Ringier Axel Springer akvizirao vodeći sajt za oglašavanje poslova na Baltiku

Ringier Axel Springer akvizirao vodeći sajt za oglašavanje poslova na Baltiku

Ringier Axel Springer Media AG akvizirao je kompaniju CV Keskus OU koji važi za jedan od vodećih oglasnika za pretragu poslova u baltičkim zemljama - Estoniji, Letoniji i Litvaniji - proširivši svoj digitalni portfolio.

ringier_finalno

CV Keskus OU koji je od sada u vlasništvu grupacije Ringier Axel Springer, osnovana je u Estoniji 2000. godine, dok se četiri godine kasnije proširila na tržište Letonije i Litvanije. Pomenuta kompanija je od 2007. godine u vlasništvu HeadHunter grupe, te će direktorsku funkciju i dalje vršiti Povilas Kitra, navodi se u saopštenju.

Statistike ovog sajta na tri tržišta pokazuju da poslovni oglasi danas beleže više od 1,8 miliona korisnika na mesečnom nivou, uz objavu od oko 6.000 različitih oglasa za različite pozicije. Sa preko 1 milion aktivnih rezimea u svojoj bazi, jasno je i zašto ova kompanija danas važi za jednu od najvećih u ovom segmentu na tržištu Baltika.

Snažan BDP kao dobar pokazatelj

Povodom pomenute akvizicije, oglasio se i Mark Dekan, CEO Ringier Axel Springera, koji je tom prilikom istakao:

Sa ekspanzijom našeg poslovanja na baltičke zemlje u oblasti oglasa za poslove, mi strateški ulazimo u ovaj region koji beleži veliki rast, dok su države ovog dela Starog kontinenta jedne od najdigitalizovanijih ekonomija u EU. Snažan rast BDP-a, ali i HR industrije, samo će se pozitivno odraziti na segment oglasa za posao. Nastojaćemo da se gradimo na snažnoj ekspertizi u ovoj vrsti oglasa koja je karakteristična za našu grupu.

Više detalja o pomenutoj akviziciji, ali i sajtovima u pomenutim zemljama možete pronaći na zvaničnom sajtu Ringier Axel Springera.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs i namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?

Kultura 2.0

Kreativni direktori agencija otkrivaju da li je ekonomska kriza ubica kreativnosti – ili ne

Ako se bavite poslom koji počiva na originalnosti i kreativnosti, da li ste u tome u prethodna dva meseca bili uspešni? Ukoliko niste, kreativni direktori marketinških agencija otkrivaju svoje savete.