Sony akvizirao Toshibin ogranak za foto senzore

Sony akvizirao Toshibin ogranak za foto senzore u vrednosti od 155 miliona dolara

Japanska kompanija koja dosta ulaže u izradu fotografiskih senzora pre svega za mobilne telefone, kupila je juče za 19 milijardi jena (oko 155 miliona dolara) ogranak Toshibe koji je zadužen za razvoj i proizvodnju senzora i čipova koji je kasnije ugrađuju kao glavne komponente kamera na mobilnim uređajima.

Sony-foto-senzori
Neki od najpoznatiji telefona današnjice koriste foto senzore iz Sonya. (Izvor: petapixel.com)

Kako prenosi Gizmodo, dogovor između dve kompanije mogao je da se pretpostavi i još u oktobru mesecu kada su glasine ukazivale na to da japanski gigant može kupiti Toshibina postrojenja za izradu i svu potrebnu opremu te obnovi ugovore sa zaposlenima.

Prema informacijama iz Sonya, ova nova proizvodna divizija će najverovatnije biti nezavisna od ostalih delova korporacije, te dovoljno jaka da opstane na tržištu, dok se konačan dogovor između dve kompanije očekuje pri zatvaranju finansijskog perioda za ovu godinu.

Sony u ulozi spasioca

Ipak, foto senzori za kamere različitih uređaja su veoma bitan segment Sonyjevog poslovanja, pa je tako samo prošle godine kompanija napravila oko 40 posto senzora na tržištu koji su bili ugrađeni u neke flagship modele telefona kao što su Samsung Galaxy S6 i iPhone 6.

Dok je dominacija Sonyja na dobrom putu da se još više raširi, Toshibu muče stari problemi još od juna meseca kada je CEO Hisao Tanaka podneso ostavku jer je kompanija u prethodnih šest meseci preuveličavala brojke svojih prihoda nego što oni zaista jesu, pa bi tako pomenuta akvizicija mogla bar malo da vratiti Toshibu na pravi kolosek poslovanja.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?