Ko su influenseri, kako ih unajmiti i zaraditi od njih?

OMGinfluence: Ko su influenseri, kako ih unajmiti i zaraditi od njih?

Oni su prisutni na Instagramu, Facebooku, YouTubeu, na blogovima. Oni vam mogu pomoći da unapredite svoj biznis i proširite priču o vašem proizvodu ili usluzi. Čak 94% marketara koji su koristili influenser marketing u prošlosti kažu da su zadovoljni rezultatima i da će i u budućnosti raditi sa influenserima!

Ukoliko se bavite digitalnim marketingom i društvenim mrežama, verovatno ste čuli da je influenser marketing jedan od najbrže rastućih tipova oglašavanja – pokrivajući gotovo sve aspekte naše svakodnevnice, od FMCG, beauty and fashion, food industrije, sve do tehnologije i šire. Pojedine studije ističu da je ovaj vid advertajzinga i do 11 puta efikasniji od „tradicionalnih“ digitalnih kanala, pri čemu rad sa influenserima predstavlja nezaobilaznu stavku u marketing miksu sve većeg broja kompanija – kako u svetu, tako i u Srbiji.

Brendovi i oglašivači, dakle, obožavaju influensere – ali zašto je to tako? Iako u pojedinim aspektima i dalje važi za kontroverznu temu, oglašavanje putem influensera na globalnom nivou donosi i do 77% veću angažovanost publike sa brendom budući da reklamna poruka dolazi direktno od trećeg lica, uglavnom nezavisnog kreatora sadržaja. Takva poruka prirodno (kontekstualno) se vezuje uz sadržaj koji bi influenser svejedno objavio, te je i rezultat daleko snažniji.

Kako sarađivati sa influenserima u Srbiji?

Sa ciljem edukacije lokalnog tržišta o influenser marketingu, pokretanja diskusije o smeru u kojem ovaj vid oglašavanja ide, ali i odgovora na pitanje zašto se influenseri u sve većoj meri i sami okreću dugoročnoj, strateškoj saradnji sa brendovima – Netokracija Srbija i agencija ŽIŠKA organizuju jednodnevnu OMGinfluence radionicu koja će se 2. novembra održati u Beogradu.

Učesnici radionice imaće jedinstvenu priliku da se u potpunosti upoznaju sa influenser marketingom, efektima rada sa influenserima na polju promocije proizvoda ili usluge, ali i zakonskim pitanjima koja se potežu kada je reč o saradnji sa influenserima za potrebe promocije brenda. Tom prilikom, učesnicima radionice obratiće se:

  • Goran Jankuloski (Managing partner, ŽIŠKA)
  • Miloš Skokić (Managing partner, ŽIŠKA)
  • Marija Simić (Account Owner, ŽIŠKA)
  • Milan Inić (Yasserstain)
  • Ivan Brezak Brkan (CEO and partner, Netokracija)
Želiš da ti šapnemo tajne uspešne saradnje sa influenserima?

Miloš Skokić, jedan od predavača na OMGinfluence radionici, prokomentarisao je uticaj influens marketinga na tržište Srbije i istakao njegovu važnost:

Influenser marketing je prešao veliki put od 2015. godine kada je prvi put na našem tržištu počeo da se pominje na sastancima, a ubrzo potom postao i buzzword. Polaznici radionice imaće priliku da prouče taj razvojni put kroz primere sa našeg i stranog tržišta, ali i da razumeju stanje u kojem je influenser marketing danas, kao i različite oblike saradnje brendova sa influenserima. Za kraj, razgovaraćemo o budućnosti ovog odnosa, kompanijama kao publisher-ima i influenserima kao „agencijama“.

Samo 25 mesta za tebe i tvoje najdraže kolege!

Želiš da obezbediš svoje mesto na predstojećoj OMGinfluence radionici koju Netokracija i ŽIŠKA organizuju 2. novembra u Beogradu? Ostavi nam svoje podatke putem email forme koja se nalazi ispod i naš tim će te kontaktirati. Regularna cena kotizacije za radionicu iznosi 220 evra, dok učesnici koji svoje mesto obezbede do 20. oktobra, kotizaciju mogu nabaviti po specijalnoj promotivnoj ceni od 180 evra! 💸

*Prva OMGinfluence radionica je pomerena za 2018. godinu – ukoliko želiš više informacija o događaju javi se na tadic@netokracija.com.

Ostavi komentar

  1. Tina

    Tina

    7. 10. 2017. u 12:37 Odgovori

    Svaka cast na temi! Jaaaaakooo mi je krivo sto nisam u mogucnosti da prisustvujem. Nadam se da cete ponoviti radionicu na zadatu temu . Sve najbolje !

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

5G mreža nas neće štetno ‘ozračiti’, ali širenje dezinformacija i lažnih vesti sigurno hoće

Fizička pojava kao što je štetno zračenje ne mora nužno uvek da dođe iz nuklearnog reaktora, sunca ili radona, već se javlja u različitim oblicima - u čemu bi, prema pisanju pojedinih medija, svoju ulogu mogla da odigra i 5G mreža.

Ekskluzivno

Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass – u startu ekspanzija na 5 novih tržišta

Domaća kompanija FitPass upravo je ekskluzivno za Netokraciju objavila prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji i partnerstvo koje je tom prilikom sklopljeno.

Mobilno

Marko Obradović Edge: 5 saveta za bolju fotografiju mobilnim telefonom

Kako do najbolje fotografije sa vašeg odmora - uz pomoć pametnog telefona? Nagrađivani fotograf Marko Obradović Edge otkriva nam svojih 5 saveta.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Startapi i poslovanje

CESA 2019: Otvorene prijave za startape u Centralnoj i Istočnoj Evropi

Udruženje The Startup Awards po šesti put okuplja startape različitih faza razvoja i delatnosti iz ovog dela Evrope. Nominacije traju do početka avgusta, dok se zainteresovani mogu prijaviti u 16 različitih kategorija.

Gaming

Humanitarni esport turnir Good Game dolazi u Beograd – prijavite vaš tim i igraje protiv drugih IT kompanija

Dom omladine u Beogradu biće domaćin prvog Good Game B2B esport turnira koji će se održati u prestonici sa ciljem povezivanja većih kompanija i prikupljanja sredstava za mlade preduzetnike. Sa idejnim tvorcem takmičenja razgovaramo o nastanku istog i planovima za naredni period.

Ekskluzivno

Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass – u startu ekspanzija na 5 novih tržišta

Domaća kompanija FitPass upravo je ekskluzivno za Netokraciju objavila prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji i partnerstvo koje je tom prilikom sklopljeno.

Društvene mreže

SHARE Fondacija saopštila: Twitter imenuje predstavnika za Srbiju

Novi Zakon o zaštiti podataka o ličnosti predviđa obavezu gotovo svih velikih IT kompanija da imenuju predstavnike u Srbiji. Prva u nizu koja to čini je Twitter.

Tehnologija

Želja nam je da kartice koristimo u lokalnim marketima i na pijacama – pokazalo je Masterindex 2019. istraživanje

Najnoviji rezultati MasterIndex istraživanja pokazali su da 8 od 10 korisnika kartica u Srbiji poseduje debitnu karticu, dok 40% korisnika poseduje kreditnu, a čak jedna petina obe kartice.