ASW Inženjering pobednik Super Konkursa – sledi dvogodišnje partnerstvo sa Super Karticom

Super Konkurs koji je okupio 70 timova iz regiona, Velike Britanije, Nemačke i Grčke dobio je pobednika. Tim ASW Inženjering osvojio je nagradni fond od 75.000 evra i dvogodišnje partnerstvo sa Super Karticom. 

Tim iza odabranog rešenja imaće priliku da se pridruži programu SuperKartice u razvoju najnovijih analitičkih i kreativnih rešenja, koja su ključna za kvalitetno uočavanje i razumevanje potreba i navika kupaca i potrošača. 

Stručni žiri koji je učestvovao u selekciji radova na Super Konkursu činili su prof. dr Goran Petković, Žarko Malinović generalni sekretar za trgovinu Privredne komore Srbije, predstavnici kompanija Mercator-S, Sberbank Srbija, SuperKartice i EyeSee Research, dok je stručni konsultant na projektu Super Konkurs bio Lazar Džamić.

Prema njihovoj proceni, 21 timu je pružena mogućnost da odgovori na postavljene zadatke, a pet timova koji su se izdvojili u finalnom delu konkursa, imali su priliku da predstave svoje ideje. U pitanju su Saga Group, Direct Media, Kreativa Unlimited, DataDO i sada već pobednički tim ASW Inženjering.

CRM strategija stavlja klijenta u fokus svake odluke

Marijana Vasilescu, predsednik Izvršnog odbora Sberbank Srbija, izjavila je kako joj je veoma drago da je Sberbank Srbija kao jedan od vlasnika Super Kartice imala priliku da učestvuje u jednom od najuspešnijih konkursa koji su sprovedeni na tržištu Srbije, te ističe:

Verujemo da ćemo saradnjom s našim novi partnerom u području CRM-a, uspeti da na bolji i efikasniji način prepoznamo stvarne potrebe naših klijenata i samim tim kreiramo proizvode i usluge koji će ispuniti njihova očekivanja. Nova CRM strategija je još jedan dokaz da je klijent u fokusu svake naše odluke i da ćemo, uz ekspertsku pomoć osnažiti ovaj segment i Super Karticu učiniti još snažnijim programom lojalnosti.

Aleks Dmitrović

Sa druge strane, generalni direktor kompanije Mercator-S, Entoni Sošić, dodaje kako je odaziv takmičara na složene zadatke koji su bili pred njima zapravo najbolji pokazatelj i dokaz koliko je CRM kao upravljanje odnosima sa klijentima pravi pristup u poslovanju svake uslužne kompanije koja gradi perspektivnu budućnost. Sošić između ostalog ocenjuje:

Kada smo napravili Super Karticu, sledeći filozofiju da je „kupac kralj“, vođeni smo ciljem da još bolje upoznamo, razumemo i udovoljimo potrebama naših klijenata. Otuda i ovaj CRM pitch, koji nam je doneo pobednički tim sastavljen od vrhunskih eksperata, analitičara i kreativaca, sa kojim jedva čekamo da krenemo sa zajedničkim radom.

„O ovom velikom CRM pitchu krenuli smo da maštamo pre godinu dana, a danas ga realizujemo s našim suvlasnicima, partnerima, izuzetnim kandidatima i veoma smo uzbuđeni jer se našoj zajednici priključuje novi, visoko stručan CRM partner“, dodala je Ljiljana Ahmetović, direktorka društva SuperKartice.

Ona kaže kako u narednom periodu čitavu ekipu očekuje novi talas intenzivnog timskog rada na novim analizama, algoritmima, kreativnim momentima i na svemu onome što vodi još relevantnijoj ponudi za lojalne članove.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Netokracija

Kako pronaći svoje mesto u IT industriji (ili se bolje pozicionirati u istoj)?

Netokracijina peta po redu Ladies of New Business konferencija održaće se 4. decembra u ICT Hub-u, a ovo izdanje biće posvećeno devojkama i ženama koje rade u u svetu IT-ja, ili u taj sektor žele da uđu.

Kultura 2.0

Kako žene menjaju IT – uprkos uverenju da je to ‘muška’ oblast?

Kada je Ksenija započela karijeru kao softverski inženjer jedina stvar koja joj je zapala za oko bila je činjenica da su među tridesetak zaposlenih u kompaniji bile samo dve žene jer - biti programer nije ’ženski’ posao. Kakva je situacija danas?

Kolumna

Kako pobediti u borbi za normalniji Internet u Srbiji?

Pre desetak dana jedna devojka odlučila je da sebi oduzme život. Kako je jedan deo njenog i privatnog i profesionalnog života podrazumevao javno eksponiranje, a uzevši u obzir da je bila veoma harizmatična i neobična, sve je to privuklo mnogo više pažnje nego neki drugi slični slučajevi. Pažnje javnosti i pažnje medija.

Propustili ste

Izrada web stranica

.RS domen uveo podršku za dijakritičke znakove i postao deo svetske IDN mreže

Nacionalni .RS domen od juče podržava čak 13 novih jezika uključujući i njihova pisma tj. dijakritike koji čine sastavni deo ovih jezika. Time se .RS domen priključuje velikoj svetskoj IDN mreži u okviru koje je registrovano oko 7,5 miliona IDN domena.

Startapi i poslovanje

Startap Akademija čeka vaše prijave – zatvaraju se za dva dana!

Startap akademija je projekat namenjen unapređivanju srpske startap scene koji je ove godine za učesnike potpuno besplatan, a prijave traju do srede u ponoć.

Startapi i poslovanje

Ogledalo Firme zaposlenima daje mogućnost da ocene svog šefa – potpuno anonimno

Većina zaposlenih retko će javno izneti utiske o svom radnom mestu i time budućim kolegama staviti do znanja šta ih čeka. Ovaj izazov pokušava da reši domaći servis Ogledalo Firme.

Internet marketing

Domaća Taqoo mreža digitalizuje OOH sektor – sa 1,8 miliona jedinstvenih korisnika

Da li je moguće spojiti doseg 'outdoor' kampanje i mogućnosti digitalnog oglašavanja?

Intervju

Pagan Online je nova igra novosadskog Mad Head Gamesa koju izdaje poznati Wargaming

Izvršni direktor Mad Head Games studija iz Novog Sada Nenad Tomić, u razgovoru za Netokraciju otkriva detalje razvoja najnovije Pagan Online igre, kao i nove velike planove za budućnost.

Društvene mreže

Facebook, Twitter i Google konačno pod lupom Evropske komisije

Izbori za Evropski parlament se polako bliže, a samim ti sve je veći strah od širenja lažnih vesti na Internetu. Evropska komisija napravila je važan korak ka suzbijanju istih zahtevajući izveštaje o lažnim vestima od Gugla, Facebooka i Tvitera.