Lokalni Slush 6. septembra u Beogradu - startapima put u Helsinski

Lokalni Slush 6. septembra u Beogradu – najboljem startapu put u Helsinski

Startapi, obratite pažnju! Pobedom na lokalnom takmičenju Slush koje će se održati 6. septembra u Beogradu imate priliku da se kvalifikujete za učešće u programu Slush Global Impact Accelerator (GIA) i na konferenciji Slush koji će se tokom novembra i decembra održati u Helsinkiju.

Tema ovogodišnjeg Slush lokalnog takmičenja su održive inovacije, te su svi startapi koji razvijaju originalna rešenja iz ove oblasti pozvani da se takmiče. Na nadmetanju u Naučno-tehnološkom parku Beograd žiri će izabrati tri tima, a finski stručnjaci odrediće koji od njih će dobiti priliku da svoje inovativno rešenje predstavi u Helsinkiju.

Pobednik lokalnog takmičenja imaće priliku da učestvuje u pripremnom programu GIA namenjenom startapima u fazi nastajanja gde će uz mentorsku podršku u periodu od 22. novembra do 2. decembra razvijati svoje poslovne ideje pre predstavljanja na dvodnevnoj Slush konferenciji.

Tom prilikom će startapi, na jednoj od najvećih konferencija te vrste u Evropi, svoje ideje predstaviti međunarodnim investitorima i stručnoj javnosti, te će se na taj način povezati sa potencijalnim investitorima i partnerima.

Sve troškove puta i boravka snosiće organizatori, a startapi u ranoj fazi razvoja ili prototip fazi se na takmičenje u Beogradu mogu prijaviti do 1. septembra putem aplikacionog formulara. Radni jezik takmičenja biće engleski.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Regruteri nam otkrivaju koje su trenutno najtraženije pozicije u IT-ju

Kako bismo saznali koji kadrovi su trenutno najpotrebniji domaćoj tehnološkoj industriji kontaktirali smo predstavnike agencija FatCat Coders, ManpowerGroup i Omnes Group. U nastavku teksta slede njihova iskustva.

Startapi i poslovanje

Poreska uprava poziva građane da prijave svoje inostrane prilive – posebno ističu programere i influensere

Poreska uprava Republike Srbije poziva sva fizička lica koja su propustila da podnesu poreske prijave priliva iz inostranstva, da to samoinicijativno urade kako bi izbegli prekršajnu odgovornost.

Startapi i poslovanje

Uhapšena dvojica državljana Hrvatske u slučaju ‘privredni registar’ – bespravno prisvojili €50.000

Uhapšenima za ovu prevaru određen je pritvor od 48 sati, dok se za trećim licem i dalje traga.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

LearnUpon sa kancelarijama u Beogradu osigurao $56 miliona investicije

LearnUpon, kompanija koja u Beogradu zapošljava preko 40 developera, osigurala je manjinsku investiciju od 56 miliona dolara od kompanije za globalni rast Summit Partners.

Gaming

Gejming studio Miracle Dojo ušao u svet gejmifikacije likova igrom PopStar Adventure – glavni junak je Željko Joksimović

Miracle Dojo, beogradski gejming studio, uspešno je objavio svoju drugu video igru - PopStar Adventure. Ovaj poduhvat realizovan je u saradnji sa producentom i pevačem Željkom Joksimovićem, o čemu smo razgovarali sa osnivačem ovog studija. 

Kultura 2.0

Spotify imenovao Httpool kao ekskluzivnog zastupnika za oglasna rešenja na Balkanu

Ova agencija biće na raspolaganju brendovima iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Severne Makedonije, Crne Gore, Albanije i BiH koji žele da se oglašavaju na platformi Spotify.

Kultura 2.0

Stiže nam nova Vlada – koliko će se ona baviti digitalizacijom i IT industrijom u Srbiji?

Mnogo je toga urađeno u protekle četiri godine, mahom zbog kontinuiteta prethodne Vlade sa kojim se one pre nje i ne mogu baš pohvaliti. Analiziramo koje su to stvari koje bi se mogle naći u novom ekspozeu, a koje se tiču digitalizacije i IT industrije u Srbiji.

Kultura 2.0

Zbog globalne pandemije zavoleli smo kuvanje, a Klopica.rs olakšava nam sam proces dostavljanjem svežih namirnica

Klopica.rs predstavlja servis za dostavu svežih, domaćih namirnica za pripremu 'restoranskih' recepata. U nastavku teksta otkrivamo kako ovaj servis zapravo funkcioniše i kome je namenjen.

Kultura 2.0

Zašto ništa nije originalno – i zašto je to sasvim ok?

Tekst pred vama predstavlja ilustraciju dinamike tima agencije Flexis, koja se zasniva na jednostavnoj istini: mi odgovore nalazimo u miksu ideja, stavova i različitih perspektiva 'account' i dizajn tima, svesni da jedni bez drugih ne možemo. A i ne želimo.