Grupa za SPEKOF pomaže studentima u potrazi za zaposlenjem

Grupa za SPEKOF uz radionice i predavanja pomaže studentima u potrazi za zaposlenjem

Projekat organizacije Grupa za SPEKOF koji nosi naziv 'Interviewing week' biće održan 10. i 11. maja na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu. Delegati će tokom ova dva dana imati priliku da prođu kroz niz korisnih predavanja i radionica, a neke od njih su pisanje CV-a, simulacija intervjua za posao, veštine komunikacije, kao i mnoge druge.

spekof-1

Studenti će takođe biti u prilici da prisustvuju panel diskusiji na kojoj će rukovodioci naših najvećih kompanija diskutovati o svom karijernom razvojnom putu. Kompanije koje su se rado odazvale pozivu da podrže ovaj projekat su: Sberbank, Deloitte, MK grupa, Hotel Hyatt, KPMG i Societe Generale banka.

Povodom predstojećeg događaja, oglasila se i Katarina Mijačić, PR organizacije Grupa za SPEKOF, koja je tom prilikom istakla:

Do sada je preko 300 studenata Ekonomskog fakulteta imalo priliku da se bolje pripremi za izlazak na tržište rada. Verujemo da će ove godine konferencija biti na još većem nivou. Ovo je već treća godina da organizujemo ovaj projekat uz podršku fakulteta, na čemu im se zahvaljujemo.

Četiri godine stručnih programa i usavršavanja

Podsetimo, Grupa za SPEKOF je najveća i najbrojnija studentska organizacija na Ekonomskom fakultetu u Beogradu. Članovi ove studentske organizacije već četiri godine čine većinu u Studentskom parlamentu pomenutog fakulteta i kroz njegove resore aktivno se bore za prava studenata, ali i realizuju brojne projekte koji doprinose stručnom usavršavanju budućih ekonomista, dok više o ovoj organizaciji možete pronaći na zvaničnom sajtu Ekonomskog fakulteta u Beogradu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?