Finski Slush akcelerator dolazi u Beograd

Finski Slush akcelerator dolazi u Beograd, ‘pitchujte’ investitorima vašu ideju

U saradnji sa Fondom za inovacionu delatnost, Slush ponovo dolazi u Beograd. I ovoga puta predstavnici finskog akceleratora žele da čuju vaše ideje, a priliku za ‘pitch’ pred investitorima, domaći startapi će imati 27. avgusta na događaju koji će se održati u prostorijama Inovacionog fonda u tehnološkom parku Zvezdara.

slush_1

Kako kažu iz Fonda za inovacionu delatnost, prijave su otvorene za lokalni Slush događaj koji je posvećen pronalaženju najboljih inovativnih kompanija iz Srbije, a koje će imati priliku da učestvuju na Slush konferenciji (11. do 12.10) u Helsinkiju, te provedu dodatnih devet dana u Slush Impact akceleratoru.

Slush je inače jedan od najvećih startap događaja u Evropi, na kome je prošle godine učestvovalo preko 1.400 startap kompanija iz 80 zemalja, 750 investitora i više od 100 Venture Capital fondova.

Društvene inovacije tema ovogodišnjeg Slusha

Ove godine akcenat je na društvenim inovacijama što podrazumeva da projekat sa kojim se prijavljujete treba da ima pozitivan uticaj na okruženje, način života ili zaštitu životne sredine. Lokalni događaj održaće se 27. avgusta u prostorijama Fonda za inovacionu delatnost u Naučno-tehnološkom parku Zvezdara (Veljka Dugoševića 54), s početkom u 10 časova.

Prisustvo događaju je besplatno, a prijave za startape otvorene su do 20. avgusta u 17 časova. Ukoliko imate dodatna pitanja o predstojećem lokalnom događaju, te finskom akceleratoru i Slush događaju, iz Inovacionog fonda pozivaju sve zainteresovane da ih kontaktiraju na slush@inovacionifond.rs.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.