Sportifico aktivno koristi 8.000 sportista – društvenu mrežu za sportiste prepoznale FIFA, UEFA i FIBA

Od bivšeg golmana do preduzetnika. Upoznajte Miloša Erića i Sportifico - društvenu mrežu za sportiste koja nastoji da smanji jaz između perspektivnih kandidata, trenera i menadžera.

Sportifico je zajednica koja okuplja aktivne sportiste i trenere, pružajući šansu perspektivnim atletama da kroz komunikaciju i povezivanje sa drugim korisnicima uspešno grade svoju karijeru. Samo neke od funkcionalnosti koje ovaj servis nudi jesu kreiranje ultimativnog sportskog portfolia, jednostavnu i efikasnu organizaciju tima kroz opciju TeamMates koja je namenjena trenerima.

Drugim rečima, Facebook za sportiste.

O tome kako je nastala inicijalna ideja za razvoj ovog servisa, dostupnog u vidu aplikacije za iOS i Android uređaje, ko sve čini Sportifico tim i kako izgleda biznis model iza ovog startapa, razgovarali smo sa osnivačem – Milošem Erićem. Kako saznajemo, Miloš je ljubav prema sportu pretvorio u preduzetničku ideju sa ciljem da poveže sportiste i trenere digitalnim putem:

Počeli smo od weba da bismo posle samo godinu dana dospeli u poziciju da smo kao aplikacija, u više navrata, bili trending u Srbiji kada je preuzimanje servisa sa Play Store prodavnice iz sveta sporta u pitanju.

Govoreći o timu koji stoji iza ovog projekta, Erić ističe za Netokraciju da su upravo ljudi najbolje što ovaj startap ima, ali da pred celom ekipom stoji još dosta obaveza i posla. „Oko desetak mladih i ambicioznih ljudi danas čini Sportifico“, dodaje on, ističući da su u pitanju ljudi sa izraženim predznanjem iz sportske industrije što je od ključnog značaja za razumevanje potreba samih korisnika. Miloš otkriva kako to sve izgleda u praksi:

U našem timu se razvojem poslovanja i marketingom bave sportska novinarka i fudbalski sudija. Brigu o korisnicima vodi fudbalski trener jer smatramo da je relevantnost informacija koje plasiramo najbitnija. Naravno, ovako mlad tim ima ogromnu energiju, što je naša velika prednost. Sa druge strane, prirodno je da nam u određenim poljima nedostaje iskustva, pa smo se okružili stručnim saradnicima iz industrije.

Između ostalog, Miloš kao važnu stavku izdvaja i saradnju sa televizijom Sport Klub koju startap ima od samog početka. Takođe, Sport Klub je prepoznao dosadašnji rezultat Sportifica i činjenicu da članovi tima rade najvažnije sportske događaje kao što su UEFA Super Cup, finale UEFA Lige šampiona i Svetsko prvenstvo u Rusiji 2018. gde je i započeto  sprovođenje zajedničke kampanje na društvenim mrežama.

Osnivač Sportifico aplikacije Miloš Erić smatra da je za sportiste veoma važno da imaju svoje digitalno mesto na kojem će biti povezani.

Razvoj biznisa iz fokusa na sportiste i njihove potrebe

U nastavku razgovora, naš sagovornik napominje da je čitav tim na samom početku doneo odluku da Sportifico bude besplatan za primarne korisnike. Imajući to na umu, monetizacija se obavlja preko komercijalnih partnera, zajedničkim poslovnim aktivnostima i projekata koji se sprovode kroz samu aplikaciju.

Sportifico trenutno ima preko 8.000 registrovanih korisnika iz više od 500 fudbalskih klubova – iz regiona i sveta. Četvrtinu korisnika čine licencirani fudbalski treneri (od UEFA C do UEFA PRO), dok je u prvoj sezoni Sportifico talenata (sezona 16/17) sakupljeno preko 45.000 aplauza koje su korisnici osvojili od strane publike.

Kako tržištu ne manjka sličnih rešenja za sportiste, zanimalo nas je šta je to što Sportifico razlikuje od konkurenata? Erić kaže za Netokraciju da Sportifico sarađuje sa brendovima kao što je Adidas, ali i da je internacionalno prepoznat od strane FIFA, UEFA i FIBA, što ovu kompaniju izdvaja kao vodećeg domaćeg „igrača“ iz sveta tehnologije u sportu:

Ono što nas dodatno razlikuje od ostalih jeste i razumevanje potreba onih kojima je Sportifico namenjen. Ključna vrednost kojom se vodimo u svemu što radimo je „It’s about athlete“ (sve što radimo je zbog i za dobrobit sportiste). Svi koji imaju dodirnih tačaka sa Sportifico društvenom mrežom to osećaju.

