Štarkov Sweeet osvaja gladne igrače novom ‘multiplayer’ igrom

Štarkov Sweeet osvaja gladne igrače novom ‘multiplayer’ igrom – Sweeet Breakout

U okviru promocije novih Sweeet čokoladica, iz Štark kompanije odlučili su da zađu i u oblast gejminga predstavivši mobilnu igru namenjenu dvojici igrača pod nazivom ‘Sweeet Breakout’ koja se već danas može preuzeti za Android uređaje.

Sweeet-breakout

“Sweeet Breakout” je multiplayer igra koja se igra na jednom uređaju i namenjena je pre svega mladima. Posebno je zanimljiva činjenica da je ekran telefona tako podeljen da oba igrača imaju istu preglednost polja.

Naime, cilj ove zanimljive i opuštene igre jeste razbiti što više blokova i zadržati loptice u igri putem slajdera koji se pomeraju levo – desno. Svaki od uništenih blokova donosi različit broj poena. Ledeni blokovi nose jedan poen, drveni dva, a metalni tri. Ko skupi više poena od svog protivnika dobija titulu Master Sweeetera.

Pored rušenja zida, poeni se mogu prikupiti i preuzimanjem Sweeet čokoladica kao i pomoći unutar igre koja postaje dostupna onog trenutka kada loptica sruši prepreke. Pored toga, igrači mogu u okviru prodavnice vremenom otključavati nove slajdere koji će im znatno olakšati sam proces igranja.

Spremni za nove pobede

Podsećamo, Sweeet je brend koji je prošle godine izabran za pobednika SoMustHave nagrade u okviru SoMo Borac takmičenja, i to za kampanju Sweeeter koja važi za prvu Whatsapp kampanju na ovim prostorima.

Igra “Sweeet Breakout” je već uveliko dostupna za preuzimanje sa Google Play prodavnice.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Office Talks Podcast

Matorci vs. Milenijalci – problem generacijskog jaza

Glavna tema 44. epizode Office Talks podcasta bila je diskusija o problemu koji sve vidljiviji generacijski jaz nosi sa sobom. Može li se životno iskustvo naših roditelja primeniti u eri digitalizacije i pandemije?

Karijere

Jovan Jovanović otkriva šta čeka domaće IT-jevce koji žele posao u norveškoj tehnološkoj industriji

Jovan Jovanović, QA inženjer u kompaniji Tidal, u Oslu živi već tri godine i kao aktivan učesnik u tom sektoru veoma je dobro upoznao norvešku tehnološku industriju. O njoj razgovaramo u nastavku teksta.

Startapi i poslovanje

Novosadski Anari AI dobio investiciju od $2.000.000 za proizvodnju AI čipova u cloudu

Ova srpsko-američka kompanija je za dva meseca zatvorila investicionu 'seed' rundu vođenu od strane nemačkog fonda Earlybird VC, koji je po prvi put investirao u jedan srpski startap. U investiciji su učestvovali i fondovi Acequia Capital i Serbian Entrepreneurs kao i Erica Ries, osnivač Lean Startup-a.

Propustili ste

Netokracija

Predstavljamo vam ‘Employer Branding Belgrade’ – online konferenciju koja otkriva nova pravila u IT industriji

Pravila za regrutovanje top talenta u IT-ju su se promenila… I zato organizujemo Employer Branding Belgrade - besplatni online događaj koji će pokušati da odgovori na pitanje šta zaposleni u tehnološkoj industriji danas traže kod svog poslodavca!

E-commerce

Pošta Srbije i eCommerce Asocijacija potpisale Memorandum o razumevanju

Saradnja sa Poštom Srbije u programskim sadržajima eCommerce Asocijacije ključna je za razvoj i unapređenje internet poslovanja u Srbiji - pre svega kroz razmenu iskustva radi edukacije mikro i malih preduzeća.

Kultura 2.0

Kako da ne budete Dositej Obradović u Employer Brandingu?

IT kompanije jesu u fokusu ovog članka, jer je interesovanje za ovu temu u toj industriji najveće. Ali često, Employer Branding jednostavno ne radi ono što bi zaista trebalo.

Office Talks Podcast

Kako prodati vaš proizvod? (gost Ilija Ćosić)

Tema 45. epizode Office Talks podcasta bila je prodaja putem digitalnih kanala tj. kako efikasno prodavati proizvode putem interneta. Naš gost bio je Ilija Ćosić, Head of Sales u startapu Skylead koji se bavi automatizacijom prodajnih procesa. 

Kultura 2.0

Takmičenje FIRST LEGO League dolazi u Srbiju – 23. maja u Prvoj kragujevačkoj gimnaziji

Takmičenje 'FIRST LEGO League' za decu i mlade ima za cilj da učesnicima obezbedi iskustvo u rešavanju stvarnih problema kroz vođeni globalni program robotike.

Karijere

Mihailo Ponjavić imenovan za direktora prodaje Euronews mreže u Srbiji

Nakon skoro tri godine u e-commerce sektoru, Mihailo Ponjavić vraća se u medijski biznis i staje na čelo prodajnog sektora televizijske mreže Euronews u Srbiji koja uskoro kreće sa radom.