Prasići i ptice ponovo u okršaju: Stiže nam ‘Angry Birds 2’!

Prasići i ptice ponovo u okršaju: Stiže nam ‘Angry Birds 2’!

Igra uz koju smo provodili fakultetske i srednjoškolske dane, te ‘ubijali’ vreme na WC-u (o da, svi smo to radili) konačno dobija svoj nastavak. Nakon šest godina, finski gejming studio ‘Rovio’ najavio je Angry Birds 2 koji će biti predstavljen za desetak dana u San Francisku.

Angry-Birds
Željno iščekivani nastavak uskoro stiže (Izvor: VentureBeat)

Podsećanja radi, prvi deo Angry Birds igre predstavljen je još 2009. godine kada je ova igra preuzeta čak 2 milijarde puta (što pokazuje i dinamika preuzimanja) i tako stekla epitet jedne od najpopularnijih igara za mobilne platforme – ikada! Nakon šest godina, finski studio Rovio odlučio je da nas obraduje sa nastavkom popularne igre koja će i zvanično biti predstavljena 28. jula u San Francisku.

Kako prenosi VentureBeat, tokom šest godina, pomenuti studio izbacio je 14 različitih verzija „ljutih ptica“, tako da samo imali edicije: Rio, Space, Star Wars, Fight, itd. Što se samog nastavka poznate igre tiče, još ne znamo mnogo detalja kada je gameplay u pitanju, ali iz Rovia poprilično bombastično najavljuju „veće“, „ljuće“ i „ptičastije“ iskustvo.

Nama pak ostaje da se strpimo i sačekamo da „Angry Birds 2″ i zvanično stigne na naše uređaje, nakon čega kreće definitivna ludnica budući da je veliki broj korisnika i zaboravio na igru koju smo toliko igrali. Oh, poseta WC-u ima da se oduži!

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Regruteri nam otkrivaju koje su trenutno najtraženije pozicije u IT-ju

Kako bismo saznali koji kadrovi su trenutno najpotrebniji domaćoj tehnološkoj industriji kontaktirali smo predstavnike agencija FatCat Coders, ManpowerGroup i Omnes Group. U nastavku teksta slede njihova iskustva.

Startapi i poslovanje

Poreska uprava poziva građane da prijave svoje inostrane prilive – posebno ističu programere i influensere

Poreska uprava Republike Srbije poziva sva fizička lica koja su propustila da podnesu poreske prijave priliva iz inostranstva, da to samoinicijativno urade kako bi izbegli prekršajnu odgovornost.

Kultura 2.0

Stiže nam nova Vlada – koliko će se ona baviti digitalizacijom i IT industrijom u Srbiji?

Mnogo je toga urađeno u protekle četiri godine, mahom zbog kontinuiteta prethodne Vlade sa kojim se one pre nje i ne mogu baš pohvaliti. Analiziramo koje su to stvari koje bi se mogle naći u novom ekspozeu, a koje se tiču digitalizacije i IT industrije u Srbiji.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Pobednici OTP Generator konkursa Zanateria i Your Pet World otkrivaju dalje svoje poslovne planove

Pre nešto više od nedelju dana završen je još jedan Generator Gamechanger konkurs, ovaj put u 'online' izdanju. Žiri je i ove godine izabrao najbolje digitalne projekte, a njihove priče vam otkrivamo u nastavku.

Internet marketing

Budućnost digitalnog marketinga se ‘kladi’ na mlade ljude – i zato pazite kako birate praktikante

Da li zaista mladima više nije toliko sexy raditi u marketing agencijama ili situacija nije toliko tragična kakvom je predstavljaju?

Startapi i poslovanje

Kanadski startap Autoklose sa kancelarijama u Beogradu akviziran od strane kompanije VanillaSoft

Autoklose nastaviće svoje poslovanje kao deo kompanije VanillaSoft, jedne od vodećih 'sales engagement' tehnoloških kompanija na svetu.

Startapi i poslovanje

LearnUpon sa kancelarijama u Beogradu osigurao $56 miliona investicije

LearnUpon, kompanija koja u Beogradu zapošljava preko 40 developera, osigurala je manjinsku investiciju od 56 miliona dolara od kompanije za globalni rast Summit Partners.

Gaming

Gejming studio Miracle Dojo ušao u svet gejmifikacije likova igrom PopStar Adventure – glavni junak je Željko Joksimović

Miracle Dojo, beogradski gejming studio, uspešno je objavio svoju drugu video igru - PopStar Adventure. Ovaj poduhvat realizovan je u saradnji sa producentom i pevačem Željkom Joksimovićem, o čemu smo razgovarali sa osnivačem ovog studija. 

Kultura 2.0

Spotify imenovao Httpool kao ekskluzivnog zastupnika za oglasna rešenja na Balkanu

Ova agencija biće na raspolaganju brendovima iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Severne Makedonije, Crne Gore, Albanije i BiH koji žele da se oglašavaju na platformi Spotify.