Oglašavanje aplikacija stiglo i na App Store: Nova šansa za programere?

Oglašavanje aplikacija stiglo i na App Store: Nova šansa za programere?

Kompanija iz Kupertina rešila je da započne sa prikazivanjem promotivnog sadržaja na App Store prodavnici za iOS operativni sistem. Tako će korisnici koji budu pretraživali određene termine biti u mogućnosti da vide reklame promovisanih aplikacija koje će se pojavljivati iznad rezultata pretrage.

apple-app-store

Podsećanja radi, kompanija je još ranije ove godine predstavila ovaj plan, dok za sada samo mali broj korisnika iPhone i iPad uređaja koji koriste iOS 10 beta verziju, mogu da vide pojedine reklame za određene aplikacije i servise. Kako prenosi The Verge, ovih dana treba očekivati da i drugi korisnici iOS-a takođe dobiju mogućnost pregleda ove vrste oglasa.

Štaviše, ova vrsta dodatnih plaćenih reklama samo je deo planova Apple-a koji se zasnivaju na modelu prihoda vezanih za aplikacije. Čak je i potpredsednik Apple-a za globalni marketing, Fil Šiler istakao kako kompanija želi da bude fer i korektna prema običnim i indie developerima – kako bi im pomogla da njihov proizvod pronađe put do većeg broja korisnika.

Apple programerima nudi 100 dolara kredita

Kako App Store postaje sve prenatrpaniji sa različitim aplikacijama, za neke od njih je teže da ostanu duže istaknute i da opstanu na ovoj prodavnici. Upravo najavljeni plaćeni oglasi mogu da promene ovaj proces tako što će dati ravnopravnu šansu svim aplikacijama i igrama, a ono što je takođe bitno jeste da Apple pomaže na taj način što „čisti“ App Store od takozvanih napuštenih aplikacija.

Za sada ostaje da se vidi kako bi same reklame funkcionisale na pomenutoj prodavnici, te na koji način bi programeri mogli da ih najbolje iskoriste. Ipak, iz Apple-a su rešili da uvedu developere u svoj novi eksperimet, nudeći im 100 dolara kredita ukoliko se registruju već sada za pomenutu funkciju na App Storeu, kako bi promovisali svoj proizvod.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.