Skylead iz Srbije automatizuje manuelne zadatke na LinkedIn-u

Srpski Skylead automatizuje vaš ‘outreach’ na LinkedInu – i koriste ga klijenti širom sveta

Skylead je domaći softver koji najveće benefite pruža B2B marketing zajednici - optimizuje njihove biznise u pogledu performansi, rezultata i gradi bogatu bazu podataka lead-ova.

Pre pokretanja startapa Skylead, njegovi osnivači i naši sagovornici Jovan Jovanović i Kristian Živković radili su u MVP Workshop-u na blockchain programerskim projektima, dok su Nikola Ćurčić i Jovan Milovanović (osnivači koji su u međuvremenu napustili tim) radili na razvijanju svog prvog startapa.

Njih četvorica upoznali su se u StartUp Centru na Ekonomskom fakultetu i, kako su u tom periodu svi imali zamisao da započnu nešto svoje, lako su se uklopili i tu se rodila ideja o kreiranju softvera/platforme koji ce biti najpouzdaniji alat za kreiranje Lead Gen kampanja

To je, objašnjava Kristian, značilo da moraju da ostave po strani sve ono što su ranije radili i daju otkaze na poslu gde su bili poprilično zadovoljni – sve zarad toga da bi se maksimalno posvetili razvoju proizvoda. Jovan dalje objašnjava:

Tada su nam se pridružili i Frontend Developer i UX/UI dizajnerka i to je bila osnovna postavka ljudi koja je razvijala sve od nule. Radili smo od kuće i okupljali se u StartUp Centru, i to mi je ostalo kao sjajna uspomena jer smo mnogo toga prošli tamo.

Naravno, na početku je bilo dosta izazova i nejasnoća, prva verzija proizvoda bila je rezultat žurbe, tehničkih nedoumica i, kako kažu naši sagovornici, to je bio nepotpuno osmišljen proizvod, ali su u međuvremenu iskristalisali svoju ideju, optimizovali UX i kreirali proizvod koji danas koriste klijenti širom sveta. 

Sve više korisnika iz regiona koristi Skylead

Skylead je, dakle, softver za automatizaciju manuelnih zadataka na LinkedIn-u (optimizacija B2B aktivnosti, Lead Gen aktivnosti, vođenje Outreach kampanja…) i funkcioniše tako što se obavi određena pretraga ka potencijalnim kupcima i definiše se kampanja koja će im se slati u okviru sekvence. Kako Kristian navodi, trenutno se mogu slati zahtev, poruke i inMail-ovi, a do kraja godine ovaj tim će predstaviti Skylead 2.0 sa novim opcijama od kojih je najvaznija E-mail automatizacija

Sa druge strane, dodaje on, ne može se reći da je ovaj softver namenjen baš svima, već prevashodno ljudima kojima je ključni segment njihove publike na LinkedIn-u. Jovan detaljnije objašnjava:

Osim klasičnih marketinških agencija koje imaju LinkedIn Lead Generation kao svoju uslugu, imali smo dodira i sa dosta nekih zanimljivih niša poput prodaje medicinske opreme (pogotovo sad zbog situacije sa pandemijom), firmama koje rade opremanje kancelarijskim nameštajem, ljudima iz finansijske industrije, coachevima, ljudima koji prodaju svoje kurseve i raznim drugim.

Sve njih, dodaje Kristian, karakteriše zajedničko shvatanje značaja LinkedIn-a za razvoj biznisa, a tim ima prilike da sarađuje sa ljudima sa svih kontinenata, najviše u zemljama u kojima je biznis najrazvijeniji – SAD, Kanada, zemlje Zapadne Evrope, Australija i mnoge druge, a pridružuje im se i sve više korisnika iz regiona.

Tokom pandemije prodavci nisu mogli da se viđaju sa klijentima – pa su se okrenuli LinkedIn-u

Na kreiranje ove platforme ovaj tim uložio je oko osam meseci – od inicijalne ideje do gotovog proizvoda. “Okupili smo se na leto 2019. godine i u početku su problemi bili vezani za finansiranje, stabilnost proizvoda, mnogo radnih sati i ostajanje do ujutru ispred računara. Ali uspeli smo da izbacimo proizvod koji je dobar i koji unapređivan da sada savršeno radi”, priseća se Kristian.

Danas, dodaje on, muče ih izazovi druge prirode: market fit-a za enterprise klijente, konstantna potraga za najboljim talentima kao i investicija radi bržeg skaliranja. Što se tiče biznis modela, situacija je sledeća:

Biznis model je sličan SaaS biznis modelima koji naplaćuju po nalogu (per seat).
Mesečna pretplata po broju povezanih LinkedIn naloga. 

Sa druge strane, nama je u planu je i uvođenje cenovnih paketa zbog toga što krajem godine ćemo lansirati novu verziju koji će omogućiti našim korisnicima da imaju dodatne opcije za personalizaciju kroz fotografije kao i email kao deo sekvence samih kampanja.

