Od bankarskog do IT sektora: Srećko Šekeljić novi je CMO DaiBau grupe sa operativnim centrom u Srbiji

Od bankarskog do IT sektora: Srećko Šekeljić novi je CMO DaiBau grupe sa operativnim centrom u Srbiji

Nakon šest godina u finansijskom sektoru, Srećko Šekeljić odlučio je da okrene novi list u svojoj profesionalnoj karijeri, ušavši u svet IT industrije.

Srećka smo, bar mi u redakciji, gotovo uvek vezivali za startape, tačnije fintech sektor bankarstva i radovali se kada treba da sarađujemo na produkciji tekstova za tadašnju Societe Generale banku, a sadašnji OTP. Logično, vremena se menjaju, ništa večito ne stoji na svom mestu bez promene, pa tako ni karijere, što je slučaj i sa Srećkom koji će posao Head of External Communication u OTP banci zameniti sa novom pozicijom u kompaniji DaiBau.

Ovo je zato bila idealna prilika da porazgovaramo sa njim, doduše ne o promenama u fintech svetu, već o njegovom daljem karijernom putu, usavršavanju i o tome šta ga tačno očekuje na novom radnom mestu u novoj kompaniji. Nas je pre svega zanimalo šta je našeg sagovornika motivisalo da posle izvesnog vremenskog perioda uđe u jednu potpuni drugačiju i dinamičnu industriju kao što je IT.

“Na početku rada u banci dočekala me je mantra koju su ponavljali svi, od top menadžmenta do mojih kolega u tadašnjoj direkciji za strategiju i marketing: Banking business is an IT business“, započinje razgovor Srećko. Kako on kaže, i najosnovnije bankarstvo je odavno nezamislivo bez finansijskih softvera, uz to da se finansijske tehnologije razvijaju i nezavisno od banaka, bilo u tehnološkim kompanijama ili fintech startapima.

“Otkako je softver postao sveprisutan i nezaobilazan u svim sektorima poslovanja – svaki biznis je u izvesnom smislu i IT biznis”, istakao je Šekeljić uz dalje obrazloženje:

Razliku prave jedino inovatori koji uz pomoć tehnologije pronalaze kreativna rešenja za konkretne probleme i time stvaraju prilike za koje drugi nisu verovali ni da su moguće. Dobar primer za to su Martin i Gregor, arhitekte iz Slovenije: želeli su da reše problem dolaska do pouzdanih preduzimača za renoviranje i gradnju, krenuli su od jednostavne onlajn platforme i vremenom je razvili u međunarodni startap DaiBau i globalno partnerstvo sa Henkelom.

Startapi nas uče kako da pronađemo inspiraciju u svojim ranijim greškama i da s tim iskustvom prethodnih pokušaja, iz iteracije u iteraciju, gradimo servisne modele koji će da budu od pomoći ljudima – našim korisnicima – u trenucima koji su njima važni. Zato sam i do sada pomagao startapima svojim iskustvom stečenim u korporativnom i drugim okruženjima, a sada sam odlučio da odem korak dalje i pridružim se inovativnom timu kakav je DaiBau.

DaiBau svojim korisnicima nudi pregled velikog broja verifikovanih izvođača radova iz najrazličitijih oblasti. Ova mlada kompanije raste i Šekeljić će već na početku imati pune ruke posla sa svojom novim kolegama.

Sledeći korak proširenje i stvaranje snažnog marketing tima

Govoreći nam više o tome kako tačno glasi njegova pozicija u novom radnom okruženju, kao i šta njegov posao podrazumeva i čime će se tačno baviti, Šekeljić kaže da će kao Chief Marketing Officer DaiBau grupe voditi razvoj i implementaciju integrisane brend, marketing i komunikacione strategije za njihovu B2B2C platformu na tržištima na kojima DaiBau posluje.

