu dodatnog sadržaja ili čak i nekih pay to win kombinacija, mi smatramo da je one time purchase i dalje najbolja opcija i za nas kao studio a i za našu buduću zajednicu. Kao što sam prethodno napomenuo, nadamo se da će crowdfunding biti omogućen u Srbiji te će to biti sekundarni način finansiranja.

Ovaj studio od skoro je član i SGA (Serbian Games Association) i, kako kaže naš sagovornik, to im je od početka bio jedan od ciljeva, s obzirom na to da su članovi SGA Discord servera još od 2019. godine. “Glavni benefit SGA za nas je pre svega podrška zajednice i jedan centralan hub svih dešavanja u Srbiji gde lako možemo saznati sve informacije vezane za gaming industriju ali i stupiti u kontakt sa iskusnim članovima. Takođe, događaji i predavanja na temu game developmenta u organizaciji SGA su za nas nezamenljivi”, navodi on i za sam kraj otkriva buduće planove:

Nakon SpellTome-a imamo nekoliko drugih planiranih igara. Naša kolektivna želja je da se isprobamo u različitim žanrovima. Te se nadamo da će igrači biti zadovoljni našim trudom i omogućiti nam da nastavimo da radimo ono što volimo.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Posetili smo promociju pet srpskih startapa u Cirihu

Ovim povodom, osnivači pet domaćih startapa pitch-ovali su svoje ideje pred investitorima, a Lav Odrović imenovan je za počasnog predstavnika Privredne komore Srbije u Švajcarskoj.

Startapi i poslovanje

Hipokratija: Izaberi lekara uz preko 6.000 recenzija pacijenata iz Srbije

Na platformi Hipokratija, pacijenti ostavljaju iskrene recenzije o medicinskim uslugama širom Srbije kako bi pomogli drugim ljudima u odabiru pravog lekara.

Office Talks Podcast

Više rada a manje povišica za programere

U novoj epizodi Office Talks podkasta razgovarali smo o stanju na IT tržištu koje je i dalje uzdrmano otkazima i smanjenom broju zapošljavanja stručnih kadrova.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Hipokratija: Izaberi lekara uz preko 6.000 recenzija pacijenata iz Srbije

Na platformi Hipokratija, pacijenti ostavljaju iskrene recenzije o medicinskim uslugama širom Srbije kako bi pomogli drugim ljudima u odabiru pravog lekara.

Office Talks Podcast

Više rada a manje povišica za programere

U novoj epizodi Office Talks podkasta razgovarali smo o stanju na IT tržištu koje je i dalje uzdrmano otkazima i smanjenom broju zapošljavanja stručnih kadrova.

Digitalni mediji

Social Serbia 2024: Ljudi u Srbiji se plaše AI alata i manje veruju influenserima!

Kakvo je stanje u digitalu, koje platforme koristimo, kome verujemo i šta se u navikama korisnika promenilo u poslednjih godinu dana – pitanja su na koja odgovara upravo objavljeno istraživanje Social Serbia 2024.

Karijere

Na koji ćeš faks? Poseti Metaverse sajam obrazovanja koji je okupio 128.000 studenata

Predstavljamo vam virtuelni 3D sajam obrazovanja zasnovan na Metaverse tehnologiji, koji mladima u Srbiji i regionu značajno olakšava potragu za idealnim izborom fakulteta i budućim zaposlenjem!

Karijere

Otvoren Mejkers lab konkurs: 25.000 učenika imaće pristup učionicama budućnosti!

Grupa za obrazovanje koju čine Nordeus Fondacija, Centar za promociju nauke, Dostignuća mladih u Srbiji i Inicijativa Digitalna Srbija, otvorila je konkurs za pokretanje Mejkers lab učionica u srednjim školama širom Srbije.

Karijere

Kako je kompanija ASEE uz Miloša Ljevaju stvorila jak tim za cyber bezbednost

Ovo je inspirativna priča o Milošu Ljevaji, superheroju u poslovnom i privatnom životu. Igra za "plavi", odbrambeni tim. Počeo je da radi kao priznati IT stručnjak u ASEE Grupi na strateškom razvoju u oblasti sajber bezbednosti još 2010. godine, ali njegova avantura se nije tu zaustavila.