Naši sagovornici otkrivaju nam i da pandemija nije uticala na njihov biznis, a osetili su i benefite sa aspekta privlačenja novih klijenata zbog toga što mnogi prodavci nisu bili više u mogućnosti da se bave regularnijim metodama prodaje koja uključuje fizički kontakt, pa su hteli da isprobaju nove kanale – a LinkedIn je bio jedan od njih. Kristian dodaje:

Dešavalo se naravno da su i određene agencije i korisnici skraćivale budžete generalno, a kamoli za alate, ali oni bi se svi vrlo brzo vratili, jer korišćenjem Skyleada su obezbeđeni što se tiče generisanja novih potencijalnih klijenata za njihov biznis.

Razlog zašto mi nemamo problem sa akvizicijom novih korisnika jeste taj što imamo inception pristup prodaji – za prodaju softvera se koristi softver koji se prodaje.

Inače, u ovom trenutku Skylead tim čini šesnaestoro ljudi ali, kako dodaju naši sagovornici, sledeće nedelje taj broj bi mogao biti veći. “Od sredine ove godine naš tim je porastao za četiri puta i tada smo okupili ekipu koja čini Tech tim koji je najbrojniji a i dalje raste, Sales tim, Customer Support&Success, Marketing i Content tim, i naravno HR.  Za kraj, Jovan i Kristian naveli su nam i da, što se tiče daljeg razvoja tima, u konstantnoj su potrazi za programerima, a i ostali timovi takođe brzo rastu. U međuvremenu, zaključuju oni, planiraju i otvaranje agencije koja će se baviti pružanjem usluga lead generation-a pa će po potrebi rasti i za širenje agencije usluge kao i za potrebe Skylead-a.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Nenad Milanović (COING): Domaće IT kompanije moraju se boriti za prava LGBTQ+ populacije

Direktor kompanije COING za Netokraciju objašnjava zašto IT kompanije treba da se bore protiv diskriminacije LGBTQ+ populacije u Srbiji i diskriminišu diskriminatore.

Kultura 2.0

Usvojen Zakon o digitalnoj imovini! Šta dalje?

Nakon javno održane rasprave, Narodna skupština je usvojila Zakon o digitalnoj imovini, čime se Srbija svrstala u krug retkih država koje su zakonski regulisale oblast digitalne imovine. U nastavku otkrivamo šta nam to Zakon donosi u odnosu na Nacrt i šta možemo očekivati u budućnosti.

Analiza

Prevare na Internetu naša su svakodnevica – a sada je obogaćena i crypto prevarom koju promovišu domaći YouTuberi

Internet je slobodno mesto i vremenom je postao do te mere slobodan da već par godina unazad ne možemo da razlikujemo istinu od laži i prevaru od realne situacije.

Propustili ste

Novost

Održan prvi sastanak frilensera i države: Situacija je kompleksna i pregovori se nastavljaju

Počeli su pregovori predstavnika vlasti i frilensera, a danas je održan prvi sastanak na kome će se odlučivati o zahtevima koje su u proteklim mesecima državi uputili frilenseri.

Ekskluzivno

E-uprava ekskluzivno za Netokraciju otkriva zašto prati kako građani koriste njene usluge

Kako tačno funkcioniše ova platforma i da li (i zašto) prati ponašanje svojih korisnika?

Startapi i poslovanje

Deceniju kasnije i Centili platformu za digitalna plaćanja koristi 4 milijarde korisnika dok se kompanija sprema za novo poglavlje

Prvi put na Netokraciji predstavljamo kompaniju Centili koja je nastala iz Infobipa, koja u Beogradu zapošljava 50 inženjera i koja aktivno posluje na 80 tržišta širom sveta. Centili ovih dana obeležava 10 godina poslovanja, a sa menadžmentom razgovaramo o daljim planovima i procesu reorganizacije.

Tehnologija

Šta nam je sve od tehnoloških novina doneo ovogodišnji digitalni CES?

I ove godine najveći globalni sajam potrošačke elektronike CES oduševio je sve ljubitelje gedžeta i tehnike, dokazavši da za tehnološki napredak jednostavno nema granica.

Novost

Vučić: Ne pregovara se o tome da li će frilenseri da plate porez ili ne – već od kada

Predsednik se ponovo izjasnio po pitanju frilensera i najavljenih protesta.

Društvene mreže

Facebook u 2020. izbrisao 1,3 milijarde naloga radi suzbijanja lažnih informacija

Full Fact, britanska nezavisna organizacija za proveru informacija i nezavisni partner Faceboka, sprovela je istraživanje glavnih izazova sa kojima se suočavaju 'fekt-čekeri širom sveta prilikom pronalaženja i provere informacija koje se pojavljuju na ovoj društvenoj mreži.