OMGinfluence: Ko su influenseri, kako ih unajmiti i zaraditi od njih?

Oni su prisutni na Instagramu, Facebooku, YouTubeu, na blogovima. Oni vam mogu pomoći da unapredite svoj biznis i proširite priču o vašem proizvodu ili usluzi. Čak 94% marketara koji su koristili influenser marketing u prošlosti kažu da su zadovoljni rezultatima i da će i u budućnosti raditi sa influenserima!

Ukoliko se bavite digitalnim marketingom i društvenim mrežama, verovatno ste čuli da je influenser marketing jedan od najbrže rastućih tipova oglašavanja – pokrivajući gotovo sve aspekte naše svakodnevnice, od FMCG, beauty and fashion, food industrije, sve do tehnologije i šire. Pojedine studije ističu da je ovaj vid advertajzinga i do 11 puta efikasniji od „tradicionalnih“ digitalnih kanala, pri čemu rad sa influenserima predstavlja nezaobilaznu stavku u marketing miksu sve većeg broja kompanija – kako u svetu, tako i u Srbiji.

Brendovi i oglašivači, dakle, obožavaju influensere – ali zašto je to tako? Iako u pojedinim aspektima i dalje važi za kontroverznu temu, oglašavanje putem influensera na globalnom nivou donosi i do 77% veću angažovanost publike sa brendom budući da reklamna poruka dolazi direktno od trećeg lica, uglavnom nezavisnog kreatora sadržaja. Takva poruka prirodno (kontekstualno) se vezuje uz sadržaj koji bi influenser svejedno objavio, te je i rezultat daleko snažniji.

Kako sarađivati sa influenserima u Srbiji?

Sa ciljem edukacije lokalnog tržišta o influenser marketingu, pokretanja diskusije o smeru u kojem ovaj vid oglašavanja ide, ali i odgovora na pitanje zašto se influenseri u sve većoj meri i sami okreću dugoročnoj, strateškoj saradnji sa brendovima – Netokracija Srbija i agencija ŽIŠKA organizuju jednodnevnu OMGinfluence radionicu koja će se 2. novembra održati u Beogradu.

Učesnici radionice imaće jedinstvenu priliku da se u potpunosti upoznaju sa influenser marketingom, efektima rada sa influenserima na polju promocije proizvoda ili usluge, ali i zakonskim pitanjima koja se potežu kada je reč o saradnji sa influenserima za potrebe promocije brenda. Tom prilikom, učesnicima radionice obratiće se:

  • Goran Jankuloski (Managing partner, ŽIŠKA)
  • Miloš Skokić (Managing partner, ŽIŠKA)
  • Marija Simić (Account Owner, ŽIŠKA)
  • Milan Inić (Yasserstain)
  • Ivan Brezak Brkan (CEO and partner, Netokracija)
Želiš da ti šapnemo tajne uspešne saradnje sa influenserima?

Miloš Skokić, jedan od predavača na OMGinfluence radionici, prokomentarisao je uticaj influens marketinga na tržište Srbije i istakao njegovu važnost:

Influenser marketing je prešao veliki put od 2015. godine kada je prvi put na našem tržištu počeo da se pominje na sastancima, a ubrzo potom postao i buzzword. Polaznici radionice imaće priliku da prouče taj razvojni put kroz primere sa našeg i stranog tržišta, ali i da razumeju stanje u kojem je influenser marketing danas, kao i različite oblike saradnje brendova sa influenserima. Za kraj, razgovaraćemo o budućnosti ovog odnosa, kompanijama kao publisher-ima i influenserima kao „agencijama“.

Samo 25 mesta za tebe i tvoje najdraže kolege!

Želiš da obezbediš svoje mesto na predstojećoj OMGinfluence radionici koju Netokracija i ŽIŠKA organizuju 2. novembra u Beogradu? Ostavi nam svoje podatke putem email forme koja se nalazi ispod i naš tim će te kontaktirati. Regularna cena kotizacije za radionicu iznosi 220 evra, dok učesnici koji svoje mesto obezbede do 20. oktobra, kotizaciju mogu nabaviti po specijalnoj promotivnoj ceni od 180 evra! 💸

*Prva OMGinfluence radionica je pomerena za 2018. godinu – ukoliko želiš više informacija o događaju javi se na tadic@netokracija.com.

Ostavi komentar

  1. Tina

    Tina

    7. 10. 2017. u 12:37 Odgovori

    Svaka cast na temi! Jaaaaakooo mi je krivo sto nisam u mogucnosti da prisustvujem. Nadam se da cete ponoviti radionicu na zadatu temu . Sve najbolje !

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Quantox otvorio kancelariju u Novom Sadu – petu posle Beograda, Niša, Kragujevca i Čačka

Sa ciljem privlačenja lokalnog kadra, sve veći broj domaćih IT kompanija otvara svoje kancelarije širom Srbije nudeći budućim kolegama mogućnost rada iz rodnog grada.

Kolumna

TripAdvisor marketing: Kako da vaš hotel ‘dominira’ na osnovu iskustva posetilaca

U ugostiteljstvu se oduvek znalo da je zadovoljni gost najbolja reklama, kao i da su najbolji gosti oni koji dođu putem preporuke.

Internet marketing

Da li su platforme za influensere samo ‘hype’ koji prolazi – poput WoM servisa?

Sećate se 2014. godine i tada aktuelnih 'word of mouth' platformi (iPyro, Beeshaper i drugi) - alata za spajanje brendova i njihovih vernih korisnika kao najboljih kanala za promociju? Danas, pak, imamo platforme za spajanje influensera i brendova, a mi se pitamo da li će ovi servisi završiti kao i njihovi prethodnici?

Propustili ste

Kultura 2.0

Šta budućnost nosi za marketinške agencije – evoluciju ili revoluciju?

Da, više do korisnika ili kupaca ne možete doći na starinski način. Ne u vreme Netflixa i adblockera. Šta agencije mogu da urade povodom toga? Evo šta kažu predstavnici vodećih agencija u regionu na Weekend Media Festivalu.

Karijere

6 stvari koje NE doprinose razvoju vaše (digitalne) karijere

Kojim god poslom da krećete da se bavite, a pogotvo digitalnim, zapamtite lekcije koje vas mogu zadržati na pravom putu.

E-commerce

Dijaspora.shop startovao sa 40.000 artikala – cilja na vašu rodbinu u inostranstvu da kupuje za vas u Srbiji

Ostavivši sigurne poslove iza sebe, Marko, Srđan i Emil pokrenuli su dijaspora.shop - prvu Internet prodavnicu za naše ljude u inostranstvu koji kupuju robu za porodicu i prijatelje u Srbiji.

Novost

€1.500.000 za NTP Beograd – EU preuzima finansiranje parka

Evropska komesarka za digitalno društvo i ekonomiju Marija Gabrijel, najavila je da će od sledeće godine Evropska unija preuzeti finansiranje Naučno-tehnološkog parka u Beogradu u iznosu od 1,5 miliona evra.

Tehnologija

CERN openlab i Comtrade produžili saradnju za dalji razvoj ‘data security’ rešenja

CERN openlab i Comtrade produžili su saradnju potpisavši trogodišnji sporazum po kom će Comtrade biti zadužen za omogućavanje pristupa rezultatima CERN-ovih istraživanja bilo gde u svetu.

Tehnologija

Beskontaktno plaćanje u Srbiji poraslo za 154% u odnosu na prošlu godinu

Srbija iznad evropskog proseka u broju i vrednosti beskontaktnih transakcija, što dokazuje zrelost tržišta za modernija platna rešenja primerena digitalnom dobu.