'Online' finale SEE CX Award događaja zakazano je za 29. maj putem Zooma

‘Online’ finale SEE CX Award događaja zakazano je za 29. maj putem Zooma

Iako je prvobitno planirano da dodela nagrada 'South East Europe Customer Experience Awards' bude održana u Beogradu, finale će zbog aktuelne pandemije biti organizovano 'online' putem Zoom platforme 29. maja.

Pored dedele nagrada, publika će imati priliku da sluša i CX Trend Talks – šest svetskih stručnjaka iz oblasti CX-a koji će održati prezentacije za sve prisutne u okviru posebne sobe na platformi Zoom.

Pored toga, događaj će sadržati i sledeće aktivnosti:

  • Prezentovanje u sklopu finala,
  • Mogućnost slušanja više od 50 otvorenih prezentacija drugih finalista gde možete čuti najbolje CX inovacije i inicijative,
  • Networking sa drugim finalistima i sudijama,
  • Ceremonija proglašenja pobednika i zabavni deo.

Inače, kako organizatori podsećaju, nagrade koje se širom sveta dodeljuju na ovom događaju igraju značajnu ulogu u oblasti iskustva potrošača, a događaj za jugoistočni deo Evrope pokrenut je sa istim ciljem – da se prepoznaju i nagrade one kompanije koje su istrajne u nameri da unaprede iskustvo potrošača i svog kupca postave na prvo mesto.

Obezbedite svoje mesto na vreme

Dodela ovih nagrada, objašnjavaju organizatori, specifična je po transparentnom procesu ocenjivanja od strane nezavisnih sudija, a većina prezentacija otvorena je za sve posetioce, pa se zato smatra i vidom konferencije edukativnog karaktera.

Inače, organizator ovih nagrada je Awards International, kompanija koja dodeljuje biznis nagrade širom sveta (Velika Britanija, Ujedinjeni Arapski Emirati, Holandija), a sada i za jugoistočni deo Evrope. Više informacija o samom događaju i kompanijama učesnicama možete pronaći na zvaničnom sajtu SEE CXA.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.