U 134. epizodi Office Talks podkasta govorili smo o osnivanju kompanije Smartocto i ulozi data science tehnologije u kreiranju alata koji značajno može da poboljša performanse medija na webu i njihovih redakcija.
O tome kako je kompanija Content Insights izvorno nastala u Srbiji pre nego što se spojila sa holandskim Smartoctom, govorili su nam naši gosti – Ilija Šuša i Goran Milovanović. Od ideje koju je imao Dejan Nikolić (osnivač Njuz.net), stvorio se moćan alat koji pomaže web medijima da prate metrike i performanse svog rada zahvaljujući detaljnoj statistici.
Kroz ovu epizodu, imaćete priliku da saznate kako je nastao i kako je vremenom rastao Smartocto i šta danas tačno razvija od alata, dok su nam naši sagovornici više približili kako izgleda rad u data science oblasti kao i koje veze to sve ima sa pomenutim proizvodom.
Ilija i Goran su nam objasnili i značaj vođenja data timova i saradnje sa ostalim timovima kada je reč o razvoju kompleksnih proizvoda. Kako se tehnologija ubrzano razvija, nezaobilazna tema sa našim sagovornicima bila je i važnost inovacija ali i koji su to IT trendovi koji nas čekaju u narednom periodu.
Ovaj podcast, kao i uvek, možete pratiti na sledećim platformama: YouTube, Apple Podcasts, Pocket Casts, Spotify i Google Podcasts. Do sledećeg slušanja!
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!