Extreme Intimo za manje od 2 dana ima preko milion pregleda kampanje

1.000.000 pregleda kasnije i domaći Extreme Intimo srušio je Instagram svojim humanim gestom

Ovih dana niste mogli da ne primetite video koji je šerovan širom Instagrama: kampanju #stvarnoželim brenda Extreme Intimo koji je za svako deljenje videa poklanjao novčana sredstva za porodilišta širom Srbije. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima ove kompanije.

Video u okviru kampanje #stvarnoželim brenda Extreme Intimo poslednjih nekoliko dana definitivno je najdeljeniji sadržaj na Instagramu i to sa dobrom namerom – za svaki share ova kompanija namenila je određena novčana sredstva za porodilišta u Srbiji.

U kampanju se za 14 sati uključilo preko 32.000 ljudi, za 36 sati došli su do 1.2 miliona pregleda bez ijednog dinara uloženog u promociju sadržaja i u okviru te akcije prikupili su 27.000 evra. Te brojke su zaista impresivne ali, kako dodaje Stefan Ivanović, direktor marketinga u Extreme Intimu, više od broja pregleda im je prijala pozitivnost i kvantitet povratnih informacija koje su dobili.

Sa njim u nastavku teksta razgovaramo o ideji za ovu kampanju, njenoj realizaciji i negativnom publicitetu na koji ovakav tip kampanja može da naiđe u jednom delu javnosti.

Verni kupci i zaposleni kao jedni od aktera u videu

Na samom početku razgovora, Stefan nam je otkrio da su, po njegovom mišljenju, sjajan tim, atmosfera na snimanju i kreativni proces glavni su činioci svake kampanje. U njihovom slučaju, taj proces je ujedno bio i jednostavniji, ali i zahtevniji, s obzirom na to da ne sarađuju sa marketinškim agencijama, već ovakav tip komunikacije rade isključivo in-house. On objašnjava:

Proces je jednostavniji jer je dosta brži, agilniji, dinamičniji, ali i zahtevniji jer iziskuje da se obrati pažnja na sve elemente i faze komunikacije jer nema nekog pored da sagleda situaciju sa strane. Iscrpeli smo raznorazne ideje, a sam brainstorming (jednina – jedan smo održali 😊 ) je, zapravo, bio rad na slobodnu temu. Iz svega izgovorenog smo shvatili da je nit kampanje predstavljanje Extreme Intimo “polja gravitacije” – otuda verni kupci i zaposleni kao jedni od aktera.

Tako smo došli i na ideju da pozovemo i malog Vuka i mamu Gordanu da nam se pridruže, želevši da pošaljemo poruku da je u redu da budemo drugačiji, da je različitost jedan od pokretača društva, a da je inkluzija osoba sa invaliditetom tema na kojoj svi treba da radimo. Kada smo se složili da je humanitarni aspekt ono što želimo da obeleži ovogodišnju kampanju, odmah su nam na pamet pali Whatifness (Anja i Strahinja) i Maja Nikolić, osvedočeni aktivisti.

Molimo vas da prihvatite sve kolačiće kako biste mogli da vidite ovaj sadržaj

Budući da je reč o porodičnom brendu, Stefan dodaje da su emocije za koje se zalažu godinama unazad bile jasne, pa tu nisu imali nikakvu dilemu. “Vrednosni sistem brenda u tom smislu nije imao niti jednu korekciju, sve se jednostavno uklapalo u celovitu priču. Na kraju, kao začin smo i razmatrali različite mehanizme promocije i shvatili da bi uvođenje share-a kao valute bio pun pogodak”, objašnjava naš sagovornik:

Na taj način sa našom publikom razmenjujemo vrednost i činjenica je da je to win-win situacija. Ne umem dovoljno da opišem koliko smo iznenađeni uspehom kampanje i zaista smo od srca zahvalni svima koji su prepoznali emociju i dobru nameru.

Kampanja je dobila veoma malo negativnog PR-a – što je dokaz da su ljudi prepoznali dobru nameru

Kampanja #stvarnoželim podeljena je na dva dela: sakupljanje donacija putem pomenutog deljenja videa (koja se završila) i donacije od procenta kupovine artikala iz novogodišnje kolekcije. Na taj drugi deo, pojašnjava Stefan, odlučili su se jer svake godine, pogotovo u vreme novogodišnjih praznika, privlače veliki broj kupaca u radnje (offline i online), pa su želeli da deo sredstava takođe doniraju i još jednom podele vrednost sa kupcima i zajednicom u celini.

