Sony akvizirao Toshibin ogranak za foto senzore

Sony akvizirao Toshibin ogranak za foto senzore u vrednosti od 155 miliona dolara

Japanska kompanija koja dosta ulaže u izradu fotografiskih senzora pre svega za mobilne telefone, kupila je juče za 19 milijardi jena (oko 155 miliona dolara) ogranak Toshibe koji je zadužen za razvoj i proizvodnju senzora i čipova koji je kasnije ugrađuju kao glavne komponente kamera na mobilnim uređajima.

Sony-foto-senzori
Neki od najpoznatiji telefona današnjice koriste foto senzore iz Sonya. (Izvor: petapixel.com)

Kako prenosi Gizmodo, dogovor između dve kompanije mogao je da se pretpostavi i još u oktobru mesecu kada su glasine ukazivale na to da japanski gigant može kupiti Toshibina postrojenja za izradu i svu potrebnu opremu te obnovi ugovore sa zaposlenima.

Prema informacijama iz Sonya, ova nova proizvodna divizija će najverovatnije biti nezavisna od ostalih delova korporacije, te dovoljno jaka da opstane na tržištu, dok se konačan dogovor između dve kompanije očekuje pri zatvaranju finansijskog perioda za ovu godinu.

Sony u ulozi spasioca

Ipak, foto senzori za kamere različitih uređaja su veoma bitan segment Sonyjevog poslovanja, pa je tako samo prošle godine kompanija napravila oko 40 posto senzora na tržištu koji su bili ugrađeni u neke flagship modele telefona kao što su Samsung Galaxy S6 i iPhone 6.

Dok je dominacija Sonyja na dobrom putu da se još više raširi, Toshibu muče stari problemi još od juna meseca kada je CEO Hisao Tanaka podneso ostavku jer je kompanija u prethodnih šest meseci preuveličavala brojke svojih prihoda nego što oni zaista jesu, pa bi tako pomenuta akvizicija mogla bar malo da vratiti Toshibu na pravi kolosek poslovanja.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Kako Digitalna zajednica vidi efekte zakonskih izmena paušala – i šta predlaže kao rešenje?

Sa Aleksandrom Lugonjom, predsednikom Upravnog odbora Digitalne zajednice, razgovaramo o potencijalnim negativnim efektima koje će izmene paušalnog preduzetništva ostaviti na domaću IT industriju, njihovim saniranjem i budućim planovima ove organizacije.

Mobilno

Potvrđeno: App Store stiže u Srbiju početkom aprila!

Momenat koji smo toliko dugo čekali konačno je tu. Obrativši se iOS developerima, Apple je potvrdio dolazak App Store prodavnice za 20 novih zemalja među kojima je (konačno) i Srbija.

Startapi i poslovanje

Tumačenje Testa samostalnosti: Ko ga primenjuje, kada i nad kim?

U srpskoj IT zajednici se intenzivno vodi diskusija u vezi načina primene Testa samostalnosti, a u okviru koje su se javile brojne nedoumice. Ovaj tekst razrešava neke od njih.

Propustili ste

Internet marketing

Budžeti za digitalno oglašavanje u najvećoj meri stopirani – ali se brendovi polako vraćaju u igru

Kako brendovi treba da se postave za vreme pandemije i trebaju li više da ulažu u digitalne kanale?

Startapi i poslovanje

Pitali smo IT kompanije kako su organizovale rad na daljinu i koje savete imaju za svoje kolege

Sa kojim se to izazovima susreću IT kompanije sada kada svi njihovi zaposleni rade od kuće?

Intervju

Šta radi Chief Revenue Officer i zašto je baš ova osoba potrebna vašem biznisu?

Relativno mlada profesija naziva 'Chief Revenue Officera' nastala je u Silicijumskoj dolini i polako se širi među kompanijama širom sveta. O njenoj ulozi i važnosti u IT industriji razgovaramo sa Vedranom Rašićem.

Novost

‘Korona’ zabeležila 750.000 spominjanja širom ex-Yu Interneta

Korona virus, trenutno najpopularnija svetska tema, okupirao nas je u potpunosti - i online i offline. Zahvaljujući analizi Mediatoolkita saznali smo koliko smo, u poslednjih mesec i po dana, na Internetu pretraživali o ovom virusu i u regionu i u Srbiji.