Reach Incubator 2022: Do €120.000 bespovratnih sredstava za 'Big-Data' startape

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Reach Incubator 2022: Do €120.000 bespovratnih sredstava za ‘Big-Data’ startape

REACH Incubator (REACH) je jedanaestomesečni startap program inkubacije, finansiran i podržan od Evropske Komisije koji ima fond od 3,5 miliona evra za podršku malim i srednjim preduzećima iz Big-Data sektora.

Program Reach Incubator ima za cilj da pomogne startapima koji se bave Big-Data tehnologijama tako što nudi do 120.000 evra bespovratnih sredstava, poslovnu i tehničku podršku, personalizovano mentorstvo, besplatnu big-data infrastrukturu i softverska rešenja za kreiranje big-data value chains i direktan pristup velikim korporacijama i investitorima.

Trideset pet malih i srednjih preduzeća će proći kroz tri intenzivne faze razvoja, od koncipiranja ideje do komercijalizacije i traženja investicija. Učesnici REACH Incubator programa su izjavili da im REACH nije samo pružio sansu da sarađuju sa velikim korporacijama na njihovim problemima i razviju komercijalni proizvod, već i da transformišu svoje poslovanje:

REACH je bio prilika da HOPU pristupi novim klijentima i novom sektoru kao održivom turizmu i mobilnosti koji je zaista koristan za viziju naše kompanije. Uz vebinare i mentorstvo pružena nam je podrška da razvijemo nove lance vrednosti podataka i unapredimo naš poslovni razvoj.

U predhodnoj rundi, srpski startap — Cropt (Oskar Marko) iz Novog Sada, na završnom događaju na Slush konferenciji u Helsinkiju predstavio je svoj celokupni rad tokom programa, kao i svoje rešenje, osvojivši tom prilikom prvo mesto u programu.

Kako REACH funkcioniše?

Zainteresovani startapi, kao i mala i srednja preduzeća, tokom programa inkubacije će rešavati odabrani problem velike korporacije. Ovogodišnji otvoreni poziv omogućava 3 načina aplikacije:

Track 1 — Rešavanje međusektorskih tema lanca vrednosti podataka (DVC) koje je REACH definisao u saradnji sa vodećim evropskim centrima za digitalne inovacije.

DVC teme dostupne u drugom otvorenom pozivu su kružna ekonomija; prerađivačka industrija; energija; Zdravlje; digitalni marketing; poljoprivreda i maloprodaja; Turizam i zabava i proizvodnja/industrija, transport, zdravstvo i osiguranje, digitalna bezbednost.

Track 2 — Rešavanje izazova koje je REACH zadao u saradnji sa velikim korporacijama (JOT, Migros Ticaret A.Ş., Sonae, VRT, Play&go experience, Idea75, Almerys, YKT, Bizkaia, EDP, COFARES, AN GROUP and SMART).

Sektori koji su pokriveni njihovim izazovima su digitalni marketing, maloprodaja, mediji, finansije, turizam, proizvodnja/industrija, zdravstvo i osiguranje, energija, farmaceutske usluge, transport i zabava.

Track 3 — Učesnici su u prilici da predlože sopstveni izazov i reše ga radeći sa sopstvenim provajderom podataka (poslovnim saradnikom) i eksternim skupovima podataka.

Da biste saznali više o programu rezervišite svoje mesto na jednom od dva vebinara — 16. decembra 2022. ili 20. januara 2023. Za jedanaestomesečni program inkubacije svoje preduzeće možete prijaviti na zvaničnom sajtu REACH Incubator-a.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Gaming

Prve AA video igre i najava Epic Games kampusa: Šta je sve obeležilo srpsku gaming industriju u 2022.

Kao jedna od stabilnijih grana IT ekosistema u Srbiji, gaming je nastavio da beleži svoj rast i razvoj. Predikcije vezane za lokalni 'game dev' su dobre i za 2023. godinu, a mi vam donosimo pregled najznačajnijih momenata iz ove oblasti koji su obeležili prošlu godinu.

Digitalni mediji

Trendovi.co: Šta nam donosi 2023. godina iz oblasti Employer brandinga i društvenih mreža?

Sada već tradicionalno, agencija Pioniri Communications su kroz projekat Trendovi.co objavili predviđanja za ovu godinu kada su u pitanju digitalni marketing, 'event' industrija, tehnologija, PR, 'entertainment' industrija i druge srodne oblasti. Pročitajte šta smo izdvojili za vas.

Startapi i poslovanje

Institut BioSens otvorio novi poziv za akcelerator namenjen IT i poljoprivrednim startapima

Institut BioSens pozvao je inovativne startape iz IT i poljoprivrednog sektora da učestvuju u trećem izdanju akceleratora i na taj način nastavlja dobru praksu pružanja podrške inovativnim preduzetnicima u razvoju ideja koje će doprineti digitalnoj transformaciji poljoprivrede.

Propustili ste

Kultura 2.0

Vlada Srbije ulaže €52 miliona u izgradnju novog centra za kreativne industrije

Obeležen početak radova na rekonstrukciji nekadašnje zgrade Ložionice u kreativno-inovativni multifunkcionalni centar.

Startapi i poslovanje

OTP banka otvorila prijave za novi Generator ZERO 2023 konkurs

OTP banka je pokrenula novi ciklus Generator ZERO 2023 konkursa sa ciljem da podrži rešenja koja doprinose smanjenju karbonskog otiska i rastu zelene ekonomije.

Office Talks Podcast

Kako graditi uspešne web3 kompanije i projekte?

U tech zajednici sve više se priča o web3 svetu. Upravo zato, tema 127. epizode Office Talks podkasta bila je o izgradnji i vođenju web3 kompanija. O tome smo pričali sa osnivačima kompanije ShardLabs, koja ima tim i u Beogradu.

Karijere

Serbian Product Community: Objavljena anketa za ljude koji se bave kreiranjem digitalnih proizvoda

Cilj ankete je podizanje transparentnosti plata tako da se zajednički stekne realnija slika o stanju u upravljanju razvojem digitalnih proizvoda u Srbiji.

Tehnologija

Slobodan Marković: Kako javno dostupni NLP modeli za srpski jezik doprinose rastu domaće IT industrije?

Zašto ChatGPT ne zna padeže, a mi još uvek nemamo Siri na srpskom? Kako razvoj ovih alata može pozitivno da utiče na domaću 'tech' zajednicu, objasnio nam je Slobodan Marković, digitalni savetnik u organizaciji UNDP.

Intervju

Kako je Dalibor pored pozicije Lead Data konsultanta pronašao vreme za porodični hobi i biznis

Još kada smo bili deca, mnogi su nas pitali - "Da li imaš hobi"? Čak i kada odrastemo, postanemo profesionalci, ljubav prema hobiju, ako ga zaista volimo, ostaje zauvek tu sa nama. Ovo je priča o Daliboru Lazareviću koji iako radi kao Lead Data Consultant, pronalazi vreme da proizvodi manje predmete od drveta i plastike.