Od bankarskog do IT sektora: Srećko Šekeljić novi je CMO DaiBau grupe sa operativnim centrom u Srbiji

Od bankarskog do IT sektora: Srećko Šekeljić novi je CMO DaiBau grupe sa operativnim centrom u Srbiji

Nakon šest godina u finansijskom sektoru, Srećko Šekeljić odlučio je da okrene novi list u svojoj profesionalnoj karijeri, ušavši u svet IT industrije.

Srećka smo, bar mi u redakciji, gotovo uvek vezivali za startape, tačnije fintech sektor bankarstva i radovali se kada treba da sarađujemo na produkciji tekstova za tadašnju Societe Generale banku, a sadašnji OTP. Logično, vremena se menjaju, ništa večito ne stoji na svom mestu bez promene, pa tako ni karijere, što je slučaj i sa Srećkom koji će posao Head of External Communication u OTP banci zameniti sa novom pozicijom u kompaniji DaiBau.

Ovo je zato bila idealna prilika da porazgovaramo sa njim, doduše ne o promenama u fintech svetu, već o njegovom daljem karijernom putu, usavršavanju i o tome šta ga tačno očekuje na novom radnom mestu u novoj kompaniji. Nas je pre svega zanimalo šta je našeg sagovornika motivisalo da posle izvesnog vremenskog perioda uđe u jednu potpuni drugačiju i dinamičnu industriju kao što je IT.

“Na početku rada u banci dočekala me je mantra koju su ponavljali svi, od top menadžmenta do mojih kolega u tadašnjoj direkciji za strategiju i marketing: Banking business is an IT business“, započinje razgovor Srećko. Kako on kaže, i najosnovnije bankarstvo je odavno nezamislivo bez finansijskih softvera, uz to da se finansijske tehnologije razvijaju i nezavisno od banaka, bilo u tehnološkim kompanijama ili fintech startapima.

“Otkako je softver postao sveprisutan i nezaobilazan u svim sektorima poslovanja – svaki biznis je u izvesnom smislu i IT biznis”, istakao je Šekeljić uz dalje obrazloženje:

Razliku prave jedino inovatori koji uz pomoć tehnologije pronalaze kreativna rešenja za konkretne probleme i time stvaraju prilike za koje drugi nisu verovali ni da su moguće. Dobar primer za to su Martin i Gregor, arhitekte iz Slovenije: želeli su da reše problem dolaska do pouzdanih preduzimača za renoviranje i gradnju, krenuli su od jednostavne onlajn platforme i vremenom je razvili u međunarodni startap DaiBau i globalno partnerstvo sa Henkelom.

Startapi nas uče kako da pronađemo inspiraciju u svojim ranijim greškama i da s tim iskustvom prethodnih pokušaja, iz iteracije u iteraciju, gradimo servisne modele koji će da budu od pomoći ljudima – našim korisnicima – u trenucima koji su njima važni. Zato sam i do sada pomagao startapima svojim iskustvom stečenim u korporativnom i drugim okruženjima, a sada sam odlučio da odem korak dalje i pridružim se inovativnom timu kakav je DaiBau.

DaiBau svojim korisnicima nudi pregled velikog broja verifikovanih izvođača radova iz najrazličitijih oblasti. Ova mlada kompanije raste i Šekeljić će već na početku imati pune ruke posla sa svojom novim kolegama.

Sledeći korak proširenje i stvaranje snažnog marketing tima

Govoreći nam više o tome kako tačno glasi njegova pozicija u novom radnom okruženju, kao i šta njegov posao podrazumeva i čime će se tačno baviti, Šekeljić kaže da će kao Chief Marketing Officer DaiBau grupe voditi razvoj i implementaciju integrisane brend, marketing i komunikacione strategije za njihovu B2B2C platformu na tržištima na kojima DaiBau posluje.

Inače, kako smo uspeli da saznamo, u trenutku Srećkovog dolaska, DaiBau grupa se već razvija na 11 tržišta Srednje i Jugoistočne Evrope i uspešno je zatvorila investicionu rundu serije A, dobivši podršku VC fondova kompanije Henkel i South Central Ventures. Ova respektabilna dostignuća DaiBau je ostvario predanim organskim razvojem i lean strategijom kvalitetnog content marketinga i tehničkog SEO-a, a upravo zato naš sagovornik detaljnije govori o tome koje su još njegove obaveze na novoj poziciji:

Moj zadatak je da obezbedim dodatni poslovni rast sinergijom dugoročne izgradnje vrednosti brenda sa taktičkim marketinškim kampanjama i unapređenjem korisničkog iskustva. Krećemo se agilno i već radimo na projektima u nekoliko paralelnih strimova.

