Od bankarskog do IT sektora: Srećko Šekeljić novi je CMO DaiBau grupe sa operativnim centrom u Srbiji

Od bankarskog do IT sektora: Srećko Šekeljić novi je CMO DaiBau grupe sa operativnim centrom u Srbiji

Nakon šest godina u finansijskom sektoru, Srećko Šekeljić odlučio je da okrene novi list u svojoj profesionalnoj karijeri, ušavši u svet IT industrije.

Srećka smo, bar mi u redakciji, gotovo uvek vezivali za startape, tačnije fintech sektor bankarstva i radovali se kada treba da sarađujemo na produkciji tekstova za tadašnju Societe Generale banku, a sadašnji OTP. Logično, vremena se menjaju, ništa večito ne stoji na svom mestu bez promene, pa tako ni karijere, što je slučaj i sa Srećkom koji će posao Head of External Communication u OTP banci zameniti sa novom pozicijom u kompaniji DaiBau.

Ovo je zato bila idealna prilika da porazgovaramo sa njim, doduše ne o promenama u fintech svetu, već o njegovom daljem karijernom putu, usavršavanju i o tome šta ga tačno očekuje na novom radnom mestu u novoj kompaniji. Nas je pre svega zanimalo šta je našeg sagovornika motivisalo da posle izvesnog vremenskog perioda uđe u jednu potpuni drugačiju i dinamičnu industriju kao što je IT.

“Na početku rada u banci dočekala me je mantra koju su ponavljali svi, od top menadžmenta do mojih kolega u tadašnjoj direkciji za strategiju i marketing: Banking business is an IT business“, započinje razgovor Srećko. Kako on kaže, i najosnovnije bankarstvo je odavno nezamislivo bez finansijskih softvera, uz to da se finansijske tehnologije razvijaju i nezavisno od banaka, bilo u tehnološkim kompanijama ili fintech startapima.

“Otkako je softver postao sveprisutan i nezaobilazan u svim sektorima poslovanja – svaki biznis je u izvesnom smislu i IT biznis”, istakao je Šekeljić uz dalje obrazloženje:

Razliku prave jedino inovatori koji uz pomoć tehnologije pronalaze kreativna rešenja za konkretne probleme i time stvaraju prilike za koje drugi nisu verovali ni da su moguće. Dobar primer za to su Martin i Gregor, arhitekte iz Slovenije: želeli su da reše problem dolaska do pouzdanih preduzimača za renoviranje i gradnju, krenuli su od jednostavne onlajn platforme i vremenom je razvili u međunarodni startap DaiBau i globalno partnerstvo sa Henkelom.

Startapi nas uče kako da pronađemo inspiraciju u svojim ranijim greškama i da s tim iskustvom prethodnih pokušaja, iz iteracije u iteraciju, gradimo servisne modele koji će da budu od pomoći ljudima – našim korisnicima – u trenucima koji su njima važni. Zato sam i do sada pomagao startapima svojim iskustvom stečenim u korporativnom i drugim okruženjima, a sada sam odlučio da odem korak dalje i pridružim se inovativnom timu kakav je DaiBau.

DaiBau svojim korisnicima nudi pregled velikog broja verifikovanih izvođača radova iz najrazličitijih oblasti. Ova mlada kompanije raste i Šekeljić će već na početku imati pune ruke posla sa svojom novim kolegama.

Sledeći korak proširenje i stvaranje snažnog marketing tima

Govoreći nam više o tome kako tačno glasi njegova pozicija u novom radnom okruženju, kao i šta njegov posao podrazumeva i čime će se tačno baviti, Šekeljić kaže da će kao Chief Marketing Officer DaiBau grupe voditi razvoj i implementaciju integrisane brend, marketing i komunikacione strategije za njihovu B2B2C platformu na tržištima na kojima DaiBau posluje.

