Cilj ovogodišnjeg SoMo Borca je da stvori zajednicu koja doprinosi razvoju i pozicioniranju struke u regionu, ali i da povezuje sve koji se bave digitalnim marketingom na domaćem i međunarodnom tržištu.
Kandidati će svoje radove ove godine moći da prijave u tri nove kategorije – SoMo Growth, Somo Global i DA – Digitalna Aktivacija. Dodela nagrada će po prvi put biti održana u Zagrebu, gde će se okupiti najveći regionalni stručnjaci iz oblasti digitalnog marketinga. Ružica Vrdoljak Ličina, izvršna direktorka nagrade SoMo Borac, ovim povodom je istakla:
Osluškujući kretanja tržišta i nove tržišne trendove, svake godine se prilagođavamo i donosimo novitete. Srećna sam što ćemo sa tri nove kategorije dati dodatni prostor za prepoznavanje vrhunskih radova kojih u digitalu nikad ne manjka.
Ovim putem pozivam sve da prijave svoje radove u jednoj od deset kategorija, prepuste se stručnjacima i pokažu klijentima zašto su upravo oni bili najbolji izbor.
Kategorije SoMo Growth i SoMo Global donose novi način vrednovanja radova pa će 70 odsto ocene nositi rezultati, dok će se sa po 15 odsto ocenjivati originalnost, kreativnost i kvalitet izvedbe. Žiri je sastavljen od digitalnih stručnjaka iz najboljih agencija celog regiona, a ove godine im se pridružuju i predstavnici startapa i scaleup-a. Ivan Kovačević, predsednik žirija SoMo Borca i direktor marketinga SofaScore-a, dodaje:
Tokom deset godina SoMo Borca učestvovao sam u takmičenju na strani klijenta, kao deo agencije i kao član žirija. SoMo Borac je za mene bio i ostao najrelevantnija digitalna nagrada u regionu i zato mi je zaista velika čast što ću ove godine biti prvi među jednakim članovima žirija.
Iz pozicije CMO-a SofaScorea posebno se radujem što od ove godine imamo i nove kategorije koje podstiču efikasnost, a uz domaće „usual suspectse“ radujem se i pozivam na učestvovanje IT/Startup marketing zajednicu koja prodaje domaću marketinšku pamet na globalnom tržištu.
Žiri iz Srbije
Ovogodišnji žiri iz Srbije čine poznata lica iz sveta digitalnog marketinga: Aleksandar Olić (Coing), Lana Čubrić (Two Desperados), Zdravko Kevrešan (McCann Beograd /Drive), Lea Stanković (Communis DDB), Iva Mitrović (FullHouse Ogilvy), Milena Maksić (Ovation BBDO), Voljena Daničić (Direct Media United Solutions), Ivan Živković (Pioniri), Aleksandar Radukin (Homepage), Marko Radosavljević (Executive group), Srđan Stojaković (New Media Team), Goran Jankuloski (Žiška).
Ostale članove žirija možete pogledati na zvaničnom sajtu SoMo Borca.
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!