ASW Inženjering pobednik Super Konkursa - sledi dvogodišnje partnerstvo sa Super Karticom

ASW Inženjering pobednik Super Konkursa – sledi dvogodišnje partnerstvo sa Super Karticom

Super Konkurs koji je okupio 70 timova iz regiona, Velike Britanije, Nemačke i Grčke dobio je pobednika. Tim ASW Inženjering osvojio je nagradni fond od 75.000 evra i dvogodišnje partnerstvo sa Super Karticom. 

Tim iza odabranog rešenja imaće priliku da se pridruži programu SuperKartice u razvoju najnovijih analitičkih i kreativnih rešenja, koja su ključna za kvalitetno uočavanje i razumevanje potreba i navika kupaca i potrošača. 

Stručni žiri koji je učestvovao u selekciji radova na Super Konkursu činili su prof. dr Goran Petković, Žarko Malinović generalni sekretar za trgovinu Privredne komore Srbije, predstavnici kompanija Mercator-S, Sberbank Srbija, SuperKartice i EyeSee Research, dok je stručni konsultant na projektu Super Konkurs bio Lazar Džamić.

Prema njihovoj proceni, 21 timu je pružena mogućnost da odgovori na postavljene zadatke, a pet timova koji su se izdvojili u finalnom delu konkursa, imali su priliku da predstave svoje ideje. U pitanju su Saga Group, Direct Media, Kreativa Unlimited, DataDO i sada već pobednički tim ASW Inženjering.

CRM strategija stavlja klijenta u fokus svake odluke

Marijana Vasilescu, predsednik Izvršnog odbora Sberbank Srbija, izjavila je kako joj je veoma drago da je Sberbank Srbija kao jedan od vlasnika Super Kartice imala priliku da učestvuje u jednom od najuspešnijih konkursa koji su sprovedeni na tržištu Srbije, te ističe:

Verujemo da ćemo saradnjom s našim novi partnerom u području CRM-a, uspeti da na bolji i efikasniji način prepoznamo stvarne potrebe naših klijenata i samim tim kreiramo proizvode i usluge koji će ispuniti njihova očekivanja. Nova CRM strategija je još jedan dokaz da je klijent u fokusu svake naše odluke i da ćemo, uz ekspertsku pomoć osnažiti ovaj segment i Super Karticu učiniti još snažnijim programom lojalnosti.

Aleks Dmitrović

Sa druge strane, generalni direktor kompanije Mercator-S, Entoni Sošić, dodaje kako je odaziv takmičara na složene zadatke koji su bili pred njima zapravo najbolji pokazatelj i dokaz koliko je CRM kao upravljanje odnosima sa klijentima pravi pristup u poslovanju svake uslužne kompanije koja gradi perspektivnu budućnost. Sošić između ostalog ocenjuje:

Kada smo napravili Super Karticu, sledeći filozofiju da je „kupac kralj“, vođeni smo ciljem da još bolje upoznamo, razumemo i udovoljimo potrebama naših klijenata. Otuda i ovaj CRM pitch, koji nam je doneo pobednički tim sastavljen od vrhunskih eksperata, analitičara i kreativaca, sa kojim jedva čekamo da krenemo sa zajedničkim radom.

„O ovom velikom CRM pitchu krenuli smo da maštamo pre godinu dana, a danas ga realizujemo s našim suvlasnicima, partnerima, izuzetnim kandidatima i veoma smo uzbuđeni jer se našoj zajednici priključuje novi, visoko stručan CRM partner“, dodala je Ljiljana Ahmetović, direktorka društva SuperKartice.

Ona kaže kako u narednom periodu čitavu ekipu očekuje novi talas intenzivnog timskog rada na novim analizama, algoritmima, kreativnim momentima i na svemu onome što vodi još relevantnijoj ponudi za lojalne članove.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.