Startap Akademija čeka vaše prijave - zatvaraju se za dva dana!

Startap Akademija čeka vaše prijave – zatvaraju se za dva dana!

Startap akademija je projekat namenjen unapređivanju srpske startap scene koji je ove godine za učesnike potpuno besplatan, a prijave traju do srede u ponoć.

Pokretanje biznisa, naročito po prvi put, je ogroman izazov, a osnivači su prepušteni milosti i nemilosti faktora na koje uglavnom ne mogu da utiču, navode organizatori događaja iz Startita. Upravo zato je i pokrenuta Startap Akademija – ne bi li se izbegli problemi i učilo iz najboljih poslovni praksi uspešnih ljudi.

Upravo zati će učesnicima na raspolaganju biti mreža najiskusnijih mentora u Srbiji i mreža Google Launchpad-a, a koji će im pomoći da unaprede svoje veštine iz oblasti marketinga, prodaje, korisničkog iskustva, dizajna proizvoda, poslovne komunikacije itd.

Kako se realizuje program?

Program će se održavati tokom tri meseca pretposlednje nedelje decembra i poslednje nedelje januara i februara, a prvi u nizu trajaće od 17. do 21. decembra i biće posvećen proizvodima i njihovoj validaciji.

Na projekat se, kažu organizatori, mogu prijaviti kandidati koji ispunjavaju sledeće uslove:

  • Ozbiljni su – ogromnu prednost imaju ljudi koji su potpuno fokusirani na svoj proizvod/startap, odn. nemaju drugi posao
  • Sposobni su – imaju dokazana znanja i iskustva iz neke od oblasti bitne za izgradnju biznisa (tehnologija, dizajn, marketing, poslovne veštine)
  • Imaju tim – Uspešni solo igrači postoje, ali su retki; dobre kompanije najčešće grade komplementarni timovi koji već ade zajedno
  • Imaju misiju -imaju želju da reše neki problem i da otkriju i izgrade najbolje moguće rešenje
  • Podrazumeva se da su svi koji se prijavljuju pročitali i razumeli Lean Startup i The Mom Test

Prijave su otvorene do 12. decembra, a iz organizacije napominju da će svi kandidati biti obavešteni o tome da li su primljeni na program do 14. decembra.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

Dejan Nikolić (Content Insights): Publika jednom mediju ne sme da bude inventar koji prodaje oglašivačima

U eri kada Facebook, Amazon i Google drže 70% budžeta za digital, kako se mediji mogu izboriti za svoj kolač? Jednostavno - moraju da promene način na koji su do sada poslovali.

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Propustili ste

Karijere

Čime se bavi IT admin i da li je on zadužen za baš sve tehničke probleme u kompaniji?

IT administratori imaju multifunkcionalne zadatke radeći na održavanju sistema, mrežnih infrastruktura i sajber bezbednosti. Kako u realnim uslovima izgleda baviti se ovom profesijom?

Internet marketing

Nagrade možda nisu merilo uspeha, ali nisu loše ukoliko ste agencija koja želi da bira klijente

Kako Ovation BBDO gleda na nagrade iz prethodnog perioda i da li su one rezultovale povećanjem obima posla? Na pitanja Netokracije odgovara Nikola Parun, Head of PR & Digital u ovoj beogradskoj agenciji.

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.

Startapi i poslovanje

EY na #CXZG: Zašto konsultantske kuće ulaze u oblast korisničkog iskustva?

Korisničko iskustvo postaje veći 'buzzword' od digitalne transformacije - toliki da i konsultantske kuće ulaze u ovu oblast. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima EY-a u Hrvatskoj.

Internet marketing

Effie 2019: Ove godine bez zlatnog priznanja, agencija Ovation BBDO osvojila najviše nagrada

Na ceremoniji koja je održana u Ateljeu 212, sinoć su dodeljene četiri srebrne i četiri bronzane Effie nagrade za najefektivnije marketinške kampanje koje su realizovane u Srbiji tokom prošle godine.

Startapi i poslovanje

Damjan Geber: Edukacijom o značaju CX-a u fizičkom prostoru, stvaramo konkurentnije tržište

Dizajn je jedan od ključnih elemenata u procesu kreiranja kvalitetnog korisničkog iskustva u 'offline' prodavnicama ali i kancelarijama kompanija. O značaju arhitekture prostora sa poslovne strane, razgovaramo sa Damjanom Geberom, direktorom agencije Brigada.