Pripreme za izlazak na globalno tržište sledeći izazov

Komentarišući nedavna pisanja magazina Entrepreneur koji je uvrstio Sportifico među šest najatraktivnijih projekata iz domena društvenih mreža, Erić ne skriva zadovoljstvo rekavši da je to velika čast i odgovornost za ceo tim. „Ovo je samo potvrda velikog truda koji smo uložili. Entrepreneur je došao do nas, kontaktirali su nas i prepoznali naš rad“, dodaje Miloš.

Da je Sportifico servis koji se postepeno i temeljno razvija, možda i najbolje pokazuju povratne informacije od strane korisnika – bitnog faktora za razvoj zbog kojeg je tim u mogućnosti da unapredi servis i time pruži još više mogućnosti mladim ljudima koji ulaze u svet profesionalnog sporta. To je, prema Erićevim rečima, nešto što motiviše čitav tim:

Povratne informacije koje dobijamo kreću se od problema sa aplikacijom (najčešće UX nejasnoće), ali neretko nam predoče i neke greške ili ideje za poboljšanja. Takođe, mnoge naše ideje i kampanje, uključujući i neke segmente trenutnog takmičenja za Adidas tim sezone Sportifico talenata 2017/18 su potekle iz komunikacije sa korisnicima. Prepoznali su našu posvećenost njima, iskrenost u komunikaciji i želji da oni zaista uspeju u sportu.

Za kraj, Miloš je za Netokraciju govorio i o planovima za budućnost koji se tiču poboljšanja na samoj aplikaciji, a koja bi trebala da budu dostupna u narednom periodu. Među novitetima svakako se ističe i biznis sektor koji trenutno pregovara sa jakim svetskim igračima kako bi postali deo Sportifica.

„Fokusirali smo se na izazove koji su pred nama“, zaključuje Erić, dodajući da Sportifico već uveliko planira izlazak na globalno tržište. U tome, kako saznajemo, pomoćiće im mreža jakih partnera, a plan je da se uspeh iz regiona širi dalje na Evropu i svet – snowball efektom.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Sponzorisano

HTEC: Kako smo iz korena promenili posao klijenta koji posluje globalno već 30 godina?

Da biste kao kompanija zadržali svoje stručnjake neophodno je da znate šta oni misle o vama. Veliki broj zaposlenih znači i isto toliko papira za evaluaciju. Tu na scenu stupa rešenje koje je razvio i implementirao domaći HTEC za kompaniju Great Place to Work.

Internet marketing

Ultimativni spisak konferencija i događaja za digitalne marketare

Konferencije predstavljaju pravu priliku za sticanje novih saznanja i važnih kontakata. Godina samo što je počela i sada je pravo vreme da se upoznate sa događajima u Evropi koji su pristupačni za obići.

Karijere

Kako smo spustili fluktuaciju tehničkog kadra ispod 10 procenata

Dok čitava domaća IT industrija raste, manjak kvalifikovanog kadra i česta fluktuacija zaposlenih ostaju među glavnim problemima sa kojima se menadžment suočava. Kako edukovati novi kadar, a u isto vreme zadržati top talenat u svojim redovima?

Propustili ste

Karijere

Šta vaši (budući) senior programeri zaista žele?

Šta je za programere zanimljiv projekat i kada se odlučuju na promenu radnog mesta?

Društvene mreže

Greška u softveru Instagrama glavni je uzrok naglog pada broja pratilaca

Korisnici Instagrama ovih dana žale se na naglu promenu broja pratilaca. Prema poslednjim informacijama, glavni uzrok problema je 'bug' u softveru ove društvene mreže.

Kultura 2.0

Razum i uticajnost

Nema sumnje da su influenseri tu da ostanu, pa čak i pored svih skandala i glavobolja koje prate saradnju sa njima. Bili veliki ili mali, brendovi su se po oprobanom „kud svi tu i mali Mujo“ sistemu uhvatili u kolo iz kojeg nema lakog izlaska. Retko ko tu zapravo stane da razmisli o tome šta […]

Mobilno

Kako izmeriti zagađenost vazduha u vašem gradu?

Prethodnih dana sve češće se govori zagađenju vazduha u Srbiji. Merne stanice svakodnevno prikupljaju podatke o kvalitetu vazduha, a nivo štetnosti možemo pratiti upravo putem naših pametnih telefona.

Internet marketing

Šta treba da znate ako izdajete stan putem sajta Airbnb?

U Beogradu trenutno ima preko 4.000 aktivnih izdavača na Airbnb-u uz godišnji rast oko 45%. Platforma ima ogroman broj mogućnosti, a ovo su neke od osnovnih koje biste trebali da zapamtite ukoliko izdajete stan putem ovog sajta.

Karijere

Poslovi.infostud.com lansirali Employer Branding Studio kako bi HR potrebe klijenta zadovoljili pod ‘jednim krovom’

Usluge Employer Branding Studija već koriste najveći srpski poslodavci - među njima nisu samo tehnološke kompanije.