Studenti, upoznajte Schneider Electric, Atos i Ubisoft u okviru edukativnog kampa SkillsLab

Studenti, upoznajte Schneider Electric, Atos i Ubisoft u okviru edukativnog kampa SkillsLab

Student si ETF-a, FON-a, PMF-a ili nekog drugog fakulteta i želiš da vidiš kako izgleda rad u kompanijama koje se bave razvojem digitalnih proizvoda i usluga?

Francuska kompanija Schneider Electric, uz podršku Francuske privredne komore, ove jeseni organizuje edukativni kamp po imenu SkillsLab koji je namenjen studentima Elektrotehničkog fakulteta, Fakulteta organizacionih nauka i Prirodno-matematičkog fakulteta. Edukativni kamp trajaće od 16. do 23. novembra kada će odabrani studenti imati priliku da posete četiri kompanije koje se bave razvojem digitalnih proizvoda i usluga – Schneider ElectricSchneider Electric DMS, Atos i Ubisoft.

Cilj samog kampa jeste da se studentima, budućim ekspertima, na konkretnim primerima ali i kroz interaktivne radionice i praktične savete približi svet biznisa i veštine koje su im potrebne, dok će prijave trajati do 12. novembra do kraja dana, navodi se u saopštenju.

Na kraju kampa – timski zadatak

SkillsLab kamp biće održan u Beogradu, uz jednodnevnu organizovanu posetu kompaniji Schneider Electric DMS u Novom Sadu, u toku trajanja Francuske nedelje koja se održava od 16. do 23. novembra.

Iz organizacije pozivaju sve zainteresovane studente ETF-a, FON-a i PMF-a da se prijave na edukativni kamp, dok će studenti koji prođu inicijalnu selekciju biti odabrani za učestvovanje na edukativnom kampu:

Nakon popunjene prijave biće izabrano do 15 studenata koji će biti u prilici da prisustvuju jedinstvenom konceptu edukacije i usvoje praktična znanja koja će moći da koriste u daljem usavršavanju.

Iz kompanije Schneider Electric napominju da će studenti na kraju kampa imati priliku da stečena znanja primene na timskom takmičenju koje će se održati 23. novembra. Tema zadatka biće poznata na otvaranju kampa. Ukoliko želiš da se prijaviš na SkillsLab edukativni kamp, to možeš da učiniš putem online formulara.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Internet marketing

€36,8 miliona za digitalno oglašavanje u 2018. — srpsko tržište poraslo za 24,8%

I u 2018. godini zadržan je jak dvocifren rast tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji, pokazali su rezultati AdEx istraživanja. U nastavku teksta donosimo vam pregled najbitnijih rezultata.

Internet marketing

Najčešće greške pri izradi ‘content marketing’ strategije

Sasvim je razumno da želite da investirate u kvalitetan sadržaj kako biste unapredili svoj biznis, ali stvari nisu baš tako jednostavne. Evo koje greške marketari najčešće prave pri izradi content marketing strategije.