Extreme Intimo za manje od 2 dana ima preko milion pregleda kampanje

1.000.000 pregleda kasnije i domaći Extreme Intimo srušio je Instagram svojim humanim gestom

Ovih dana niste mogli da ne primetite video koji je šerovan širom Instagrama: kampanju #stvarnoželim brenda Extreme Intimo koji je za svako deljenje videa poklanjao novčana sredstva za porodilišta širom Srbije. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima ove kompanije.

Video u okviru kampanje #stvarnoželim brenda Extreme Intimo poslednjih nekoliko dana definitivno je najdeljeniji sadržaj na Instagramu i to sa dobrom namerom – za svaki share ova kompanija namenila je određena novčana sredstva za porodilišta u Srbiji.

U kampanju se za 14 sati uključilo preko 32.000 ljudi, za 36 sati došli su do 1.2 miliona pregleda bez ijednog dinara uloženog u promociju sadržaja i u okviru te akcije prikupili su 27.000 evra. Te brojke su zaista impresivne ali, kako dodaje Stefan Ivanović, direktor marketinga u Extreme Intimu, više od broja pregleda im je prijala pozitivnost i kvantitet povratnih informacija koje su dobili.

Sa njim u nastavku teksta razgovaramo o ideji za ovu kampanju, njenoj realizaciji i negativnom publicitetu na koji ovakav tip kampanja može da naiđe u jednom delu javnosti.

Verni kupci i zaposleni kao jedni od aktera u videu

Na samom početku razgovora, Stefan nam je otkrio da su, po njegovom mišljenju, sjajan tim, atmosfera na snimanju i kreativni proces glavni su činioci svake kampanje. U njihovom slučaju, taj proces je ujedno bio i jednostavniji, ali i zahtevniji, s obzirom na to da ne sarađuju sa marketinškim agencijama, već ovakav tip komunikacije rade isključivo in-house. On objašnjava:

Proces je jednostavniji jer je dosta brži, agilniji, dinamičniji, ali i zahtevniji jer iziskuje da se obrati pažnja na sve elemente i faze komunikacije jer nema nekog pored da sagleda situaciju sa strane. Iscrpeli smo raznorazne ideje, a sam brainstorming (jednina – jedan smo održali 😊 ) je, zapravo, bio rad na slobodnu temu. Iz svega izgovorenog smo shvatili da je nit kampanje predstavljanje Extreme Intimo “polja gravitacije” – otuda verni kupci i zaposleni kao jedni od aktera.

Tako smo došli i na ideju da pozovemo i malog Vuka i mamu Gordanu da nam se pridruže, želevši da pošaljemo poruku da je u redu da budemo drugačiji, da je različitost jedan od pokretača društva, a da je inkluzija osoba sa invaliditetom tema na kojoj svi treba da radimo. Kada smo se složili da je humanitarni aspekt ono što želimo da obeleži ovogodišnju kampanju, odmah su nam na pamet pali Whatifness (Anja i Strahinja) i Maja Nikolić, osvedočeni aktivisti.

Budući da je reč o porodičnom brendu, Stefan dodaje da su emocije za koje se zalažu godinama unazad bile jasne, pa tu nisu imali nikakvu dilemu. “Vrednosni sistem brenda u tom smislu nije imao niti jednu korekciju, sve se jednostavno uklapalo u celovitu priču. Na kraju, kao začin smo i razmatrali različite mehanizme promocije i shvatili da bi uvođenje share-a kao valute bio pun pogodak”, objašnjava naš sagovornik:

Na taj način sa našom publikom razmenjujemo vrednost i činjenica je da je to win-win situacija. Ne umem dovoljno da opišem koliko smo iznenađeni uspehom kampanje i zaista smo od srca zahvalni svima koji su prepoznali emociju i dobru nameru.

