U Beogradu otvoren prvi coworking kafić u kome plaćate provedeno vreme

U Beogradu otvoren Share Square – prvi coworking kafić u kome plaćate provedeno vreme, a ne piće

U Savamali, beogradskom centru urbane kulture, otvoren je Share Square, prvi coworking kafić u Srbiji koji funkcioniše po principu korišćenja po satu. To znači da gosti ovog neobićnog kafića pri izlasku iz lokala ne moraju da zatraže račun za kafu, čaj ili sok, već jednostavno plaćaju onoliko koliko su vremena proveli unutra.

Ovo je jedini kafić u Srbiji koji za jednu cenu pruža neograničene količine kafe i bezalkoholnih pića, grickalice, optički Internet, i to u prostoru od 600 metara kvadratnih koji se može koristiti kao otvoreni prostor za rad, coworking, sastanke ili jednostavno provođenje vremena sa prijateljima.

Štaviše, iza Share Square-a stoji neprofitna organizacija Coordinaide čija je misija da kreira jake osnove za jačanje lokalnih zajednica, povezivanjem pojedinaca, grupa, organizacija i kompanija.

Share Square je jedinstven zbog činjenice da se svako zainteresovan može prijaviti da drži ili sluša časove. Koncept je nastao po ugledu na online društvene platforme, kao što su YouTube i Udemy, koje pružaju mogućnost amaterima i hobistima da podele svoja znanja i veštine, i od njih zarađuju. Između ostalog, korisnicima su na raspolaganu i četiri specijalizovane učionice za držanje časova, uključujući veliku i moderno opremljenu kuhinju, sobu za IT, kao i sobu za muziku.

Ovo je kafić koji za jednu cenu pruža i optički Internet, i to u prostoru od 600 metara kvadratnih koji se može koristiti kao otvoreni prostor za rad, coworking, sastanke i drugo.

Iskorišćene prednosti online sveta

Takođe, obezbeđena je i multifunkcionalna prostorija koja se može koristiti za sve druge oblasti, od učenja jezika do pravljenja origamija. Osnivač ovog prostora, Ryo Ragland, objasnio je i ideju koja stoji iza Share Square-a:

Koncept je nastao usled činjenice da na društvenim mrežama postoji ogromna potražnja za razmenom veština i znanja, dok takav koncept ne postoji u „realnom životu“. Proveli smo dosta vremena u pronalaženju najboljeg načina da prenesemo privlačnost društvenih mreža u fizičku platformu koja će ljudima omogućiti da se povezuju na mnogo smislenijem nivou.

Međutim, iskorišćene su i prednosti online sveta, pa se zainteresovani putem zvaničnog sajta brzo i jednostavno mogu registrovati i dopuniti svoj račun, pregledati dostupne časove i prijaviti se na njih, oceniti instruktore, a na istom mestu se lako mogu prijaviti da i sami postanu instruktori.

Ostavi komentar

  1. Milan

    Milan

    5. 1. 2018. u 16:32 Odgovori

    Izneli ste pogresnu informaciju, nije prvi, vec postoje najmanje 2 takva (za koje ja znam i u koje sam i sam licno posecivao).
    Ali, marketing je cudo, cim ti plate da nesto napises, odmah to i uradis ne proveravajuci istinitost podataka

    • Marko Mudrinić

      Marko Mudrinić

      6. 1. 2018. u 12:11 Odgovori

      Milane,

      Tekst nije plaćen, valjalo bi pogledati stoji li negde oznaka „sponzorisano“ pre nego se iznese takva tvrdnja.

      Možeš li mi reći koji su kafići/coworkinzi u pitanju pa ćemo uneti ispravke u tekst.

      Hvala.

  2. Razocarani posetilac

    Razocarani posetilac

    15. 1. 2018. u 08:10 Odgovori

    Ono sto ne pise u tekstu je da vam traze registraciju tokom prvog dolaska, da date licnu kartu i sledece podatke: ime i prezime, datum rodjenja, a zatim da na licu mesta kreirate nalog sa sifrom. Kakva glupost. Mislim, ne idem u banku, vec da popijem pice. Mogli su jednostavno da zapisu kad smo dosli i kad smo zavrsili, i da naplate, a ne da traze licne podatke. Lokal je bio prazan, nakon par minuta ubedjivanja sa devojkom koja tu radi, odustali smo i otisli u lokal pored, koji je em lep, em pun ljudi, em vam niko ne trazi da se registrujete da biste popili kafu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Regruteri nam otkrivaju koje su trenutno najtraženije pozicije u IT-ju

Kako bismo saznali koji kadrovi su trenutno najpotrebniji domaćoj tehnološkoj industriji kontaktirali smo predstavnike agencija FatCat Coders, ManpowerGroup i Omnes Group. U nastavku teksta slede njihova iskustva.

Startapi i poslovanje

Poreska uprava poziva građane da prijave svoje inostrane prilive – posebno ističu programere i influensere

Poreska uprava Republike Srbije poziva sva fizička lica koja su propustila da podnesu poreske prijave priliva iz inostranstva, da to samoinicijativno urade kako bi izbegli prekršajnu odgovornost.

Kultura 2.0

Stiže nam nova Vlada – koliko će se ona baviti digitalizacijom i IT industrijom u Srbiji?

Mnogo je toga urađeno u protekle četiri godine, mahom zbog kontinuiteta prethodne Vlade sa kojim se one pre nje i ne mogu baš pohvaliti. Analiziramo koje su to stvari koje bi se mogle naći u novom ekspozeu, a koje se tiču digitalizacije i IT industrije u Srbiji.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Pobednici OTP Generator konkursa Zanateria i Your Pet World otkrivaju dalje svoje poslovne planove

Pre nešto više od nedelju dana završen je još jedan Generator Gamechanger konkurs, ovaj put u 'online' izdanju. Žiri je i ove godine izabrao najbolje digitalne projekte, a njihove priče vam otkrivamo u nastavku.

Internet marketing

Budućnost digitalnog marketinga se ‘kladi’ na mlade ljude – i zato pazite kako birate praktikante

Da li zaista mladima više nije toliko sexy raditi u marketing agencijama ili situacija nije toliko tragična kakvom je predstavljaju?

Startapi i poslovanje

Kanadski startap Autoklose sa kancelarijama u Beogradu akviziran od strane kompanije VanillaSoft

Autoklose nastaviće svoje poslovanje kao deo kompanije VanillaSoft, jedne od vodećih 'sales engagement' tehnoloških kompanija na svetu.

Startapi i poslovanje

LearnUpon sa kancelarijama u Beogradu osigurao $56 miliona investicije

LearnUpon, kompanija koja u Beogradu zapošljava preko 40 developera, osigurala je manjinsku investiciju od 56 miliona dolara od kompanije za globalni rast Summit Partners.

Gaming

Gejming studio Miracle Dojo ušao u svet gejmifikacije likova igrom PopStar Adventure – glavni junak je Željko Joksimović

Miracle Dojo, beogradski gejming studio, uspešno je objavio svoju drugu video igru - PopStar Adventure. Ovaj poduhvat realizovan je u saradnji sa producentom i pevačem Željkom Joksimovićem, o čemu smo razgovarali sa osnivačem ovog studija. 

Kultura 2.0

Spotify imenovao Httpool kao ekskluzivnog zastupnika za oglasna rešenja na Balkanu

Ova agencija biće na raspolaganju brendovima iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Severne Makedonije, Crne Gore, Albanije i BiH koji žele da se oglašavaju na platformi Spotify.