U Beogradu otvoren prvi coworking kafić u kome plaćate provedeno vreme

U Beogradu otvoren Share Square – prvi coworking kafić u kome plaćate provedeno vreme, a ne piće

U Savamali, beogradskom centru urbane kulture, otvoren je Share Square, prvi coworking kafić u Srbiji koji funkcioniše po principu korišćenja po satu. To znači da gosti ovog neobićnog kafića pri izlasku iz lokala ne moraju da zatraže račun za kafu, čaj ili sok, već jednostavno plaćaju onoliko koliko su vremena proveli unutra.

Ovo je jedini kafić u Srbiji koji za jednu cenu pruža neograničene količine kafe i bezalkoholnih pića, grickalice, optički Internet, i to u prostoru od 600 metara kvadratnih koji se može koristiti kao otvoreni prostor za rad, coworking, sastanke ili jednostavno provođenje vremena sa prijateljima.

Štaviše, iza Share Square-a stoji neprofitna organizacija Coordinaide čija je misija da kreira jake osnove za jačanje lokalnih zajednica, povezivanjem pojedinaca, grupa, organizacija i kompanija.

Share Square je jedinstven zbog činjenice da se svako zainteresovan može prijaviti da drži ili sluša časove. Koncept je nastao po ugledu na online društvene platforme, kao što su YouTube i Udemy, koje pružaju mogućnost amaterima i hobistima da podele svoja znanja i veštine, i od njih zarađuju. Između ostalog, korisnicima su na raspolaganu i četiri specijalizovane učionice za držanje časova, uključujući veliku i moderno opremljenu kuhinju, sobu za IT, kao i sobu za muziku.

Ovo je kafić koji za jednu cenu pruža i optički Internet, i to u prostoru od 600 metara kvadratnih koji se može koristiti kao otvoreni prostor za rad, coworking, sastanke i drugo.

Iskorišćene prednosti online sveta

Takođe, obezbeđena je i multifunkcionalna prostorija koja se može koristiti za sve druge oblasti, od učenja jezika do pravljenja origamija. Osnivač ovog prostora, Ryo Ragland, objasnio je i ideju koja stoji iza Share Square-a:

Koncept je nastao usled činjenice da na društvenim mrežama postoji ogromna potražnja za razmenom veština i znanja, dok takav koncept ne postoji u „realnom životu“. Proveli smo dosta vremena u pronalaženju najboljeg načina da prenesemo privlačnost društvenih mreža u fizičku platformu koja će ljudima omogućiti da se povezuju na mnogo smislenijem nivou.

Međutim, iskorišćene su i prednosti online sveta, pa se zainteresovani putem zvaničnog sajta brzo i jednostavno mogu registrovati i dopuniti svoj račun, pregledati dostupne časove i prijaviti se na njih, oceniti instruktore, a na istom mestu se lako mogu prijaviti da i sami postanu instruktori.

Ostavi komentar

  1. Milan

    Milan

    5. 1. 2018. u 16:32 Odgovori

    Izneli ste pogresnu informaciju, nije prvi, vec postoje najmanje 2 takva (za koje ja znam i u koje sam i sam licno posecivao).
    Ali, marketing je cudo, cim ti plate da nesto napises, odmah to i uradis ne proveravajuci istinitost podataka

    • Marko Mudrinić

      Marko Mudrinić

      6. 1. 2018. u 12:11 Odgovori

      Milane,

      Tekst nije plaćen, valjalo bi pogledati stoji li negde oznaka „sponzorisano“ pre nego se iznese takva tvrdnja.

      Možeš li mi reći koji su kafići/coworkinzi u pitanju pa ćemo uneti ispravke u tekst.

      Hvala.

  2. Razocarani posetilac

    Razocarani posetilac

    15. 1. 2018. u 08:10 Odgovori

    Ono sto ne pise u tekstu je da vam traze registraciju tokom prvog dolaska, da date licnu kartu i sledece podatke: ime i prezime, datum rodjenja, a zatim da na licu mesta kreirate nalog sa sifrom. Kakva glupost. Mislim, ne idem u banku, vec da popijem pice. Mogli su jednostavno da zapisu kad smo dosli i kad smo zavrsili, i da naplate, a ne da traze licne podatke. Lokal je bio prazan, nakon par minuta ubedjivanja sa devojkom koja tu radi, odustali smo i otisli u lokal pored, koji je em lep, em pun ljudi, em vam niko ne trazi da se registrujete da biste popili kafu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.