Inače, kako smo uspeli da saznamo, u trenutku Srećkovog dolaska, DaiBau grupa se već razvija na 11 tržišta Srednje i Jugoistočne Evrope i uspešno je zatvorila investicionu rundu serije A, dobivši podršku VC fondova kompanije Henkel i South Central Ventures. Ova respektabilna dostignuća DaiBau je ostvario predanim organskim razvojem i lean strategijom kvalitetnog content marketinga i tehničkog SEO-a, a upravo zato naš sagovornik detaljnije govori o tome koje su još njegove obaveze na novoj poziciji:

Moj zadatak je da obezbedim dodatni poslovni rast sinergijom dugoročne izgradnje vrednosti brenda sa taktičkim marketinškim kampanjama i unapređenjem korisničkog iskustva. Krećemo se agilno i već radimo na projektima u nekoliko paralelnih strimova.

Na samom kraju Srećko nam je otkrio da li se u narednom periodu planira širenje tima koji će on voditi i kakvi su dalji planovi po pitanju rasta i unapređenja tima. Prema njegovim rečima, DaiBau grupa danas ima preko 60 zaposlenih i stalno raste, uz to da većina zaposlenih radi iz regionalnog operativnog centra u Novom Sadu, dok se osnivači i deo tima nalaze u Sloveniji, Hrvatskoj i Austriji.

“Da bismo ispunili ambiciozne planove kompanije u narednom periodu, svakako će nam biti potreban veći tim marketinga koji će pokrivati više specijalnosti u rasponu od kreativne produkcije do optimizacije kampanja”, zaključio je Srećko na kraju razgovora.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Disney+ je konačno dostupan i kod nas, ali evo šta korisnici u Srbiji ne dobijaju

Od ovog meseca, korisnici iz Srbije i regiona konačno imaju priliku da se pretplate na Disney+ striming platformu, ali uz određena ograničenja.

Startapi i poslovanje

Domaći OTA Sync podigao €250.000 – prva investicija Telekomovog VC fonda

Domaći startap OTA Sync podigao je investiciju u vrednosti od skoro 250.000 evra od strane zajedničkih investitora TS Ventures Fonda, DSI grupe poslovnih anđela i Startup Wise Guys fonda iz Estonije.

Karijere

Bojana Tomić-Brkušanin novi je ‘Chief of Staff’ u web3 kompaniji Polygon

Nakon skoro dve godine provedene u Inicijativi Digitalna Srbija, Bojana Tomić-Brkušanin svoju karijeru nastaviće u oblasti web3 industrije i to na novoj poziciji u kompaniji Polygon čiji je suosnivač Mihailo Bjelić.

Propustili ste

Web 3.0

Solana x Jump Hacker House konferencija o web3 tehnologiji dolazi u Beograd početkom jula

'Solana x Jump Hacker House Beograd', konferencija za softverske inženjere i tehnološke biznise zainteresovane za blockchain i web3 tehnologije biće održana u Beogradu od 02. do 06. jula.

Gaming

Highwater nova je igra srpskog Demagog studija koja ove godine dolazi na konzole i PC

Nakon uspeha video igre 'Golf Club: Wasteland' i najave igre 'The Cub', srpski game dev studio Demagog najavio je svoj novi naslov 'Highwater' koji bi uskoro trebalo da bude dostupan za gejmere širom sveta.

Web 3.0

Kako započeti karijeru u web3 – saveti programera

Web3 je najbrže rastući ekosistem u Srbiji. Zanimalo nas je kako izgleda karijerni put u ovoj industriji, a to smo otkrili kroz razgovor sa dvojicom web3 programera.

Startapi i poslovanje

Domaći OTA Sync podigao €250.000 – prva investicija Telekomovog VC fonda

Domaći startap OTA Sync podigao je investiciju u vrednosti od skoro 250.000 evra od strane zajedničkih investitora TS Ventures Fonda, DSI grupe poslovnih anđela i Startup Wise Guys fonda iz Estonije.

Izveštaj

Nadomak Barselone zavirili smo u 3 nova električna modela brenda Cupra kojeg vole i auto i tech entuzijasti

U auto industriji Španija nije izgradila ime kakvo je realno mogla da ima. Međutim, nova era traži nove heroje, a ova zemlja na Pirinejima ima važnog igrača koji bi mogao da promeni percepciju države u specifičnom automobilskom svetu.

Analiza

Više od $135 miliona investicija za srpske startape u 2021. godini

Prema godišnjem izveštaju Startup Genome, prošla godina bila je najuspešnija ikada za domaći startap ekosistem, a procentualno gledano u njega je uloženo čak 600% više investicija u odnosu na 2020.