Kako do uspešne optimizacije sajtova - tema prve SEOIT konferencije

Kako do uspešne optimizacije sadržaja i sajtova – saznajte na prvoj SEOIT konferenciji

U subotu 6. maja, s početkom u 10:30 časova, u beogradskom Startit centru kompanija Catena Media organizuje jedinstvenu SEOIT konferenciju koja će obraditi neke od najaktuelnijih tema iz sveta SEO i content marketinga - o čemu će govoriti iskusni i stručni predavači tokom predavanja i panel diskusije.

seo-it-1

Program konferencije se sastoji od četiri originalna predavanja koja će voditi Ori Zilbershtein SEO ekspert iGaming industrije, zatim Maja Jovančević SEO menadžerka i osnivačica Tabula Creative, Darko Brzica glavni SEO menadžer Executive Digitala i Nenad Pantelić SEO i PPC specijalista Sentinel Software LTDa. Nakon predavanja odrzaće se i panel diskusija na kojoj će učestvovati svi predavači, a čiji će moderator biti Eitan Gorodetsky, SEO menadžer Catena Medie.

Sama konferencija je projektovana tako da pokrije neke od najvažnijih disciplina SEO-a kao što su tehnički SEO, pisanje tekstova za sajtove, te da pokaže prisutnima kako da ostvare što bolje rezultate koristeći najbolje prakse za on-site optimizaciju i optimizaciju sadržaja. Pored toga sto će sastavni deo konferencije biti i networking event za SEO stručnjake i one koji to tek postaju, ova konferencija imaće i značajnu ulogu u širenju znanja unutar ovdašnje marketing scene, navodi se u saopštenju.

Otvorene prijave za predavače i učesnike

Sa druge strane, predavači će odgovarati na pitanja koja svi posetioci mogu da postave putem Twittera uz haštag #SEOITQA ili tokom same panel diskusije. Pred sam kraj konferencije, izdvojeno je i vreme za upoznavanje i networking među posetiocima događaja. Imajući u vidu da je najveći i najznačajniji deo digitalnog marketinga i dalje posvećen search marketingu, učesnici na konferenciji, bez obzira da li se već bave nekom vrstom marketinga ili tek počinju – mogu očekivati zanimljive prezentacije, bogate praktičnim iskustvom i rezultatima.

Podsetimo, organizator konferencije, Catena Media je kreativna lead generation marketinška kompanija specijalizovana za iGaming industriju, sa kancelarijama u Ujedinjenom Kraljevstvu, Malti i Srbiji. Beogradski tim kompanije, koji se trenutno sastoji od preko 30 ljudi, radi na projektu AskGamblers, najboljoj svetskoj platformi za online gambling. Prijave za predavače i učešće na konferenciji su već otvorene i možete ih popuniti putem Gugl forme.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Gaming

Kako objaviti video igru ili aplikaciju na Google Play i AppStore – korak po korak

Imate ideju za video igru na pametnim telefonima, razradili ste biznis plan, krenuli u razvoj, došli do finalne verzije i sledeći korak je plasiranje proizvoda na AppStore i Google Play. U nastavku vam objašnjavamo kako da prevaziđete poslednji izazov i uspešno lansirate svoju igru ili aplikaciju u 'svet'.

Propustili ste

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane je priča drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.

Internet marketing

Kako je PornHub najprljavijim pornićem napravio najčistiju marketinšku kampanju ove godine

Marketari, sledeći put kada se budete žalili na svog klijenta setite se da ima i onih čiji se naziv ili (ne daj bože) delatnost ne mogu promovisati putem društvenih mreža, klasičnih medija i drugih platformi. Pa ipak, oni pronađu način da uzbude javnost. Naravno, pričamo o sajtu PornHub.

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Startapi i poslovanje

Google bi mogao da akvizira Nutanix – šta to znači za Srbiju?

Poslednjih dana u svetskim medijima kruže glasine kako bi kompanija Alphabet koja stoji iza Google-a mogla akvizirati Nutanix kao deo strategije za dalje unapređenje svoje 'cloud' platforme. Da li će se to odraziti na srpski ogranak ove kompanije?