Otvorene prijave za SoMo Borac 2022 i predstavljene tri nove kategorije

Otvorene prijave za SoMo Borac 2022 i predstavljene tri nove kategorije

Cilj ovogodišnjeg SoMo Borca je da stvori zajednicu koja doprinosi razvoju i pozicioniranju struke u regionu, ali i da povezuje sve koji se bave digitalnim marketingom na domaćem i međunarodnom tržištu.

Kandidati će svoje radove ove godine moći da prijave u tri nove kategorije – SoMo Growth, Somo Global i DA – Digitalna Aktivacija. Dodela nagrada će po prvi put biti održana u Zagrebu, gde će se okupiti najveći regionalni stručnjaci iz oblasti digitalnog marketinga. Ružica Vrdoljak Ličina, izvršna direktorka nagrade SoMo Borac, ovim povodom je istakla:

Osluškujući kretanja tržišta i nove tržišne trendove, svake godine se prilagođavamo i donosimo novitete. Srećna sam što ćemo sa tri nove kategorije dati dodatni prostor za prepoznavanje vrhunskih radova kojih u digitalu nikad ne manjka.

Ovim putem pozivam sve da prijave svoje radove u jednoj od deset kategorija, prepuste se stručnjacima i pokažu klijentima zašto su upravo oni bili najbolji izbor.

Kategorije SoMo Growth i SoMo Global donose novi način vrednovanja radova pa će 70 odsto ocene nositi rezultati, dok će se sa po 15 odsto ocenjivati originalnost, kreativnost i kvalitet izvedbe. Žiri je sastavljen od digitalnih stručnjaka iz najboljih agencija celog regiona, a ove godine im se pridružuju i predstavnici startapa i scaleup-a. Ivan Kovačević, predsednik žirija SoMo Borca i direktor marketinga SofaScore-a, dodaje:

Tokom deset godina SoMo Borca učestvovao sam u takmičenju na strani klijenta, kao deo agencije i kao član žirija. SoMo Borac je za mene bio i ostao najrelevantnija digitalna nagrada u regionu i zato mi je zaista velika čast što ću ove godine biti prvi među jednakim članovima žirija.

Iz pozicije CMO-a SofaScorea posebno se radujem što od ove godine imamo i nove kategorije koje podstiču efikasnost, a uz domaće „usual suspectse“ radujem se i pozivam na učestvovanje IT/Startup marketing zajednicu koja prodaje domaću marketinšku pamet na globalnom tržištu.

Žiri iz Srbije

Ovogodišnji žiri iz Srbije čine poznata lica iz sveta digitalnog marketinga: Aleksandar Olić (Coing), Lana Čubrić (Two Desperados), Zdravko Kevrešan (McCann Beograd /Drive), Lea Stanković (Communis DDB), Iva Mitrović (FullHouse Ogilvy), Milena Maksić (Ovation BBDO), Voljena Daničić (Direct Media United Solutions), Ivan Živković (Pioniri), Aleksandar Radukin (Homepage), Marko Radosavljević (Executive group), Srđan Stojaković (New Media Team), Goran Jankuloski (Žiška).

Ostale članove žirija možete pogledati na zvaničnom sajtu SoMo Borca.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Karijere

Katarina Anđelković: Veći broj žena na čelnim pozicijama u IT kompanijama – to bih volela da vidim

Povodom međunarodnog dana žena, donosimo vam specijal inspirativnih priča dama koje svojim radom svakodnevno doprinose razvoju domaće IT industrije.

Startapi i poslovanje

ICT Hub otvorio nove prostorije u Beogradu – 520m2 za 90 ljudi

Redakcija Netokracije imala je ekskluzivnu priliku da poseti novootvorene kancelarije ICT Hub-a u Beogradu koje se nalaze na Trgu Nikole Pašića. Ovo je drugi veliki coworking prostor ICT Hub-a pored kancelarija u ulici kralja Milana, koja nastavlja da radi normalnim tokom.

Startapi i poslovanje

Srpski Hyperfacade pomoću veštačke inteligencije projektuje fasade širom Evrope

Startap iz Pančeva nudi digitalizovana rešenja koja olakšavaju proces fasadnog inženjeringa, spajajući građevinsku i tehnološku industriju. O Hyperfacade startapu i misiji kojom je vođen, razgovarali smo sa osnivačem Nenadom Simićem.

Propustili ste

Najava

Portal Frilenseri: Od 3. aprila startuje novi model samooporezivanja za paušalce i frilensere

Frilenseri koji to žele, prijavu mogu da podnesu već od aprila na postojećoj PP OPO prijavi ili da sačekaju početak rada portala koji će biti dostupan na adresi frilenseri.purs.gov.rs.

Office Talks Podcast

Kako je Jovan Simić pokrenuo FK Miljakovac?

Gost 135. epizode Office Talks podkasta bio je Jovan Simić, čovek koji živi za sport, konkretno fudbal. Ta strast ga je vodila od humanitarnih sportskih akcija, preko PR pozicije u FK Voždovcu i Olimpijskom komitetu, pa sve do pokretanja svog fudbalskog kluba Miljakovac.

Analiza

Kako obračunati ‘ekstra porez’ za 2022. godinu i na koga se on primenjuje?

U tekstu koji sledi, donosimo vam odgovore na sva pitanja koja imate u vezi sa godišnjim porezom na dohodak građana, te vašim obavezama prilikom oporezivanja.

Novost

Pet razloga zbog kojih ćete želeti da koristite mobilnu aplikaciju UniCredit Banke

Mobilna aplikacija UniCredit Banke Srbija ocenjena je od strane svojih korisnika najvišim ocenama na tržištu, u onlajn prodavnicama App Store i Google Play, u kategoriji mobilne bankarske aplikacije.

Karijere

Koja su prava radnika u slučaju otkaza i gde kompanije najčešće greše?

Poslednjih nekoliko nedelja u IT zajednici sve češće slušamo o otkazima i zamrzavanju zapošljavanja. To nas je nateralo da se zapitamo kako su u Srbiji regulisani otkazi usled smanjenja obima posla, te koja prava radnici mogu da ostvare ukoliko ostanu bez posla?

Internet marketing

DigiTalk u Zrenjaninu i ovog aprila o razvoju digitalne ekonomije u Srbiji

Digitalk, organizacija koju čine Vladimir Kovač, Ivan Minić i Vitomir Ognjanović, najavljuje dva vezana događaja u aprilu posvećena digitalnoj ekonomiji u Srbiji: Digitalk e-Commerce Days i Digitalk Konferenciju 2023.