Američki Rivian, proizvođač električnih automobila, otvara razvojni centar u Beogradu i zapošljava 200 inženjera

Američki Rivian, proizvođač električnih automobila, otvara razvojni centar u Beogradu i zapošljava 200 inženjera

Rivian, proizvođač električnih avanturističkih vozila (kamioneta i terenaca), danas je zvanično objavio da u Beogradu otvara svoj R&D centar sa namerom da zaposli lokalni tehnički kadar i inženjere iz automobilske industrije.

Ideja je da centar u početku zaposli oko 200 pozicija koje će kompaniji dati dodatnu podršku u realizaciji ključnih usluga Riviana na tržištu, ekskluzivno saznaje Netokracija. Radna mesta će biti iz oblasti naprednih tehnologija povezanih sa autmobilskom industrijom, kao što su mapiranje, infotrejment, napredni sistemi pomoći vozačima i IT usluge.

Kompanija u Srbiji poslovaće pod imenom Rivian SE Europe d.o.o. Beograd, a uvidom u APR vidimo i da je pravno lice osnovano krajem jula 2022. godine.

Rivian je osnovan 2009. godine, kompanija dizajnira i proizvodi električna avanturistička vozila – za potrošačko i komercijalno tržište. Prvi modeli vozila za potrošačko tržište su R1T, pick-up truck sa dva reda sedišta za pet putnika, koji je proglašen najboljim vozilom u svojoj kategoriji, i R1S, SUV sa tri reda sedišta za ukupno sedam putnika.

Pomenuta vozila su kombinacija odličnih performansi, upotrebne vrednosti i efikasnosti. R1T i R1S su opremljeni naprednim tehnološkim sistemima, uključujući elektroniku vozila, akumulator, električni pogon, šasiju, Driver+ napredni sistem pomoći vozača (ADAS) i digitalno upravljanje.

Regrutovanje kreće danas

Sindi Nikola, potpredsednica odeljenja za zapošljavanje u Rivianu, za Netokraciju je ekskluzivno izjavila da su veoma uzbuđeni zbog otvaranja tehnološkog centra baš u Srbiji i tom prilikom dodala:

Veoma smo uzbuđeni zbog otvaranja našeg tehnološkog centra u Srbiji. Želja nam je da ovde kreiramo savremeni tehnološki centar koji će doprineti dovođenju vodećih proizvoda i usluga na svetsko tržište. Jedva čekamo da započnemo sa regrutovanjem u Srbiji otvaranjem pozicija za visokokvalifikovani kadar u regionu. Svako ko je zainteresovan da nam se pridruži može da poseti rivian.com/careers.

Pozicije za Srbiju već su dostupne na sajtu kompanije Rivian.

Misija Riviana je da svet zadrži avanturističkim svojim proizvodima i uslugama i pomogne planeti prelaženjem na energiju i transport bez ugljenika. Rivijan dizajnira, razvija i proizvodi električna vozila i dodatnu opremu i prodaje ih direktno kupcima na potrošačkom i komercijalnom tržištu.

Ono što Rivian čini posebnim jeste direktna veza sa kupcem tokom celokupnog iskustva posedovanja vozila, kreirajući jedinstven odnos uzmeđu Riviana kao proizvođača i korisnika vozila.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki MotionOps podigao investiciju od $1,2 miliona – sledi širenje tima u Srbiji i dalji razvoj proizvoda

MotionOps zatvorio je 'pre-seed' rundu od gotovo 1,2 miliona dolara predvođenu VC fondom iz Jute Alpine 100. Nikola Cvetković, jedan od osnivača ovog startapa, otkriva nam više o tome kako tim planira da iskoristi investiciju.

Analiza

Rast po svaku cenu više nije ono što startape vodi do investicije – i tu je prilika za srpske timove

Po pitanju investiranja u startape na globalnom nivou, prošla decenija lako bi mogla dobiti titulu zlatne decenije. Problem je bio samo jedan: ti startapi u velikoj većini nisu stavljali naglasak na profitablinost i zdrav rast i, uprkos gubicima koji su se brojali u stotinama miliona, ipak su dostizali valuacije od nekoliko milijardi. Sada su se pravila igre promenila - što može ići u prilog domaćim startapima.

Sponzorisano

Degordian pokreće novi podbrend: Builtt! Fokusiraće se na ecommerce, web i product projekte

Degordian dobija novi specijalizovani spin-off brand koji deluje u 3 vertikale. Upoznajte 'Builtt' koji se bavi izradom web stranica, digitalnih proizvoda i ecommerce rešenja.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Outpost Chess, srpski LinkedIn za šahiste, podigao prvu ‘angel’ investiciju vrednu €85.000

Outpost Chess je potpisao ugovor za prvu 'anđeosku investiciju' u visini od 85.000 evra i očekuje da će kompletirati celu pre-seed rundu do kraja ove godine.

Intervju

Rad od kuće kao iz kanca: Remote Santa platforma jača timski duh na daljinu – i vredno nagrađuje trud

Startap iz Srbije rešava najveći problem rada od kuće - usamljenost! Kako Remote Santa platforma podstiče timski duh na daljinu, čitajte u intervjuu sa suosnivačicom, Jovanom Đeković.

Kultura 2.0

Web pristupačnost čini internet boljim mestom za sve – a posebno za osobe sa invaliditetom

Internet je alat putem kog možemo pronaći gotovo sve što želimo da saznamo, zar ne? Nažalost, to nije slučaj za osobe koje imaju određene invaliditete. Upravo zato je pristupačnost interneta (web accessibillity) sve aktuelnija tema.

Društvene mreže

Hoće li Elon Mask zaista uvesti pretplatu za sve korisnike Twittera?

Ono što se dešava sa Twitterom od momenta akvizicije od strane kontraverznog biznismena Elona Maska može se kategorizovati kao potpuna farsa sa čudnim spletom događaja i okolnostima koji su zadesili ovu društvenu mrežu.

Takmičenje

Bosch Startup Harbour poziva startape da zajedno validiraju ideje i skaliraju biznis – prijave traju do 30. septembra

Startup Harbour je globalna inicijativa kompanije Bosch čiji je cilj kreiranje ekosistema kroz saradnju između 'early stage' startapa i različitih Bosch divizija u oblasti informacionih tehnologija i digitalizacije.

Intervju

Amir Moini pomogao je Netflixu da izgradi Employer Brand iz temelja – a sada dolazi na Empple Festival

Treći po redu Empple Festival 5. oktobra ugostiće Amira Moinija, direktora Employer Branding-a kompanije Moloco u Silicijumskoj dolini.