ASW Inženjering pobednik Super Konkursa – sledi dvogodišnje partnerstvo sa Super Karticom

Super Konkurs koji je okupio 70 timova iz regiona, Velike Britanije, Nemačke i Grčke dobio je pobednika. Tim ASW Inženjering osvojio je nagradni fond od 75.000 evra i dvogodišnje partnerstvo sa Super Karticom. 

Tim iza odabranog rešenja imaće priliku da se pridruži programu SuperKartice u razvoju najnovijih analitičkih i kreativnih rešenja, koja su ključna za kvalitetno uočavanje i razumevanje potreba i navika kupaca i potrošača. 

Stručni žiri koji je učestvovao u selekciji radova na Super Konkursu činili su prof. dr Goran Petković, Žarko Malinović generalni sekretar za trgovinu Privredne komore Srbije, predstavnici kompanija Mercator-S, Sberbank Srbija, SuperKartice i EyeSee Research, dok je stručni konsultant na projektu Super Konkurs bio Lazar Džamić.

Prema njihovoj proceni, 21 timu je pružena mogućnost da odgovori na postavljene zadatke, a pet timova koji su se izdvojili u finalnom delu konkursa, imali su priliku da predstave svoje ideje. U pitanju su Saga Group, Direct Media, Kreativa Unlimited, DataDO i sada već pobednički tim ASW Inženjering.

CRM strategija stavlja klijenta u fokus svake odluke

Marijana Vasilescu, predsednik Izvršnog odbora Sberbank Srbija, izjavila je kako joj je veoma drago da je Sberbank Srbija kao jedan od vlasnika Super Kartice imala priliku da učestvuje u jednom od najuspešnijih konkursa koji su sprovedeni na tržištu Srbije, te ističe:

Verujemo da ćemo saradnjom s našim novi partnerom u području CRM-a, uspeti da na bolji i efikasniji način prepoznamo stvarne potrebe naših klijenata i samim tim kreiramo proizvode i usluge koji će ispuniti njihova očekivanja. Nova CRM strategija je još jedan dokaz da je klijent u fokusu svake naše odluke i da ćemo, uz ekspertsku pomoć osnažiti ovaj segment i Super Karticu učiniti još snažnijim programom lojalnosti.

Aleks Dmitrović

Sa druge strane, generalni direktor kompanije Mercator-S, Entoni Sošić, dodaje kako je odaziv takmičara na složene zadatke koji su bili pred njima zapravo najbolji pokazatelj i dokaz koliko je CRM kao upravljanje odnosima sa klijentima pravi pristup u poslovanju svake uslužne kompanije koja gradi perspektivnu budućnost. Sošić između ostalog ocenjuje:

Kada smo napravili Super Karticu, sledeći filozofiju da je „kupac kralj“, vođeni smo ciljem da još bolje upoznamo, razumemo i udovoljimo potrebama naših klijenata. Otuda i ovaj CRM pitch, koji nam je doneo pobednički tim sastavljen od vrhunskih eksperata, analitičara i kreativaca, sa kojim jedva čekamo da krenemo sa zajedničkim radom.

„O ovom velikom CRM pitchu krenuli smo da maštamo pre godinu dana, a danas ga realizujemo s našim suvlasnicima, partnerima, izuzetnim kandidatima i veoma smo uzbuđeni jer se našoj zajednici priključuje novi, visoko stručan CRM partner“, dodala je Ljiljana Ahmetović, direktorka društva SuperKartice.

Ona kaže kako u narednom periodu čitavu ekipu očekuje novi talas intenzivnog timskog rada na novim analizama, algoritmima, kreativnim momentima i na svemu onome što vodi još relevantnijoj ponudi za lojalne članove.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Sponzorisano

HTEC: Kako smo iz korena promenili posao klijenta koji posluje globalno već 30 godina?

Da biste kao kompanija zadržali svoje stručnjake neophodno je da znate šta oni misle o vama. Veliki broj zaposlenih znači i isto toliko papira za evaluaciju. Tu na scenu stupa rešenje koje je razvio i implementirao domaći HTEC za kompaniju Great Place to Work.

Internet marketing

Ultimativni spisak konferencija i događaja za digitalne marketare

Konferencije predstavljaju pravu priliku za sticanje novih saznanja i važnih kontakata. Godina samo što je počela i sada je pravo vreme da se upoznate sa događajima u Evropi koji su pristupačni za obići.

Društvene mreže

800 miliona korisnika kasnije i svet ima TikTok – aplikaciju o kojoj svi pričaju

TikTok ime je aplikacije o kojoj se poslednjih dana priča u marketarskim kuloarima. U tekstu koji predstoji pokušaćemo da vam objasnimo o čemu je reč.

Propustili ste

Kultura 2.0

Kako uspešno rebrendirati kompaniju i izbeći jeftin i kratkoročan PR?

Dizajner Slavimir Stojanović Futro objašnjava zašto je domaćim kompanijama proces rebrendiranja obično jeftin PR, kakvu ulogu konzistentnost ima u tom procesu, ali i kako firme mogu da izbegnu te greške.

Karijere

Šta vaši (budući) senior programeri zaista žele?

Šta je za programere zanimljiv projekat i kada se odlučuju na promenu radnog mesta?

Društvene mreže

Greška u softveru Instagrama glavni je uzrok naglog pada broja pratilaca

Korisnici Instagrama ovih dana žale se na naglu promenu broja pratilaca. Prema poslednjim informacijama, glavni uzrok problema je 'bug' u softveru ove društvene mreže.

Kultura 2.0

Razum i uticajnost

Nema sumnje da su influenseri tu da ostanu, pa čak i pored svih skandala i glavobolja koje prate saradnju sa njima. Bili veliki ili mali, brendovi su se po oprobanom „kud svi tu i mali Mujo“ sistemu uhvatili u kolo iz kojeg nema lakog izlaska. Retko ko tu zapravo stane da razmisli o tome šta […]

Mobilno

Kako izmeriti zagađenost vazduha u vašem gradu?

Prethodnih dana sve češće se govori zagađenju vazduha u Srbiji. Merne stanice svakodnevno prikupljaju podatke o kvalitetu vazduha, a nivo štetnosti možemo pratiti upravo putem naših pametnih telefona.

Internet marketing

Šta treba da znate ako izdajete stan putem sajta Airbnb?

U Beogradu trenutno ima preko 4.000 aktivnih izdavača na Airbnb-u uz godišnji rast oko 45%. Platforma ima ogroman broj mogućnosti, a ovo su neke od osnovnih koje biste trebali da zapamtite ukoliko izdajete stan putem ovog sajta.