Štarkov Sweeet osvaja gladne igrače novom ‘multiplayer’ igrom

Štarkov Sweeet osvaja gladne igrače novom ‘multiplayer’ igrom – Sweeet Breakout

U okviru promocije novih Sweeet čokoladica, iz Štark kompanije odlučili su da zađu i u oblast gejminga predstavivši mobilnu igru namenjenu dvojici igrača pod nazivom ‘Sweeet Breakout’ koja se već danas može preuzeti za Android uređaje.

Sweeet-breakout

„Sweeet Breakout“ je multiplayer igra koja se igra na jednom uređaju i namenjena je pre svega mladima. Posebno je zanimljiva činjenica da je ekran telefona tako podeljen da oba igrača imaju istu preglednost polja.

Naime, cilj ove zanimljive i opuštene igre jeste razbiti što više blokova i zadržati loptice u igri putem slajdera koji se pomeraju levo – desno. Svaki od uništenih blokova donosi različit broj poena. Ledeni blokovi nose jedan poen, drveni dva, a metalni tri. Ko skupi više poena od svog protivnika dobija titulu Master Sweeetera.

Pored rušenja zida, poeni se mogu prikupiti i preuzimanjem Sweeet čokoladica kao i pomoći unutar igre koja postaje dostupna onog trenutka kada loptica sruši prepreke. Pored toga, igrači mogu u okviru prodavnice vremenom otključavati nove slajdere koji će im znatno olakšati sam proces igranja.

Spremni za nove pobede

Podsećamo, Sweeet je brend koji je prošle godine izabran za pobednika SoMustHave nagrade u okviru SoMo Borac takmičenja, i to za kampanju Sweeeter koja važi za prvu Whatsapp kampanju na ovim prostorima.

Igra „Sweeet Breakout“ je već uveliko dostupna za preuzimanje sa Google Play prodavnice.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Regruteri nam otkrivaju koje su trenutno najtraženije pozicije u IT-ju

Kako bismo saznali koji kadrovi su trenutno najpotrebniji domaćoj tehnološkoj industriji kontaktirali smo predstavnike agencija FatCat Coders, ManpowerGroup i Omnes Group. U nastavku teksta slede njihova iskustva.

Startapi i poslovanje

Poreska uprava poziva građane da prijave svoje inostrane prilive – posebno ističu programere i influensere

Poreska uprava Republike Srbije poziva sva fizička lica koja su propustila da podnesu poreske prijave priliva iz inostranstva, da to samoinicijativno urade kako bi izbegli prekršajnu odgovornost.

Kultura 2.0

Stiže nam nova Vlada – koliko će se ona baviti digitalizacijom i IT industrijom u Srbiji?

Mnogo je toga urađeno u protekle četiri godine, mahom zbog kontinuiteta prethodne Vlade sa kojim se one pre nje i ne mogu baš pohvaliti. Analiziramo koje su to stvari koje bi se mogle naći u novom ekspozeu, a koje se tiču digitalizacije i IT industrije u Srbiji.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Pobednici OTP Generator konkursa Zanateria i Your Pet World otkrivaju dalje svoje poslovne planove

Pre nešto više od nedelju dana završen je još jedan Generator Gamechanger konkurs, ovaj put u 'online' izdanju. Žiri je i ove godine izabrao najbolje digitalne projekte, a njihove priče vam otkrivamo u nastavku.

Internet marketing

Budućnost digitalnog marketinga se ‘kladi’ na mlade ljude – i zato pazite kako birate praktikante

Da li zaista mladima više nije toliko sexy raditi u marketing agencijama ili situacija nije toliko tragična kakvom je predstavljaju?

Startapi i poslovanje

Kanadski startap Autoklose sa kancelarijama u Beogradu akviziran od strane kompanije VanillaSoft

Autoklose nastaviće svoje poslovanje kao deo kompanije VanillaSoft, jedne od vodećih 'sales engagement' tehnoloških kompanija na svetu.

Startapi i poslovanje

LearnUpon sa kancelarijama u Beogradu osigurao $56 miliona investicije

LearnUpon, kompanija koja u Beogradu zapošljava preko 40 developera, osigurala je manjinsku investiciju od 56 miliona dolara od kompanije za globalni rast Summit Partners.

Gaming

Gejming studio Miracle Dojo ušao u svet gejmifikacije likova igrom PopStar Adventure – glavni junak je Željko Joksimović

Miracle Dojo, beogradski gejming studio, uspešno je objavio svoju drugu video igru - PopStar Adventure. Ovaj poduhvat realizovan je u saradnji sa producentom i pevačem Željkom Joksimovićem, o čemu smo razgovarali sa osnivačem ovog studija. 

Kultura 2.0

Spotify imenovao Httpool kao ekskluzivnog zastupnika za oglasna rešenja na Balkanu

Ova agencija biće na raspolaganju brendovima iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Severne Makedonije, Crne Gore, Albanije i BiH koji žele da se oglašavaju na platformi Spotify.