U Beogradu otvoren prvi coworking kafić u kome plaćate provedeno vreme

U Beogradu otvoren Share Square – prvi coworking kafić u kome plaćate provedeno vreme, a ne piće

U Savamali, beogradskom centru urbane kulture, otvoren je Share Square, prvi coworking kafić u Srbiji koji funkcioniše po principu korišćenja po satu. To znači da gosti ovog neobićnog kafića pri izlasku iz lokala ne moraju da zatraže račun za kafu, čaj ili sok, već jednostavno plaćaju onoliko koliko su vremena proveli unutra.

Ovo je jedini kafić u Srbiji koji za jednu cenu pruža neograničene količine kafe i bezalkoholnih pića, grickalice, optički Internet, i to u prostoru od 600 metara kvadratnih koji se može koristiti kao otvoreni prostor za rad, coworking, sastanke ili jednostavno provođenje vremena sa prijateljima.

Štaviše, iza Share Square-a stoji neprofitna organizacija Coordinaide čija je misija da kreira jake osnove za jačanje lokalnih zajednica, povezivanjem pojedinaca, grupa, organizacija i kompanija.

Share Square je jedinstven zbog činjenice da se svako zainteresovan može prijaviti da drži ili sluša časove. Koncept je nastao po ugledu na online društvene platforme, kao što su YouTube i Udemy, koje pružaju mogućnost amaterima i hobistima da podele svoja znanja i veštine, i od njih zarađuju. Između ostalog, korisnicima su na raspolaganu i četiri specijalizovane učionice za držanje časova, uključujući veliku i moderno opremljenu kuhinju, sobu za IT, kao i sobu za muziku.

Ovo je kafić koji za jednu cenu pruža i optički Internet, i to u prostoru od 600 metara kvadratnih koji se može koristiti kao otvoreni prostor za rad, coworking, sastanke i drugo.

Iskorišćene prednosti online sveta

Takođe, obezbeđena je i multifunkcionalna prostorija koja se može koristiti za sve druge oblasti, od učenja jezika do pravljenja origamija. Osnivač ovog prostora, Ryo Ragland, objasnio je i ideju koja stoji iza Share Square-a:

Koncept je nastao usled činjenice da na društvenim mrežama postoji ogromna potražnja za razmenom veština i znanja, dok takav koncept ne postoji u „realnom životu“. Proveli smo dosta vremena u pronalaženju najboljeg načina da prenesemo privlačnost društvenih mreža u fizičku platformu koja će ljudima omogućiti da se povezuju na mnogo smislenijem nivou.

Međutim, iskorišćene su i prednosti online sveta, pa se zainteresovani putem zvaničnog sajta brzo i jednostavno mogu registrovati i dopuniti svoj račun, pregledati dostupne časove i prijaviti se na njih, oceniti instruktore, a na istom mestu se lako mogu prijaviti da i sami postanu instruktori.

Ostavi komentar

  1. Milan

    Milan

    5. 1. 2018. u 16:32 Odgovori

    Izneli ste pogresnu informaciju, nije prvi, vec postoje najmanje 2 takva (za koje ja znam i u koje sam i sam licno posecivao).
    Ali, marketing je cudo, cim ti plate da nesto napises, odmah to i uradis ne proveravajuci istinitost podataka

    • Marko Mudrinić

      Marko Mudrinić

      6. 1. 2018. u 12:11 Odgovori

      Milane,

      Tekst nije plaćen, valjalo bi pogledati stoji li negde oznaka „sponzorisano“ pre nego se iznese takva tvrdnja.

      Možeš li mi reći koji su kafići/coworkinzi u pitanju pa ćemo uneti ispravke u tekst.

      Hvala.

  2. Razocarani posetilac

    Razocarani posetilac

    15. 1. 2018. u 08:10 Odgovori

    Ono sto ne pise u tekstu je da vam traze registraciju tokom prvog dolaska, da date licnu kartu i sledece podatke: ime i prezime, datum rodjenja, a zatim da na licu mesta kreirate nalog sa sifrom. Kakva glupost. Mislim, ne idem u banku, vec da popijem pice. Mogli su jednostavno da zapisu kad smo dosli i kad smo zavrsili, i da naplate, a ne da traze licne podatke. Lokal je bio prazan, nakon par minuta ubedjivanja sa devojkom koja tu radi, odustali smo i otisli u lokal pored, koji je em lep, em pun ljudi, em vam niko ne trazi da se registrujete da biste popili kafu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.