Sportifico aktivno koristi 8.000 sportista - društvenu mrežu za sportiste prepoznale FIFA, UEFA i FIBA

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Sportifico aktivno koristi 8.000 sportista – društvenu mrežu za sportiste prepoznale FIFA, UEFA i FIBA

Od bivšeg golmana do preduzetnika. Upoznajte Miloša Erića i Sportifico - društvenu mrežu za sportiste koja nastoji da smanji jaz između perspektivnih kandidata, trenera i menadžera.

Sportifico je zajednica koja okuplja aktivne sportiste i trenere, pružajući šansu perspektivnim atletama da kroz komunikaciju i povezivanje sa drugim korisnicima uspešno grade svoju karijeru. Samo neke od funkcionalnosti koje ovaj servis nudi jesu kreiranje ultimativnog sportskog portfolia, jednostavnu i efikasnu organizaciju tima kroz opciju TeamMates koja je namenjena trenerima.

Drugim rečima, Facebook za sportiste.

O tome kako je nastala inicijalna ideja za razvoj ovog servisa, dostupnog u vidu aplikacije za iOS i Android uređaje, ko sve čini Sportifico tim i kako izgleda biznis model iza ovog startapa, razgovarali smo sa osnivačem – Milošem Erićem. Kako saznajemo, Miloš je ljubav prema sportu pretvorio u preduzetničku ideju sa ciljem da poveže sportiste i trenere digitalnim putem:

Počeli smo od weba da bismo posle samo godinu dana dospeli u poziciju da smo kao aplikacija, u više navrata, bili trending u Srbiji kada je preuzimanje servisa sa Play Store prodavnice iz sveta sporta u pitanju.

Govoreći o timu koji stoji iza ovog projekta, Erić ističe za Netokraciju da su upravo ljudi najbolje što ovaj startap ima, ali da pred celom ekipom stoji još dosta obaveza i posla. “Oko desetak mladih i ambicioznih ljudi danas čini Sportifico”, dodaje on, ističući da su u pitanju ljudi sa izraženim predznanjem iz sportske industrije što je od ključnog značaja za razumevanje potreba samih korisnika. Miloš otkriva kako to sve izgleda u praksi:

U našem timu se razvojem poslovanja i marketingom bave sportska novinarka i fudbalski sudija. Brigu o korisnicima vodi fudbalski trener jer smatramo da je relevantnost informacija koje plasiramo najbitnija. Naravno, ovako mlad tim ima ogromnu energiju, što je naša velika prednost. Sa druge strane, prirodno je da nam u određenim poljima nedostaje iskustva, pa smo se okružili stručnim saradnicima iz industrije.

Između ostalog, Miloš kao važnu stavku izdvaja i saradnju sa televizijom Sport Klub koju startap ima od samog početka. Takođe, Sport Klub je prepoznao dosadašnji rezultat Sportifica i činjenicu da članovi tima rade najvažnije sportske događaje kao što su UEFA Super Cup, finale UEFA Lige šampiona i Svetsko prvenstvo u Rusiji 2018. gde je i započeto  sprovođenje zajedničke kampanje na društvenim mrežama.

Osnivač Sportifico aplikacije Miloš Erić smatra da je za sportiste veoma važno da imaju svoje digitalno mesto na kojem će biti povezani.

Razvoj biznisa iz fokusa na sportiste i njihove potrebe

U nastavku razgovora, naš sagovornik napominje da je čitav tim na samom početku doneo odluku da Sportifico bude besplatan za primarne korisnike. Imajući to na umu, monetizacija se obavlja preko komercijalnih partnera, zajedničkim poslovnim aktivnostima i projekata koji se sprovode kroz samu aplikaciju.

Sportifico trenutno ima preko 8.000 registrovanih korisnika iz više od 500 fudbalskih klubova – iz regiona i sveta. Četvrtinu korisnika čine licencirani fudbalski treneri (od UEFA C do UEFA PRO), dok je u prvoj sezoni Sportifico talenata (sezona 16/17) sakupljeno preko 45.000 aplauza koje su korisnici osvojili od strane publike.

Kako tržištu ne manjka sličnih rešenja za sportiste, zanimalo nas je šta je to što Sportifico razlikuje od konkurenata? Erić kaže za Netokraciju da Sportifico sarađuje sa brendovima kao što je Adidas, ali i da je internacionalno prepoznat od strane FIFA, UEFA i FIBA, što ovu kompaniju izdvaja kao vodećeg domaćeg “igrača” iz sveta tehnologije u sportu:

Ono što nas dodatno razlikuje od ostalih jeste i razumevanje potreba onih kojima je Sportifico namenjen. Ključna vrednost kojom se vodimo u svemu što radimo je “It’s about athlete” (sve što radimo je zbog i za dobrobit sportiste). Svi koji imaju dodirnih tačaka sa Sportifico društvenom mrežom to osećaju.

Pripreme za izlazak na globalno tržište sledeći izazov

Komentarišući nedavna pisanja magazina Entrepreneur koji je uvrstio Sportifico među šest najatraktivnijih projekata iz domena društvenih mreža, Erić ne skriva zadovoljstvo rekavši da je to velika čast i odgovornost za ceo tim. “Ovo je samo potvrda velikog truda koji smo uložili. Entrepreneur je došao do nas, kontaktirali su nas i prepoznali naš rad”, dodaje Miloš.

