Startap Akademija čeka vaše prijave - zatvaraju se za dva dana!

Startap Akademija čeka vaše prijave – zatvaraju se za dva dana!

Startap akademija je projekat namenjen unapređivanju srpske startap scene koji je ove godine za učesnike potpuno besplatan, a prijave traju do srede u ponoć.

Pokretanje biznisa, naročito po prvi put, je ogroman izazov, a osnivači su prepušteni milosti i nemilosti faktora na koje uglavnom ne mogu da utiču, navode organizatori događaja iz Startita. Upravo zato je i pokrenuta Startap Akademija – ne bi li se izbegli problemi i učilo iz najboljih poslovni praksi uspešnih ljudi.

Upravo zati će učesnicima na raspolaganju biti mreža najiskusnijih mentora u Srbiji i mreža Google Launchpad-a, a koji će im pomoći da unaprede svoje veštine iz oblasti marketinga, prodaje, korisničkog iskustva, dizajna proizvoda, poslovne komunikacije itd.

Kako se realizuje program?

Program će se održavati tokom tri meseca pretposlednje nedelje decembra i poslednje nedelje januara i februara, a prvi u nizu trajaće od 17. do 21. decembra i biće posvećen proizvodima i njihovoj validaciji.

Na projekat se, kažu organizatori, mogu prijaviti kandidati koji ispunjavaju sledeće uslove:

  • Ozbiljni su – ogromnu prednost imaju ljudi koji su potpuno fokusirani na svoj proizvod/startap, odn. nemaju drugi posao
  • Sposobni su – imaju dokazana znanja i iskustva iz neke od oblasti bitne za izgradnju biznisa (tehnologija, dizajn, marketing, poslovne veštine)
  • Imaju tim – Uspešni solo igrači postoje, ali su retki; dobre kompanije najčešće grade komplementarni timovi koji već ade zajedno
  • Imaju misiju -imaju želju da reše neki problem i da otkriju i izgrade najbolje moguće rešenje
  • Podrazumeva se da su svi koji se prijavljuju pročitali i razumeli Lean Startup i The Mom Test

Prijave su otvorene do 12. decembra, a iz organizacije napominju da će svi kandidati biti obavešteni o tome da li su primljeni na program do 14. decembra.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.