Kampanja je dobila veoma malo negativnog PR-a – što je dokaz da su ljudi prepoznali dobru nameru

Kampanja #stvarnoželim podeljena je na dva dela: sakupljanje donacija putem pomenutog deljenja videa (koja se završila) i donacije od procenta kupovine artikala iz novogodišnje kolekcije. Na taj drugi deo, pojašnjava Stefan, odlučili su se jer svake godine, pogotovo u vreme novogodišnjih praznika, privlače veliki broj kupaca u radnje (offline i online), pa su želeli da deo sredstava takođe doniraju i još jednom podele vrednost sa kupcima i zajednicom u celini.

On nam je u nastavku teksta objasnio i da su se za donaciju porodilištima odlučili jer su ona, pogotovo u smislu stvari koje im Extreme Intimo može obezbediti (kao što su program za spavanje, pamučni program kako za porodilje, tako i za bebe), u jako lošem stanju – širom Srbije i ostalih zemalja u kojima posluju.

Zbog toga su se u startu pomirili sa potencijalnim negativnim publicitetom koji ovakav tip humanitarnih kampanja može doneti:

Ipak, s obzirom na to da smo punog srca ušli u celu priču i da zaista želimo da pomognemo i napravimo razliku, iskusili smo jako malo negativnog PR-a i to je dokaz da su i ljudi prepoznali dobru nameru i iskrene emocije.

Za kraj, Ivanović je ocenio i da, što se tiče društvene odgovornosti kompanija koje posluju u Srbiji, i u tom domenu se može biti bolji, ali da postoji sijaset kvalitetnih društveno odgovornih kampanja svake godine i da ih je sve više. “To me iskreno raduje, pogotovo gledano iz ugla građanina ovog društva, a ne profesionalca u polju marketinških komunikacija”, zaključuje Stefan na kraju razgovora pozvavši zainteresovane da se priključe drugom delu #stvarnoželim akcije. Drugi deo kampanje biće završen 31. decembra, kada će Extreme Intimo u javnost izaći sa kompletnim budžetom za donaciju i spiskom porodilišta i načinom na koji će im pomoći.


Ostavi komentar

  1. Gricko

    Gricko

    26. 11. 2020. u 17:42 Odgovori

    Nije samo jasno iz teksta koji je to negativni publicitet, zbog cega? Meni je generalno bezveze da se humana akcija uslovljava i meri brojem šerova. Ako si hteo da doniras onda to uradis i to je to. Svaka cast za donaciju, svakako

  2. Kemal

    Kemal

    26. 11. 2020. u 22:31 Odgovori

    @Gricko – pored humanitarne akcije, postignut je odličan publicitet share-ovanim sadržajem. Srpski rečeno – uspešna reklama.

  3. Dragana

    Dragana

    1. 12. 2020. u 10:18 Odgovori

    Ne dopada mi se što je ovaj tekst napisan jednostrano. Predstavnik kompanije nikad neće previše vremena posvetiti kritici sopstvene kampanje, u najbolju ruku će kontroverznu kampanju pozicionirati kao “rizik koji se isplatio”.

    Iako je ova kampanja bila veoma popularna i uspešna, mislim da je pitanje profesionalne odgovornosti i novinara i marketara da se dovede u pitanje da li je zaista u redu uslovljavati donaciju šerovima koji su suštinski besplatna reklama, ne “deljenje vrednosti”. Takođe, ovakvim kampanjama se ohrabruje “aktivizam iz fotelje”, gde se ljudi samozavaravaju da čine dobro delo, a zapravo pomažu neki drugi cilj. Ne možemo ipak kao građani i potrošači da toliko snizimo kriterijume i da nam je dovoljno dobro što kompanije uopšte doniraju, a da nam nije bitno na koji način to rade.

    • Milena Rašić

      Milena Rašić

      1. 12. 2020. u 12:25 Odgovori

      Ovo je prilično ‘tricky’ tema i iskreno smatram da se u ovom slučaju svetu nikako ne može ugoditi. Ipak, smatram da postoji razlika izmađu poziva na ‘share’ kako bi se dalje čulo o akciji i komuniciranja da je takvo deljenje sadržaja direktno i neposredno učešće u humanitarnom gestu – zato što to definitivno nije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Da li ženski pristup pravi uspešne biznise?

