OMGinfluence: Ko su influenseri, kako ih unajmiti i zaraditi od njih?

Oni su prisutni na Instagramu, Facebooku, YouTubeu, na blogovima. Oni vam mogu pomoći da unapredite svoj biznis i proširite priču o vašem proizvodu ili usluzi. Čak 94% marketara koji su koristili influenser marketing u prošlosti kažu da su zadovoljni rezultatima i da će i u budućnosti raditi sa influenserima!

Ukoliko se bavite digitalnim marketingom i društvenim mrežama, verovatno ste čuli da je influenser marketing jedan od najbrže rastućih tipova oglašavanja – pokrivajući gotovo sve aspekte naše svakodnevnice, od FMCG, beauty and fashion, food industrije, sve do tehnologije i šire. Pojedine studije ističu da je ovaj vid advertajzinga i do 11 puta efikasniji od „tradicionalnih“ digitalnih kanala, pri čemu rad sa influenserima predstavlja nezaobilaznu stavku u marketing miksu sve većeg broja kompanija – kako u svetu, tako i u Srbiji.

Brendovi i oglašivači, dakle, obožavaju influensere – ali zašto je to tako? Iako u pojedinim aspektima i dalje važi za kontroverznu temu, oglašavanje putem influensera na globalnom nivou donosi i do 77% veću angažovanost publike sa brendom budući da reklamna poruka dolazi direktno od trećeg lica, uglavnom nezavisnog kreatora sadržaja. Takva poruka prirodno (kontekstualno) se vezuje uz sadržaj koji bi influenser svejedno objavio, te je i rezultat daleko snažniji.

Kako sarađivati sa influenserima u Srbiji?

Sa ciljem edukacije lokalnog tržišta o influenser marketingu, pokretanja diskusije o smeru u kojem ovaj vid oglašavanja ide, ali i odgovora na pitanje zašto se influenseri u sve većoj meri i sami okreću dugoročnoj, strateškoj saradnji sa brendovima – Netokracija Srbija i agencija ŽIŠKA organizuju jednodnevnu OMGinfluence radionicu koja će se 2. novembra održati u Beogradu.

Učesnici radionice imaće jedinstvenu priliku da se u potpunosti upoznaju sa influenser marketingom, efektima rada sa influenserima na polju promocije proizvoda ili usluge, ali i zakonskim pitanjima koja se potežu kada je reč o saradnji sa influenserima za potrebe promocije brenda. Tom prilikom, učesnicima radionice obratiće se:

  • Goran Jankuloski (Managing partner, ŽIŠKA)
  • Miloš Skokić (Managing partner, ŽIŠKA)
  • Marija Simić (Account Owner, ŽIŠKA)
  • Milan Inić (Yasserstain)
  • Ivan Brezak Brkan (CEO and partner, Netokracija)
Želiš da ti šapnemo tajne uspešne saradnje sa influenserima?

Miloš Skokić, jedan od predavača na OMGinfluence radionici, prokomentarisao je uticaj influens marketinga na tržište Srbije i istakao njegovu važnost:

Influenser marketing je prešao veliki put od 2015. godine kada je prvi put na našem tržištu počeo da se pominje na sastancima, a ubrzo potom postao i buzzword. Polaznici radionice imaće priliku da prouče taj razvojni put kroz primere sa našeg i stranog tržišta, ali i da razumeju stanje u kojem je influenser marketing danas, kao i različite oblike saradnje brendova sa influenserima. Za kraj, razgovaraćemo o budućnosti ovog odnosa, kompanijama kao publisher-ima i influenserima kao „agencijama“.

Samo 25 mesta za tebe i tvoje najdraže kolege!

