REACH Incubator (REACH) je jedanaestomesečni startap program inkubacije, finansiran i podržan od Evropske Komisije koji ima fond od 3,5 miliona evra za podršku malim i srednjim preduzećima iz Big-Data sektora.
Program Reach Incubator ima za cilj da pomogne startapima koji se bave Big-Data tehnologijama tako što nudi do 120.000 evra bespovratnih sredstava, poslovnu i tehničku podršku, personalizovano mentorstvo, besplatnu big-data infrastrukturu i softverska rešenja za kreiranje big-data value chains i direktan pristup velikim korporacijama i investitorima.
Trideset pet malih i srednjih preduzeća će proći kroz tri intenzivne faze razvoja, od koncipiranja ideje do komercijalizacije i traženja investicija. Učesnici REACH Incubator programa su izjavili da im REACH nije samo pružio sansu da sarađuju sa velikim korporacijama na njihovim problemima i razviju komercijalni proizvod, već i da transformišu svoje poslovanje:
REACH je bio prilika da HOPU pristupi novim klijentima i novom sektoru kao održivom turizmu i mobilnosti koji je zaista koristan za viziju naše kompanije. Uz vebinare i mentorstvo pružena nam je podrška da razvijemo nove lance vrednosti podataka i unapredimo naš poslovni razvoj.
U predhodnoj rundi, srpski startap — Cropt (Oskar Marko) iz Novog Sada, na završnom događaju na Slush konferenciji u Helsinkiju predstavio je svoj celokupni rad tokom programa, kao i svoje rešenje, osvojivši tom prilikom prvo mesto u programu.
Kako REACH funkcioniše?
Zainteresovani startapi, kao i mala i srednja preduzeća, tokom programa inkubacije će rešavati odabrani problem velike korporacije. Ovogodišnji otvoreni poziv omogućava 3 načina aplikacije:
Track 1 — Rešavanje međusektorskih tema lanca vrednosti podataka (DVC) koje je REACH definisao u saradnji sa vodećim evropskim centrima za digitalne inovacije.
DVC teme dostupne u drugom otvorenom pozivu su kružna ekonomija; prerađivačka industrija; energija; Zdravlje; digitalni marketing; poljoprivreda i maloprodaja; Turizam i zabava i proizvodnja/industrija, transport, zdravstvo i osiguranje, digitalna bezbednost.
Track 2 — Rešavanje izazova koje je REACH zadao u saradnji sa velikim korporacijama (JOT, Migros Ticaret A.Ş., Sonae, VRT, Play&go experience, Idea75, Almerys, YKT, Bizkaia, EDP, COFARES, AN GROUP and SMART).
Sektori koji su pokriveni njihovim izazovima su digitalni marketing, maloprodaja, mediji, finansije, turizam, proizvodnja/industrija, zdravstvo i osiguranje, energija, farmaceutske usluge, transport i zabava.
Track 3 — Učesnici su u prilici da predlože sopstveni izazov i reše ga radeći sa sopstvenim provajderom podataka (poslovnim saradnikom) i eksternim skupovima podataka.
Da biste saznali više o programu rezervišite svoje mesto na jednom od dva vebinara — 16. decembra 2022. ili 20. januara 2023. Za jedanaestomesečni program inkubacije svoje preduzeće možete prijaviti na zvaničnom sajtu REACH Incubator-a.
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!