Ko su influenseri, kako ih unajmiti i zaraditi od njih?

OMGinfluence: Ko su influenseri, kako ih unajmiti i zaraditi od njih?

Oni su prisutni na Instagramu, Facebooku, YouTubeu, na blogovima. Oni vam mogu pomoći da unapredite svoj biznis i proširite priču o vašem proizvodu ili usluzi. Čak 94% marketara koji su koristili influenser marketing u prošlosti kažu da su zadovoljni rezultatima i da će i u budućnosti raditi sa influenserima!

Ukoliko se bavite digitalnim marketingom i društvenim mrežama, verovatno ste čuli da je influenser marketing jedan od najbrže rastućih tipova oglašavanja – pokrivajući gotovo sve aspekte naše svakodnevnice, od FMCG, beauty and fashion, food industrije, sve do tehnologije i šire. Pojedine studije ističu da je ovaj vid advertajzinga i do 11 puta efikasniji od „tradicionalnih“ digitalnih kanala, pri čemu rad sa influenserima predstavlja nezaobilaznu stavku u marketing miksu sve većeg broja kompanija – kako u svetu, tako i u Srbiji.

Brendovi i oglašivači, dakle, obožavaju influensere – ali zašto je to tako? Iako u pojedinim aspektima i dalje važi za kontroverznu temu, oglašavanje putem influensera na globalnom nivou donosi i do 77% veću angažovanost publike sa brendom budući da reklamna poruka dolazi direktno od trećeg lica, uglavnom nezavisnog kreatora sadržaja. Takva poruka prirodno (kontekstualno) se vezuje uz sadržaj koji bi influenser svejedno objavio, te je i rezultat daleko snažniji.

Kako sarađivati sa influenserima u Srbiji?

Sa ciljem edukacije lokalnog tržišta o influenser marketingu, pokretanja diskusije o smeru u kojem ovaj vid oglašavanja ide, ali i odgovora na pitanje zašto se influenseri u sve većoj meri i sami okreću dugoročnoj, strateškoj saradnji sa brendovima – Netokracija Srbija i agencija ŽIŠKA organizuju jednodnevnu OMGinfluence radionicu koja će se 2. novembra održati u Beogradu.

Učesnici radionice imaće jedinstvenu priliku da se u potpunosti upoznaju sa influenser marketingom, efektima rada sa influenserima na polju promocije proizvoda ili usluge, ali i zakonskim pitanjima koja se potežu kada je reč o saradnji sa influenserima za potrebe promocije brenda. Tom prilikom, učesnicima radionice obratiće se:

  • Goran Jankuloski (Managing partner, ŽIŠKA)
  • Miloš Skokić (Managing partner, ŽIŠKA)
  • Marija Simić (Account Owner, ŽIŠKA)
  • Milan Inić (Yasserstain)
  • Ivan Brezak Brkan (CEO and partner, Netokracija)
Želiš da ti šapnemo tajne uspešne saradnje sa influenserima?

Miloš Skokić, jedan od predavača na OMGinfluence radionici, prokomentarisao je uticaj influens marketinga na tržište Srbije i istakao njegovu važnost:

Influenser marketing je prešao veliki put od 2015. godine kada je prvi put na našem tržištu počeo da se pominje na sastancima, a ubrzo potom postao i buzzword. Polaznici radionice imaće priliku da prouče taj razvojni put kroz primere sa našeg i stranog tržišta, ali i da razumeju stanje u kojem je influenser marketing danas, kao i različite oblike saradnje brendova sa influenserima. Za kraj, razgovaraćemo o budućnosti ovog odnosa, kompanijama kao publisher-ima i influenserima kao „agencijama“.

Samo 25 mesta za tebe i tvoje najdraže kolege!

Želiš da obezbediš svoje mesto na predstojećoj OMGinfluence radionici koju Netokracija i ŽIŠKA organizuju 2. novembra u Beogradu? Ostavi nam svoje podatke putem email forme koja se nalazi ispod i naš tim će te kontaktirati. Regularna cena kotizacije za radionicu iznosi 220 evra, dok učesnici koji svoje mesto obezbede do 20. oktobra, kotizaciju mogu nabaviti po specijalnoj promotivnoj ceni od 180 evra! 💸

*Prva OMGinfluence radionica je pomerena za 2018. godinu – ukoliko želiš više informacija o događaju javi se na tadic@netokracija.com.

Ostavi komentar

  1. Tina

    Tina

    7. 10. 2017. u 12:37 Odgovori

    Svaka cast na temi! Jaaaaakooo mi je krivo sto nisam u mogucnosti da prisustvujem. Nadam se da cete ponoviti radionicu na zadatu temu . Sve najbolje !

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Internet marketing

€36,8 miliona za digitalno oglašavanje u 2018. — srpsko tržište poraslo za 24,8%

I u 2018. godini zadržan je jak dvocifren rast tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji, pokazali su rezultati AdEx istraživanja. U nastavku teksta donosimo vam pregled najbitnijih rezultata.

Internet marketing

Najčešće greške pri izradi ‘content marketing’ strategije

Sasvim je razumno da želite da investirate u kvalitetan sadržaj kako biste unapredili svoj biznis, ali stvari nisu baš tako jednostavne. Evo koje greške marketari najčešće prave pri izradi content marketing strategije.

Tehnologija

Koji izazovi najviše muče QA inženjere?

Glavni zadatak QA inženjera je da bude podrška obezbeđivanju kvaliteta proizvoda. Zvuči lako, zar ne? U praksi, naravno, nije tako.

Startapi i poslovanje

Na čemu članovi vašeg tima rade u ovom trenutku? Softver KANBANSI ima odgovor

Izabrali ste Kanban metodologiju, počeli da je primenjujete i – to nije dalo očekivane rezultate ili iziskuje više truda nego što ste očekivali. Možda je rešenje ipak u softveru?

Internet marketing

Novi Chrome uvodi promene koje će razdrmati oblast digitalnog oglašavanja

Nedavno održana Google I/O konferencija dala nam je bolji uvid u promene koje će uskoro zahvatiti Chrome. Kako će one uticati na korisnike, ali i na oglašivače, pročitajte u nastavku teksta.