Da je Sportifico servis koji se postepeno i temeljno razvija, možda i najbolje pokazuju povratne informacije od strane korisnika – bitnog faktora za razvoj zbog kojeg je tim u mogućnosti da unapredi servis i time pruži još više mogućnosti mladim ljudima koji ulaze u svet profesionalnog sporta. To je, prema Erićevim rečima, nešto što motiviše čitav tim:

Povratne informacije koje dobijamo kreću se od problema sa aplikacijom (najčešće UX nejasnoće), ali neretko nam predoče i neke greške ili ideje za poboljšanja. Takođe, mnoge naše ideje i kampanje, uključujući i neke segmente trenutnog takmičenja za Adidas tim sezone Sportifico talenata 2017/18 su potekle iz komunikacije sa korisnicima. Prepoznali su našu posvećenost njima, iskrenost u komunikaciji i želji da oni zaista uspeju u sportu.

Za kraj, Miloš je za Netokraciju govorio i o planovima za budućnost koji se tiču poboljšanja na samoj aplikaciji, a koja bi trebala da budu dostupna u narednom periodu. Među novitetima svakako se ističe i biznis sektor koji trenutno pregovara sa jakim svetskim igračima kako bi postali deo Sportifica.

“Fokusirali smo se na izazove koji su pred nama”, zaključuje Erić, dodajući da Sportifico već uveliko planira izlazak na globalno tržište. U tome, kako saznajemo, pomoćiće im mreža jakih partnera, a plan je da se uspeh iz regiona širi dalje na Evropu i svet – snowball efektom.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Dejan Milošević: Istraživanje i rad na sebi sastavni su deo karijere svakog uspešnog developera

Prethodnih 20 godina Dejan Milošević radi u IT industriji, gde je imao priliku da se susretne sa različitim programskim jezicima i stručnim pozicijama. Sada je član kompanije HTEC, a on nam je otkrio kako je izgledala njegova karijera na 'tech' sceni i šta tačno podrazumeva pozicija Tech Excellence Specialist na kojoj trenutno radi.

Karijere

Kako je Miljan od pozicije praktikanta došao do posla softver inženjera u Microsoft razvojnom centru

Microsoft i ove godine organizuje plaćenu studentsku praksu u svom razvojnom centru, a svi zainteresovani studenti mogu da se prijave do 7. avgusta.

Office Talks Podcast

Demagog sa dva nova naslova osvaja tržište indie igara

Razvoj video igara u Srbiji ima sve veći značaj na globalnoj sceni. Tom prilikom smo u 105. epizodi Office Talks podkasta ugostili beogradski Demagog studio čija je video igra Golf Club Wasteland do sada zabeležila značajne rezultate na AppStore i Google Play prodavnicama.

Propustili ste

Office Talks Podcast

Demagog sa dva nova naslova osvaja tržište indie igara

Razvoj video igara u Srbiji ima sve veći značaj na globalnoj sceni. Tom prilikom smo u 105. epizodi Office Talks podkasta ugostili beogradski Demagog studio čija je video igra Golf Club Wasteland do sada zabeležila značajne rezultate na AppStore i Google Play prodavnicama.

Tehnologija

IT Srbija od ‘outsourcinga’ do vodeće zemlje za razvoj digitalnih proizvoda i usluga

O razvoju i rastu domaće IT industrije govorimo već nekoliko godina unazad. Prethodne dve, bile su najintenzivnije kada je reč o ovoj grani koja ima značajan udeo u domaćem BDP-u. Kako godine prolaze, informaciona i tehnološka industrija u Srbiji započela je put napretka od 'outsourcinga' do kompanija koje razvijaju zahtevne proizvode.

Novost

Epic Games kreće sa izgradnjom kampusa u Novom Sadu

Kompanije Epic Games i 3Lateral najavljuju početak izgradnje svog kampusa nadomak Univerzitetskog centra, u Radničkoj ulici u Novom Sadu. Reč je o savremenom R&D centru koji podržava razvoj hardverskih i softverskih rešenja koja omogućavaju kreiranje fotorealističnih digitalnih ljudi.

Intervju

Kako je platforma Native Teams stvorila uslove za uspešno i jednostavno ‘freelance’ poslovanje

Zahvaljujući Native Teams platformi, 'freelance' radnici imaju mogućnost da ostvare sve benefite onih koji su zaposleni 'za stalno', online ili putem mobilne aplikacije.

Novost

Playstudios sa fondom od $10 miliona i osnivanjem novog blockchain tima ulazi u web3

Kompanija Playstudios, kreator revolucionarne platforme lojalnosti 'playAWARDS' i brojnih nagrađivanih mobilnih igara, juče je najavila pokretanje novog blokchain departmana pod nazivom 'playBLOCKS'.

Karijere

HelloWorld i ove godine ispituje ‘Puls srpske IT zajednice’: IT-jevci, popunite anketu i podržite istraživanje

Sajt za zapošljavanje IT kadrova HelloWorld.rs i međunarodna istraživačka agencija MASMI trenutno sprovode istraživanje o iskustvima na poslu u IT sektoru.