Po prvi put imamo priliku da glasamo za jedan srpski startap koji se našao u finalu Product Hunt takmičenja za najbolje proizvode godine. Naime, startap LeadDelta srpskog preduzetnika Vedrana Rašića dospeo je u finale SaaS kategorije za najbolji proizvod u protekloj godini.
Domaći startap Finspot objavio je novi beli papir za drugi unapređeni digitalni token koji je odobrila Komisija za hartije od vrednosti Republike Srbije.
Po završetku akvizicije, kompanija Golden Matrix imaće pristup novim i brzorastućim B2C tržištima s dvocifrenim godišnjim stopama rasta, uz podršku mreže od preko 1.100 visokokvalifikovanih MerdianBet profesionalaca.
Novoosnovana kompanija Velsera ima za cilj transformaciju medicinskih usluga uz pomoć sistema precizne analize biomedicinskih podataka. O tome šta to znači za lekare, naučnike i istraživače i kakav će učinak imati na pacijente širom sveta, pročitajte u tekstu koji sledi.
Indijska kompanija Sona Comstar potvrdila je kupovinu 54% udela u kapitalu za €40,5 miliona srpske kompanije Novelic, osnovane 2012. godine. Ova domaća kompanija razvija radarske senzore bazirane na milimetarskim talasima za auto, IoT i robotsku industriju.
Institut BioSens pozvao je inovativne startape iz IT i poljoprivrednog sektora da učestvuju u trećem izdanju akceleratora i na taj način nastavlja dobru praksu pružanja podrške inovativnim preduzetnicima u razvoju ideja koje će doprineti digitalnoj transformaciji poljoprivrede.
TS Ventures Fond Telekoma Srbija svoju prvu godinu poslovanja završio je sa devet odabranih startapa, što predstavlja odličan rezultat kako za sam fond tako i za čitavu startap zajednicu.
Tema za ovaj, poslednji članak u godini, došla je prirodno. Svakodnevno me prati u razgovorima s kolegama, startapima, investitorima, u sadržajima koje svakodnevno čitam ili slušam.
O tome kako je njihov proizvod postao treći proizvod dana na ProductHunt-u i šta im je taj uspeh doneo, razgovarali smo sa suosnivačem DocsCube startapa.
Da li naš Zakon prepoznaje pravila upotrebe društvenih mreža, te koja su naša prava, a koje obaveze prilikom deljenja sadržaja, pitali smo Anju Berić iz advokatske kancelarije Žunić Law.
Gost 145. epizode Office Talks podkasta bio je Nikola Parun koji dolazi iz agencije Ovation BBDO, a sa kojim smo imali priliku da razgovaramo o stanju u industriji digitalnog marketinga u Srbiji nakon pandemije korona virusa.
Sudeći prema istraživanju koje je sproveo HelloWorld, najveći izazov za IT kompanije u protekle dve godine bio je privlačenje IT kandidata, što je istaklo 61% ispitanika.