Inače, kako smo uspeli da saznamo, u trenutku Srećkovog dolaska, DaiBau grupa se već razvija na 11 tržišta Srednje i Jugoistočne Evrope i uspešno je zatvorila investicionu rundu serije A, dobivši podršku VC fondova kompanije Henkel i South Central Ventures. Ova respektabilna dostignuća DaiBau je ostvario predanim organskim razvojem i lean strategijom kvalitetnog content marketinga i tehničkog SEO-a, a upravo zato naš sagovornik detaljnije govori o tome koje su još njegove obaveze na novoj poziciji:

Moj zadatak je da obezbedim dodatni poslovni rast sinergijom dugoročne izgradnje vrednosti brenda sa taktičkim marketinškim kampanjama i unapređenjem korisničkog iskustva. Krećemo se agilno i već radimo na projektima u nekoliko paralelnih strimova.

Na samom kraju Srećko nam je otkrio da li se u narednom periodu planira širenje tima koji će on voditi i kakvi su dalji planovi po pitanju rasta i unapređenja tima. Prema njegovim rečima, DaiBau grupa danas ima preko 60 zaposlenih i stalno raste, uz to da većina zaposlenih radi iz regionalnog operativnog centra u Novom Sadu, dok se osnivači i deo tima nalaze u Sloveniji, Hrvatskoj i Austriji.

“Da bismo ispunili ambiciozne planove kompanije u narednom periodu, svakako će nam biti potreban veći tim marketinga koji će pokrivati više specijalnosti u rasponu od kreativne produkcije do optimizacije kampanja”, zaključio je Srećko na kraju razgovora.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Gaming

Dušan i David prave društvene igre, a njihov studio Kerber Games napada tržište vredno skoro 20$ milijardi

Iako kultura igranja društvenih igara u Srbiji nije toliko velika, to bi vremenom moglo da se promeni zahvaljujući talentovanim timovima poput onog koji čini Kerber - 'board games' dizajn studio.

Startapi i poslovanje

Uvođenjem udela u vlasništvu kompanije povećavaju svoju konkurentnost – a motivacija zaposlenih se drastično uvećava

Prema podacima do kojih je došao Joberty, manje od 3% kompanija koje posluju na domaćem tržištu ima opciju da svojim zaposlenima omogući udeo u vlasništvu firme a ta opcija, kako kažu naši sagovornici, može napraviti veliku razliku.

Intervju

Milan Starčević je prvi inženjer iz Srbije koji je postao partner u kompaniji Zühlke

Nakon skoro osam godina provedenih u kompaniji Zühlke, Milan Starčević postao je partner. U nastavku teksta razgovaramo o njegovom karijernom putu koji je doveo do nove pozicije.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Kredium.rs klijentima pomaže da lakše dobiju stambeni kredit uz pomoć personalizovanih bankarskih ponuda

Potraga za stanovima i kreditima često ume da bude težak, naporan i dug proces. Ipak, digitalizacijom i novim alatima koji su nam dostupni online, sve ovo može da izgleda znatno jednostavnije. Rešenje ima i startap iz Srbije - Kredium.rs.

Startapi i poslovanje

Srpski Tenderly osigurao investiciju od $15.3M u okviru A runde, sledi izgradnja Ethereum platforme za developere

Glavni cilj Tenderly startapa je da poboljša način rada Ethereum programera i ubrza prihvatanje blockchain tehnologije.

Office Talks Podcast

Internet zajednica za 70.000 ljubitelja fudbala

Tema 57. epizode Office Talks podcasta bila je online klađenje ali i izgradnja internet zajednice ljubitelja fudbala i sporta kroz zanimljiv i kvalitetan sadržaj. O svemu tome smo razgovarali sa našim gostom Vladimirom Kečkešom, osnivačem popularnih Instagram stranica Burazzers.net i Engleski fudbal.

Karijere

HelloWorld ponovo organizuje istraživanje domaće tehnološke scene: IT-jevci, popunite anketu!

Sajt za IT zapošljavanje HelloWorld.rs trenutno sprovodi još jedno veliko istraživanje domaće IT scene.