Na samom kraju Srećko nam je otkrio da li se u narednom periodu planira širenje tima koji će on voditi i kakvi su dalji planovi po pitanju rasta i unapređenja tima. Prema njegovim rečima, DaiBau grupa danas ima preko 60 zaposlenih i stalno raste, uz to da većina zaposlenih radi iz regionalnog operativnog centra u Novom Sadu, dok se osnivači i deo tima nalaze u Sloveniji, Hrvatskoj i Austriji.

“Da bismo ispunili ambiciozne planove kompanije u narednom periodu, svakako će nam biti potreban veći tim marketinga koji će pokrivati više specijalnosti u rasponu od kreativne produkcije do optimizacije kampanja”, zaključio je Srećko na kraju razgovora.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

9 razloga zašto žene ne (p)ostaju preduzetnice

Čula sam više puta da žene preduzetnice njihove kolege muškarci doživljavaju 'neozbiljno' i 'da se ne bave pravim biznisima'. Zašto postoji takva reputacija, i da li je zaista tako? 

Gaming

$12,7 milijardi vredna je akvizicija Zynge od strane Take-Two Interactive čiji je Nordeus ključan deo

Take Two Interactive, jedna od najvećih kompanija u globalnoj game dev industriji, najavila je akviziciju kompanije Zynga za 12,7 milijardi dolara. Na ovaj način pomenuti gigant bi mogao da proširi svoj već bogati portfolio firmi u sklopu kog se nalazi i srpski Nordeus.

Karijere

Jovan Krička živi i radi u Amsterdamu i otkriva šta čeka programere koji žele da nastave karijeru u Holandiji

Kako funkcioniše IT industrija u Holandiji i šta može da ponudi domaćim developerima?

Propustili ste

Karijere

Jovan Krička živi i radi u Amsterdamu i otkriva šta čeka programere koji žele da nastave karijeru u Holandiji

Kako funkcioniše IT industrija u Holandiji i šta može da ponudi domaćim developerima?

Društvene mreže

Facebook, Instagram i Twitter planiraju da omasove NFT sadržaj – šta to znači za korisnike?

Kompanija Meta, u ovom slučaju Instagram i Facebook, planiraju da korisnicima omoguće da kreiraju, prikazuju i prodaju NFT sadržaj u okviru svojih sistema. Štaviše, i Twitter je odlučio da počne sa prikazivanjem NFT-a što nas može uvesti u jednu novu eru društvenih mreža.

Karijere

Razgovori sa seniorima: Kako domaću IT industriju vidi Global Infrastructure and Cloud Architect?

Svoja razmišljanja za Netokraciju deli Igor Kosanović iz kompanije STADA IT Solutions (STADA GIS Serbia).

Office Talks Podcast

Od prvog gosta do globalne booking platforme

Prethodne dve godine slušali smo i čitali kako je pandemija pokosila industriju turizma. Može li se ovaj ogromni globalni sektor oporaviti brže zahvaljujući većem uplivu tehnologija? Upravo o tome razgovaramo u 78. epizodi Office Talks podcasta sa Đorđem Jevtićem iz startapa SerbianBookers.

Tehnologija

Crypto Lifers prvi je projekat umetnika Vladimira Popova koji nam otkriva kako je ušao u NFT svet

Da NFT i digitalna umetnost bazirana na blockchain tehnologiji nije prisutna samo u bogatim društvima i državama pokazuje nam i jedan od domaćin autora NFT kolekcije, Vladimir Popov. Njegov umetnički rad je već objavljen na internetu, a o tome ćemo govoriti u nastavku teksta.

Karijere

ProductDock organizuje ‘Rookie Boot Camp’ – tromesečnu praksu za studente i diplomce koji poznaju Javu

Program prakse biće organizovan u novosadskoj kancelariji ove kompanije od 1. marta, a otvorene su četiri pozicije za praksu. Na kraju programa, svi učesnici u skladu sa postignutim rezultatima imaće priliku za stalno zaposlenje u ProductDock-u.