On nam je u nastavku teksta objasnio i da su se za donaciju porodilištima odlučili jer su ona, pogotovo u smislu stvari koje im Extreme Intimo može obezbediti (kao što su program za spavanje, pamučni program kako za porodilje, tako i za bebe), u jako lošem stanju – širom Srbije i ostalih zemalja u kojima posluju.

Zbog toga su se u startu pomirili sa potencijalnim negativnim publicitetom koji ovakav tip humanitarnih kampanja može doneti:

Ipak, s obzirom na to da smo punog srca ušli u celu priču i da zaista želimo da pomognemo i napravimo razliku, iskusili smo jako malo negativnog PR-a i to je dokaz da su i ljudi prepoznali dobru nameru i iskrene emocije.

Za kraj, Ivanović je ocenio i da, što se tiče društvene odgovornosti kompanija koje posluju u Srbiji, i u tom domenu se može biti bolji, ali da postoji sijaset kvalitetnih društveno odgovornih kampanja svake godine i da ih je sve više. “To me iskreno raduje, pogotovo gledano iz ugla građanina ovog društva, a ne profesionalca u polju marketinških komunikacija”, zaključuje Stefan na kraju razgovora pozvavši zainteresovane da se priključe drugom delu #stvarnoželim akcije. Drugi deo kampanje biće završen 31. decembra, kada će Extreme Intimo u javnost izaći sa kompletnim budžetom za donaciju i spiskom porodilišta i načinom na koji će im pomoći.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Office Talks Podcast

Kojih 12 grešaka prave osnivači startapa?

U 181. epizodi Office Talks podkasta, ugostili smo Milenu Milić i Miljana Tekića koji su s nama analizirali prvi Garaža report i otkrili 12 najčešćih grešaka kojima domaći startapi odbijaju investitore!

Startapi i poslovanje

Garaža report: Greške kojima srpski startap osnivači odbijaju VC fondove

U razgovoru sa Milenom Milić analizirali smo razloge zbog kojih je došlo do stagnacije u rastu domaćih startapa, objavljene u reportu zajednice Garaža.

Kultura 2.0

Da li u jeku veštačke inteligencije zaboravljate “Kako vaš mozak radi”?

Američki neuronaučnik i TED govornik Greg Gejdž, posetio je Srbiju tokom Nedelje svesti o mozgu i predstavio dopunjeno izdanje svoje knjige "Kako vaš mozak radi – neuronaučni eksperimenti za svakoga".

Propustili ste

Intervju

Domaća kompanija Vega IT nastavlja globalno širenje otvaranjem kancelarije u Londonu

Tokom prošle godine postali smo svedoci značajnih turbulencija u IT industriji. Dok se mnoge globalne kompanije fokusiraju na optimizaciju troškova, zamrzavanje plata i masovna otpuštanja, Vega IT, kao domaći igrač, nastavlja sa širenjem na globalno tržište.

Startapi i poslovanje

LavitFlow je ‘alat za sve’ koji koristi 180 programera, product menadžera i web dizajnera

U pitanju je proizvod kompanije Lav IT Solutions koji ubrzava radne procese zaposlenih u savremenom poslovnom svetu. A kako? Pitali smo Miroslava Ostojića, osnivača pomenute kompanije.

Office Talks Podcast

Prodaja IT usluga : Saveti direktora prodaje Hooloova

Gost 185. epizode Office Talks podkasta bio je Đorđe Vukotić, prodajni direktor u kompaniji Hooloovoo koji nam je objasnio kako izgraditi uspešan sales tim u domenu IT industrije.

Startapi i poslovanje

‘Fundraising’ za startape iz ljudske perspektive

Pre nego što započnemo ovaj razgovor, želeo bih da zamislite da smo na jednoj prijateljskoj kafi i sve što ćete čuti tj. pročitati je nešto što bih, lično, voleo da je meni neko ispričao (mnogo grešaka i pristupa) ranije.

Najava

Social Impact Award program pomaže 10.000 mladih preduzetnika godišnje

Nevladina organizacija Razlivalište već devet godina uspešno sprovodi globalni Social Impact Award (SIA) program podrške društvenom preduzetništvu. Ukoliko imate između 15 i 30 godina i želite da uplovite u preduzetničke vode, sve o programu pročitajte u tekstu koji sledi!

Internet marketing

Anka Gorgiev: 95% novih proizvoda ne uspe, zato je tu neuromarketing da razume korisnike

DigiTalk konferencija u Zrenjaninu nam se bliži, a publika će pored mnogih predavača imati priliku da posluša predavanje Anke Gorgiev koja je stručnjak iz oblasti neuromarketinga, a sa kojom smo imali priliku da detaljno porazgovaramo u intervjuu koji sledi.