Studenti, upoznajte Schneider Electric, Atos i Ubisoft u okviru edukativnog kampa SkillsLab

Student si ETF-a, FON-a, PMF-a ili nekog drugog fakulteta i želiš da vidiš kako izgleda rad u kompanijama koje se bave razvojem digitalnih proizvoda i usluga?

Francuska kompanija Schneider Electric, uz podršku Francuske privredne komore, ove jeseni organizuje edukativni kamp po imenu SkillsLab koji je namenjen studentima Elektrotehničkog fakulteta, Fakulteta organizacionih nauka i Prirodno-matematičkog fakulteta. Edukativni kamp trajaće od 16. do 23. novembra kada će odabrani studenti imati priliku da posete četiri kompanije koje se bave razvojem digitalnih proizvoda i usluga – Schneider ElectricSchneider Electric DMS, Atos i Ubisoft.

Cilj samog kampa jeste da se studentima, budućim ekspertima, na konkretnim primerima ali i kroz interaktivne radionice i praktične savete približi svet biznisa i veštine koje su im potrebne, dok će prijave trajati do 12. novembra do kraja dana, navodi se u saopštenju.

Na kraju kampa – timski zadatak

SkillsLab kamp biće održan u Beogradu, uz jednodnevnu organizovanu posetu kompaniji Schneider Electric DMS u Novom Sadu, u toku trajanja Francuske nedelje koja se održava od 16. do 23. novembra.

Iz organizacije pozivaju sve zainteresovane studente ETF-a, FON-a i PMF-a da se prijave na edukativni kamp, dok će studenti koji prođu inicijalnu selekciju biti odabrani za učestvovanje na edukativnom kampu:

Nakon popunjene prijave biće izabrano do 15 studenata koji će biti u prilici da prisustvuju jedinstvenom konceptu edukacije i usvoje praktična znanja koja će moći da koriste u daljem usavršavanju.

Iz kompanije Schneider Electric napominju da će studenti na kraju kampa imati priliku da stečena znanja primene na timskom takmičenju koje će se održati 23. novembra. Tema zadatka biće poznata na otvaranju kampa. Ukoliko želiš da se prijaviš na SkillsLab edukativni kamp, to možeš da učiniš putem online formulara.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

SEO i pretraga

Kako izvršiti migraciju jednog od najvećih oglasnika u Srbiji – iz SEO ugla

Sajt nekretnine.rs mesečno poseti i do 590.000 korisnika. Njegove posetioce nedavno je dočekao novi izled sajta, a evo kako je tekao proces migracije.

Internet marketing

Influenseri nekad i sad – priča o ljubavi, prohibiciji i prostituciji

Sve je krenulo tako nevino. Ljudi počnu da se bave nečim iz ljubavi, u slobodno vreme, ugledajući se na druge. Ljubavi prema tom nečemu ili ljubavi prema pažnji koju dobijaju zbog toga. Nevino i iskreno. Dobro, možda ne baš potpuno iskreno, ali...

Digitalni mediji

Zašto je YouTube Rewind 2018. najomraženiji video – ikada?

Pre nešto manje od mesec dana YouTube je objavio godišnji pregled najpopularnijih klipova, mimova i jutjubera za 2018. godinu - ali taj video postao je za kratko vreme jedan od najomraženijih sa čak 14 miliona dislajkova.

Propustili ste

Karijere

Kako smo spustili fluktuaciju tehničkog kadra ispod 10%

Dok čitava domaća IT industrija raste, manjak kvalifikovanog kadra i česta fluktuacija zaposlenih ostaju među glavnim problemima sa kojima se menadžment suočava. Kako edukovati novi kadar, a u isto vreme zadržati top talenat u svojim redovima?

Tehnologija

Srbija postaje deo ruskog tehnološkog projekta ‘Tačka ključanja’ – o čemu je zapravo reč?

Beograd bi mogao da bude prvi inostrani grad u kojem će biti sproveden ruski projekat 'Tačka ključanja' koji podrazumeva multidisciplinarno povezivanje, rad i razmenu ideja iz oblasti nauke, inžejnerstva, obrazovanja i digitalnih tehnologija.

Gaming

Mihajlo Jovanović-Džaril: Nema daljeg razvoja regionalnog esporta dok se timovi ne izgrade u prepoznatljive brendove

Četvrta sezona popularne regionalne esport lige EBL u organizaciji Fortune esports startuje 28. januara. U razgovoru sa direktorom ove organizacije otkrivamo više detalja o predstojećoj sezoni i koje su to promene na esport sceni Balkana.

Startapi i poslovanje

Zašto srpske kompanije ne izlažu na CES-u?

Consumer Electronics Show (CES), najveći sajam potrošačke elektronike u Las Vegasu, završen je prošle nedelje - opet bez nastupa srpskih kompanija. U razgovoru sa preduzetnicima analiziramo razloge ovog trenda.

Intervju

Četiri pitanja o digitalnoj transformaciji malih i srednjih preduzeća

Mogu li se male i srednje kompanije nositi sa promenama koje sa sobom nosi digitalizacija poslovanja?

SEO i pretraga

Kako izvršiti migraciju jednog od najvećih oglasnika u Srbiji – iz SEO ugla

Sajt nekretnine.rs mesečno poseti i do 590.000 korisnika. Njegove posetioce nedavno je dočekao novi izled sajta, a evo kako je tekao proces migracije.