ASW Inženjering pobednik Super Konkursa - sledi dvogodišnje partnerstvo sa Super Karticom

ASW Inženjering pobednik Super Konkursa – sledi dvogodišnje partnerstvo sa Super Karticom

Super Konkurs koji je okupio 70 timova iz regiona, Velike Britanije, Nemačke i Grčke dobio je pobednika. Tim ASW Inženjering osvojio je nagradni fond od 75.000 evra i dvogodišnje partnerstvo sa Super Karticom. 

Tim iza odabranog rešenja imaće priliku da se pridruži programu SuperKartice u razvoju najnovijih analitičkih i kreativnih rešenja, koja su ključna za kvalitetno uočavanje i razumevanje potreba i navika kupaca i potrošača. 

Stručni žiri koji je učestvovao u selekciji radova na Super Konkursu činili su prof. dr Goran Petković, Žarko Malinović generalni sekretar za trgovinu Privredne komore Srbije, predstavnici kompanija Mercator-S, Sberbank Srbija, SuperKartice i EyeSee Research, dok je stručni konsultant na projektu Super Konkurs bio Lazar Džamić.

Prema njihovoj proceni, 21 timu je pružena mogućnost da odgovori na postavljene zadatke, a pet timova koji su se izdvojili u finalnom delu konkursa, imali su priliku da predstave svoje ideje. U pitanju su Saga Group, Direct Media, Kreativa Unlimited, DataDO i sada već pobednički tim ASW Inženjering.

CRM strategija stavlja klijenta u fokus svake odluke

Marijana Vasilescu, predsednik Izvršnog odbora Sberbank Srbija, izjavila je kako joj je veoma drago da je Sberbank Srbija kao jedan od vlasnika Super Kartice imala priliku da učestvuje u jednom od najuspešnijih konkursa koji su sprovedeni na tržištu Srbije, te ističe:

Verujemo da ćemo saradnjom s našim novi partnerom u području CRM-a, uspeti da na bolji i efikasniji način prepoznamo stvarne potrebe naših klijenata i samim tim kreiramo proizvode i usluge koji će ispuniti njihova očekivanja. Nova CRM strategija je još jedan dokaz da je klijent u fokusu svake naše odluke i da ćemo, uz ekspertsku pomoć osnažiti ovaj segment i Super Karticu učiniti još snažnijim programom lojalnosti.

Aleks Dmitrović

Sa druge strane, generalni direktor kompanije Mercator-S, Entoni Sošić, dodaje kako je odaziv takmičara na složene zadatke koji su bili pred njima zapravo najbolji pokazatelj i dokaz koliko je CRM kao upravljanje odnosima sa klijentima pravi pristup u poslovanju svake uslužne kompanije koja gradi perspektivnu budućnost. Sošić između ostalog ocenjuje:

Kada smo napravili Super Karticu, sledeći filozofiju da je “kupac kralj“, vođeni smo ciljem da još bolje upoznamo, razumemo i udovoljimo potrebama naših klijenata. Otuda i ovaj CRM pitch, koji nam je doneo pobednički tim sastavljen od vrhunskih eksperata, analitičara i kreativaca, sa kojim jedva čekamo da krenemo sa zajedničkim radom.

“O ovom velikom CRM pitchu krenuli smo da maštamo pre godinu dana, a danas ga realizujemo s našim suvlasnicima, partnerima, izuzetnim kandidatima i veoma smo uzbuđeni jer se našoj zajednici priključuje novi, visoko stručan CRM partner”, dodala je Ljiljana Ahmetović, direktorka društva SuperKartice.

Ona kaže kako u narednom periodu čitavu ekipu očekuje novi talas intenzivnog timskog rada na novim analizama, algoritmima, kreativnim momentima i na svemu onome što vodi još relevantnijoj ponudi za lojalne članove.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Disney+ je konačno dostupan i kod nas, ali evo šta korisnici u Srbiji ne dobijaju

Od ovog meseca, korisnici iz Srbije i regiona konačno imaju priliku da se pretplate na Disney+ striming platformu, ali uz određena ograničenja.

Startapi i poslovanje

Domaći OTA Sync podigao €250.000 – prva investicija Telekomovog VC fonda

Domaći startap OTA Sync podigao je investiciju u vrednosti od skoro 250.000 evra od strane zajedničkih investitora TS Ventures Fonda, DSI grupe poslovnih anđela i Startup Wise Guys fonda iz Estonije.

Intervju

Nakon 15 godina u medijima Ivan Jelić karijeru nastavlja u kompaniji Sourcefabric

Posle 15 godina rada na domaćem medijskom tržištu kao deo web tima B92, Ivan Jelić nastaviće svoju karijeru u kompaniji Sourcefabric. U intervjuu sa njim otkrivamo kako se odlučio da svoje nove profesionalne korake gradi u firmi koja razvija softver za medije.

Propustili ste

Novost

Uvod u blokčejn: Novi vodič odgovara na pitanja o osnovama ove tehnologije

Ovaj vodič nam donosi osnove blockchain tehnologije, uvod u blockchain ekonomiju, kao i odgovore na pitanja kako ova tehnologija utiče na vaš online identitet i koja je njena budućnost.

Startapi i poslovanje

Florence Healthcare sa velikom kancelarijom u Beogradu obezbedio novih $27 miliona investicije

Cilj ove investicije je da podrži misiju kompanije da u narednoj deceniji udvostruči rezultate kliničkih istraživanja tako što će omogućiti remote pristup njihovoj dokumentaciji.

Internet marketing

Kreativna agencija Redvertex otvara kancelarije u Beogradu – zapošljavaju 3D artiste i arhitekte

Jedna od vodećih svetskih kreativnih agencija iz oblasti arhitektonske vizualizacije i marketinga posvećene svetskoj industriji nekretnina, otvara svoju kancelariju u prestonici Srbije.

Novost

Ximedes sa kancelarijama u Novom Sadu akvizirao holandski Ginger Payments – širenje tima prva stvar na spisku

Ximedes, evropska softverska firma aktivna u fintech oblasti sa kancelarijama u holandskom Harlemu, Hamburgu, Stokholmu i Novom Sadu, akvizirala je kompaniju Ginger Payments koja je vodeći provajder platforme za onlajn plaćanje sa sedištem u Amsterdamu.

Najava

Solana x Jump Hacker House konferencija o web3 tehnologiji dolazi u Beograd početkom jula

'Solana x Jump Hacker House Beograd', konferencija za softverske inženjere i tehnološke biznise zainteresovane za blockchain i web3 tehnologije biće održana u Beogradu od 02. do 06. jula.

Novost

Highwater nova je igra srpskog Demagog studija koja ove godine dolazi na konzole i PC

Nakon uspeha video igre 'Golf Club: Wasteland' i najave igre 'The Cub', srpski game dev studio Demagog najavio je svoj novi naslov 'Highwater' koji bi uskoro trebalo da bude dostupan za gejmere širom sveta.