Filozof Soren Kierkegaard kaže da se život može razumeti samo iz retrospektive, ali da se mora živeti unapred. Kažu i da preduzetnici imaju odlične instinkte za snalaženje, ali da ih pitate da objasne kako su nešto znali, možete da očekujete odgovor koji je u suštini glasi - nemoj da me pitaš gluposti, ne znam.

Office Talks Podcast

Šta je ‘destination’ marketing i kako kreirati strategiju koja privlači turiste?

Turizam jedne države danas i te kako zavisi od digitalnog oglašavanja. O tome šta predstavlja termin 'destinacionog marketinga' i kako Srbija i Crna Gora mogu da sebe bolje brendiraju kao turističke destinacije, govorimo u 93. epizodi Office Talks Podcasta.

Startapi i poslovanje

Srpski Eat Me App rešava problem viška hrane koja se baca – čuvajući našu okolinu

Otpad od hrane je treći najveći emiter gasova staklene bašte na svetu. Globalno, 30% ili 1,8 milijardi tona sve proizvedene hrane na globalnom nivou se pokvari zbog loše planiranje resursa duž linije lanca snabdevanja. Srpski startap Eat Me App sa svojom aplikacijom nastoji da stane na put ovom problemu i globalnom društvu ponudi jedno od rešenja za ovaj veliki problem.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Srpsko-švajcarski Strong Network podigao €5,1 investicije – širi se na Evropu i SAD

Strong Network, srpsko-švajcarski startap dobio je investiciju vrednu 5,1 miliona evra kako bi ubrzao svoje širenje na teritorije Evrope i SAD-a. Rundu investiranja predvodio je OpenOcean zajedno sa Wingman Ventures fondom.

Startapi i poslovanje

Decentralizovane autonomne organizacije (DAO) – izazovi i perspektive

Džon Lenon je u pesmi 'Power to the people' sumirao koncept slobode i omogućavanja građanima da odlučuju o političkim i društvenim prilikama. Ove ideje stare su koliko i prve teorije o uređenju društva.

Startapi i poslovanje

B-Fresh: Nakon pobede na Generator ZERO konkursu, krećemo sa aktivnom prodajom!

Domaći startap ekosistem možda ne obiluje sa previše uspešnih agrotech rešenja. Ipak, Generator Zero konkurs OTP banke predstavio nam je talentovane timove iz oblasti ekologije i poljoprivrede. Pobedu na ovom takmičenju odneo je tim B-Fresh sa proizvodom za produženje roka trajanja voća i povrća.

Gaming

Novo poglavlje Tetrisa piše se u Beogradu i Tel Avivu – razvijaće ga Playstudios

Kompanija Playstudios kupila je krajem prošle godine prava za razvoj Tetris franšize na mobilnim platformama. Dalji razvoj ovog legendarnog naslova poveren je timu Playstudios Europe iz Beograda na kome će zajedno raditi sa kolegama iz Playstudios Israel u Tel Avivu.

Office Talks Podcast

Zašto Elon Musk kupuje Twitter?

Twitter - hoće li ostati kakvog ga znamo ili sa akvizicijom Elona Muska dolazi neka nova era? O kupovini ove društvene mreže razgovaramo u 95. epizodi Office Talks podcasta.

Startapi i poslovanje

Londonski Qudo sa osnivačem iz Srbije uzeo investiciju od $3,5 miliona – razmišlja se o razvojnom centru u Beogradu

Questionardo, firma koja razvija platformu Qudo za agilno ispitivanje potrošača i preciznu digitalnu aktivaciju vođenu podacima, nedavno je dobila i investiciju od 3,5 miliona dolara. Jedan od osnivača ovog startapa dolazi iz Srbije i sa njim razgovaramo o daljem poslovanju i razvoju proizvoda.