Testiraj svoje developerske veštine, pronađi skriveni kod i osvoji GoPro!

Testiraj svoje developerske veštine, pronađi skriveni kod i osvoji GoPro!

Smatraš da si developer ili developerka koji poseduju napredne veštine i koji umeju da 'provale' kod? Holandska kompanija Summa otvorila je nagradno takmičenje u potrazi za najveštijim programerima čiji je zadatak da otkriju tajanstveni deo koda u okviru njihovog mikrosajta - dok najboljeg ili najbolju očekuje vredna nagrada.

summa_finalno

Holandska kompanija Summa sa predstavništvom u Srbiji pod nazivom Summa Labs Belgrade, pokrenula je nagradno takmičenje u potrazi za najboljim programerima sa ovih prostora. Cilj takmičenja jeste „provaliti“ skriveni deo koda koji se nalazi na zvaničnom sajtu ove akcije, dok najboljeg učesnika očekuje vredna nagrada – poslednja verzija GoPro Hero 5 akcione kamere.

Iz Summa Labs Belgrade kažu da je ova kompanija konstantno u potrazi za novim kolegama – kreativcima i veštim developerima koji bi se pridružili njihovom timu. Sa ciljem povezivanja sa talentovanim programerima, Summa je pokrenula unikatan zadatak koji pred zainteresovane učesnike stavlja priliku da pokažu svoje veštine i pronađu skriveni deo koda koji se nalazi „između redova“ na zasebnoj landing stranici ove kompanije.

Širenje tima shvatamo ozbiljnim procesom, ali bismo se radije igrali. Upravo iz tog razloga, osmislili smo unikatan zadatak kojim želimo da stupimo u kontakt sa talentovanim developerima i developerkama – ali i nagradimo najbolje novom GoPro Hero 5 akcionom kamerom!

Pošalji svoj odgovor na zadatak već danas!

Sa sedištem u Almeri (Holandija) i razvojnim centrima u Beogradu i Malagi, Summa se bavi razvojem naprednih komunikacionih rešenja i alata za efikasniju kolaboraciju, te povećanu produktivnost. Ova kompanija pokrenuta je 2015. godine od strane Voiceworksa – holandske telekomunikacione i softverske kompanije, dok se timovi u razvojnim centrima mogu susresti sa radom i primenom najnovijih tehnologija i programskih jezika kao što su WebRTC, Node.js, Swift, Elixir, Kamailio.

Poseti zvaničan sajt nagradne igre i upiši svoje rešenje skrivenog zadatka! 🙂

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?