Otvorene prijave za SoMo Borac 2022 i predstavljene tri nove kategorije

Otvorene prijave za SoMo Borac 2022 i predstavljene tri nove kategorije

Cilj ovogodišnjeg SoMo Borca je da stvori zajednicu koja doprinosi razvoju i pozicioniranju struke u regionu, ali i da povezuje sve koji se bave digitalnim marketingom na domaćem i međunarodnom tržištu.

Kandidati će svoje radove ove godine moći da prijave u tri nove kategorije – SoMo Growth, Somo Global i DA – Digitalna Aktivacija. Dodela nagrada će po prvi put biti održana u Zagrebu, gde će se okupiti najveći regionalni stručnjaci iz oblasti digitalnog marketinga. Ružica Vrdoljak Ličina, izvršna direktorka nagrade SoMo Borac, ovim povodom je istakla:

Osluškujući kretanja tržišta i nove tržišne trendove, svake godine se prilagođavamo i donosimo novitete. Srećna sam što ćemo sa tri nove kategorije dati dodatni prostor za prepoznavanje vrhunskih radova kojih u digitalu nikad ne manjka.

Ovim putem pozivam sve da prijave svoje radove u jednoj od deset kategorija, prepuste se stručnjacima i pokažu klijentima zašto su upravo oni bili najbolji izbor.

Kategorije SoMo Growth i SoMo Global donose novi način vrednovanja radova pa će 70 odsto ocene nositi rezultati, dok će se sa po 15 odsto ocenjivati originalnost, kreativnost i kvalitet izvedbe. Žiri je sastavljen od digitalnih stručnjaka iz najboljih agencija celog regiona, a ove godine im se pridružuju i predstavnici startapa i scaleup-a. Ivan Kovačević, predsednik žirija SoMo Borca i direktor marketinga SofaScore-a, dodaje:

Tokom deset godina SoMo Borca učestvovao sam u takmičenju na strani klijenta, kao deo agencije i kao član žirija. SoMo Borac je za mene bio i ostao najrelevantnija digitalna nagrada u regionu i zato mi je zaista velika čast što ću ove godine biti prvi među jednakim članovima žirija.

Iz pozicije CMO-a SofaScorea posebno se radujem što od ove godine imamo i nove kategorije koje podstiču efikasnost, a uz domaće „usual suspectse“ radujem se i pozivam na učestvovanje IT/Startup marketing zajednicu koja prodaje domaću marketinšku pamet na globalnom tržištu.

Žiri iz Srbije

Ovogodišnji žiri iz Srbije čine poznata lica iz sveta digitalnog marketinga: Aleksandar Olić (Coing), Lana Čubrić (Two Desperados), Zdravko Kevrešan (McCann Beograd /Drive), Lea Stanković (Communis DDB), Iva Mitrović (FullHouse Ogilvy), Milena Maksić (Ovation BBDO), Voljena Daničić (Direct Media United Solutions), Ivan Živković (Pioniri), Aleksandar Radukin (Homepage), Marko Radosavljević (Executive group), Srđan Stojaković (New Media Team), Goran Jankuloski (Žiška).

Ostale članove žirija možete pogledati na zvaničnom sajtu SoMo Borca.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Disney+ je konačno dostupan i kod nas, ali evo šta korisnici u Srbiji ne dobijaju

Od ovog meseca, korisnici iz Srbije i regiona konačno imaju priliku da se pretplate na Disney+ striming platformu, ali uz određena ograničenja.

Startapi i poslovanje

Domaći OTA Sync podigao €250.000 – prva investicija Telekomovog VC fonda

Domaći startap OTA Sync podigao je investiciju u vrednosti od skoro 250.000 evra od strane zajedničkih investitora TS Ventures Fonda, DSI grupe poslovnih anđela i Startup Wise Guys fonda iz Estonije.

Intervju

Nakon 15 godina u medijima Ivan Jelić karijeru nastavlja u kompaniji Sourcefabric

Posle 15 godina rada na domaćem medijskom tržištu kao deo web tima B92, Ivan Jelić nastaviće svoju karijeru u kompaniji Sourcefabric. U intervjuu sa njim otkrivamo kako se odlučio da svoje nove profesionalne korake gradi u firmi koja razvija softver za medije.

Propustili ste

Novost

Uvod u blokčejn: Novi vodič odgovara na pitanja o osnovama ove tehnologije

Ovaj vodič nam donosi osnove blockchain tehnologije, uvod u blockchain ekonomiju, kao i odgovore na pitanja kako ova tehnologija utiče na vaš online identitet i koja je njena budućnost.

Startapi i poslovanje

Florence Healthcare sa velikom kancelarijom u Beogradu obezbedio novih $27 miliona investicije

Cilj ove investicije je da podrži misiju kompanije da u narednoj deceniji udvostruči rezultate kliničkih istraživanja tako što će omogućiti remote pristup njihovoj dokumentaciji.

Internet marketing

Kreativna agencija Redvertex otvara kancelarije u Beogradu – zapošljavaju 3D artiste i arhitekte

Jedna od vodećih svetskih kreativnih agencija iz oblasti arhitektonske vizualizacije i marketinga posvećene svetskoj industriji nekretnina, otvara svoju kancelariju u prestonici Srbije.

Novost

Ximedes sa kancelarijama u Novom Sadu akvizirao holandski Ginger Payments – širenje tima prva stvar na spisku

Ximedes, evropska softverska firma aktivna u fintech oblasti sa kancelarijama u holandskom Harlemu, Hamburgu, Stokholmu i Novom Sadu, akvizirala je kompaniju Ginger Payments koja je vodeći provajder platforme za onlajn plaćanje sa sedištem u Amsterdamu.

Web 3.0

Solana x Jump Hacker House konferencija o web3 tehnologiji dolazi u Beograd početkom jula

'Solana x Jump Hacker House Beograd', konferencija za softverske inženjere i tehnološke biznise zainteresovane za blockchain i web3 tehnologije biće održana u Beogradu od 02. do 06. jula.

Novost

Highwater nova je igra srpskog Demagog studija koja ove godine dolazi na konzole i PC

Nakon uspeha video igre 'Golf Club: Wasteland' i najave igre 'The Cub', srpski game dev studio Demagog najavio je svoj novi naslov 'Highwater' koji bi uskoro trebalo da bude dostupan za gejmere širom sveta.