SGA postala član Evropske federacije industrije video igara

SGA postala član Evropske federacije industrije video igara – cilj je dalji razvoj domaće gejming industrije

EGDF-a (European Game Developer Federation) nastoji da proširi delovanje i programe na centralnu i istočnu Evropu, a domaća SGA kao devetnaesta članica ovog tela će mu pomoći u toj nameri.

Ovo članstvo SGA će omogućiti da sve ono što rade na nivou domaće gejming industrije prošire na ostatak Evrope, te da zajedno sa inostranim kolegama rade na stvaranju što boljih uslova za izdavanje i pravljenje video igara.

Istovremeno, pristup EGDF-u će im otvoriti i vrata ka edukativnim resursima, događajima i vodećim ljudima iz industrije koje do sada nisu imali, a Kristina Janković, predstavnica SGA, za Netokraciju otkriva:

Deo tih programa će biti dostupan svim našim članovima, a deo samo nama kao asocijaciji – a to je vrlo bitno proširenje našeg delovanja, jer nam omogućava da prisustvujemo sastancima i radnim grupama na kojima se kroje različite zakonodavne, pravne i druge institucionalne odluke na nivou Evrope.

Pošto smo i dalje „zemlja kandidat“ za članstvo u EU, ova vrsta uključivanja našeg glasa u konkretna rešenja na kojima će se raditi, a koja se tiču lakšeg rada na igrama i njihovog boljeg plasiranja, nam je vrlo značajna. Na raspolaganju nam je i čitav niz istraživanja i dokumentacije koji zajedno sadrže bitne podatke za našu industriju. Inače, EGDF sada ima 19 članova i zaista je neprocenjivo da razmenjujemo iskustva i sa drugim gejming asocijacijama. Svi su više nego voljni da ga podele i o svemu komuniciramo potpuno transparentno. Ovo bi trebalo da poveća i razmenu znanja – svi ljudi iz industrije su sada još bolje umreženi i to na nivou Evrope!

Ta komunikacija, dodaje Kristina, je dvosmerna i EGDF-u su sada na raspolaganju sve informacije koje je SGS do sada prikupio – kroz njihov godišnji izveštaj i konstantnu komunikaciju sa članovima. „Svi ti podaci uvek najglasnije govore ako želimo da iskomuniciramo rast i razvoj gejminga i izborimo se za bolje uslove“, dodaje naša sagovornica.

I gejm developerima treba obezbediti pristup globalnom tržištu

Osim toga, uključivanje SGA u EGDF je od značaja za njihovu misiju građenja snažnog glasa u Briselu za sve evropske gejm developere. „Želimo da se ujedinimo, podelimo iskustvo i praksu, saznamo nešto o zajedničkim izazovima i pomognemo developerima da izgrade identitet evropske industrije video igara„, navode iz ove organizacije, a Hendrik Leser, predsednik EGDF-a, tom prilikom dodao je sledeće:

Vrlo je važno da developeri svih evropskih zemalja, bez obzira na to da li su članice EU ili ne, imaju pristup globalnom tržištu i da se minimizuju bilo kakve restrikcije njihove slobode izražavanja ili slobode delovanja.

U međuvremenu, SGA je ušla u jesenju sezonu i to, kako objašnjava Kristina, znači da je vreme za back to school. „Posvetićemo se brojnim edukativnim programima, malo drugačijim od onoga što smo do sada radili – jer imamo više iskustva, širu mrežu i jasniju sliku o tome šta zajednici tačno treba“, objašnjava ona.

Prvi takav događaj zakazan je za 22. oktobar, a pored toga očekuje ih i učešče na mnogo domaćih i internacionalnih konferencija. „Nedavno smo proširili tim i to nam značajno povećava kapacitete za rad na svim ovim planovima. I vas i vaše čitaoce ćemo obavestiti o svemu detaljnije, a držimo palčeve za neka IRL druženja od proleća“, navodi naša sagovornica na kraju razgovora.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Regruteri nam otkrivaju koje su trenutno najtraženije pozicije u IT-ju

Kako bismo saznali koji kadrovi su trenutno najpotrebniji domaćoj tehnološkoj industriji kontaktirali smo predstavnike agencija FatCat Coders, ManpowerGroup i Omnes Group. U nastavku teksta slede njihova iskustva.

Startapi i poslovanje

Poreska uprava poziva građane da prijave svoje inostrane prilive – posebno ističu programere i influensere

Poreska uprava Republike Srbije poziva sva fizička lica koja su propustila da podnesu poreske prijave priliva iz inostranstva, da to samoinicijativno urade kako bi izbegli prekršajnu odgovornost.

Kultura 2.0

Stiže nam nova Vlada – koliko će se ona baviti digitalizacijom i IT industrijom u Srbiji?

Mnogo je toga urađeno u protekle četiri godine, mahom zbog kontinuiteta prethodne Vlade sa kojim se one pre nje i ne mogu baš pohvaliti. Analiziramo koje su to stvari koje bi se mogle naći u novom ekspozeu, a koje se tiču digitalizacije i IT industrije u Srbiji.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Pobednici OTP Generator konkursa Zanateria i Your Pet World otkrivaju dalje svoje poslovne planove

Pre nešto više od nedelju dana završen je još jedan Generator Gamechanger konkurs, ovaj put u 'online' izdanju. Žiri je i ove godine izabrao najbolje digitalne projekte, a njihove priče vam otkrivamo u nastavku.

Internet marketing

Budućnost digitalnog marketinga se ‘kladi’ na mlade ljude – i zato pazite kako birate praktikante

Da li zaista mladima više nije toliko sexy raditi u marketing agencijama ili situacija nije toliko tragična kakvom je predstavljaju?

Startapi i poslovanje

Kanadski startap Autoklose sa kancelarijama u Beogradu akviziran od strane kompanije VanillaSoft

Autoklose nastaviće svoje poslovanje kao deo kompanije VanillaSoft, jedne od vodećih 'sales engagement' tehnoloških kompanija na svetu.

Startapi i poslovanje

LearnUpon sa kancelarijama u Beogradu osigurao $56 miliona investicije

LearnUpon, kompanija koja u Beogradu zapošljava preko 40 developera, osigurala je manjinsku investiciju od 56 miliona dolara od kompanije za globalni rast Summit Partners.

Gaming

Gejming studio Miracle Dojo ušao u svet gejmifikacije likova igrom PopStar Adventure – glavni junak je Željko Joksimović

Miracle Dojo, beogradski gejming studio, uspešno je objavio svoju drugu video igru - PopStar Adventure. Ovaj poduhvat realizovan je u saradnji sa producentom i pevačem Željkom Joksimovićem, o čemu smo razgovarali sa osnivačem ovog studija. 

Kultura 2.0

Spotify imenovao Httpool kao ekskluzivnog zastupnika za oglasna rešenja na Balkanu

Ova agencija biće na raspolaganju brendovima iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Severne Makedonije, Crne Gore, Albanije i BiH koji žele da se oglašavaju na platformi Spotify.