ASW Inženjering pobednik Super Konkursa - sledi dvogodišnje partnerstvo sa Super Karticom

ASW Inženjering pobednik Super Konkursa – sledi dvogodišnje partnerstvo sa Super Karticom

Super Konkurs koji je okupio 70 timova iz regiona, Velike Britanije, Nemačke i Grčke dobio je pobednika. Tim ASW Inženjering osvojio je nagradni fond od 75.000 evra i dvogodišnje partnerstvo sa Super Karticom. 

Tim iza odabranog rešenja imaće priliku da se pridruži programu SuperKartice u razvoju najnovijih analitičkih i kreativnih rešenja, koja su ključna za kvalitetno uočavanje i razumevanje potreba i navika kupaca i potrošača. 

Stručni žiri koji je učestvovao u selekciji radova na Super Konkursu činili su prof. dr Goran Petković, Žarko Malinović generalni sekretar za trgovinu Privredne komore Srbije, predstavnici kompanija Mercator-S, Sberbank Srbija, SuperKartice i EyeSee Research, dok je stručni konsultant na projektu Super Konkurs bio Lazar Džamić.

Prema njihovoj proceni, 21 timu je pružena mogućnost da odgovori na postavljene zadatke, a pet timova koji su se izdvojili u finalnom delu konkursa, imali su priliku da predstave svoje ideje. U pitanju su Saga Group, Direct Media, Kreativa Unlimited, DataDO i sada već pobednički tim ASW Inženjering.

CRM strategija stavlja klijenta u fokus svake odluke

Marijana Vasilescu, predsednik Izvršnog odbora Sberbank Srbija, izjavila je kako joj je veoma drago da je Sberbank Srbija kao jedan od vlasnika Super Kartice imala priliku da učestvuje u jednom od najuspešnijih konkursa koji su sprovedeni na tržištu Srbije, te ističe:

Verujemo da ćemo saradnjom s našim novi partnerom u području CRM-a, uspeti da na bolji i efikasniji način prepoznamo stvarne potrebe naših klijenata i samim tim kreiramo proizvode i usluge koji će ispuniti njihova očekivanja. Nova CRM strategija je još jedan dokaz da je klijent u fokusu svake naše odluke i da ćemo, uz ekspertsku pomoć osnažiti ovaj segment i Super Karticu učiniti još snažnijim programom lojalnosti.

Aleks Dmitrović

Sa druge strane, generalni direktor kompanije Mercator-S, Entoni Sošić, dodaje kako je odaziv takmičara na složene zadatke koji su bili pred njima zapravo najbolji pokazatelj i dokaz koliko je CRM kao upravljanje odnosima sa klijentima pravi pristup u poslovanju svake uslužne kompanije koja gradi perspektivnu budućnost. Sošić između ostalog ocenjuje:

Kada smo napravili Super Karticu, sledeći filozofiju da je „kupac kralj“, vođeni smo ciljem da još bolje upoznamo, razumemo i udovoljimo potrebama naših klijenata. Otuda i ovaj CRM pitch, koji nam je doneo pobednički tim sastavljen od vrhunskih eksperata, analitičara i kreativaca, sa kojim jedva čekamo da krenemo sa zajedničkim radom.

„O ovom velikom CRM pitchu krenuli smo da maštamo pre godinu dana, a danas ga realizujemo s našim suvlasnicima, partnerima, izuzetnim kandidatima i veoma smo uzbuđeni jer se našoj zajednici priključuje novi, visoko stručan CRM partner“, dodala je Ljiljana Ahmetović, direktorka društva SuperKartice.

Ona kaže kako u narednom periodu čitavu ekipu očekuje novi talas intenzivnog timskog rada na novim analizama, algoritmima, kreativnim momentima i na svemu onome što vodi još relevantnijoj ponudi za lojalne članove.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Dejan Nikolić (Content Insights): Publika jednom mediju ne sme da bude inventar koji prodaje oglašivačima

U eri kada Facebook, Amazon i Google drže 70% budžeta za digital, kako se mediji mogu izboriti za svoj kolač? Jednostavno - moraju da promene način na koji su do sada poslovali.

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Netokracija

Kako da unapredite korisničko iskustvo svojih klijenata? Saznajte na ‘Customer Experience’ konferenciji!

Bavite se korisničkim iskustvom ili podrškom, marketingom, IT-jem ili vas jednostavno zanima digitalna transformacija? Netokracijina Customer Experience konferencija u Zagrebu je pravo mesto za vas!

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.