Želiš da obezbediš svoje mesto na predstojećoj OMGinfluence radionici koju Netokracija i ŽIŠKA organizuju 2. novembra u Beogradu? Ostavi nam svoje podatke putem email forme koja se nalazi ispod i naš tim će te kontaktirati. Regularna cena kotizacije za radionicu iznosi 220 evra, dok učesnici koji svoje mesto obezbede do 20. oktobra, kotizaciju mogu nabaviti po specijalnoj promotivnoj ceni od 180 evra! 💸

*Prva OMGinfluence radionica je pomerena za 2018. godinu – ukoliko želiš više informacija o događaju javi se na tadic@netokracija.com.

Ostavi komentar

  1. Tina

    Tina

    7. 10. 2017. u 12:37 Odgovori

    Svaka cast na temi! Jaaaaakooo mi je krivo sto nisam u mogucnosti da prisustvujem. Nadam se da cete ponoviti radionicu na zadatu temu . Sve najbolje !

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Analiza

Koje opcije za razvoj karijere imaju senior programeri?

Nekadašnje nepisano pravilo glasilo je: ako želiš više novca i privilegija, ideš u IT menadžment. Istražujemo kakve opcije seniori danas imaju na raspolaganju.

Kultura 2.0

Kako postati digitalni nomad – iz ugla dvojca iza ‘Us two and the view’?

Jovana i Milan početkom godine rešili su da promene svoju poslovnu rutinu i da kancelariju zamene plažom ili džunglom. Kako im je to pošlo za rukom i koji su im trenutno najveći izazovi kao digitalnim nomadima?

Startapi i poslovanje

Mogu li protesti zadržati Car:Go – prvu IT kompaniju koja je izašla na ulice?

Saga zvana Car:Go i dalje traje. Novi protesti protiv ministarke Mihajlović i blokiranje ulica najavljeni su za petak. Pitamo se - da li je ovo pravi potez?

Propustili ste

Tehnologija

E-prime lansirao električni tricikl na sajmu automobila namenjen poslovnim korisnicima

U ekskluzivnom intervjuu za Netokraciju, direktor i suosnivač kompanije E-prime Milan Manojlović, govori o novim električnim biciklima kompanije, ali i o planiranom širenju poslovanja i izvozu na evropsko tržište.

Startapi i poslovanje

Kako voditi korisničku podršku ako radite u SaaS industriji?

Negativna iskustva sa korisničkom poprilično su česta. Međutim, kada vam uspešnost biznisa zavisi od takvih predrasuda morate uraditi sve da ih prevaziđete. Kako se to radi u SaaS kompanijama?

E-commerce

Ivan Kovačević o ‘omnichannel’ prodaji: Kako uspešno kombinovati ‘offline’ i ‘online’?

Direktor Digital Shopper hub-a u hrvatskoj agenciji Bruketa&Žinić&Grey sledeće nedelje na Webiz edukaciji govoriće o redefinisanju uloge fizičkog prodajnog mesta i spajanju 'online' i 'ofline' prodajnog sveta. Koji je njegov savet 'retaileri'-ima?

Karijere

Ladies of New Business: Zašto je preduzetništvo širi pojam od samostalnog vođenja biznisa?

Šesta po redu konferencija Ladies of News Business održana je juče u prostorijama ICT Hub-a. Tokom tročasovnog programa publika je imala priliku da sazna kako napraviti balans između privatnog i poslovnog života, kao i koliko je važno kontinuirano usavršavanje.

Startapi i poslovanje

Uprkos problemima u Srbiji, CarGo proširio svoje poslovanje – na Beč

Srpska softverska kompanija CarGo Technologies širi svoje poslovanje na još jedan evropski grad - Beč, čime će se naći rame uz rame sa svetski poznatim brendom Uber.

Gaming

Nikola Čavić: Osnovali smo SGA jer gejming zaslužuje poseban status u privredi Srbije

Gejming industrija u Srbiji iz godine u godinu raste i jedan je od značajnijih IT sektora u zemlji. Kako bi se dodatno osnažio razvoj video igara ali i esporta, pre godinu dana nastala je organizacija Serbia Games Association.